Jump to content

525 i vanos - e34- clean look carbon


Sly

Recommended Posts

va salut pe toti.o sa va prezint in cateva cuvinte masina mea si de fapt proiectul meu in desfasurare,tre sa mentionez ca e30 si e34 sunt preferatele mele si bineinteles seria 8 care e un vis... :twoup: in fine sa revin e al 2-lea 525 pe care-l detin dupa 2 coupe-uri e30.

cand l-am luat nu era intr-o stare optica prea buna dar motorul era brici desi avea vreo 220.000.asa ca incetut si sigur am inceput sa investesc bani si timp :twoup: este full electric an 1992,aer cond.automat,trapa etc.

prima etapa a fost bineinteles modificarea admisiei si evacuarii pt ca sunt adeptul performantei in primul rand,am scos catalizatorul,filtru/toba sport,sunetul e bestial :twoup: a urmat pregatirea pt vopsit-capota cu nas facelift 94,pleoape custom,eliminarea bandourilor d la usi si manerele din spate,mergand pe aspectul clean.nuanta aleasa a fost gri carbon,au urmat semnale albe m5,angel rosii,stopuri afumate si un set de jante pe 18 care-i vin de minune desi am pierdut putin la capitolul demaraj :) suspensii sport,distantiere 20 mm fata si 50mm spate.

in plan este interiorul,am scaune de m5 dar as vrea s-o imbrac in piele alba.un kit exterior finut si mai mult ca sigur un motor mai mare.poate ma ajutati si voi cu ceva idei.. :)

p.s.scuze pt poze sunt cam naspa le am facut cu tel

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 87
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Prin modificarea admisiei te referi cumva ca ai montat filtru sport? :twoup:

 

 

Nu sunt fan al manerelor lipse pe spate la un seria 5, dar in rest masina arata bine. Spor la modificari.

da multumesc,e vorba de un filtru sport.se simte o diferenta destul de mare fata de stock mai ales ca am eliminat si catalizatorul.nu m am lamurit in schimb cu treaba cu intretinerea lui am inteles ca daca nu-l dai cu uleiul pt filtre intra praf in motor ceea c nu -i d bine..

Link to comment
Share on other sites

filtrul ala sport fara tot kit-ul CAi iti modifica sunetul si doar atat. Performanta scade pentru ca tragi aer cald de sub capota.

DIn pacate u pot vedea pozele .. nu stiu care e faza, am incercat cu 2 browser-e..

am postat topicul aseara si se vedeau pozele.am inteles ca au fost probleme cu serverul?oricum incerc sa le bag din nou.in legatura cu filtrul ai dreptate ar trebui sa traga aer cat mai rece dar eu iti spun de cand am schimbat filtrul stock mi am imbunatatit acceleratia cu o juma d secunda.probabil ca si catalizatorul lipsa si finala conteaza,dar pt mine inbunatatirea e evidenta si nicidecum nu am pierdut power ba din contra.respect

Link to comment
Share on other sites

se vad acum pozele, frumoasa masina. Merita niste poze cu un aparat foto , mai mari o leaca.

 

Sa o stapanesti sanatos.

 

Ce simti tu la timpi e de la toba mai degraba, nu de la filtru.

Edited by DOMI
Link to comment
Share on other sites

se vad acum pozele, frumoasa masina. Merita niste poze cu un aparat foto , mai mari o leaca.

 

Sa o stapanesti sanatos.

 

Ce simti tu la timpi e de la toba mai degraba, nu de la filtru.

 

multumesc domi promit ca o sa fac niste poze mai ca lumea. sa inteleg ca nu esti fan filtre sport?inteleg ca esti posesor de 525 vanos.faza la mine e ca am scos captuseala de pe capota motorului se raceste mult mai repede si am ridicat filtrul cat mai sus posibil :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

Sistemul OEM al masinii ia aer direct de afara, adica aer rece. Filtru conic fara Cold Air Intake (adica plasticaraia aia care aduce aer direct de afara) nu ajuta masina, ba chiar iti scade puterea. Ori pui filtru K&N care intra in locul celui original, ori pui tot kit-ul de la ei cu filtru conic si tubulatura aia sa traga aer de afara.

 

 

 

 

Imi plac jantele gen Alpina. De restul nu pot sa ma pronunt ca sunt cam mici pozele si nu se vede bine. Daca faci poze mai mari, sa faci si la interior.

 

 

Link to comment
Share on other sites

merci pt comment,nu ma pasioneaza chiar asa mult schimbarea filtrului cu un c.a.i. k.w. deocamdata sunt multumit de filtrul yed racing stiu ca nu e cine stie ce firma dar isi face treaba.oricum intentionez sa schimb motorul cat de curand cu un v8 de 4,4 in 6 trepte si atunci probabil o sa ti urmez sfatul.pe langa asta o sa incerc si o resoftare mergand pe un target de minim 310 cp.in legatura cu interiorul nu prea am cu ce sa ma laud am bagat scaune de m5 si vreau sa-l imbrac in piele alba.apropo daca stie cineva un interior impecabil de e34(fete usi,plafoniera,chedere etc). sunt interesat.respect
Link to comment
Share on other sites

chedere de m5? .....

 

poti pune te rog o poza din unul din colturile spate ale masinii catre fata? vreau sa imi fac o parere cum arata fara bandouri :)

 

iti recomand sa renunti la ideea cu 4.4 :) asta daca nu ai prea multi bani si prea mult timp liber :)

 

daca totusi ai prea multi bani si mult timp liber uite o varianta mai buna (zic eu) de a-i investi: link :D

 

succes!

Link to comment
Share on other sites

e mult mai simplu sa o vinzi pe asta si sa iei un 540i. Sunt chiar ieftine la ora asta. Te va costa enorm transferul si manopera.Si nu va iesi treaba ca lumea, iti garantez. Trebuie sa schimbi absolut tot, si frane si suspensie tot, puintea spate cu totul, ca e alt diferential etc..

 

 

Il pui la punct si gata.

Ai grija cu rotile alea de 18.. o sa te lase cardanul si fortezi si planetarele. Viata lor normala le-o scurtezi cu siguranta.

Edited by DOMI
Link to comment
Share on other sites

chedere de m5? .....

 

poti pune te rog o poza din unul din colturile spate ale masinii catre fata? vreau sa imi fac o parere cum arata fara bandouri :)

 

iti recomand sa renunti la ideea cu 4.4 :) asta daca nu ai prea multi bani si prea mult timp liber :)

 

daca totusi ai prea multi bani si mult timp liber uite o varianta mai buna (zic eu) de a-i investi: link :D

 

succes!

ok. sa-ti raspund punctual.era vorba de un interior de e34 care ma intereseaza inclusiv chedere etc,scaunele sunt de m5 dar le as imbraca.

nu e vorba de prea multi bani,sunt si eu om normal cu o pasiune pt beemer ca daca aveam bani probabil puneam un biturbo la vreun 850 csi :D

am vazut si eu masina din linkul tau parca e in state este incredibila,turbocharger+nos?? :o

in legatura cu v8-ul cred ca e cel mai accesibil mod de a dispune de 300+hp putand sa folosesti masina zi cu zi,ma refer la fiabilitate.am studiat si alternativa kit turbo pe 2,5 dar discutand cu lumea am ajuns la concluzia ca in final ajungi cu manopera,electronica etc undeva pe la 3000 in cel mai bun caz si asta fara sa schimbi internele doar strictul necesar mergand pe o presiune de max.0,8-1 bar.asta nu ti da mai mult de 300-350 cai si o sa crape ceva oricum mai devreme sau mai tarziu,so...

ps.promit ca bag niste poze saptamana viitoare sunt foarte ocupat in timpul zilei daca am 10 min mai intru pe forum

Link to comment
Share on other sites

e mult mai simplu sa o vinzi pe asta si sa iei un 540i. Sunt chiar ieftine la ora asta. Te va costa enorm transferul si manopera.Si nu va iesi treaba ca lumea, iti garantez. Trebuie sa schimbi absolut tot, si frane si suspensie tot, puintea spate cu totul, ca e alt diferential etc..

 

 

Il pui la punct si gata.

Ai grija cu rotile alea de 18.. o sa te lase cardanul si fortezi si planetarele. Viata lor normala le-o scurtezi cu siguranta.

 

am bagat deja ceva bani in masina asta pe care oricum nu i mai recuperezi la revanzare.nu stiu ce intelegi prin 540 ieftin poate dai ceva detalii eu pe germania cel mai mic pret la ceva acceptabil am vazut la 2500-3000 si asta cu automata...si la noi chiar n am vazut e34 540i manual si inscris.

in legatura cu diferentialul ma gandeam sa-l pastrez pe cel de 2,5 autoblocant custom eventual ceva planetare mai strong..daca se poate.tre sa mai studiez problema.jantele pe 18 nu mi fac probleme,ma abtin sa fac forje daca vreau sa ma distrez putin pun rapid altele mai mici.intr-adevar pierzi ceva la demaraj,inainte aveam unele pe 17 de m usoare si rupea si n a treia

Link to comment
Share on other sites

uite ce poti lua.de exemplu

http://www.luxauto.lu/fr/details-312207-Alpina-B10.html

sau

http://www.luxauto.lu/fr/details-312207-Alpina-B10.html

Banii bagati intr-o masina nu se recupereaza niciodata, cine crede altfel ar trebui dus la nebuni..

 

 

banuiesc ca o dai pe a ta cu un 2500.

Numai supensia (suporti amortizoare, arcuri, amortizoare), ajungi lejer la un 800 de euro. Asta cu o parte din piese SH, si sa zicem ca arcuri pe spate SH gasesti bune, poate, dar pe fata in nici nu caz, iti trebuie noi.

MAi pui diferential unul e 100 de euro scurt. Minim. Motor cu cutie, daca gasesti cutie manuala, si nu va fi usor, inca ceva. 1000 sa zicem.

 

Masina intreaga daca o iei pe picioarele ei si cu TUV.. nou valabil. , ai o siguranta. In primul rand motorul, ca se face test de gaze, si daca il trece motrul e ok, nu e varza. In al doilea rand suspensie si frane.

In rest sa zicem ca te pricepi .. ai un prieten mecanic, electrician.. o sa iti iasa peri albi, nu dai un leu manopera. Dar sper ca esti constient ca atunci cand faci transferul vei mai gasi 1 mil de chestii mici si marunte care trebuie inlocuite..ca e un termostat, ca sunt niste bujii, o garnitura pe ici pe colo, niscaiva role presoare.. etc.

In momentul in care iei o masina functionala pe picioarele ei poti rezolva mici probleme treptat..

Vad ca iti place e34 in mod special. Si mie, eu stiu bine ce inseamna sa iti placa cu adevarat, sa tii la masina .. sa vrei sa fie totul ok.

Asta inseamna multa munca si bani. Iti garantez ca daca te apuci de transfer si nu faci treaba buna,, o sa iasa un fel de rahat amestecat care o sa iti dea numai dureri de cap. Si fara sa scutesti de fapt o suma semnificativa.

Citeste posturi de pe forumuri de afara, cu oameni care au facut transferuri upgred-uri etc.. si vezi ce experiente au avut.. la ce costuri au ajuns si cat au regretat. NU te lua dupa povesti vanotoresti ale unora care stau pe margine si dau din gura pe banii tai.. gen ca "nu e problema.. se rezolva usor.. stiu eu un baiat aduce piesa asta de la dezmebrari si e ca noua, iti garantez eu ca sudam aici si tine, cunosc eu un elctrician bun.. etc."

NU te grabi, cantareste treaba, fii sigur ca stii in ce te bagi, In mod normal nu te grabeste nimeni, mai poti astepta, strangi un ban..

Edited by DOMI
Link to comment
Share on other sites

da stiu ca e o chestie care trebuie bine gandita si in mare sunt de acord cu ce zici tu.nici nu ma gandesc sa dau masina cu 2500.e drept ca in momentul in care am luat-o in afara de motor era varza dar iti spun fara nici o exagerare si pe hartie cu vopsitul am bagat in ea vreo 2800 si asta fara jante pe care le am luat intr o combinatie undeva la 500...si inca sunt departe mai am interiorul,chitul de caroserie etc,mentionez ca am schimbat la ea toata bucsaraia,pivoti,suspensiile sunt noi,telescoape noi,arcuri rosii,discuri de frana,placute,flanse cardan etc asta ca sa ti faci o idee ca n am cum s o dau.mai trebuie schimbata caseta de directie si o bucsa la timonerie.plus ca m am atasat de ea,a devenit proiectul un fel de sac fara fund. :rolleyes:

o sa zica lumea ca sunt sarit dar asta e...sa zicem ca as urma varianta ta si as da o,iti dai seama ca nu mai poti inmatricula masini pe romania, mai ales un 4000.cred ca taxa ar fi undeva la vreo 10000 de euro la nenorocitii astia.eventual varianta bulgaria.

in fine ma indepartez, alpina b10 e o masina serioasa dar la 5000 gasesti la orice ora m5 e34 chiar si varianta evo.

am gasit motorul de 4,4 cutie in sase la 800 de euro poate mai bag in pret un radiator sau ceva maruntisuri :Big Grin: cu suspensia nu cred ca e o problema e beton,tine v8 ul.

manopera nu va fi gratis(ma astept la vreo 300) dar am un prieten mecanic care mi a mai schimbat un motor pe un urs e bazat omu...si a modificat un urs de vtm acum ii pune motor m power.

in concluzie in final cred ca o sa ma incadrez pina in 2000.si stii cum e,nu dai toti banii odata,le poti face treptat..DOMI spuneai ca esti pasionat de e34 poti baga te rog niste detalii eventual cu foto?merci

Link to comment
Share on other sites

vezi la mine in semnatura, e un link.. "masina mea".

Apasa acolo.

 

Suspensia nu iti tine si nici suportii amortizoarelor. Ai alte greutati, distributie a maselor.Una din chestiile care face BMW-ul bmw e distributia perfecta a maselor, 50-50%.. si nu o sa iti iasa nimic a V8 e mult mai greu. Intelege ca faci varza si brate si bucse si tot, toata supensia e diferita. Barile stabilizatoare sunt mai groase la 540i, o ti se indoaie sasiul de la motorul ala cand il accelerezi..

oricum daca iti schimbi motorul ajungi pe la RAR.. tot in Bulgaria ajungi. Multi cred ca dau o spaga la RAR/ITP si scapa, da sa te fereasca dumnezeu sa faci un mic accident si sa vina asigurarile peste tine.. cand e vorba de bani privati nu mai scapi.. te trezesti ca platesti mii de euro pagube lejer.

Edited by DOMI
Link to comment
Share on other sites

gand la gand.deja le vazusem cand ai postat tu.e frumos 5 ul,din cate vad iti place sa l pastrezi cat mai original.eu sunt pe partea cu modificarile,cred ca n am avut o masina sa nu i fi schimbat ceva.nuanta e tot un gri inchis?interiorul deschis e beton.si eu caut asa ceva.nu ma impac in schimb cu automaticul.

m ai pus pe ganduri cu v8 ul.chiar sa nu tina suspensia si toate cele?maine l bag in sedinta pe mecanic tre sa iau o decizie...adevarul ca ultima data discutasem cu el varianta turbo..oricum n aveam de gand sa trec motorul in acte iti dai seama.numai impozitul m ar omora,c sa mai zic de asigurare.ma dispera cand intra in ecuatie atatea necunoscute.

Link to comment
Share on other sites

fie ca iti pui motor fie ca iei alta.. tot in Bulgaria ajungi.

Eu la aspect nu vreau sa umblu, suspensia o am modificata de exemplu, dac ai avut rabdare sa citesti tot.

Daca imi permiti alta sugestie.. pui un M52b28 pe ea.. care modificat ajungi la 250 de cai relativ usor. E un motor cu un potential extraordinar.

. Se poate pune pe e34 525i fara mari mdoficari.. motor cutie.. cred ca si diferentialul il poti pastra. Franele originale iti tin, cele de 525i sunt identice cu 535i.

Nu ai sunetul de v8.. dar nici ala de 6L nu e rau. :)

Faza frumoasa ca scapi si la RAR fara sa te doara capul.

Citeste aici. E un coleg de forum, la el a fost mai mult de munca, ca el a plecat de la 320I

http://www.bmwclub.ro/forums/index.php?/topic/41959-bmw-320i-e36-upgradat-la-328i/page__st__160__p__1032805__fromsearch__1#entry1032805

Link to comment
Share on other sites

te referi la motorul 2,8 dublu vanos 193 cp stock?m am gandit si la asta dar e destul de greu de crezut ca poti scoate 50 de cai dintr-un motor aspirat.asa ma pot apuca sa modific motorul meu prin schimbarea admisiei(m3),injectoare mai mari,pompa debit si resoftare si probabil ca as castiga maxim 30 -40 de cai -insuficient-si la ce cost?cerea unul numai pe admisia de m3 1000 de euro.neluind in calcul resoftarea,injectoarele etc.nu merita.

raman deocamdata la ideea cu v8-ul,cel putin pana lamuresc in cele mai mici detalii cu mecanicul.iti dai deama cum ar suna o evacuare dubla custom?ca de mers nu mai zic...si daca nu se poate in conditii acceptabile,ma duc pe varianta turbo desi costurile ar fi mult mai mari

Link to comment
Share on other sites

te inseli, numai din admisie si axe cu came castigi 40-50. Si nu trebuie admisie de M3 ci de m50, cea pe care o ai tu acum.

Nu iti trebuie nici alta pompa nici alte injectoare, ci doar alt soft.

Cea mai scumpa treaba sunt axele cu came..cam 500 de euro, dar le poti lua ulterior, faza e ca nu mai trebuie sa mofici multe alte chestii, gen suspensii, frane etc..deci oricum iesi mai bine.

Si o poti omologa, mergi cu ea legal fara sa te doara capul, diferenta la impozit si aisgurare o sa fie de la cei 300 cm3 in plus.

 

 

Ai citit topicul ala de care ti-am zis..? .. omul face 0-200 sub 15 secunde.

 

Si touring-ul lui e aproape la fel de greu ca un e34. Si ami sunt cativa care au modificarea asta..e cea mai rentabila si mai facila la un 525i.

Edited by DOMI
Link to comment
Share on other sites

e chiar misto masina.imi plac touringurile mai mult ca berlinele e36.motorul trage grav dar nu 15 secunde...raman la parerea ca nu e o diferenta asa mare fata de 2,5.al meu nu trage asa grav dar e aproape stock,fara modificari semnificative.am scos fara probleme 7,5 pe suta cu jante pe 17 si benzina de100.schimbarile sunt aproape identice 3 la 100,4 la 160,5 la aproape 200...viteza max pe bord arata 245 cu jante p 17 da probabil nu era atat..oricum datele tehnice de noua au fost depasite.nu stiu daca baiatul nu are si un delimitator de turatie? Edited by sly06
Link to comment
Share on other sites

e treaba ta daca crezi sau nu, cauta si tu pe net exemple de m52b28 tunate in felul asta, cu admisie de M50 si axe cu came de M3. Obtii 240 de cai fara probleme. Cuplul la M52 e din start mai mare, si ajungi lejer la peste 300 NM.
Link to comment
Share on other sites

e treaba ta daca crezi sau nu, cauta si tu pe net exemple de m52b28 tunate in felul asta, cu admisie de M50 si axe cu came de M3. Obtii 240 de cai fara probleme. Cuplul la M52 e din start mai mare, si ajungi lejer la peste 300 NM.

eu nu zic ca nu te cred,40 de cai mi se pare accesibil cu modificarile mentionate de tine si un soft,doar ca puneam in discutie daca merita.cu motor,manopera,axe,etc,ajungi lejer in 2000.pt 250 cp nu prea merita fata de ce am eu momentan.daca tot nu agreezi varianta cu v8-ul ce parere ai de un kit turbo?am gasit unul la un baiat zice ca e nou, complet cu galerii tanabe,intercooler,blow off,turbo timer etc. la 850.cu injectoare,pompa si soft m as duce pe 0,8 max. 1bar pe interne stock deocamdata undeva la max.280-300 cp.mentionez ca kitul e capabil de +400 cp cu modificarile aferente.??

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.