Jump to content

525 i vanos - e34- clean look carbon


Sly

Recommended Posts

pai eu iti ce iti sugeram, un 2.8, ca acolo schimbi doar motorul si niste piese, care la randul lor le poti face pe parcurs. La V8 numai sa te urnesti cu ea ai scuipat 2000 si ceva si munca ca la balamuc.

NU exista o solutie ieftina la ce vrei tu sa faci. Cel mai simplu, si bani la fel, si stii sigur ca iese treaba buna e sa o vinzi pe asta si sa iei alta, o pui pe bulgaria si sanatate.. Daca era asa simplu si ieftin, toti umbla cu masini de 400 de cai, dar nu e de loc.

LA turbo treaba e infinit mai complicata, eu stiu ca turbo competent (nu ma refer la putere), ci fiabilitate in primul rand se duce in niste mii de euro bune. Iti mai trebui kit special de ambreiaj, ca nu o sa iti tina .. etc.. etc..

Altfel poate o sa ai o satisfacatie ca il faci pe unul la un semafor.. mai repari la ea 4 zile, niste sute de euro.. mai faci o liniuta si tot asa. Numai niste furtune de calitate si colierele sa tina la presiune costa o gramada.

uite aici cateva exemple cu ce se poate scoate. Se pot face multe dar nu in bugetul tau.

http://www.bmwe34.net/E34main/Other/Racing/Turbo.htm

Edited by DOMI
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 87
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

SI eu sunt de aceeasi parere in legatura cu turbo.per ansamblu motorul vanos e destul de greu de preparat pt turbo..si sa scoti ceva fiabil.kitul respectiv era de la emusa parca,sunt destule pe site -urile noastre ca si street demon undeva la 1200 de euro dar nu stiu cat sunt de bune..

m am gandit si la ce zici tu sa aduc un e34 v8 manual(pe langa al meu)insa am inteles ca la modelele din anii respectivi sunt probleme cu compozitia blocului-apare uzura.mai e si varianta unui m5 din GB da e cu volan pe dreapta.

in legatura cu bugetul,nu m as da la o parte de la o investitie totala de 3-4 mii.de aia vreau sa iau cea mai buna decizie.masina oricum se pastreaza orice ar fi,targetul este de +300 cp.2,8 iese din discutie desi e cea mai facila varianta.

am o curiozitate,cam ce consum scoti cu automaticul?am umblat vreo 4 luni cu un e39 automatic si consumul era unul aberant-undeva la 15-17 media.e drept ca mergeam mult in m.sport.

Link to comment
Share on other sites

media la drumurile pe care le fac eu, undeva la 10-11. Eu fac naveta la munca la ore de varf, 52 de km / zi. partial prin oras, o parte pe autostrada full. Adauga cam 1l cred faptul ca e automata.

Asa in oras cam 13-15, afara trebuie sa ma chinui sa sar de 10. Gen facut 250 de km in 1.5 h .. cand a luat vreo 12. In general cand sar de 120 km/h, merg cu 130.. 150 160 .. tot atat . consuma, vreo 10. Daca o tin peste 160 km/h incepe sa manance.

Probabil ca la e39 ala era ceva defect.. sonde lambda..de exemplu.. nu le inlocuieste nimeni ca sunt scumpe...:)

 

Minim am scos in Olanda, datorita restrictiilor de viteza, ca la carte 8%. Cea ce nu reusesc niciodata in DE , ca merg mai tare de 120 km/h :)

probleme cu blocul ala la V8 au fost in State, datorita sulfului din benzina. in EU mai putin, datorita normelor de poluare Daca motorul merge inca nu ai probleme. .. a scapat. Poti sa ii masori compresia sa fii sigur. Oricum ar trebui sa faci asta inainte sa o cumperi.

Edited by DOMI
Link to comment
Share on other sites

nu te ar tenta o manuala?apropo,ti ai rezolvat masina,am vazut pe topicul tau ca o lovisesi acum pe zapada?cred ca te mananca reparatiile in DE. <_<

 

sunt nou pe forumul asta,da mi se pare ca nu prea sunt pasionati de e34,cu exceptia catorva care au vrut poze,la detalii tehnice esti cam singurul care s a bagat si apreciez lucrul asta.

dupa parerea mea nu exista tuning adevarat daca nu schimbi ceva la performantele masinii,motor,suspensii etc,cel putin la mine asta e mai important..

un filmulet cu evacuarea..nu prea duce telefonul la decibeli. :rolleyes:

Edited by sly06
Link to comment
Share on other sites

nu, de loc, nu ma mai intorc la manuala niciodata, cel putin masina luata din banii mei. Daca as lua ceva de track day poate.. dar nu masina care o conduc zi de zi. E mult prea comoda intrafic si pe autostrada. 1l in plus si 1sec in plus la 0-100 nu mi se pare mare lucru. Plus ca in viata reala, in trafic, cand faci o depasire.. cand te alergi pe autostrada, cine naiba pleaca de la 0.. din mers se schimba treaba, diferenta e mult mai mica.

 

Trebuie sa o bag in service dar am amanat. M-a trimis firma la un curs 3 saptamani si nu ma pot lipsi de masina. Am reprogramat, pe 28 intra in service

Da, ma rupe sa o repar. Primul deviz a fost de 1000 de euro.

Sunt destul de multi care apreciaza modelul asta, dar au ramas relativ putine in stare buna pe forum.

Fiecare cu cel doare, tie iti place tuning-ul.. nu e nimic rau in asta, mie cel putin aspectul imi place sa o pastrez cat mai originala. Ce ma seaca e ca multi se apuca de tuning inainte sa puna macar masina la punct, si iese un fel de troaca cu motor mai mare.

Un e34 in stare buna, cum trebuie, da clasa multor masini muult mai noi, de la tinuta de drum pana la comfort si performante, si e cu adevarat o placere.

Edited by DOMI
Link to comment
Share on other sites

1000 un spoiler si un retus?shit,e mult mai ieftin la noi...

ai dreptate,sper ca nu te referi la mine cu troaca :unsure: ..recunosc ca interiorul e cam varza deocamdata,dar in rest am cam schimbat tot ce era de schimbat pe ea..de la bujii si pana la suspensii.caseta are joc si nu se mai poate regla-trebuie schimbata.

apropo, ai vaz.clipu cu evacuarea,l am postat mai devreme.suna mult mai bine live.tel n a facut fata :pardon:

Link to comment
Share on other sites

1000 un spoiler si un retus?shit,e mult mai ieftin la noi...

ai dreptate,sper ca nu te referi la mine cu troaca :unsure: ..recunosc ca interiorul e cam varza deocamdata,dar in rest am cam schimbat tot ce era de schimbat pe ea..de la bujii si pana la suspensii.caseta are joc si nu se mai poate regla-trebuie schimbata.

apropo, ai vaz.clipu cu evacuarea,l am postat mai devreme.suna mult mai bine live.tel n a facut fata :pardon:

Nu ziceam de tine, vorbeam in general.

Asa ca sa tragem o concluzie .. cum o dai tot crapa.. adica tot la un 2000 de euro de investit ajungi. De asta iti sugeram un 540I de la mama lui care il pui la punct incet incet.

 

Da, asta a fost la prima strigare, caroseria, tot ce tine de elemente dinastea le fac numai cu piese originale, dar nu de acolo vine costul mare, piesele OEM pentru e34 sunt chiar accesibile in marea lor majoritate. In schimb manopera la tinichigerie e ceva de speriat, cam 200 de euro elementul. Din mia aia cam 700 e manopera de fapt. In RO probabil ca maopera undeva la 5-6mil +piesele.. bara si aripa. .

Edited by DOMI
Link to comment
Share on other sites

Am gasit un 540 pe e bay uk o nebunie nu altceva,chit m exterior interior impecabil,la doar 500 de lire,prima strigare da am vazut ca nu prea liciteaza nimeni.pe germania n am gasit sub 2500 manual,cel putin pe mobile.de.cam care e situatia p acolo,tu trebuie sa stii mai bine.apropo in seara asta ma intorc de la bucuresti am gasit un baiat tot pe site care se ocupa cu cipuri bmw.la 2,5 zicea ca i da vreo 15 cai si 20 nm si ridica limitarea de turatie cu vreo 500 de ture.suna bine nu?trebuie doar seria de pe comp.
Link to comment
Share on other sites

Nu as ridica limitarea. Limitarea ai a are un rost, sa protejeze motorul. Dupa ce ii pui chip, trebuie sa pui benzina de 98 in ea. Puterea obtinuta e prin marirea avansului, si daca vrei sa si functioneze trebuie benzina cu rezistenta la detonare mai mare, altfel ECU il va reduce la valoare nominala.

Nu as lua masina sub 3500 de euro. Asta din EU. Uk e alta piata. Cam asta e minim sa fie in stare relativ buna de functionare. Cauta sa aibe TUV recent, cel mult 2-3 luni, sau sa fie dispus sa faca TUV proprietarul. Asta e o garantie ca motorul, suspensia, partea electrica si franele sunt ins tare buna. Una cu TUV recent o sa vezi ca pleaca de la 3500.. Uitate atent la interior, daca e ceva care se remediaza cu adevarat greu si e extrem de costitor, chiar si in ROmania, e interiorul.

 

Singurele masini din DE care sunt sub 3500, indiferent de marca sunt cele care nu trec TUV ori au fost accidentate. Daca nu trec TUV inseamna ca au prolbema u gazele (deci motor), suspensie, frane, sau rugina prin locuri neaceptate, care tin de rezistenta masinii.

iti garantez ca daca iei una la 2500 o sa ai un sir nesfarsit de mici sau mari probleme si in scurt timp tot la 3500 ajungi.

Restul cu rabdare .. o pui pe picioare. Sa ai in vedere niste cheltuieli. LA orice masina de varsta asta, cand vii cu ea in Romania, in maxim 3 luni incep sa bata toate articulatiile . E inevitabil, daca in DE mergi cu ea si nu simteai ca bate nimic, zbori cu ea pe autobahn spre casa, dupa 3 luni troancane toate.Ea in DE mai mergea biniosr poate ani, dar daca e imbatranit materialul din bucsi, cand vii cu el la solicitarile de pe drumurile din RO cedeaza inevitabil.Treab asta e la fel de sigura ca si rasaritul soarelui. DIn fericire e chiar ieftina la e34 comparativ cu alte masini, dar sa ai banii astia pusi deoparte. (de exemplu eu am dat pe tot un kit complet fata, adica 4 brate, capete de bara, linkuri bara stabilizatoare etc.. 170 de euro. Deci toata suspensia fata. E ok zic eu.

Edited by DOMI
Link to comment
Share on other sites

domi ma pui pe ganduri cu ce mi zici...intr adevar piesele de e34 sunt destul de ieftine.stiu ca am schimbat anul trecut cam tot ce se putea pe fata inclusiv telescoape fata spate si m am incadrat undeva la 600 cu tot cu manopera(mecanicul mi e prieten).in afara casetei care am inteles ca e cam scumpa..da clar trebuie schimbata,asta am observat ca e o boala generala la e34 si mai ales cum zici-pe drumurile noastre..dintr-o data nu prea mai imi surade ideea s-o iau de la capat cu alta masina..plus ca la v8 gandul folosirii ca masina de zi cu zi cum e cazul acum la 2,5 cam iese din discutie date fiind costurile.da daca ti se pune pata pe ceva..poate stii cum e.

in legatua cu cipul nu stiam chestia cu benzina de98.e logica oricum.in vara m am dat cu un 535 e34 si am fentat putin in sensul ca am bagat benzina de 98 si peste am mai turnat si un flacon de octane booster..l am facut doua din trei fara probleme mergea si a treia dar am gresit o viteza.am ramas impresionat de diferenta. :shifty:

ridicarea limitarii la cipul respectiv nu e optionala,vine automat cu instalarea lui.nu e vorba de resoftare,ci doar de un cip pe calculator care poate fi inlaturat oricum.sunt curios daca se va simti ceva,oricum e lesne,o resoftare am inteles ca incepe de la 250de euro.

Link to comment
Share on other sites

Ce spun cu preturile alea, e treaba reala. atat costa o masina care trece TUV. Aici ai vazut cat costa tinichigeria, ti-am dat un exemplu cu a mea. Iti dai seama ca cineva daca are o problema cu rugina ii face vand imediat la preturi "promotionale".

PAi si la a ta daca ii pui V8 nu e aceasi treaba? gen ca nu prea e practic sa mergi cu ea zi de zi ?

Cu caseta nu e boala generala la e34. E chiar extrem de durabila. Dar rotile alea de 18 inch care le ai pe masina nu ajuta de loc. Imi plac, dar nu as tine asa ceva pe masina, orice masina in Ro. Prefer sa merg cu ea linistit nu sa repar non-stop.

Poti sa spui ca la e60 are o problema cu caseta, ca crapa in 2-3 ani, nu in 17 ani..

Vezi ca o poti reconditiona, e rezonabil, vreo 6-7 mil cred una de e34. Ai si garantie.

Edited by DOMI
Link to comment
Share on other sites

se prea poate.cred ca am generalizat eu..am mai avut un e34 si avea exact aceleasi"metehne"n am de ce sa ma plang,e o masina extrem de robusta si stiu ce spun.in celalalt am suferit un accident frontal la viteza mare..daca eram in altceva,probabil ca acum nu mai vorbeam cu tine..de atunci am un mare atasament fata de acest model si bmw in general.jantele nu le am pus de mult, inainte aveam pe 17 de m destul de usoare.stiu ce zici,la noi tre sa fii cu ochii in patru la "capcane".

tocmai am vorbit cu un prieten din cluj la care a ajuns un fost e30 de al meu,omu e fan declarat,are montat pe el motorul de m5 e34+nos,masina e o adevarata bijuterie(cj 25 cox).are contacte in ungaria si mi a zis de un 4,4 trebuie sa mi dea detalii.mai am si varianta botosani.daca nu iese nimic din astea 2,trec proiectul pe stand by si probabil ma apuc de interior si o upgradare la 2,5.

Link to comment
Share on other sites

nu te ar tenta o manuala?apropo,ti ai rezolvat masina,am vazut pe topicul tau ca o lovisesi acum pe zapada?cred ca te mananca reparatiile in DE. <_<

 

sunt nou pe forumul asta,da mi se pare ca nu prea sunt pasionati de e34,cu exceptia catorva care au vrut poze,la detalii tehnice esti cam singurul care s a bagat si apreciez lucrul asta.

dupa parerea mea nu exista tuning adevarat daca nu schimbi ceva la performantele masinii,motor,suspensii etc,cel putin la mine asta e mai important..

un filmulet cu evacuarea..nu prea duce telefonul la decibeli. :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

in asteptarea unei herghelii mai numeroase,m am decis pentru moment sa i mai fac cadou cativa caluti mosului meu :rolleyes:

este vorba de un chip care se ataseaza pe calculator,operatiunea e reversibila si usor de realizat.promisiunea pt motorul meu este de 15 cai si +20 nm cuplu.partea mai amuzanta e ca ridica limitatorul de turatie undeva cu 4-500 ture...cel putin asa zice teoria <_<

vom vedea.sunt nerabdator sa vad si eu...am vorbit cu mecanicul care imi este si amic si daca se tine de cuvant maine seara il montam..revin cu info indiferent daca e de bine sau nu :thumbsup:

Link to comment
Share on other sites

foarte frumoasa masina,dar ai cateva motive sa ediezi pozele si sa le dai un resize.iti vor sterge pozele sau mai rau iti vor inchide topicul si nici nu am rabdare s ale descarc sa le vad cum trebuie.nici eu nici altii cred.

un 1024*768 cred ca este ideal ;)

Link to comment
Share on other sites

foarte frumoasa masina,dar ai cateva motive sa ediezi pozele si sa le dai un resize.iti vor sterge pozele sau mai rau iti vor inchide topicul si nici nu am rabdare s ale descarc sa le vad cum trebuie.nici eu nici altii cred.

un 1024*768 cred ca este ideal ;)

ok.merci..ai dreptate nu m am gandit la asta o sa incerc desi nu ma prea pricep la chestii din astea :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

am revenit.din pacate chestia cu chipul a fost un fiasco total.pana acum.

 

am incercat 3 variante diferite de soft pt computerul meu si cu nici unul n a pornit.e drept ca am incercat cu chipuri de la o singura persoana.oricum omul a fost ok si mi a returnat banii.

 

zicea ceva de genul ca seria de pe chipul masinii nu corespunde cu calculatorul respectiv si ca n a mai patit din astea pana acum.eu il cred.mai incerc si la altii.

 

in alta ordine de idei zilele viitoare ma intalnesc cu cineva care face replici la kituri caroserie.sa vedem daca e calitate si gasim ceva gen m e34 sau e39 care da bine...

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

intre timp masina a suferit cateva modificari

 

evazat putin aripile spate pt a face loc cauciucurilor 275/35/18 :pardon:

 

dat jos spoilerele originale,izolat masina,pregatire pt.revopsire totala

 

achizitionat chit caroserie complet,spoilere fata spate,praguri,eleron slim,eleron luneta

 

in paralel am mai schimbat ceva piese cu probleme la directie,facut unghiul de fuga

 

interiorul este in lucrare,urmeaza sa fie imbracat complet in piele alba :pinch:

 

dupa revopsire,in perspectiva, daca mai sunt finante urmeaza autoblocant+alt kit suspensie sport si probabil alt motor mai gurmand

 

voi reveni cu poze

Link to comment
Share on other sites

ok.

sunt o groaza de cuptoare in special la deva si imprejurimi

ma mai interesez,pana acum cel mai bun pret a fost in jur de 500

 

dar totusi ar fi mai indicat s o vopsesti vara,asa zic vopsitorii :pardon:

Edited by sly06
Link to comment
Share on other sites

Asteptam poze. :)

Cu interior alb arata bine, dar te imbolnavesti frecand la ea.

Sunt curios cum iese, si eu as vrea sa imi imbrac scaunele fata..

 

 

 

ai dreptate...mai ales la praful din romania

aici am avantajul ca nu platesc curatatul :rolleyes:

 

lateralele usilor sunt gata,acum urmeaza banchetele spate si apoi scaunele

sper sa iasa bine.totul depinde de mester <_<

 

pai de ce sa evazezi aripile?foarte curios eu aveam 275 18 cu 10j spate si nu atingeau deloc la e34.

parerea mea e ca gri carbon nu da bine la e34.

uite o idee. :thumbsup:

 

 

din pacate jantele mele ating fara distantiere,iar cu distantiere ies destul de mult in afara

daca iau 2 persoane in spate si ceva bagaje la denivelari atingea in aripa

de aceea am in plan si o suspensie reglabila

 

cu alb la bmw nu poti da niciodata gres,fiind culoarea consacrata a marcii in plan sportiv,dar eu am negru in talon si nu mai am chef de plimbari la RAR

 

cred ca da foarte bine nuanta gri carbon,vezi in pozele de la inceputul topicului

Edited by sly06
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.