Jump to content

Recommended Posts

de ce vrei sa schimbi uleiul? Ai avut ceva probleme cu cutia sau nu a fost schimbat niciodata? Si eu as vrea sa -l schimb la mine dar ma costa 19 mil si mai astept.

 

doar am cumparat masina si nu stiu km reali.....si ma gandesc ca poate e cazul sa-l schimb....din cate am inteles nu e "lifetime"

Link to comment
Share on other sites

If it is not broken, Dont't fix it

daca masina merge bine si schimba viteze cum trebuie, las-o asa mai bine

de ce??

eu nu am avut probleme cu cutia (sa agate sau sa intre greu) si i-am scimbat uleiul acum o luna (+ ulei grup-recomand la toti care nu l-au schimbat).

a mea este cutie manuala, mecanicul a spus ca nu era uleiul murdar si/sau cu span, dar s-a simtit o diferenta in bine dupa schimb.

Edited by turmentatu
Link to comment
Share on other sites

de ce??

eu nu am avut probleme cu cutia (sa agate sau sa intre greu) si i-am scimbat uleiul acum o luna (+ ulei grup-recomand la toti care nu l-au schimbat).

a mea este cutie manuala, mecanicul a spus ca nu era uleiul murdar si/sau cu span, dar s-a simtit o diferenta in bine dupa schimb.

vorbim de cutie automata

Link to comment
Share on other sites

mpower, uleiul se schimba in orice cutie automata. Lifetime=perioada garantiei, masina fiind din 97 a iesti de multisor. Citeste linkul de mai sus, si daca ai automata te sfatuiesc sa faci si tu schimbul daca nu ai facut-o niciodata. Ai impresia ca un ulei vechi de 13 ani si ceva sute mii de km e la fel ?
Link to comment
Share on other sites

mpower, uleiul se schimba in orice cutie automata. Lifetime=perioada garantiei, masina fiind din 97 a iesti de multisor. Citeste linkul de mai sus, si daca ai automata te sfatuiesc sa faci si tu schimbul daca nu ai facut-o niciodata. Ai impresia ca un ulei vechi de 13 ani si ceva sute mii de km e la fel ?

multi care au schimbat uleiul de la cutie si sa stricat imediat, este vorba de NOROC, in Germania nu schimba uleiul la orice service, exista un aparat special pt. schimbul de ulei si nici nu e la toate dealeri bmw, in cutie intra cam 8l (7,8l. fara torque convertor si 8,8 cu) si cand schimbi uleiul nu scoti tot uleiul din cutie, bagi ulei nou cu cel veche, atunci sa strica, aparatul scoate tot uleiul si baga o solutie care curata cutie si apoi baga ulei nou, pelci de la service cu factura si garantie, gasesti asa ceva la noi in RO ??

inca o data: IF IT IS NOT BROKEN DON'T FIX IT

Link to comment
Share on other sites

vorbim de cutie automata

pai da, dar la cutie automata nu se schimba?

mai ales ca este mai complicata, daca nu ma insel are si filtru de ulei.

daca restpecti indicatiile constructorului(adica sa pui uleiul care trebuie) nu vad ce ar strica.

nu sunt foarte documentat, dar parca @ ciupanezu a schimbat uleiul cutiei, a facut si un topic.

Link to comment
Share on other sites

nici nu stiu ce sa mai zic. Cu cat citesc mai mult ma sperii mai rau. eu acu strang bani sa schimb uleiul la cutie. Si as vrea sa-l schimb la reprezentanta BMW Pitesti. Cred ca au aparatura necesara. :huh: Am citit la cineva cu un x5 care a schimbat uleiul la cutie si apoi la resoftare i-au ars calculatorul. :ermm:

 

 

daca merge cutia ... de ce vrei sa ...

las-o asa pana ... da ceva semne.

sunt masini cu foarte multi km si nu s-a schimbat uleiul in cutie... si merg in continuare far nici o problema.

daca vrei sa il schimbi mergi in germania unde au instaliatie speciala. eu in romania nu stiu sa existe instalaiti de schimbat uleiul complet din cutie.

Link to comment
Share on other sites

au si in romania instalatie speciala, sunt cel putin 2 service-uri complet echipate.

Cei care spun ca s-a stricat cutia au facut ce ii sfatuiesti tu, si anume .. au inceput sa aibe probleme si hai sa schimbe uleiul. In momentul ala e prea tarziu. Schimbul de ulei nu va rezolva nimic, el este preventiv si periodic ca si uleiul din motor.

E ca si cand ai spune ca lasi uleiul 40k in masina .. ca de ce sa il schimb daca motorul merge. LA un momnet dat nu o sa mai mearga si daca schimbi uleiul nu iti va rezolva motorul deja distrus.

Cam asta ar fi pe scurt.

Fabricantii cutiei, care nu e facuta de BMW, ci de ZF sau GM, recomanda oficial schimbul de ulei in cutii lifetime. Puteti citi pozitia si recomandarea oficiala in documentele atasate acolo.

Link to comment
Share on other sites

Here is an answer I finally got from some techy transmission dudes, may explain lifetime fluid in the tranny.

 

 

Actually, changing the transmission fluid is not always a good idea. In many cases, the friction material that wears away can help the clutches and steels grip each other. When you replace the fluid with new fluid, it then loses this added ability. This can cause excess transmission slippage and eventual transmission malfunction. I have personally seen those transmissions go 200,000+ miles without a fluid change.

 

Summit racing

 

(intalnirea BMW-urilor)

Edited by ///MPower_5er
Link to comment
Share on other sites

si totusi.....

 

 

The bottom line after many hours of researching about BMW's "Lifetime" Transmission fluid.

In the years before the early 1990s, BMW never had "Lifetime" fluid in their vehicles.

Over the course of time, BMW changed their policy, due to increasing competition from

other car manufacturers to be more competitive with costs and initial customer ownership.

Thus came about the "Lifetime" fluids or components on certain cars and equipment.

 

The consensus though is that the transmission fluid should be changed at some point

and is not "Lifetime". Depending on your driving style, climate and other independent factors

you should change your transmission fluid anywhere between 50k and 100k miles.

Sure, you could drive your car until the transmission fails, which may be over 100k miles,

it maybe be less or your transmission might never fail. The point is that your transmission

fluid is not "Lifetime" and should be changed.

 

link:

http://www.bimmerinfo.com/e46trans.htm

Edited by turmentatu
Link to comment
Share on other sites

Faza asta cu stricarea cutiei dupĂŁ schimbarea uleiului e o poveste un pic denaturatĂŁ.

 

Se Întâmplã În cazul maºinilor care au deja cutia uzatã, iar schimbul de ulei se face cu scopul de reparaÞie, iar asta nu se poate.

 

MeritĂŁ sĂŁ schimbi uleiul dacĂŁ nu existĂŁ semne clare de uzurĂŁ ale cutiei, dacĂŁ nu patineazĂŁ.

DacĂŁ aceste semne sunt prezente, schimbul de ulei este obligatoriu, dar asta dupĂŁ ce recondiĂžionezi cutia, altfel e frecĂžie la picior de lemn Âşi chiar poate grĂŁbi inevitabilul, adicĂŁ recondiĂžionarea cutiei.

Link to comment
Share on other sites

 

Merită să schimbi uleiul dacă nu există semne clare de uzură ale cutiei, dacă nu patinează.

de ce?

pai simplu, ii poti prelungi viata cutiei, nu trebuie sa o duci intr-un punct in care cutia incepe sa dea semne de "oboseala" , sa ii schimbi uleiul, dar poate ajungi sa o reconditionezi, sau poate sa o schimbi.

 

trebuie totusi sa tii cont de uleiul care ii trebuie cutiei respective!

Edited by turmentatu
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.