Jump to content

bataie si scartait si nu ii dau de cap


Recommended Posts

salutare,

am urmatoarele 2 probleme la masina, dimineata cand e rece motoru de aude un zornait la motor si dc. ii dau cu spay dala pe role sau pe curea nu mai face 5-10 min, am schimbat rolele de ghidaj, si rola intinzatoare si tot asa face, si nu stiu de la ce poate sa fie, orice sfat e binevenit, cand ajunge apa se incalzeste masina nu mai face nici un fel de zgomot.

 

a doua problema este o bataie la roata din fata de pe partea dreapta, am ia`m luat jocurile ,am facut test de amortizoare si nu a iesit nimik, bucsile de la bara stabilizatoare sunt schimbate......

 

 

astept pareri, 10x

Link to comment
Share on other sites

salutare,

am urmatoarele 2 probleme la masina, dimineata cand e rece motoru de aude un zornait la motor si dc. ii dau cu spay dala pe role sau pe curea nu mai face 5-10 min, am schimbat rolele de ghidaj, si rola intinzatoare si tot asa face, si nu stiu de la ce poate sa fie, orice sfat e binevenit, cand ajunge apa se incalzeste masina nu mai face nici un fel de zgomot.

 

a doua problema este o bataie la roata din fata de pe partea dreapta, am ia`m luat jocurile ,am facut test de amortizoare si nu a iesit nimik, bucsile de la bara stabilizatoare sunt schimbate......

 

 

astept pareri, 10x

 

 

acelasi gen de scartait il am si eu cand motorul e rece.scartaitul era si inainte dar ma slab in intensitate.recent am schimbat curelele si de atunci face mai urat.mecanicul a zis ca rolele sunt ok.ma gandesc sa nu fie de la compresorul de clima,cum nu a fost folosit toata iarna

bataia mai poate sa vina de la bucsa de prindere pe caroseri de pe bratul inferior(cel incovoiat).e greu de verificat asta daca are joc sau nu

Link to comment
Share on other sites

au fost schimbate anu trecut si amortizoarele inclusiv si flansele , toate pe sachs, bucsile alea de la bratul superior ala incovoiat o sa le cumpar ca nu sunt scumpe si o sa le schimb, biletele anitruliu sunt schimbate, si nu e aceaiasi bataie , stiu cum fac bieletele. dc. nici din busca aia nu e bataia at o sa schimb iar amortizoarele si flansele, si cu scartaitul 80% vine de la fulie, acuma am venit din service ca am schimbat ambreiaju si tampoanele de la cutie si am luato iar la verificat, si mai mult ca sigur e din cauciucul de la fulie.

dc. am gresit ceva in scris imi cer scuze dar sunt obosit rau

Link to comment
Share on other sites

la bucsi leam verificat si pe elevator de vreo 2-3 ori , si la test dala de suspensie. este posibil sa fie si din rulmenti de la alternator, chestia e ca de azi de dimineata a inceput si sa tacane si la fel cand ii dau cu spay tace. este vreo posibilitate sa verifici rulmenti de la alternator sau trebuie neaparat dat jos si desfacut ? la AC ia`m dat cureau jos ca sa nu mai fie angrenat si tot asa face, deci AC`ul este exclus , la fel si rolele de ghidaj si aia intinzatoare . Edited by moaka_mik
Link to comment
Share on other sites

asta e link`ul, bataia este la denivelari mici ca pe cele mari le evit, si nu este tot timpul, la plecare/denivelari mici si viraje, la franare nu face nimic

 

cristian asta a fost si motivul pt care ma`m apucat sa schimb rolele, dar si dupa ce leam schimbat acelasi sunet, cand am dat cureaua jos neam uitat si la rolele alea de ghidaj care leam schimbat si nu se aude nimic din ele.

Link to comment
Share on other sites

asta e link`ul, bataia este la denivelari mici ca pe cele mari le evit, si nu este tot timpul, la plecare/denivelari mici si viraje, la franare nu face nimic

 

cristian asta a fost si motivul pt care ma`m apucat sa schimb rolele, dar si dupa ce leam schimbat acelasi sunet, cand am dat cureaua jos neam uitat si la rolele alea de ghidaj care leam schimbat si nu se aude nimic din ele.

Sa sti ca am avut si eu problema asta la un Renaul Laguna si era de vina o fulie care era stamba si la fel cand dadeam ciar si cu apa simpla sunetul disparea pentru un timp ! Mai mult ca sigur ca este vorba de o fulie ! Porneste motorul lasal sa faca zgomotul specific si uda pe rand fiecare fulie sa vezi la care se opreste zgomotul !La renaultul cate l-am avut fulia de la alternator facea figuri !

Link to comment
Share on other sites

poi da , dar la bmw fulia de la alternator si aia de la servo nu sunt cu rulmenti, este pur si simplu o fulie , rulmenti sunt in alternator si in pompa de servo, o sa le iau si fuliile alea 2 sa le schimb ca nu e mare smecherie, ca decat asta 2 au mai ramas si cu rola aia mare de la vibrochen. eu am dat cu spay pe rola de la servo, dar toata chestia e ca cureau se invarte si automat ia lichid cu ea si duce si la celelalte.......
Link to comment
Share on other sites

salut!

pt. bataia din roata, daca se aude la denivelari mici, 100% este bara antiroliu, nu este o avere.

asta am patit si eu, nu am descoperit-o nici pe elevator, si m-am decis sa schimb toata articulatia fata ca sa scap de bataie. :laugh:

doar cu ele date jos mi-am dat seama care era.

bafta

Edited by turmentatu
Link to comment
Share on other sites

asta e link`ul, bataia este la denivelari mici ca pe cele mari le evit, si nu este tot timpul, la plecare/denivelari mici si viraje, la franare nu face nimic

 

cristian asta a fost si motivul pt care ma`m apucat sa schimb rolele, dar si dupa ce leam schimbat acelasi sunet, cand am dat cureaua jos neam uitat si la rolele alea de ghidaj care leam schimbat si nu se aude nimic din ele.

nu exista posibilitatea sa ai o pietricica mica intre canelurile de la curea si ai sa tacane? dupa ce se incalzeste cureaua e mai moale si un pic se intinde!

Link to comment
Share on other sites

La roata parerea mea care le-am patit pe toate e ca ai un pivot stricat, eu asa am avut , la ambele roti,oricum nu e o problema foarte costisitoare, dupa zgomot la motor se poate sa fie o fulie stramba sau daca ai schimbat pompa de apa verifica sa nu fie un surub slab, mie mi-au uitat la service surubul de la compresorul de ac slab sau poate au batut in fulie
Link to comment
Share on other sites

din pivoti nu e 100%, eu cand schimb orice la masina stau in permanenta langa ei si sigur au strans tot si de batut cu ciocanu nici atata , in leg cu piatra la curea nu are cum sa fie si in al doilea rand am dato jos cureau si ma`m uitat la ea... nu stiu, oricum toate problemele care leam avut cu masina au fost numa probleme ascunse.
Link to comment
Share on other sites

din pivoti nu e 100%, eu cand schimb orice la masina stau in permanenta langa ei si sigur au strans tot si de batut cu ciocanu nici atata , in leg cu piatra la curea nu are cum sa fie si in al doilea rand am dato jos cureau si ma`m uitat la ea... nu stiu, oricum toate problemele care leam avut cu masina au fost numa probleme ascunse.

la rulmentii de sarcina din capul telescopului te-ai gindit? aceia nu se simt la testul de telescoape! la un focus in urma cu 5 ani am schimbat toata directia pina am ajuns sa-si dea cineva seama de rulmentii de sarcina,si de asemenea telescoapele ieseau bine la teste,erau ok.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.