Jump to content

Cum se face transferul de motorina dintrun rezervor in celalalt?


Csabessz

Recommended Posts

  • 1 month later...

Am intalnit cazul tau. Debitmetrul era defect. La masuratori nu aparea nimic ciudat. Si totusi in functionare se comporta ca al tau. S-a rezolvat prin inlocuire. Noroc ca am avut altul de proba, ca deja nu mai stiam ce sa-i fac.

Ideal ar fi sa ai si tu de la cine imprumuta 5 minute unul.

 

PS: debitmetrul se curata cu spray de contacte uscat (deci dry, nu wet). Dar in cele mai multe cazuri nu da rezultate.

Apoi... debitmetrele sunt de 2 tipuri: cu filament si cu pelicula. Cele cu filament sunt foarte sensibile la curentii de aer si printr-un simplu jet de spray il poti distruge definitiv. Asadar mare atentie.

Edited by C_o_s_m_i_n
Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

am si eu o probleme daca a-ti intalnito lamuriti-ma. am facut plinul cu motorina si am insistat un pic mai mult. a inceput sa curga motorina din rezervor pa dedesupt pe undeva. am pierdut vreo 10 l , cred eu, si a-a oprit. nu i-am mai facut plinul de atunci , mi-e cam frica. stie careva cum reusit sa curgaga motorina aia. am un 220D din 2002.

 

am si eu o probleme daca a-ti intalnito lamuriti-ma. am facut plinul cu motorina si am insistat un pic mai mult. a inceput sa curga motorina din rezervor pa dedesupt pe undeva. am pierdut vreo 10 l , cred eu, si a-a oprit. nu i-am mai facut plinul de atunci , mi-e cam frica. stie careva cum reusit sa curgaga motorina aia. am un 220D din 2002.

masina e 520D . scuze sunt putin suparat

Link to comment
Share on other sites

am facut plinul cu motorina la 520D din 2002, si am insistat unpic mai mult la pompa. am avut ce-a mai neplacuta surpiza pe care o poti avea intr-un peco, a-nceput sa-mi curga motorina din rezervor pr undeva pe dedesupt. au curs vreo 5-6 litri, poate mai mult , apoi s-a oprit. de atunci nu am mai avut curaj sa umplu rezervorul. a-ti mai patit vreo unul asa ceva, sau a-ti mai intalnit fenomenul la vreo alta masina?

am intrebat la doua service-uri si mi-au raspuns evaziv , ca ar fi un furtun de aerisire, ca e un filtru de carbon si sa nu mai fac plinul .

Link to comment
Share on other sites

poate ti-au furat "baietii" motorina vreodata din rezervor si te-au lasat rezolvat :)

 

apropo de cea mai neplacuta surpriza, dupa mine surpriza ar fi sa bagi benzina cand de fapt trebuia motorina =)) aia da surpriza..

Edited by POIUYT
Link to comment
Share on other sites

hhmm... nu stiu. Eu am demontat atuncea cand am schimbat pompa de motorina din partea dreapta. Si am desfacut si pe partea stanga dar nu am vazut nici o pompa nimic. Pe realoem este ceva piesa care face transferul, dar ni stiu ala cum functioneaza. E ca si un furtun, dar mai are ceva pe el.

la asta ma refer. La nr 7

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=DG71&mospid=47557&btnr=16_0209&hg=16&fg=15

 

 

da intr-adevar piesa 7 e responsabila. este ca un fel de supapa unisens. am patit si eu cu o masina ca a ta; rezervorul din dreapta era gol iar cel din stanga plin . facea presiune mare pe retur si in plus de asta i s-a ars pompa de motorina din cauza presiunii de pe retur si al nivelului scazut de combustibil, asa ca atentie!!! omul nu a vrut sa-i schimb furtunele si supapa. i-am scos supapa pe raspunderea lui iar masina merge de 2 luni fara probleme... recomand sa se inlocuiasca piesa cu una noua OE :)

Link to comment
Share on other sites

asa ... mai revin cu o intrebare. Deci am stat si ma gandeam, daca debitmetrul functioneaza cum trebuie, poate sa fie ceva la turbosuflanta?

uitati filmuletul asta:

 

ce face chestiai aia care deschide si inchide acolo paleltele alea? dupa cum mam imformat, ala deschide mai bine la turatie mai mica, si inchide la turatie mai mare. Ala nu se poate bloca cumva? Sau cum este actionat ala? Prin aer cu presiune, sau prin vacum?

 

se poate sa se fie depunere pe mecanismul geometriei variabile. poti sa io verifici dar trebuie sa demontezi comanda de pe turbina si sa misti de parghie sa vezi daca nu strange sau nu agata. se poate curata geometria dar e mai complicat; trebuie demontata turbina :(

mai intai de toate trebuie verificata electrovalva si tot sistemul de vacuum si de presiune. sa cureti turbina e munca de chinez...

Link to comment
Share on other sites

Da este adevarat ca il poti distruge cu presiunea mare a aerului. Cea mai buna metoda este un spray de contacte electrice fara reziduu sau reziduu zero.

Demontezi debitmetrul de pe masina si cu sprayul il cureti bine prin interior si exterior si in conector.Lasi vreo 5 min sa se evapore complet produsul si apoi il poti monta.

Este recomandabil sa faci operatiunea cu motorul rece si o data la 30.000 km. Un filtru de aer curat este vital pt viata debitmetrului.

Link to comment
Share on other sites

am facut plinul cu motorina la 520D din 2002, si am insistat unpic mai mult la pompa. am avut ce-a mai neplacuta surpiza pe care o poti avea intr-un peco, a-nceput sa-mi curga motorina din rezervor pr undeva pe dedesupt. au curs vreo 5-6 litri, poate mai mult , apoi s-a oprit. de atunci nu am mai avut curaj sa umplu rezervorul. a-ti mai patit vreo unul asa ceva, sau a-ti mai intalnit fenomenul la vreo alta masina?

am intrebat la doua service-uri si mi-au raspuns evaziv , ca ar fi un furtun de aerisire, ca e un filtru de carbon si sa nu mai fac plinul .

La fel am patit eu la e34,benzina,anul trecut am coborat o bordura destul de mica,insa masina era foarte incarcata si am atins cu rezervorul.Dupa 8-900 sute de metri opresc la peco sa fac plinul,si exact cum spui tu ,a inceput sa curga benzina.Dupa asta nu numai ca nu puteam face plinul,dar daca bagam mai mult de 20 de litri,nu mai puteai sta in masina din cauza mirosului.La mine a fost piesa 1 de aici http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=HA11&mospid=47367&btnr=16_0189&hg=16&fg=05 careia i-a zburat o bucatica din partea de sus,vizibila imediat ce am scos capacul acela oval de sub mocheta din portbagaj,piesa pe care nu am gasit-o noua decat impreuna cu pompa de benzina,asa ca am luat-o de la dezmembrari,50ron.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.