Jump to content

Consum ulei DEBIL!


Recommended Posts

Va salut,

 

Poate cineva are vreo idee, am facut schimbul de ulei aproape 7 litri Castrol 5W30 +filtru etc.

Plec in Germania pentru cateva zile, ma intorc inapoi iar in Ungaria pe autoruta mi se aprinde becul CHECK OIL ?????

Ma dau jos verific joja si aproape ca fac infarct acolo..era intradevar la minim-))

Detalli masina Motor M54B22, 2002, 170CP, 2200 CMC, benzinar, nu curge nicaieri sau ceva rupt deteriorat ect.

Masina are 202.000 KM in prezent, cinvea mi-a spus ca 5W30 il mananca prea repede fiindca este prea subtire, mi sa recomandat 10W60

 

 

Va multumesc!

Link to comment
Share on other sites

daca ai calcat-o.. tinuta mult in ture inalte mananca. Totusi daca te-ai mai foit si prin DE .. un 3000 de km tot ai facut. si din astia daca ai mers blana 1000 e rezonabil.

 

 

Salut,

 

Depinde ce intelegi tu prin calcat..am mers cam 140-150 km/h nu cred ca are trebuie sa manance aproape 6.5 Litri de ulei.

Link to comment
Share on other sites

pana la urma ce ulei ai pus in ea? ce marca

calcat.. am zis si mai sus.. e vorba de turatii .. peste 4000 daca mergi multa vreme.. se intampla asta.. manca ulei.

Intre 2 schimburi adica ~ 10-12k km .. la cati km are motorul ala, daca sunt reali sunt normali un 2l.

Cum a spus si colegul, ai un 1l intre min si maxim..

 

deci completezi de 2 ori fara probleme.

Depinde si de calitatea uleiului bineinteles, regimul de mers.. etc..

Dar nu mi se pare de loc problematic ca a mancat 1l de ulei in 4k km..

Ronin,, mergi tu un drum lung sustinut.. cu viteze mari.. 160 in sus, accelerari violente pana in 2000, peste 4000 de ture vreo 3h asa. ,3-400 de km. iti garantez ca ajungi la minim in conditiile astea. adica 1L mancat in 400 de km.

 

Cui nu ii consuma in conditiile astea mint cu spume, sau de fapt nu am mers in regimul asta.

 

..vorbesc de cei cu motoare M50-M54.

Merg linistit nu completez nimic intre schimburi..:)

. Scap singur in masina la dum lung.. am pus 1l cand am venit acasa.. :)

Edited by DOMI
Link to comment
Share on other sites

verifica CCV

 

http://forum.e46fanatics.com/showthread.php?t=613305

 

http://forum.e46fanatics.com/showthread.php?t=744927

 

PS:nu cred ca are treaba cu 5W40 merg cu 5W40 si nu am consumul asta de ulei,la fel si cu 0W40,ba chiar cu 0W40 era consum mai mic parca

Edited by alex230ro
Link to comment
Share on other sites

pana la urma ce ulei ai pus in ea? ce marca

calcat.. am zis si mai sus.. e vorba de turatii .. peste 4000 daca mergi multa vreme.. se intampla asta.. manca ulei.

Intre 2 schimburi adica ~ 10-12k km .. la cati km are motorul ala, daca sunt reali sunt normali un 2l. Cum a spus si colegul, ai un 1l intre min si maxim..deci completezi de 2 ori fara probleme.

Depinde si de calitatea uleiului bineinteles, regimul de mers.. etc..

Dar nu mi se pare de loc problematic ca a mancat 1l de ulei in 4k km..

 

 

Salut,

 

deci am pus ulei Castrol 5w30 ESP forumla. Intradevar la 140 km/h turatiile sunt la 4.000-4100.

Motorul are peste 200.000 km, intrebarea mea este daca nu este normal sa folosesc ulei cu viscozitate mai mare la km astia?

Cineva mi-a spus de 10W60 care este folosit pentru motoare ca M3 ori motoare peste 200.000 km?

 

verifica CCV

 

http://forum.e46fanatics.com/showthread.php?t=613305

 

http://forum.e46fanatics.com/showthread.php?t=744927

 

PS:nu cred ca are treaba cu 5W40 merg cu 5W40 si nu am consumul asta de ulei,la fel si cu 0W40,ba chiar cu 0W40 era consum mai mic parca

Salut,

 

Chiar asta vroiam sa intreb-))

Cum il pot verifica daca este defect sau nu?

Link to comment
Share on other sites

Castrol ESP formula nu exista. Poate ai Mobil 1 5w-30 ESP.

Incearca alt brand de ulei.

Vascozitate mai mare nu iti rezovla problema, daca ai una, ci doar o mascheaza.

Sunt multe de povestit cu uleiurile astea. Eu zic sa incerci alt brand mai intai, de aceasi vascozitate. Si cumpara ceva de calitate, , Motul, Liqui Molly, Castrol edge, nu neaparat in ordinea asta.

Daca nu iti rezolva problema, treci la un 5w-40.. 10W-40 iti chinuie motorul mai ales iarna la pornire.

Sincer putin lume pune Mobil 1 in BMW, nu stiu de ce. Teoretic are specificatii BMW LL04. Practic nu stiu foarte multe despre cum se comporta intr-un BMW.

 

Ce ulei merge la M nu merge si la tine neaparat. Ba din contra.

Si de unde stii ca nu ti se scurge pe nicaieri ? cum ai verificat. Ai curatat motorul bine, ai mers cu ea ceva km si ai saltat-o din nou pe elevator sau cum ?

Edited by DOMI
Link to comment
Share on other sites

Castrol ESP formula nu exista. Poate ai Mobil 1 5w-30 ESP.

Incearca alt brand de ulei.

Vascozitate mai mare nu iti rezovla problema, daca ai una, ci doar o mascheaza.

Sunt multe de povestit cu uleiurile astea. Eu zic sa incerci alt brand mai intai, de aceasi vascozitate. Si cumpara ceva de calitate, , Motul, Liqui Molly, Castrol edge, nu neaparat in ordinea asta.

Daca nu iti rezolva problema, treci la un 5w-40.. 10W-40 iti chinuie motorul mai ales iarna la pornire.

Sincer putin lume pune Mobil 1 in BMW, nu stiu de ce. Teoretic are specificatii BMW LL04. Practic nu stiu foarte multe despre cum se comporta intr-un BMW.

 

Ce ulei merge la M nu merge si la tine neaparat. Ba din contra.

Si de unde stii ca nu ti se scurge pe nicaieri ? cum ai verificat. Ai curatat motorul bine, ai mers cu ea ceva km si ai saltat-o din nou pe elevator sau cum ?

 

 

Am desfacut scutul si m-am uitat peste tot, sub masina si asa in general vizual.

Ai dreptate am pus si Mobil 1 5w-30 ESP si Castrol tot nimic.

Link to comment
Share on other sites

off.. pai de intrat intra el, nu e problema. Pai cum ai facut? ai turnat pana a dat afara pe la busonul ala? O sa faci varza motorul ala.

 

NU e nici o confuzie, atat este intre minim si maxim. Faptul ca mai incape si peste maxim, nu inseamna ca trebuie sa torni ca inecatul..

Link to comment
Share on other sites

off.. pai de intrat intra el, nu e problema. Pai cum ai facut? ai turnat pana a dat afara pe la busonul ala? O sa faci varza motorul ala.

 

NU e nici o confuzie, atat este intre minim si maxim. Faptul ca mai incape si peste maxim, nu inseamna ca trebuie sa torni ca inecatul..

 

 

Poate o fi curs pe jos dar 3 litri au intrat te asigur-))

Link to comment
Share on other sites

peste nivelul de maxim, mai incap lejer 2l, dar asta nu inseamna ca trebuie sa ii si torni acolo. Uleiul in plus dauneaza foarte mult.

Daca ai pus 3L cand pe joja iti indica minim, ai facut o prostie, si ar trebui sa il scoti de acolo, ca faci praf motorul.

Edited by DOMI
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.