Jump to content
Intalnire BMW Club 2025, hai si tu! Acum votam locatia si luna cand va avea loc. ×

problema antigel e39


gun

Recommended Posts

Am un 525 D din 2001. Anul trecut, prin noiembrie, i'am schimbat pompa de apa. Tot de atunci, nu am mai completat deloc nivelul lichidului, defapt, nici nu'l mai verificasem. Pana azi, cand mi'a aratat pe bord Check Coolant Level. Am verificat, intr'adevar pierduse, dar nu mult, cam 2-3 cm, sa zic asa. E normal? Ar trebui completat nivelul cam la un an? Sau ar trebui sa ma astept la ceva mai nasol. In rest, nu stiu c'ar mai avea altceva care sa pricinuiasca treaba asta, masina merge brici.
Link to comment
Share on other sites

Daca acum 1 an ai avut nivelul corect, nu avea cum sa se aprinda indicatorul de nivel la doar 2-3 cm in minus. E o toleranta cel putin dubla. Ori nivelul a fost de la inceput prea mic, ori nu ai aerisit tu bine, ori a pierdut mai mult.

 

In mod normal nu trebuie sa scada deloc nivelul. Insa 2-3 cm pe an inseamna foarte putin. E posibil sa fie o imbinare la vreun furtun care scapa un pic sau sa nu fi aerisit bine.

Edited by paul
Link to comment
Share on other sites

am sa completez maine si'am sa revin cu detalii cu cat exact a trebuit sa completez. E mai bine sa'l schimb pe tot? Si sa'i fac si aerisirea? Daca da, cum se face asta? Pun atatea intrebari pentru ca, chiar nu ma pricep. In 3 ani de zile de cand am masina, numai reviziile si pompa asta de apa de anul trecut le'am facut.
Link to comment
Share on other sites

Antigelul se schimba la fiecare 4 ani la E39.

Mai bine-l schimbi daca nu stii daca si cand a fost schimbat ultima data.

Pune un antigel bun, de preferinta de la AB, si respecta concentratia de 50% antigel, 50% apa.

 

Fii atent ca si lichidul de frana se schimba la fiecare 2 ani.

Edited by paul
Link to comment
Share on other sites

Cu siguranta a fost schimbat anul trecut, odata cu pompa. Anul trecut, imi pierdea foarte mult, completam cam la 4-5 zile si luam de la OMV antigel si apa distilata. Plus ca gaseam in fiecare dimineata lichid sub masina. Iar azi, m'am intors din drum special sa ma uit si nu "baltise" nimic.

 

Sincer, nu retin sa'i fi schimbat lichidul de frana, dar nici sa'mi fi spus vreun mecanic de el. Am facut acum 2 veri o revizie la un BMW in Barcelona, si baietii au verificat mult mult mai multe lucruri decat fac mesterii de la noi. Imi sarise in ochi ca'mi verificase si-mi completase ceva la frana de mana (asta este lichidul, sau sunt separate?), plus antigelul, presiunea la roti si masina spalata si astea pt 249 Euro :blink:)

 

Oricum, se apropie un schimb de ulei in urmatoarele saptamani si am sa ma luminez "sper" cu problemele astea.

Multumesc pt raspunsuri.

Edited by gun
Link to comment
Share on other sites

. Am verificat, intr'adevar pierduse, dar nu mult, cam 2-3 cm, sa zic asa. E normal? Ar trebui completat nivelul cam la un an? Sau ar trebui sa ma astept la ceva mai nasol. In rest, nu stiu c'ar mai avea altceva care sa pricinuiasca treaba asta, masina merge brici.

139651[/snapback]

 

 

Este normal un mic consum de antigel.Nu este nici o problema.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.