Jump to content

Cutie Viteze


h4xb0xr

Recommended Posts

Buna ziua, la un BMW e39 530D cutie steptronic de la un timp cand o pun pe Drive nu mai merge ea singura inainte pe loc drept(adica merge da greuuu parca ii legata de ceva) ce ar putea fii? uleiula fost schimabt acum un an jumate si vreo 35.000km.Uleiu este Castrol.

 

 

 

Multumesc Frumos:)

Link to comment
Share on other sites

Iti raspund din experienta: la fel e si la mine (E39 525d cu steptronic) ; cand e frig afara exact asta se intampla...; la fel si in R; stiu pe cineva cu un ML270CDI cu tiptronic si la fel e, cand e frig, de cand are masina; nu cred ca e de la cutie, ci mai degraba, pur si simplu e comportamentul normal; un lucru e cert: daca mersul la relanti in D ar fi fost ca vara, si nu "moale" spre inexistent, nu am mai fi putut face "dus-intoarse" :) cand am ramas inzapeziti cu ML-ul (evident cu ESP-ul dezactivat) ...stii cum faci cu o cutie manuala, lucrezi cu ambreiajul pana iesi din zapada sau whatever; am auzit pe multi impatimiti ai "manualei", cum ca nu poti face manevra asta cu o automatica; ei bine, tocmai am vazut ca se poate. Voi urmari si alte raspunsuri; parerea mea e ca asa trebuie, si cand se va incalzi, va reveni la "programul de vara" si cutia :)
Link to comment
Share on other sites

Buna ziua, la un BMW e39 530D cutie steptronic de la un timp cand o pun pe Drive nu mai merge ea singura inainte pe loc drept(adica merge da greuuu parca ii legata de ceva) ce ar putea fii? uleiula fost schimabt acum un an jumate si vreo 35.000km.Uleiu este Castrol.

 

 

 

Multumesc Frumos:)

 

 

ulei castrol in cutie? ce ulei in ce cutie?

Link to comment
Share on other sites

@bogdan este normal ca si dupa vreo 2-3 ore de mers sa faca asa la frig?(nu se incalzesc toate "organele" in cutie?

 

@unvicont ulei castrol ATF

 

 

presupun ca ai cutie cod BMW A5S440Z(cod identificare ZF : 5HP24). pentru asemenea cutie este dat uleiul ESSO LT 71141 sau dupa codul bmw :83 22 9 407 807.

 

castrol ATF este unul si acelasi ulei?

electrovalvele imbatranesc si ele ... pana se mai fluidizeaza uleiul prin ridicarea temperaturii in cutie ... mai are lag-uri.

mai sunt si contactele care ... cu timpul slabesc.

Link to comment
Share on other sites

Parerea mea este urmatoarea: indiferent de temperatura uleiului (sau dupa cate ore de functionare), pe timp de iarna, deci cu temperaturi ambientale scazute, asta e manifestarea normala; comportamentul steptronicelor e comandat software in functie de datele transmise de o serie de senzori, printre care si cel de temp. exterioara, aderenta (de la roti), etc; mai ai rabdare cateva saptamani (sper) sa se mai incalzeasca afara (macar peste 7-8 grade) ; si vezi atunci; pana una alta, poate mai posteaza opinii si alti posesori de steptronic; sunt curios daca si la ei e comportamentul asta.

 

-asa e; mare atentie la ulei; vezi ce eticheta (ce culoare) si ce cod (part no.) ai pe baia de ulei!

 

Succes

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.