Jump to content

Probleme E60 525D


Recommended Posts

Salut.

 

Am si eu o problema cu E60-ul.

Brusc nu mai vrea sa accelereze, puterea a scazut drastic.

Am suspectat filtrul de motorina, l-am schimbat imediat si tot acelasi lucru.

Am fost la un test la AutoTransilvania si dupa ce am vazut cam ce cred ei ca este de facut, banuiesc ca nu sunt siguri de treaba si au ales varinata cu "sa schimbam tot ce apucam"

 

Pentru inceput filtrul de particule .

Ei zic ca este cu siguranta filtrul, masina zice ca mai are 25000 de km de facut cu el.

Banuiesc ca nu s-a infundat brusc, in decurs de 2 km.

 

Ei mai zic ca ar fi ok de schimbat galeria de admisie, o-ring intercooler/turbo (admisie/teava de presiune).

Am inteles treaba cu galeria, cu minunile de clapete, cu scapat ulei.

Treaba cu etanseitatea la turbo in schimb ma pune pe ganduri.Da, acolo vad un oring care sa cedeze si brusc sa ma trezesc din masina in caruta.

 

S-au mai gandit si la o inlocuire de releu EDC.

Sincer, nu am auzit de relee care "aprope sa functioneze".

 

 

Opinii?

Link to comment
Share on other sites

Ce valori a indiat pe tester la filtru de particule?Din putina mea experienta se poate oricare din cauzele enumerate de tine sa fie problema,dar galeria fie ea de evacuare sau de admisie la o inspectie vizuala se vede dc sunt probleme.Cat despre filtru de particule in functie de cele 2 valori masurate se poate treage concluzia dc e cazul sa il" SPELI".Se si inlocuieste dar e costa,este si pe forum o metoda de regenerare ,dar dc e imbacsit rau nu cred ca va da rezultate ci va trebuie sa il dai jos si curatat de tine sau trimis la un user parca din TM care le curata.

P.S.Mi-am amintit si de TULIP ,cauta pe google !Eu am vrut sa cumpar preventiv dar la 100 ml inca nu am gasit pe cineva sa aduca!

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Salut,

 

Aceeasi problema am avut si eu la e60 530d. Am pus masina pe tester si dupa ce resetam toate erorile masinii prima eroare care aparea era filtrul de particule. Mentionez ca am facut asta in mers doarece, in cazul meu, masina se tura la maxim pe loc si pana la 2000-2500 in mers in functie de treapta de viteza.

Am fost la mecanic si nu a fost chip sa spal filtrul si asa ca l-am spart pe tot pana nu a mai ramas nimic decat carcasa de metal (filtrul de particule e facut din ceramica asa ca se poate sparge).

Poti sa mergi la un mecanic sa-l dea jos si sa bage aer cu presiune in el sa vezi daca iese cat de cat pe partea cealalata. Daca nu iese nimic e infundat bocna si nu mai ai ce sa-i faci decat sa iei unul nou sau sa spargi ceramica din el.

 

Bafta

  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Filtrul de particule se poate curata cu solutie speciala de filtru de particule dar problema poate veni si din alta parte ( de exemplu de la debitmetru de aer,....).Trrebuie masurate cu un tester BMW valorile presiunii inainte de filtru de particule si dupa el si asa vezi daca este infundat.
Link to comment
Share on other sites

Filtrul de particule se poate curata cu solutie speciala de filtru de particule dar problema poate veni si din alta parte ( de exemplu de la debitmetru de aer,....).Trrebuie masurate cu un tester BMW valorile presiunii inainte de filtru de particule si dupa el si asa vezi daca este infundat.

 

si daca ai presiune mare pe evacuare, sprgi dpf-ul si tot la fel se intampla, ce poate fi?

  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Mersi de raspunsuri

 

Pana una alta, am indoielei maxime ca este filtrul.

L-am dat jos si l-am suflat.Era destul de jegos.

Pus inapoi si nici o diferenta.

Dupa doua zile masina si-a revenit brusc.

A mers ok o saptamana, ieri in timpul mersului s-a dus naibii din nou.

 

O sa incerc sa vad debitmetru.

Link to comment
Share on other sites

Cand filtrul de particule se infunda si masina nu-l mai poate curata, apare eroarea referitoare la infundarea filtrului dar si limitarea turatiilor motorului in jurul valorii de 3000 rpm. Dupa curatare trebuie stearsa si eroarea respectiva, altfel masina nu-si revine la mersul normal. Pot aparea si o serie de alte erori referitoare la debitmetru, EGR, Throtle valve, incepeti cu desfundarea filtrului de particule....
Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Salut.

 

Am si eu o problema cu E60-ul.

Brusc nu mai vrea sa accelereze, puterea a scazut drastic.

Am suspectat filtrul de motorina, l-am schimbat imediat si tot acelasi lucru.

Am fost la un test la AutoTransilvania si dupa ce am vazut cam ce cred ei ca este de facut, banuiesc ca nu sunt siguri de treaba si au ales varinata cu "sa schimbam tot ce apucam"

 

Pentru inceput filtrul de particule .

Ei zic ca este cu siguranta filtrul, masina zice ca mai are 25000 de km de facut cu el.

Banuiesc ca nu s-a infundat brusc, in decurs de 2 km.

 

Ei mai zic ca ar fi ok de schimbat galeria de admisie, o-ring intercooler/turbo (admisie/teava de presiune).

Am inteles treaba cu galeria, cu minunile de clapete, cu scapat ulei.

Treaba cu etanseitatea la turbo in schimb ma pune pe ganduri.Da, acolo vad un oring care sa cedeze si brusc sa ma trezesc din masina in caruta.

 

S-au mai gandit si la o inlocuire de releu EDC.

Sincer, nu am auzit de relee care "aprope sa functioneze".

 

 

Opinii?

 

 

Aceleasi probleme le am si eu !!! Cum si ce ai rezolvat cu ea ? Eu astazi am observat ca toba de esapament sau catalizatorul era incins fffffffffffff rau mai avea putin si lua foc, iar sunetul tobei era ca si cum ar fii sparta .. :-??

Ar putea fii catalizatorul ?? Se poate curata ??? :-s

Link to comment
Share on other sites

Aceleasi probleme le am si eu !!! Cum si ce ai rezolvat cu ea ? Eu astazi am observat ca toba de esapament sau catalizatorul era incins fffffffffffff rau mai avea putin si lua foc, iar sunetul tobei era ca si cum ar fii sparta .. :-??

Ar putea fii catalizatorul ?? Se poate curata ??? :-s

 

 

Sa infundat dpf-ul, scoate-l fizic si elimina-l din soft risti sa strici turbina daca mergi asa, vezi cazuri pe forum...

  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Aceleasi probleme le am si eu !!! Cum si ce ai rezolvat cu ea ? Eu astazi am observat ca toba de esapament sau catalizatorul era incins fffffffffffff rau mai avea putin si lua foc, iar sunetul tobei era ca si cum ar fii sparta .. :-??

Ar putea fii catalizatorul ?? Se poate curata ??? :-s

 

 

Si mie mii sa intamplat la fel . Ma oprit un tip pe strada ca , cica imi ia foc masina . Faza e ca imi merge masina ,dar cateodata nu imi accelereaza pana in 2200 rpm .. apoi merge super bine . tu ce ai facut ??

Link to comment
Share on other sites

Filtre de particule sunt intre 2100 - 2800 de lei depinde de filtru parca asa tin minte. De eliminat nu prea este recomandat.

Mai este si solutia curatarii, ceea ce am facut si eu, este o varianta mai ieftina, daca o sa il cureti sa nu uiti si de catalizator,

fiindca este acelasi pret la curatare, doar un pic mai mult la manopera dar merita, stii o treaba. Intradevar filtrele de particule poarta

mare vina i problemele la bmw e60, bineinteles la cele care il au :frantics:

Link to comment
Share on other sites

Filtre de particule sunt intre 2100 - 2800 de lei depinde de filtru parca asa tin minte. De eliminat nu prea este recomandat.

probabil aftermarket , original e ceva mai mult .

 

http://www.ebay.de/itm/DIESELPARTIKELFILTER-DPF-BMW-5-ER-E60-E61-520-D-X3-E83-2-0-D-/370986099245?pt=DE_Autoteile&fits=Make%3ABMW&hash=item56607ea22d

 

http://www.ebay.de/itm/DPF-DIESELPARTIKELFILTER-BMW-5-ER-E60-E61-525D-530D-7-ER-E65-E66-730D-730LD-/301073816668?pt=DE_Autoteile&fits=Make%3ABMW&hash=item461965dc5c

Edited by Myx
Link to comment
Share on other sites

da vorbim de aftermarket, cel original e mult mai mult. Cred ca merita incercat de curatat cel original,la 450 de lei + transport cred ca merita, in pret intra si catalizatorul. Este mare bataie de cap cu aceste filtre de particule. Sunt curios la F10 au mai schimbat ceva la filtrul de particule ma refer la regenerare sau cum este si la alte marci, se adauga o solutie speciala pentru curatare .
Link to comment
Share on other sites

Mersi de raspunsuri

 

Pana una alta, am indoielei maxime ca este filtrul.

L-am dat jos si l-am suflat.Era destul de jegos.

Pus inapoi si nici o diferenta.

Dupa doua zile masina si-a revenit brusc.

A mers ok o saptamana, ieri in timpul mersului s-a dus naibii din nou.

 

O sa incerc sa vad debitmetru.

 

Filtrul de particule se curata cu solutii speciale, la presiuine si mediu controlate. Trebuie curatat in interiorul celulelor, nu numai de suprafata.

Simptomele tale arata ca ai filtrul infundat. TORALIN, unii din cei mai buni specialisti in Europa pentru solutii de filtre de particule au reprezentanta si in Bucuresti. Suna la Meteor serv sa vezi ce iti pot face. Mie mi+au explicatcei de acolo ce si cum se face, am fost la ei si chiar mi+au facut treaba buna. Acum am 230000 km si nu mai am probleme. Le fac reclama ca mi+au placut baietii aia si chiar au facut treaba buna.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

  • 5 years later...
Eu am eliminat dpf și catalizator, temporar pentru ca erau blocate asa ca am lĂŁsat carcasele goale, pana cumpĂŁr altele noi am zis sa merg un pic asa de proba câteva luni, pt. Ca Am de rezolvat și ceva i jectoare. Din soft nu am eliminat dpf decât fizic pt ca dupĂŁ cum spuneam o sa pun altele noi. Ok dar când merg cu ea și ajunge apa la 75 80 se ĂŽncinge fffff tare eșapament ul și face zgomot de toba sparta de zici ca este vapor și mai vin și niste reprize de fum, nu mult.... Daca o opresc și o las 20min merge bine pana când ajunge iar apa la 75 grade. Rog pe cei care se pricep, o pĂŁrere.... BMW E60 525d nfl
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.