Jump to content

motorul se incalzeste greu


Recommended Posts

va salut.masina:bmw e46 320d an2000.problema e ca la inceputul iernii motorul se incalzea repede,apa ajungea la jumatate imediat,baga caldura repede si foarte bine...etc.de ceva timp apa ajunge la jumatate in aprox 10km,sau poate chiar peste 10km.nu am probleme in sensul ca,coboara spre rece sau are oscilatii in anumite conditii,doar ca se incalzeste mai greu si caldura puternica ajunge doar cand ajunge si apa la jumatate.care ar fi problema?termostatul general sau termostatul EGR?va multumesc
Link to comment
Share on other sites

si la mine acelasi simptom, inainte cu vreo 3 zile, se incalzea foarte repede, acum mai greu urca apa la 90, adica acul ajunge mai greu la 90. cum era combinatia aia ca sa intri in meniul secret sa vedem la ce valoare e apa digital, ca sa putem face o comparatie!?

poate totusi ca acest fenomen sa apara din cauza antigelului? mai mult sau mai putin? o instalatii neaerisita? cum le verificam foarte usor?

Link to comment
Share on other sites

Sau pompa de apa auxiliara. Eu pe 90 o am arsa, desi ciudat uneori mai merge, dar aceleasi simptome. Fa o diagnosticare si verifica si pompa auxiliara.

E46 nu are pompa de apa auxiliara ! !

 

Poate fi si termostatul general defect ! A ramas blocat pe deschis dar nu la maxim , si atunci se incalzeste mai greu , daca creste si consumul mergi si schimba ambele termostate !

  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

si la mine acelasi simptom, inainte cu vreo 3 zile, se incalzea foarte repede, acum mai greu urca apa la 90, adica acul ajunge mai greu la 90. cum era combinatia aia ca sa intri in meniul secret sa vedem la ce valoare e apa digital, ca sa putem face o comparatie!?

poate totusi ca acest fenomen sa apara din cauza antigelului? mai mult sau mai putin? o instalatii neaerisita? cum le verificam foarte usor?

[/quote

 

prima data te duci la 19 si dai off, si apoi pe 7

Link to comment
Share on other sites

da alex mai uita omu, tin minte ca m-am uitat si eu odata la ele, dar am uitat cum si e bine venit acum si aci, pentru ca sa putem sa facem verificarea digitala sa o comparam cu ceea analogica si cu mana pe furtune. apoi, sa dam jos termostatu de langa EGR si sa il verificam si apoi ne mai ramane un singur termostat acel mare.

Selecting_test_functions.pdf

Edited by Munteanu
Link to comment
Share on other sites

cristiansan7,as schimba termostatul general,dar sa stiu sigur ca el e de vina.aveti un DIY pentru schimbarea termostatelor?sa il verific si pe cel de la EGR.nu stiu ce consum aveti voi,dar eu,am acum pe timp de iarna am un consum de 10%-10,8%,in conditiile in care vara imi consuma 6,4-7%.masina e 320d.sper sa posteze si cei care s-au lovit de aceasta problema.
Link to comment
Share on other sites

Eu cand am clima pornita pe Auto imi baga caldura mult prea greu, si cand selectez toate cele 3 locuri pe unde sa baga caldura manual se incalzeste inmediat. Am schimbat termostatul principal si cel Egr, cred ca am probleme cu piesa cu tepi dar nu ma deranjeaza ca le tin pe manual ( poate va ajuta)
Link to comment
Share on other sites

va salut.masina:bmw e46 320d an2000.problema e ca la inceputul iernii motorul se incalzea repede,apa ajungea la jumatate imediat,baga caldura repede si foarte bine...etc.de ceva timp apa ajunge la jumatate in aprox 10km,sau poate chiar peste 10km.nu am probleme in sensul ca,coboara spre rece sau are oscilatii in anumite conditii,doar ca se incalzeste mai greu si caldura puternica ajunge doar cand ajunge si apa la jumatate.care ar fi problema?termostatul general sau termostatul EGR?va multumesc

 

Eu am schimbat ambele termostate recent si daca plec dimineata la -4-5 grade tot cam 10km parcurg pana ajunge apa la 90...

Link to comment
Share on other sites

si eu am o problema asemanatoare dar la E39, 520d.Caldura bineinteles ca nu baga decat f tarziu, indiferent daca e pe automat sau manual. Se incalzeste greu si dupa ce ajunge totusi la 90grade daca ies in afara cu ea pana in 100km/h ramane la fel, cand trec peste incepe si scade pana la un sfert. Am un prieten care a schimbat ambele termostate si tot la fel face, in afara si la peste 100-110 scade temperatura. Ce ar mai putea fi?? Ma gandesc sa verific bine toate posibilitatile si apoi sa incep sa schimb. Edited by ani
Link to comment
Share on other sites

da , in regula, sa imi zici si mie daca dupa schimbare s-a imbunatatit ceva, din cate am zis si eu mai sus prezint acelasi simptom ca al tau, numai ca eu nu am avut cand sa dau termostatu jos, ca e frig afara, si am nevoie de masina. astept vesti oricum.
Link to comment
Share on other sites

Eu am schimbat ambele termostate recent si daca plec dimineata la -4-5 grade tot cam 10km parcurg pana ajunge apa la 90...

Daca "la 90" inseamna vertical, inseamna 75C, si e cam mult daca ai auxiliary heating (electric) - mie imi ia 4 km de mers tip-til, fara sa stau la nici un semafor dar cu caldura pe recirculare pana dau geamurile sa se abureasca sau pana ajunge la 70C (prima dunga alba).

@Munteanu - termostatul egr se schimba rapid. Daca te intereseaza simptomele mele: se incalzea greu si doar la oras trecea de 75C, in afara scadea si sub 70C

Edited by lucian81v
Link to comment
Share on other sites

da, deci intradevar se incalzeste mai greu, iar acu cu greu ajunge la 90 de grade adica vertical. astept sa se incalzeasca vremea sa il pot verifica, ca sa il dau jos si sa suflu in el! daniel ce ai mai facut?

 

lucian are dreptate acul vertical inseamana 75 de grade.

 

ceea ce mie mi se pare ciudat si poate ca nu e ciudat si e un fenomen normal, este ca daca merg cu masina sa zicem 3-5-8km, acul ajunge incet si greu vertical, sau pana a ajnge vertical, daca ii dau pe ventilatie sa bage caldura, acul da inapoi, spre linia albastra. e normal? adica cand ii dau drumu la ventilatie pe caldura, nu e cald tot antigelul, sau e cald doar antigelul din motor, si atunci cand dau drumu la ventilatie pe cald circula tot antigelul si atunci ii scade temperatura?

Edited by Munteanu
Link to comment
Share on other sites

Ai probleme la termostat(e).

Da-l jos intai pe cel de la EGR; dureaza doar doua minute: - ai cele trei suruburi de la capacul motor plus doua suruburi la termostat si o clema.

Inainte sa-l scoti sa desfaci aerisitorul de pe el si sa ai grija sa nu fie motorul foarte cald.

Eu l-am schimbat pe al meu in parcare in 5 minute.

Edited by Geo Serban
Link to comment
Share on other sites

auzi geo, din cate zici nu pare greu (termostatu egr), o sa il dau jos sa il verific, cand se incalzeste vremea, acum chiar am nevoie de masina, acum 5 minute ce am mers, si a urcat acu la 90, vertical, o sa desfac aerisitoru, o sa am grija sa nu fie cald, dar curge si niste antigel cand o sa il dau jos? sa imi iau niste antigel de rezerva? Edited by Munteanu
Link to comment
Share on other sites

curge foarte foarte putin

nu mai tin minte exact daca am desfacut si busonul de la vasul de expansiune sau nu

desfaci aerisitorul de la termostat si apoi il deschizi si pe cel de la vasul de expansiune, daca vine antigel il inchizi pe cel de la vas, dar nu ar trebui sa curga

eu nici macar nu am completat cand l-am schimbat; daca vrei sa fii riguros completezi la semn, dar mai mult de 100ml nu ai cum sa pierzi

Link to comment
Share on other sites

revin cu o parere dupa mai multe drumuri.am schimbat termostaul EGR(trecea aerul cu foarte mare usurinta prin el),instalatia e aerisita bine,DAR,simptomele sunt la fel,astazi o fost f cald si apa nu o ajuns la verticala in 10-15km.cred ca trebuie sa chimb si termostatul principal.aveti idee cat costa si acesta?parca trebuie inlocuit si antigelul,nu?
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.