Jump to content

SUSPENSIE TUNING


c.sainz

Recommended Posts

Si eu m-am mirat, sistemul la KW, sau poate la toate, e ca exista un surub, sau naiba stie cum ii zice, sub arc. Ca sa ridici masina, strangi de ala, masina se ridica (arcul e mai "mic"). Poate ne explica cineva mai bine.

 

Iar telescopul lucreaza in functie de inaltimea masinii (in logica mea, lucreaza mai mult cand e mai ridicata). Poate mai are cineva KW, sau stie despre ce e vb.

Link to comment
Share on other sites

Deci pânã la urmã aºa e, am gãsit un post mai vechi al colegului, mai jos.

Între timp, n-am gãsit pe cineva în sb sã umble la suspensie, sã o ridice ºi sã garanteze pe ce face.

De fapt, cel care s-a bĂŁgat a zis cĂŁ e ĂŽnĂžepenit reglajul de la mizerie. Ce sĂŁ mai zic...

 

Trebuie sa ai niste flanse cu filet pe amortizoarle fata si unele similare, dar mai mici in diametru pentru suportii arcurilor spate. Inaltimea se regleaza din comprimarea arcurilor si nu din amortizoare.

Link to comment
Share on other sites

Am si eu o intrebare,nu stiu,nu ma pricep in domeniu,sper sa ma lumineze cineva in privinta asta: Care este diferenta intre arcurile sport si suspensia intreaga reglabila? Adica, pentru o coborare a masinii sa zicem cu 4 cm - 5,se pot folosi doar arcuri sport (eibach pro de exemplu) sau e necesar o suspensie reglabila pentru a cobora masina? Iar arcurile merg pe suspensia stock a masinii? Nu stiu daca m`am facut inteles prea bine,doar ca nu cunosc exact ce ar fi mai indicat la o masina simpla pentru a o cobora,daca se pot achizitiona doar arcuri sau este nevoie de o suspensie schimbata. Multam :)
Link to comment
Share on other sites

Suspensia reglabila e in general de tip coilover. Arcul vine pe tija amortizorului si se sprijina pe doua piulite montate pe tija amortizorului. Astfel se regleaza "travel-ul" si implicit, cu cat masina e mai coborata, cu atat arcul mai tensionat, deci suspensia mai rigida. Arcurile sport implica de obicei un material mai dur si alt aranjament al spirelor, astfel incat tensionarea e mai rapida si mai putin liniara decat la cele stock. ProKIT se monteaza pe amortizoare stock fara probleme.
Link to comment
Share on other sites

Multumesc Zyz ! :). In cazul meu spre exemplu,daca as dori sa optez pentru o coborare a masinii,ce ar fi mai indicat sa aleg? Pot merge direct pe arcuri sau ar fi necesara o suspensie? Ma mai gandeam la o treaba si anume faptul ca o diferenta intre ele ar fi ca in cazul suspensiei,aceasta se poate regla pe trepte de coborare,in timp ce la arcuri,dropul este fix,adica pica atat cat ii este permis (rationament propriu,poate rudimentar). Am mai vazut la persoane pe forum,asta e si motivul pentru care intreb,as fi optat pentru arcuri direct,fara sa fiu nevoit sa schimb toata suspensia,dar nu stiam daca este cea mai la indemana alegere :)
Link to comment
Share on other sites

Cred ca cea mai la indemana alegere e sa-ti iei arcuri daca doar coborarea te intereseaza.

Eu am mers pe arcuri ACS si sunt foarte multumit, masina sta cu 2,5cm mai jos, nu ascunde nici rotile sub aripi, dar nici nu se mai vede de parca e vreun crossover renault.

Edited by 99SDT
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 2 months later...
  • 2 years later...
salut.. am o suspensie reglabila blstein pe un e 46, dar este prea joasa si as vrea sa o schimb. plus ca si telescoapele de fata sunt cam duse. imi recomanda cineva ceva sau unde pot gasi niste telescoape pentru ce am eu. mersi
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.