Jump to content

problema cutie de viteze automata


zmeutz

Recommended Posts

salutare,

 

problema apare doar in treapta a2a,

daca plec lejer de la semafor, la schimbarea vitezei in treapta a2a ... este un mic soc(zgaltietura)

 

doar in treapta a2a si doar cand merg cu viteza mica (dar nu tot timpul)

atunci cand plec mai "suparat" de pe loc ... nu are nimic, nu face niciodata...

 

am pus'o pe tester, si imi da o eroare la EWS(banuiesc ca e cutia)

din cate imi aduc aminte, nu am salvat acea eroare ... zice ceva despre

 

59 SHIFT GEAR [...]

 

este cutia pe duca?

poate fi reparata?

 

uneori mai apare si langa D semnul exclamarii si nu mai functioneaza manual...

 

multumesc!

Link to comment
Share on other sites

EWS imobilizatorul electronic, nu are treaba.

Nu ai schimbat uleiul niciodata si probabil s-a dus. Daca face numai in a doua probabil e discul de ambreiaj pentru a II-a. Sau poate e problema la blocul de comanda, are depuneri. Mergi la un specialist in cutii. NU mai merge asa cu ea ca risti sa o strici de tot si o sa usture.

Daca ai cu adevarat noroc scapi doar cu un schimb de ulei, desi e foarte putin probabil.

Edited by DOMI
Link to comment
Share on other sites

Incep sa apara automate de 200k cu cutii spre duca .... sa mai spuna cineva ca BMW nu ne da sfaturi "excelente" si anume sa NU schimbam uleiurile in diferential, cutie, servo :laugh:

+1

Deaia nu prea am eu incredere in automatele astea... Spre ex la mine imi curge cutia de zici ca-i canal,e toata un ulei pe dedesubt,si e asa de mai bine de un an de zile,tot ce i-am facut,am mai completat cu ulei,atat...si nu am niciun fel de problema cu ea,insa ce faceam daca aveam steptronic si aveam pierderile astea de ulei? sigur ma manca "bau-bau" :alien: la buzunar!

Link to comment
Share on other sites

+1

Deaia nu prea am eu incredere in automatele astea... Spre ex la mine imi curge cutia de zici ca-i canal,e toata un ulei pe dedesubt,si e asa de mai bine de un an de zile,tot ce i-am facut,am mai completat cu ulei,atat...si nu am niciun fel de problema cu ea,insa ce faceam daca aveam steptronic si aveam pierderile astea de ulei? sigur ma manca "bau-bau" :alien: la buzunar!

Nu ai incredere deoarece nu o exploatezi corespunzator sau a fost omorata de fostul proprietar care bineinteles nu ia schimbat niciodata uleiul si nici macar nu la interesat ca are baia sparta si trebuie schimbata:). Eu am tot automata si recunosc cu mana pe inima ca nu-mi voi mai lua masina cu MANUALA niciodata cate zile mai am ... cutia automata intretinuta corespunzator tine enorm de mult si protejeaza motorul...desigur nu trebuie sa luam de bun ce spune bmw si anume sa nu-i schimbam uleiul, trebuie schimbat la fiecare 40.000km cu ulei semi sau full sintetic ... recomandat de producatorul cutiei ZF sau GM ....uleiul ROSU MINERAL E ISTORIE ... este vechi cu proprietati de ungere mult sub cele semi sintetice . Ca dovada cutiile ZF folosesc de multa vreme uleiuri semisintetice sre deosebire de GM care pica in draci mai ales cele de pe motoarele 3.0 d . Unul din motive este si uleiul mineral pe care il recomanda bmw si el se numeste TEXACO ETL 7045 E si care culmea daca dai un simplu email la GM iti vor spune ca uleiul asta e catastrofa la cutiile GM in 5 trepte :laugh:

Edited by edy1092
Link to comment
Share on other sites

nu are rost sa transformam intr-un versus.. chestiile sunt ceva mai complicate..in vreme ce o cutie automata intretinuta bine nu pica, la una manula vei schimba negresit volanta si kit de ambreiaj, care la o masina din 2003 costa foarte aproape reconditionarea unei cutii automate.

Mergi cat mai repde la un diagnostic la cineva priceput, poate ai sanse sa o salvezi.

Link to comment
Share on other sites

+1

Deaia nu prea am eu incredere in automatele astea... Spre ex la mine imi curge cutia de zici ca-i canal,e toata un ulei pe dedesubt,si e asa de mai bine de un an de zile,tot ce i-am facut,am mai completat cu ulei,atat...si nu am niciun fel de problema cu ea,insa ce faceam daca aveam steptronic si aveam pierderile astea de ulei? sigur ma manca "bau-bau" :alien: la buzunar!

Edited by KYL
Link to comment
Share on other sites

Incep sa apara automate de 200k cu cutii spre duca .... sa mai spuna cineva ca BMW nu ne da sfaturi "excelente" si anume sa NU schimbam uleiurile in diferential, cutie, servo :laugh:

 

Sfatul BMW este ok si se refera la lifetime-ul masinii, nu a posesorului sau a speciei umane.

 

Masina nu tine un milion de km si nici 100 de ani. Ca tine mult e foarte bine insa nu a fost asta scopul ei.

 

Si eu imi voi folosi masina mult peste durata ei de viata insa nu trebuie ei aratati cu degetul pentru ca daca ar face masini care tin fara nicio reparatie 20 de ani si fara intretinere, ar da faliment...

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.