Jump to content

e46, 2004, 200CP


Recommended Posts

Pai vad ca colegu tau face 14.2s 400m, stii ce inseamna asta? Mai slab decat un GTI Stage 1 de 250 cai, care face 400m sub 14s. Regii soselelor la voi cine sunt, Passat cu D si I rosu?

Hai ca nu face sub 14 gti ala, nici mort, poate cu slicks.

M3 e36 3.2 321 de cai face in 13.8-14

Edited by roco123
Link to comment
Share on other sites

Hai ca nu face sub 14 gti ala, nici mort, poate cu slicks.

M3 e36 3.2 321 de cai face in 13.8-14

 

Face ma, cat timp am avut GTI am tot stat pe un forum de GTI din USA, ei nu masoara decat 0-400. Si cam toti au tuning de la APR, stage I este intre 230 si 272 in functie de benzina care o bagi.

 

http://www.goapr.com/products/ecu_upgrade_20tfsi_trans_265hp.html

Link to comment
Share on other sites

baietiii...topicul a fost pt altceva...sa ne reintoarcem la origini...care mai aveti tuning dati-va cu parearea despre ce urmeaza sa se intample cu motorul sau masina...lasati aberatiile pentru alt topic....merci inca o data (daca stiam ce supapa am deschis mai bine stateam linistit...:)))
Link to comment
Share on other sites

Unii nu au timpul necesar, unii nu vor sa sparga 100 de euro pentru un drum dus intors de 700km, unii nu cred povestile astea, tu? ce crezi?

 

Nu trebuie sa mearga toti. Avand in vedere ca masina se poate vedea in CJ, eu ma refeream strict la userii din Constanta, Iasi si Giurgiu (care au timp de asa ceva). :twitch:

Mie nu prea imi place sa imi dau cu parerea, fara sa vad.

Link to comment
Share on other sites

baieti....vad ca unii chiar au probleme cu masinile... nu vreau sa vorbesc intr-un ceas rau dar la 180 mii km nu am schimbat turbina, kit ambreaj, injectoare, pompe, telescoape, debitmetru, etc....stie careva daca se curata clapetele de la motor si cum?... am inteles ca ar fi o problema majora daca e aspirata una in motor.....voi ce ziceti?... e normal sa tine piesele atat de mult la o masina de 6 ani si 180 de mii de km?...merci anticipat...
Link to comment
Share on other sites

Guest poleposition

baietiii...topicul a fost pt altceva...sa ne reintoarcem la origini...care mai aveti tuning dati-va cu parearea despre ce urmeaza sa se intample cu motorul sau masina...lasati aberatiile pentru alt topic....merci inca o data (daca stiam ce supapa am deschis mai bine stateam linistit...:)))

 

Dar pentru ce a fost facut topicul asta ?

 

Ma rog, dupa mine, masina aia e o troaca forjata cu niste performante mediocre, care da cu fum mai ceva decat combinatul Sidex, in cel mai bun caz e hilar-penibil, vorba lui WLF, daca o vedeam pe strada intr-o forja d-aia, filmam si puneam la Taranisme.

 

Ce sa se intample, o sa crape ori motorul, ori masina, ori amandoua.

 

APASAAAA-L !

 

PS: Bine, asta in situatia putin probabila, in care povestea e adevarata si nu am pus botu' la fanteziile unor cosurosi de 14 ani, cu chilotii patati non-stop de polutii nocturne.

Edited by poleposition
Link to comment
Share on other sites

Ma rog, dupa mine, masina aia e o troaca forjata cu niste performante mediocre, care da cu fum mai ceva decat combinatul Sidex, in cel mai bun caz e hilar-penibil, vorba lui WLF, daca o vedeam pe strada intr-o forja d-aia, filmam si puneam la Taranisme.

Ce sa se intample, o sa crape ori motorul, ori masina, ori amandoua.APASAAAA-L !

simt o "adiere" de invidie ?! :Devil:

Link to comment
Share on other sites

pana la urma nu stiu de ce sunteti asa de porniti pe baieti, treaba lor ce fac cu masinile lor, din cate am inteles si-au facut din niste dieseluri relativ banale niste dieseluri cu ceva potenta sport , pt unii asta e o mandrie la drag, insa pe strada e jenant sa vezi bmwuri-fumigene relativ noi , eu le doresc succes si sa mai puna filmulete .. Diesel Power !!! thumbsup.png
Link to comment
Share on other sites

maaama ce-i aici... Pt astia cu care au probleme cu "FUMUL" : la 250 de cp cit am acuma si cu care umblu zi de zi scoate foarte putin fum si asta doar la putere maxima. Nicicum ca in filmuletele alea. de aici in sus!!! incepe fumu ala gros si negru . Cu softul ala umblu doar la provocari si la curse.

Iar la 300cp peste fumul ala gros si negru daca dai NITRO dispare absolut in totalitate dupa cum se vede pe al doilea filmuletz de pe dyno cu 256 Cp la roata.

Oricum eu sunt multumit am consum de 7,4 % mediu si performante cit un 3000 benzina care maninca 13-15% si dai un impozit de 20 de milioane!!!! PLatiti baieti!!!

eu prefer disel power la aceleasi performante. Alte dovezi la cursele legale de anu acesta o sa vedeti si masina in actiune sau care vrea si personal sa ma anunte din vreme. Daca vii pina aici si ma faci cu una din 330 -uri platesc eu jumatate din drum.Pina acum au fost : Volvo R5 2.5 turbo benzina 300 cp, BMW 645i 330 cp,330i, 330d la orice ora... Audi s3 265 cp...si altele.

 

Pai cam ce performante au, au ajuns macar la 6.0s 0-100?

 

Cam acolo poate un pic sub... Am si de 3,9 sec si aia nu scoate fum... Audi rs4 2,7 Biturbo 500 cp ( www.dragracing.ro locul 36 in Romania ) sau www.meinaudi.de dar nu pot detalia ca e forum de bmw...dar e mai distractiv cu dieselu de 2000 cind vezi fetele oamenilor care nu cred si zic (deschide capota ca nu cred cai de 2000) dupa liniuta.

Link to comment
Share on other sites

baieti....vad ca unii chiar au probleme cu masinile... nu vreau sa vorbesc intr-un ceas rau dar la 180 mii km nu am schimbat turbina, kit ambreaj, injectoare, pompe, telescoape, debitmetru, etc....stie careva daca se curata clapetele de la motor si cum?... am inteles ca ar fi o problema majora daca e aspirata una in motor.....voi ce ziceti?... e normal sa tine piesele atat de mult la o masina de 6 ani si 180 de mii de km?...merci anticipat...

 

Nici eu n-am schimbat nimic la km aia nici mai tirziu..Masina a fost tunata la 150 000km cu 180cp si cam pe la 205 000 s-a dus turbina ( ca asa am vrut eu sa pot lua alta mai mare odata :) ) Am terminat-o cu o instalatie de apa-metanol + cip +powerbox + vreo 3 ore numa blana si linii). Concluzie cel mai urgent DESFIINTEAZA CLAPETELE ALEA ca oricum odata tot in motor ajung e o chestie super verificata. eu stiam de ele si mi-a fost lene si am patit-o pina la urma chiar in octombrie anul trecut la 243 000km. Piston, supape, segmenti, simering supape, chiulasa rectificata, injector, bujie, garnitura chiulasa ,garnitura baie ulei, ulei... N-o fost ieftin..:) Scoate-le urgent. Alfel la 180 de cp liinistit poti sa fci ce vrei cu ea tine foarte bine motorul asta.EU CHIAR AM INCERCAT SA VAD PINA UNDE TINE de aia am ajuns unde am ajuns...

Link to comment
Share on other sites

cata abureala ieftina!!!

 

1.e46 320d 150 are red line la 4800 nu 4600rpm

 

2.cica nu scoate fum,am avut 320d resoftat la o firma cu renume,scoate fum de cate ori bagi piciorul in ea

 

3.consumul meu mediu cu doar 180cp era undeva pe la 9%

 

4.In filmuletu tau la cata forja i-ai dat consumul a ramas tot 5.6L (sa inteleg ca era o medie pe 15-20.000 km de nu s-a modificat) :hyper:

 

5. probabil la acei 280-300cp inchipuiti ai si un cuplu urias,incat iti palpaie dsc-ul si in tr a4a,probabil 700Nm+, suna rezonabil,logic si ac inchipuiti.

 

6.dintr-un motor din care se scoate untul la 200k km,proprietarul ar apuca sa faca cateva curse de drag fara alte cateva piese inlocuite,unde mai pui ca tu o folosesti ca masina de zi cu zi. :purple:

 

7.daca era posibil toti producatorii ar fi scos untul din motoare numai ca nu este economic si fiabil.

 

8.PLIMBA URSUL ESTI PENIBIL!!!.....aproape ca ai perf de M e46 :laugh:

Edited by ionut_marius
Link to comment
Share on other sites

mda...am citit si eu tot topic-ul, nu sunt un cunoscator in adevaratul sens al cuvantului in materie dar pot zice am ceva habar. Sunt curios exact ce modificari ai facut tu si unde le-ai facut...ziceai de Massimo din Baia Mare care are intr-adevar A5-ul 3.0TDI si este la ora actuala cel mai puternic diesel din Romania insa fara a scoate fum iar tot ce a facut el la masina e realizat de o mare companie de tuning din UK iar 3.0TDI a fost primul lor cobai intrucat ABT nu a vrut sa urce puterea mai mult, ei fiind tunerul oficial Audi care ii dadeau si garantie si din cate stiu el a scos vreo 340cp si cca 700NM, avand cutie manuala, pentru cei intr-adevar interesati pot vedea topic-ul lui pe clubaudi unde da destule detalii. Si un amanunt important ar fi ca el foloseste masina zi de zi si e perfect legala din toate punctele de vedere, inclusiv cel al noxelor iar toate modificarile au costat destul... Concluzia ar fi ca imi este greu sa cred ca ai ajuns la puterea de care zici tu si ca inca ai internele originale in motor si ca o folosesti zi de zi la 250cp si ca inca nu ti-a crapat...Fa si tu o prezentare detaliata a modificarilor, eventual niste fise dyno, ar fi un topic super interesant cum nu avem aici pe forum, ma refer la modificari extreme de genul asta, nu estetice. Fiind totusi un forum de asa zisi pasionati e pacat ca mai toti se apuca sa arunce cu cuvinte ''grele'', sunt cativa baieti pe 4tuning care ne dau lectii despre tuning serios, dar dom'le, ala e forum de ''cocalari'', avem pretentii aici... :angel:, ca sa nu mai zic ca si pe vwforum sunt oameni care au facut intr-adevar modificari serioase la masini, nu numai gen M-pack si jante. Edited by mik15
Link to comment
Share on other sites

dar macar te-ai uitat de curiozitate sa vezi ce fac altii sau vorbesti doar asa...stiu ca e moca sa jignesti dar totusi...si te rog nu mai scoate din context citate aiurea care dau alt inteles... Edited by mik15
Link to comment
Share on other sites

mda...am citit si eu tot topic-ul, nu sunt un cunoscator in adevaratul sens al cuvantului in materie dar pot zice am ceva habar. Sunt curios exact ce modificari ai facut tu si unde le-ai facut...ziceai de Massimo din Baia Mare care are intr-adevar A5-ul 3.0TDI si este la ora actuala cel mai puternic diesel din Romania insa fara a scoate fum iar tot ce a facut el la masina e realizat de o mare companie de tuning din UK iar 3.0TDI a fost primul lor cobai intrucat ABT nu a vrut sa urce puterea mai mult, ei fiind tunerul oficial Audi care ii dadeau si garantie si din cate stiu el a scos vreo 340cp si cca 700NM, avand cutie manuala, pentru cei intr-adevar interesati pot vedea topic-ul lui pe clubaudi unde da destule detalii. Si un amanunt important ar fi ca el foloseste masina zi de zi si e perfect legala din toate punctele de vedere, inclusiv cel al noxelor iar toate modificarile au costat destul... Concluzia ar fi ca imi este greu sa cred ca ai ajuns la puterea de care zici tu si ca inca ai internele originale in motor si ca o folosesti zi de zi la 250cp si ca inca nu ti-a crapat...Fa si tu o prezentare detaliata a modificarilor, eventual niste fise dyno, ar fi un topic super interesant cum nu avem aici pe forum, ma refer la modificari extreme de genul asta, nu estetice. Fiind totusi un forum de asa zisi pasionati e pacat ca mai toti se apuca sa arunce cu cuvinte ''grele'', sunt cativa baieti pe 4tuning care ne dau lectii despre tuning serios, dar dom'le, ala e forum de ''cocalari'', avem pretentii aici... :angel:, ca sa nu mai zic ca si pe vwforum sunt oameni care au facut intr-adevar modificari serioase la masini, nu numai gen M-pack si jante.

 

 

Uite in sfirsit cineva care stie despre ce vorbesc. Daca il stii pe Massimo el poate sa-ti confirme m-am dat cu el dar de mult cind aveam pe la 230 cp si binenteles ca m-a facut big time doar e si integral scoate 13,05 pe 400 m. Nu ma dau toata ziua numa in blana cu 250 cp ca alfel il terminam de mult.Doar cind este necesar mai dau pina pe la 4200...

Oricum in 26 martie mergem toti la Kiskunlachaza in ungaria acolo avem ce vedea, ceva ce nu vezi toata ziua pe strada. Acel Polo TDi 1.9 are acum 2 motoare de 1.9

unu in fata si unu in spate si are pe la 7-800 cp. is curios cit o sa scoata. Da astia de paici nici nu viseaza asa ceva nici nu trebe doar de aia mergem ca sa vedem asemenea raritati.

 

cata abureala ieftina!!!

 

1.e46 320d 150 are red line la 4800 nu 4600rpm

 

2.cica nu scoate fum,am avut 320d resoftat la o firma cu renume,scoate fum de cate ori bagi piciorul in ea

 

3.consumul meu mediu cu doar 180cp era undeva pe la 9%

 

4.In filmuletu tau la cata forja i-ai dat consumul a ramas tot 5.6L (sa inteleg ca era o medie pe 15-20.000 km de nu s-a modificat) :hyper:

 

5. probabil la acei 280-300cp inchipuiti ai si un cuplu urias,incat iti palpaie dsc-ul si in tr a4a,probabil 700Nm+, suna rezonabil,logic si ac inchipuiti.

 

6.dintr-un motor din care se scoate untul la 200k km,proprietarul ar apuca sa faca cateva curse de drag fara alte cateva piese inlocuite,unde mai pui ca tu o folosesti ca masina de zi cu zi. :purple:

 

7.daca era posibil toti producatorii ar fi scos untul din motoare numai ca nu este economic si fiabil.

 

8.PLIMBA URSUL ESTI PENIBIL!!!.....aproape ca ai perf de M e46 :laugh:

 

Exact aia era si ideea M3 e46 de 343 cp scoate 13,4 posibil sa mearga cu o masina mai bine ca a mea!! Massimo cu a5 3.0 tdi il executa scurt. Cine are asa ceva e invitatul meu la o tura fara alte povesti . COmentariile dupa aia!

Edited by danyman80
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.