Jump to content

Baterie seria 3 E90


THX-1

Recommended Posts

  • 1 month later...

mda , e90 /2.0d/n47 cu start stop ,va spuneam mai sus ca e pe duca ,absolut de necrezut din sapt 46/2007

azi dimi o pornire mai greoaie si mi s a cam pus pata pe ea . ce am mai observat ca ,cu motor oprit ,radioul se inchide dupa 10 min ? e din cauza bateriei sau e ceva setare ?

care din cele doua ?

http://www.principal...FB--pID205.html

sau

 

http://www.principal...mm--pID128.html

am un moll pe alta masina si sunt multumit de ea ,m3 plus k2

de 80 ah am acum de 80 ah ii iau

Edited by Vik71
Link to comment
Share on other sites

Multumesc ,azi dimi nu a luat o la prima cheie pur si simplu , 0 grade .

Am scos cheia ,am apasat buton start stop si a luat o greluț,clar pe duca .nu mai trag de ea ,luni se monteaza nouă sper să și găsesc pe cineva cu codat ul ăsta , Galați ,dacă știți pe cineva ...

N am schimbat niciodată modelul ăsta mai e vreun secret ceva ?

Edited by Vik71
Link to comment
Share on other sites

imi vine luni [bateria] ,am luat pana la urma o varta f21 /80ah /800a / start-stop exact la fel cu originala ,nici o deosebire etc ,530 lei

chiar trebuie codata ?

Daca are acelasi ah,(80 ah) ca cea veche nu este nevoie. Mare grija sa nu lasi instalatia electrica a masinii nealimentata cu curent, cand faci schimbul, folosesti o alta baterie, un redesor ceva. Altfel vei avea o multime de erori in bord.

  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Daca are acelasi ah,(80 ah) ca cea veche nu este nevoie. Mare grija sa nu lasi instalatia electrica a masinii nealimentata cu curent, cand faci schimbul, folosesti o alta baterie, un redesor ceva. Altfel vei avea o multime de erori in bord.

Chiar dacă bateria este identica cu cea veche tot SE CODEAZA

Vezi ce spune Ista despre asta

Daca mașina rămâne fără curent se șterg anumite setări memorate. Nu e nici o problema

Edited by Madutzu25
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

In ce document oficial ati citit, sau de la care reprezentanta v-ati interesat si nu trebuie codata noua baterie si aici ma refer chiar si la schimbul a doua baterii identice(caracteristici si producator). Sa imi spune-ti si mie va rog.

Ca eu la mintea mea limitata si cu o tastatura cam stramba am gasit destule informatii, logice, unde explicat foarte clar necesitatea codarii.

  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Cand am spus ca nu trebuie codata am spus din proprie experienta. In toamna am schimbat bateria cu o alta care avea aceeasi capacitate 80 Ah, dar curentul de pornire era mai mare de la 800 la 850 Ah. In timpul schimbarii efective a bateriei vechi cu cea noua, instalatia electrica a masinii a fost conectata la robotul de pornire.

In momentul cand sa incercat codarea, pe calculator a aparut informatia , ca nu necesita codare intrucat bateria noua are acelasi amperaj 80 Ah, deci prin urmare nu s-a mai facut codarea. Mentionez ca nu am nici o eroare in bord, masina porneste f bine nu am nici o problema;intreaga operatie a fost executata in sevice.

  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Defapt, sunt 2 situatii la schimbarea bateriei:

1. Inlocuire cu o baterie identica, in cazul asta se face doar inregistrarea bateriei

2. Inlocuire cu baterie diferita, in acest caz se face codare cu parametrii noi

Toate informatiile sunt in Ista. Restul sunt povesti

 

Cand am spus ca nu trebuie codata am spus din proprie experienta. In toamna am schimbat bateria cu o alta care avea aceeasi capacitate 80 Ah, dar curentul de pornire era mai mare de la 800 la 850 Ah. In timpul schimbarii efective a bateriei vechi cu cea noua, instalatia electrica a masinii a fost conectata la robotul de pornire.

In momentul cand sa incercat codarea, pe calculator a aparut informatia , ca nu necesita codare intrucat bateria noua are acelasi amperaj 80 Ah, deci prin urmare nu s-a mai facut codarea. Mentionez ca nu am nici o eroare in bord, masina porneste f bine nu am nici o problema;intreaga operatie a fost executata in sevice.

Eu iti spun din propie experienta ca trebuie. Bateria mea a cedat dupa 1 an din cauza unei erori care a dus la neinregistrarea ei. Am descoperit asta tarziu cand deja avea probleme. Cauta informatii despre cum functioneaza IBS si o sa intelegi de ce este nevoie de codare

Evident, fiecare procedeaza cum vrea. Procedura recomandata de Bmw e cea enuntata mai sus

Edited by Madutzu25
Link to comment
Share on other sites

Pt tine nu este necesar. Stai linistit.

Daca iti pica bateria in 3 ani iar la vecinu tine 6 masina&bateria nu are nici o vina.

Propria experienta/pareri nu este tot una cu realitatea, mai ales in domeniul tehnic. Aici nu merge cu.... dupa parerea mea e asa.. e dupa proiectant nu dupa cel care isi da cu parerea.

O baterie noua trebuie codata/inregistrata absolut de fiecare data pt a prelungi durata de functionare, daca nu o micsoreaza. Fiecare poate sa faca ce vrea cu masina lui, totusi este bine sa te interesezi ce faci.

Edited by Stealth89
Link to comment
Share on other sites

Am schimbat si eu bateria la masina mea acum o luna de zile e90 318d 2008 , bateria era cea originala bmw 90 ah AGM. Am cumparat una Varta Silver Dinamyc 95 ah tot AGM 650 lei . Am fost cu ea la un service foarte bun din Galati sa o schimb cu gandul ca trebuie inregistrata , dar ei mi.au zis ca doar bateriile originale se inregistreaza cu un anumit cod , doar au inlocuit.o pur si simplu , merge foarte bine fara erori !!!
Link to comment
Share on other sites

Daca cititi postarile mele anterioare si eu am fost genul ,,merge si asa". Se pare ca la BMW nu este chiar atat de simplu sa schimbi bateria.

Pt cei interesati de schimbarea bateriei recomand sa accesati urmatorul link: [url=[url="https://www.youcanic.com/bmw/battery-replacement-diy]Aici este totul despre codarea, inregistrarea bateriei cat si alte lucruri utile.Cred ca se poate deschide link-ul.

Edited by sandi
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Am fost cu ea la un service foarte bun din Galati sa o schimb cu gandul ca trebuie inregistrata , dar ei mi.au zis ca doar bateriile originale se inregistreaza cu un anumit cod , doar au inlocuit.o pur si simplu , merge foarte bine fara erori !!!

O fi service-ul foarte bun, ĂŽnsĂŁ habar nu au de procedura ĂŽnlocuirii unei baterii la BMW.

Ca fapt divers, 95A apare ĂŽn Ista ca retrofit si nu ca inregistrare, la 320d

Link to comment
Share on other sites

Am schimbat si eu bateria la masina mea acum o luna de zile e90 318d 2008 , bateria era cea originala bmw 90 ah AGM. Am cumparat una Varta Silver Dinamyc 95 ah tot AGM 650 lei . Am fost cu ea la un service foarte bun din Galati sa o schimb cu gandul ca trebuie inregistrata , dar ei mi.au zis ca doar bateriile originale se inregistreaza cu un anumit cod , doar au inlocuit.o pur si simplu , merge foarte bine fara erori !!!

Tocmai asta e ... ca nu da erori! Masina o sa trateze bateria diferit si o sa o distruga in timp. In loc de 5-7 ani o sa te tina 1-2 :)

 

Inainte de a da un sfat ai grija ca este sfatul corect!

Edited by Tavicu
Link to comment
Share on other sites

  • 6 months later...

Salut,

 

Am ajuns in punctul in care trebuie sa schimb bateria masinii pentru ca deja a inceput sa-mi dea mesaje in bord.

 

Am citit tot topicul si am inteles ca noua baterie trebuie inregistrata sau recodata dupa inlocuire (in functie de caz), dar ceva imi este totusi neclar si anume: bateria OEM pe care o are masina acum este Varta 12V / 70 Ah / 570 A - curentul de pornire, iar daca eu o inlocuiesc tot cu o baterie Varta dar 12 V / 70 Ah / 640 A - un curent de pornire mai mare pentru ca 570 efectiv nu gasesc. In cazul asta mai trebuie recodata sau conteaza doar V-ul si Ah-ul ?

 

Multumesc

 

PS: Masina este din 2007, iar bateria a tinut pana acum, jos palaria :thumbup1:

Edited by PetrolHead
Link to comment
Share on other sites

Salut,

 

Am ajuns in punctul in care trebuie sa schimb bateria masinii pentru ca deja a inceput sa-mi dea mesaje in bord.

 

Am citit tot topicul si am inteles ca noua baterie trebuie inregistrata sau recodata dupa inlocuire (in functie de caz), dar ceva imi este totusi neclar si anume: bateria OEM pe care o are masina acum este Varta 12V / 70 Ah / 570 A - curentul de pornire, iar daca eu o inlocuiesc tot cu o baterie Varta dar 12 V / 70 Ah / 640 A - un curent de pornire mai mare pentru ca 570 efectiv nu gasesc. In cazul asta mai trebuie recodata sau conteaza doar V-ul si Ah-ul ?

 

Multumesc

 

PS: Masina este din 2007, iar bateria a tinut pana acum, jos palaria :thumbup1:

 

Orice schimbare de baterie se inregistreaza in calculatorul masinii pentru a stii cat de mult sau putin sa incarce bateria, in functie de cat de veche e.

 

Daca pui o baterie noua dar nu ii spui si masinii, ea nu are de unde sa stie. Asta se traduce in timp pan ala sleep mai mic, incarcare care nu este eficienta etc.

 

Daca prinzi pe cienva in toane bune ti'o codeaza si pt o bere, dureaza 2 minute cu tot cu conectarea la masina.

 

 

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.