Jump to content

Articol: Cutii automate intretinere


DOMI

Recommended Posts

  • 2 weeks later...
Salut. Va rog sa imi dati unele sfaturi sa stiu la ce sa ma astept. Mai exact de ceva timp simt o smuncitura cand schimba cutia din treapta 1 in treapta 2, restul le schimba perfect (masina este un e60 530d '06 176000 Km. uleiul nu cred ca a fost schimbat niciodata), dupa 1 - 2 km se amelioreaza, devine insesizabil. Dar cand plec cu motorul rece este destul de puternic socul, si numai cand schimba din 1 in 2, am vazut ca atunci cand schimba prima data (dimineata de ex.) din 1 in 2 se aude un sunet in spate, nu foarte tare, dar se aude, pe urma nu se mai aude. In rest pleaca bine de pe loc, nu tremura, trage, doar cand schimba din treapta 1 in a doua imi da o smuncitura.
Link to comment
Share on other sites

azi am patit ceva ciudat. in trepta 5 daca accelerez puternic. turatia urca greu, ezita, desi pedala este apasata dar totusi urca putin, apoi cade cam 500 rpm ca si cum ar patina dupa care schimba cu un soc. daca se intimpla cam de 2-3 ori consecutiv acest lucru cutia intra in protectie. apare mesaj de transmission fault. acelasi lucru se intimpla si in trepta a 6-a.

 

opresc masina, o las 30 de secunde, pornesc si totul este ok in 1-2-3-4. deci eroarea nu este permanenta iar limp mode nu este prezent.

 

am mai patit asta acum 5 luni pe 1 decembrie. de atunci deloc.

 

alta chestie interesanta. in kickdown daca trece din 4-5-6 nu se manifesta problema.

 

doar in jurul vitezei de 100km/h daca incerc sa accelerez si este in treapta a 5-a sau a-6a. si in jurul a 1500-2000 rpm.

 

bmw e60 535d 2008 modelul cu padele pe volan si cutie cu buton sport. 157.000km

Edited by muzica9
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

si asta ce inseamna ca ar trebuie treptat sa apara uzura si in treptele inferioare?

 

curios este ca acum daca o fortez la viteze de peste 100km/h nu mai face. cred ca face doar daca merg mult cu masina peste 50 km si la viteze mari.

Edited by muzica9
Link to comment
Share on other sites

tu cu cutia aia te vaiti de jumatate de an.. dar nici un 50 de ron de un diagnostic nu dai, ce sa mai zici de un schimb de ulei... sau macar o completare, doamne fereste mai dai alti 50 de roni si pe ala si daca chiar nu se repara..chiar ca inebunesti...

o sa tot intrebi pe forum pana crapa de tot, si atunci o sa ai un diagnostic clar, o sa fii fericit..

Edited by DOMI
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

care 6 luni amice?

 

vezi ca intre timp am mai schimbat 2 masini.

 

n-am timp de cacaturi. de plimbat la service si de 100 de pareri. daca crapa ma bucur. macar stiu ce am de reparat. nu banii de reparat sunt problema. ci plimbatul degeaba ma exaspereaza.

 

pun pariu ca daca ma duc la 3 service-uri am 3 diagnostice diferite.

 

nu ma apuc sa schimb uleiul, ca apoi sa schimb convertizorul ca de fapt nu era de la ulei, ca apoi sa repar valvele ca de fapt... stai... ca nu e convertizorul este problema.

 

iar uleiul nu il schimb pina nu gasesc service cu scula necesara. decit 2000 lei aruncati aiurea pe ulei ca asa recomnda pentru inceput toti "mesterii" mai bine rebuild.

 

la diagnoza nu a iesit nimic. nu a salvat nici o eroare.

 

deci ce imi recomanzi? 2 schimburi de ulei, nu??!! :frantics:

Edited by muzica9
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

care 2000 de roni amice.. mai degraba vreo 8-900...cu tot cu manopera..

1l de ulei e in jur de 50 de ron si kitul ala cu filtru vreo 4-5 mil si ala..

 

Ce scula vrei tu nu gasesti in Romania, oricum nu usor.

 

 

 

Si e o operatie care oricum se face, e o intretinere normala.

Edited by DOMI
Link to comment
Share on other sites

ulei original peste 100 lei. filtru original 800-900 lei.

 

ulei necesar 2 schimburi. peste 15 litri.

 

preturi fara manopera.

 

cit este pina acum?

 

Si e o operatie care oricum se face, e o intretinere normala.

 

corect. nimic de combatut. dar nu am luat masina de noua. iar dar daca se dovedeste ca, cutia are uzura, din punctul meu de vedere nu are rost sa arunc banii pe ulei. astept pina "crapa" si stiu ce am de reparat. nu ma apuc sa cumpar ulei de 50 lei litrul si filtru de 300 lei in speranta ca poate scap ieftin.

 

ma rog poate par ciudat, dar eu intotdeauna privesc altfel lucrurile.

Edited by muzica9
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

hai ca iti zic eu asa.. ulei motul multi atf , cu specificatii mai inalt decat OEM, 53ron/l.. intra vreo 7l.. vin vreo 350 de roni.. hai 400

Mizeria aia de plastic + filtru intre 77 si 110 euro ai de ales vreo 5 producatori ok.. cu 110 euro iei original ZF..

cam cat vine pana acum..?.. 850 roni.. mai pun 1 mil manopera si cam asta e...

daca iti cere cineva mai mult e magar. i-a cel mult 1h .. o faci si singur daca ai acces la o rampa..

Edited by DOMI
Link to comment
Share on other sites

Indraznesc si eu o intrebare. In momentul in care schimb din drive in neutral si sunt pe loc simt o smuncitura in partea din spate a masini. Oarecum e o senzatie cum puntea spate se ridica putin. Oare ce ar putea fi? Precizez ca in rest schimba bine in toate treptele fara nici un fel de probleme. Am citit in paginile anterioare ca, nu e bine sa se schimbe din D in N pe loc. Nu schimb dar o lamurire ar prinde bine. Masina e36 - 318is.
Link to comment
Share on other sites

cea mai simpla operatie si daca ai noroc sa fie alea e sa verifici si sa schimbi tampoanele cutiei.. se vad f usor pe elevator.

 

 

 

 

daca nu sunt alea urmatorul pas e sa verifici nivelul de ulei..

nu e nici o problema sa schimbi di D in N pe loc,si nici in mers...

Link to comment
Share on other sites

nu este indicat sa pui masina in N in mers. Si nici din N in D in timp ce masina ruleaza. Edited by malasorte
Link to comment
Share on other sites

pai daca mai cauti putin gasesti si la 40 de mil..

costa 600 de euro in olanda la motorizari V8,unde ca sa schimbi uleiul si filtrul trebuie data jos complet toata evacuarea aia dubla, care nici nu are vreo 200 de kile, plus protectia termica prinsa in cateva zeci de suruburi, clipsuri etc... si unde intra cam 4-5h de manopera minim, la pret de olanda..

  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.