Jump to content

Articol: Cutii automate intretinere


DOMI

Recommended Posts

E60 LCI N47.

 

Da, poate fi asa.

 

E putin probabil sa piarda pe la capacul ala de la baie. Daca e strans suficient, nu va pierde pe acolo.

 

Mai degraba pierde pe la piesa din diagrama.

 

E vorba de piesa 1:

 

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=NX31&mospid=50464&btnr=24_1047&hg=24&fg=15

 

Ma rog, e o banuiala. Roaga-l sa verifice cand te intorci la service. Pierderile de ulei prin acel loc reprezinta o problema comuna la ZF 6hp.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

foarte misto, explica foarte clar..

si referitor la ce se discuta mai sus, daca stai pe d sau n la semafor, in manuale se spune sa stai pe D, oricum cutiile noi au ambreiaj suplimentar intre convertizor si volant, deci nu se mai invart de aiurea..

 

 

..

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Salut!

De cateva saptamani am observat ca imi smuceste putin la schimabarea 1-2 si/sau 2-3. Ciudat este ca nu face mereu si am impresia ca face mai des atunci cand este frig. In rest cutia schimba foarte lin si fara alte probleme. Masina in cauza este un e90 FL 184hp si cutia GA6HP19Z.

Masina am cumparat-o acum 5 luni, are 143k km si nu cred ca a avut uleiul schimbat pana acum.

Ceva idei ?

Link to comment
Share on other sites

Ai aceeasi cutie ca si mine. Problema e de la partea mecanica cel mai sigur. N-are nicio treaba cu tampon sau ce zici tu. Asta se intampla pt ca nu se respecta recomandarile celor de la ZF. Si daca au aparut problemele deja de la 140k nu prea e de bine deloc. Socurile se vor accentua din ce in ce pana va pica de tot odata si odata.

Apropo, a folosit cineva asa ceva ? http://aditivicutiiautomate.ro/magazin/duratrans-shock-remover/#tab-reviews

Link to comment
Share on other sites

un film interesant : http://bcove.me/vqicjjbk despre schimbul la cutiile in 6 trepte

Procedura nu e completa. Trebuie scurs si uleiul din mecatronica, ca iese si de acolo destul. Si in felul asta ai mai mult ulei nou in cutie. Ies in general intre 4-6 litri dar daca desfaci mecatronica mai ies vreo 2 litri , depinde. In plus trebuie curatat de pilitura un contact (cel maro din video de mai jos).

Aveti aici filmarea de ieri de la ZF din Buc. Se desfac si suruburile din mecatronica.

 

http://youtube.com/watch?v=Zhehsn1H8ak

Edited by Andrei_VUV
Link to comment
Share on other sites

Lol. Au tester, au tot ce le trebuie. Pot sa-ti reseteze si valorile insa oricum e inutil pt ca cutia isi face autoadaptare cu noul ulei. Verifica si temperatura si tot. Iar procedura aia cu schimbatul treptelor n-o face doar asa din cutie ci urmareste si pe laptop in soft niste grafice etc. Si reumplerea se face in vreo 2,3 etape, nu din prima asa.

Apropo de soft, la mine nu afisa nicio eroare si nici in istoricul cutiei nu era nicio eroare. Poate vedea si in istoricul cutiei daca s-a inregistrat vreo eroare. Softul il au doar ei la ZF. Bmw nu are asa ceva.

Edited by Andrei_VUV
  • Downvote 4
Link to comment
Share on other sites

Nu-i adevarat. Daca au, e ceva foarte recent.

 

Chiar si acum 2 luni a venit un client care fusese la ei si a zis ca nu aveau tester pentru masina lui si nu i-au resetat adaptatiile. E vorba de un E90 - utilizator de pe forum.

 

Aberezi ca de obicei. Procedura de umplere corecta e aia din manualele ZF. Nu e rocket science, nu e ceva sofisticat. Trebuie doar sa ai niste scule, un pic de know-how si sa urmaresti niste pasi. Nu e cu grafice, retete secrete si alte tampenii.

 

Service-ul ala e specializat cu cutii automate, dar in general se ocupa de cutii automate de pe autobuze.

Edited by Service Premium
  • Like 3
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Nu e vorba de pierdut clienti. E vorba de atitudinea ta de fan boy cand vine vorba de service-urile la care te duci. Ai impresia de fiecare data ca ai descoperit apa calda pentru ca ai facut o operatiune banala intr-un loc.

 

Eu repar cutii automate si am facut cateva si pentru niste clienti de pe forum. Asa ca nu se pune problema de pierdut clienti.

 

O mare problema e lipsa de responsabilitate a celor care fac review-uri. Aplauze si osanale pentru niste operatiuni care sunt de rutina.

Iar cand luati tepe sau vi se fac niste lucrari mai de lunga durata si totul este ok, nimeni nu spune nimic.

Edited by Service Premium
  • Like 3
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Da, m-am uitat cu el si avea undeva un icon de resetare. L-am intrebat daca mai e nevoie sa o fac si daca vreau o face dar nu are rost pt ca nu se schimba nimic. Doar putini clienti au simtit ceva diferente la inceput , in rest nimic. Are acces la softul cutiei ce naiba. Ca doar ei le produc nene !

Mai bine nu mai ziceam si tineam pt mine. Spor la munca.

Edited by Andrei_VUV
  • Like 1
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.