Jump to content

Antigel


Billy

Recommended Posts

Tot ei au zis ca in service folosesc apa de la robinet si nu distilata, pt ca antigelul contine felul de agenti care previn depunerile pe instalatie :blink: :) ????

dc si astia de la bmw baga apa de la robinet... atunci sa se cheme dacia :) e mai tare asa !

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
  • Replies 408
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • 4 weeks later...

Avem asa :)

 

http://img181.imageshack.us/img181/8962/tis1cx2.th.jpghttp://img181.imageshack.us/img181/4457/tis2zc9.th.jpg

 

Si inca o chestie interesanta, pe care o sustineau (gresit) mai multi pe aici, inclusiv subsemnatul. Se pare ca intervalul de schimbare al antigelului nu e de 2 ani, ci de 4. :blink:

 

http://img411.imageshack.us/img411/3806/tis3fc8.th.jpg

Link to comment
Share on other sites

Multumesc BoBo si se pare ca tot din ce scrie acolo e voie sa amesteci diferite marci de antigel (nu specifica nimic de culoare ). Hmm la e60 scrie ca nu e necesara inlocuirea antigelului la un anumit interval cu alte cuvinte e pe viata :blink: . Multumesc Verssatu pt. traducere am sa caut poate gasesc exact, in cartea service, marca de antigel schimbata desi ma gandesc ca fiind service BMW mai mult ca sigur au folosit marca lor. Nu mi-ati zis ce se poate intampla daca nu-l diluez. (2-300g ) Edited by costinlogin
Link to comment
Share on other sites

am si eu o mare problema poate isi da seama cineva ce se intampla ca eu mi-am copt creieru incercand sa imi dau seama :blink:)

temperatura nu imi sare de jumate rar se intampla sa urce deci numai cateodata in schimb imi da apa afara din radiator am lasat masina pornita cam jumatate de ora si mam uitat daca porneste ventilatorul electrica iar le nu porneste .. daca dau drumu la ac porneste iar daca las ac oprit tot nu porneste .... dar temperatura nu urca mai mult de jumate ..in schimb la un moment incepe sa imi dea apa afara pe la capac de la ce poate fi .. NU CRED CA E GARNITURA DE _chiulasa_ NU DA NICI UN SEMN CA AR FI GARNITURA ..

Inca ceva cand pun apa si las motoru sa se incalzeasca la un moment observa ca nivelu apei incepe sa urce si sa dea pe dinafara dau drumu la busonul ala mic de airisire scade imediat si incepe si iese apa pe acolo .. astept sfat multumesc :)

 

A masina este un e46 din 99 316

Edited by OveR
Link to comment
Share on other sites

am si eu o mare problema poate isi da seama cineva ce se intampla ca eu mi-am copt creieru incercand sa imi dau seama :blink:)

temperatura nu imi sare de jumate rar se intampla sa urce deci numai cateodata in schimb imi da apa afara din radiator am lasat masina pornita cam jumatate de ora si mam uitat daca porneste ventilatorul electrica iar le nu porneste .. daca dau drumu la ac porneste iar daca las ac oprit tot nu porneste .... dar temperatura nu urca mai mult de jumate ..in schimb la un moment incepe sa imi dea apa afara pe la capac de la ce poate fi .. NU CRED CA E GARNITURA DE _chiulasa_ NU DA NICI UN SEMN CA AR FI GARNITURA ..

Inca ceva cand pun apa si las motoru sa se incalzeasca la un moment observa ca nivelu apei incepe sa urce si sa dea pe dinafara dau drumu la busonul ala mic de airisire scade imediat si incepe si iese apa pe acolo .. astept sfat multumesc :)

 

A masina este un e46 din 99 316

 

verifica busonul de la radiator sa nu fie crapat.trage aer acolo

Link to comment
Share on other sites

si eu prezentam aceleasi simptome , pana la urma mers la un service pentru ca problema era grava , pierdeam 2-3 L la cativa kilometri . Indiferent cat lichid pierdeam nivelul apei nu crestea mai mult de 90 gr. Mers la service si gasit dupa multe cautari vasul de expasiune , o mica fisura in vasul de expansiune , tot la acelasi service am primit si pretzul pentru un vas .... 1.680.000.

 

 

L.E. scuze pentru doublepost

Edited by V1P3R
Link to comment
Share on other sites

si eu prezentam aceleasi simptome , pana la urma mers la un service pentru ca problema era grava , pierdeam 2-3 L la cativa kilometri . Indiferent cat lichid pierdeam nivelul apei nu crestea mai mult de 90 gr. Mers la service si gasit dupa multe cautari vasul de expasiune , o mica fisura in vasul de expansiune , tot la acelasi service am primit si pretzul pentru un vas .... 1.680.000.

 

 

L.E. scuze pentru doublepost

 

 

vedeti ca tre sa lucreze sub presiune ...este normal sa dea pe afara daca nu ai busonul pus...busonul are o supapa care in momentul depasirii unui prag de presiune (parca2-3bari) se deschide si elibereaza surplusul de presiune :blink:

Link to comment
Share on other sites

este belea mare cu sistemul de racire la e46 316, si 318

am si eu aceeasi problema .....mi sa crapat vasul si etc...... pana la urma am ajuns la nivelul in care presiunea este ok(intradevar tre. sa fie de 2 bari)

problema este ca dispare apa cam 100gr la 1000km..... nu pierde apa nicaieri.... nu stiu de unde este consum de apa, avand in vedere ca garnitura de _chiulasa_ este buna.

am avut 318 si l-am vandut din cauza asta

acuma am 316 si vad ca nu am de ales...ma dau batut il VAND!!!!

mi-am mancat nervii, timpul si banii!!!! sistemul de racire

apropo nu mai vreau bmw!!! imi ajunge.

am fost la toti mecanicii ,,, reprezentante si asa mai departe....cica este o proiblema de fabrica

mai mult de atat nu poate sa faca nimeni.....astfel am ajuns sa-l las sa consume apa si completez 1l la 10.000km.

nu este ok dar asta este!!!!! :blink: :) :)

Link to comment
Share on other sites

sincer si mie mi-a cam ajuns ori schimb motoru ori schimb masina am cumparat termostat nou plus ca mai nou imi porneste electroventilatoru si nu se mai opreste nici cand scot cheia din contact ma rog in sfarsit sa oprit singur la un moment dat ... daca stie cineva o solutie ar fi binevenit si cinstit :blink:
Link to comment
Share on other sites

si eu prezentam aceleasi simptome , pana la urma mers la un service pentru ca problema era grava , pierdeam 2-3 L la cativa kilometri . Indiferent cat lichid pierdeam nivelul apei nu crestea mai mult de 90 gr. Mers la service si gasit dupa multe cautari vasul de expasiune , o mica fisura in vasul de expansiune , tot la acelasi service am primit si pretzul pentru un vas .... 1.680.000.

 

 

@VIPER: la ce service ai fost???

 

Ca mi-a mancat zilele un E46 320d din 99, exact asa face si al meu. Pierde 1-1,5l la 100-150km.

 

Am mers asa ultimii 7.000km. Pun antigel mai mult ca motorina. Am fost la Bavaria, si la inca 3 mecanici. Am schimbat pompa de apa si capacul de la vasul de expansiune. Unul din mecanici a sugerat exact asta, ca ar avea vasul de expansiune o fisura, dar nu era sigur.

Edited by Piovra
Link to comment
Share on other sites

si eu prezentam aceleasi simptome , pana la urma mers la un service pentru ca problema era grava , pierdeam 2-3 L la cativa kilometri . Indiferent cat lichid pierdeam nivelul apei nu crestea mai mult de 90 gr. Mers la service si gasit dupa multe cautari vasul de expasiune , o mica fisura in vasul de expansiune , tot la acelasi service am primit si pretzul pentru un vas .... 1.680.000.

 

 

@VIPER: la ce service ai fost???

 

Ca mi-a mancat zilele un E46 320d din 99, exact asa face si al meu. Pierde 1-1,5l la 100-150km.

 

Am mers asa ultimii 7.000km. Pun antigel mai mult ca motorina. Am fost la Bavaria, si la inca 3 mecanici. Am schimbat pompa de apa si capacul de la vasul de expansiune. Unul din mecanici a sugerat exact asta, ca ar avea vasul de expansiune o fisura, dar nu era sigur.

 

 

aia nu sunt mecanici care nu verifica vasul de expansiune sa vada daca este crapat!!!

sigur e crapat poate sa fie o crapatura f.f. mica si sa nu se vada.......pierde apa doart cand este sub presiune.

trebuie lasat masina sa mearga vreo 20min dupa care incepe sa se prelinga apa pe la vas!!

daca nu este vasul atunci pierzi apa pe alt undeva....dar nu cred .sigur este vasul!!!

 

mai da un semn si spune-mi ce a fost!!!

 

p.s. mecanici din arad. si dealer MDA! dar cei de la MDA nu stiu nimica.

Link to comment
Share on other sites

La mine s-au jurat 3 mecanici, inclusiv unul de la AB ca nu pierde pe la nici un furtun, nici pe la vas, pe nicaieri, de asta vreau sa merg si la al 4lea, eventual la al 5lea.

 

Piesa aia 1 e si la 320d? Sau care ar fi poza, ca nu o gasesc..

si eu am avut probleme ,nu se vedea pe unde curge si am lasato pe elevator pornita si dupa vreo 10-15 min a inceput sa picure pe la un furtun de la valva aia din spate(laso mai mult pornita si urco pe elevator sa faca presiune pe instalatie)

Link to comment
Share on other sites

am observat in continuare o presiune f. mare pe circuit

furtunele sunt aproape beton in regim de oras, iar cand ies pe exterior presiunea scade simtitor!

mi-e frica ca din cauza presiuni ce exista in regim de oras sa nu se crape iar vasul!

mai poate careva sa se uite la masina lui si sa-mi spuna cat de tare sunt furtunele de apa in regim de oras dupa aprox30km rulati?

mc mult :blink:

Link to comment
Share on other sites

din ce stiu eu presiunea aia e normala , stiu ca functioneaza pe la 2 bari

La servisul la care am fost nu erau specializati pe BMW , s-a uitat la ea cand pierdeam apa , a aerisit instalatia si am inceput sa pierd mai putina apa , am plecat prin oras sa o forjez si picura iar , a uns cu ceva busonul de la radiator si dupa teste pierdea mai putin :blink: , forjat putin prin oras si picura foarte putin , dar am gasit vasul la final.

 

@Piovra ... eu sunt din galati , nu stiu daca are relevanta sa-ti spun la ce service am fost :) , ce ti-as spune sa faci , aeriseste instalatia , verifica/unge bushonul si STRANGE-L TARE (la majoritatea servisurilor mi s-a spus sa nu-l strang tare , dar el TREBUIE strans) si verifica vasul de expansiune.Astea ar fi defectiunile mai usoare :)

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
M-am gandit sa verific nivelul lichidului de racire. Mare mi-a fost mirarea sa vad ca tija aceea rosie nu plutea deloc (am citit in manual ca trebuie sa se ridice la nivelul marginii superioare a "gatului" sau chiar sa iasa putin in afara). La mine nu pluteste deloc, si nici lichid nu am putut vedea. Pe bord acu de la temperatura nu a depasit niciodata jumatatea, deci nu pare a fi problema cu racirea. Dar vreau sa ridic lichidul la nivel, sa fie cum trebuie. Ce trebuie sa pun acolo? Apa sau e vreun lichid special? Gasesc la vreo benzinarie?
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.