Jump to content

Verificare Termostat EGR


Recommended Posts

Salut!

De ceva timp nu-mi mai baga caldura cum trebuie in interior si apa nu se incalzeste cum trebuie (liniutele de la torometru nu mai scad sub 4500). Azi am dat jos termostatul si l-am bagat in apa calda(doar cilindul din interior) si el arata ca functioneaza. Problema tot persista.

Ce mi se pare ilogic: Daca suflu prin termostat acesta fiind rece trece aerul. Este normal?

Link to comment
Share on other sites

Da. Are acelasi principiu de functionare ca si cel mare, de pe instalatia de racire. Si eu am aceeasi problema, doar ca stau un pic pe ganduri. Un prieten le-a schimbat pe amandoua si tot ca si la mine face, adica se incalzeste greu dar numai la peste 110km/h scade temperatura de la jumate pe autobanda in rest nici nu misca. Ma gandesc ca ar fi altceva in plus. Nu stiu ce sa zic.
Link to comment
Share on other sites

azi am testat si eu cel de egr, e inchis, si nu agata deloc cand se deschide. Furtunul ce iese de la motor si intra in radiator se incalzeste treptat, ceea ce nu ar trebui. Chiar daca am lasat motorul pornit circa 15min de la linia de 45 sau 50grade, nush de cat o fi, nu a mai urcat deloc. Acolo era cand am pornit motorul si tot acolo a ramas si dupa 15 min si cu clima pornita si cu clima oprita.Va intreb insa o chestie: e normal ca din cauza temostatului general(care e sigur blocat pe deschis),sa se intample asta? mai poate fi altceva defect?
Link to comment
Share on other sites

Da. Are acelasi principiu de functionare ca si cel mare, de pe instalatia de racire. Si eu am aceeasi problema, doar ca stau un pic pe ganduri. Un prieten le-a schimbat pe amandoua si tot ca si la mine face, adica se incalzeste greu dar numai la peste 110km/h scade temperatura de la jumate pe autobanda in rest nici nu misca. Ma gandesc ca ar fi altceva in plus. Nu stiu ce sa zic.

 

 

ani-daca cel de la EGR l-ai verificat si e ok,atunci celalalt e de vina.pune pe original,sau behr.la fel imi facea si mie...la viteza scadea temperatura la apa pe ceas.

Link to comment
Share on other sites

ani-daca cel de la EGR l-ai verificat si e ok,atunci celalalt e de vina.pune pe original,sau behr.la fel imi facea si mie...la viteza scadea temperatura la apa pe ceas.

asta sigur trebuie schimbat,ciudat e ca la relanti, si cu motorul cald la sfert, nu trece de prima linie nici in 20 min chiar daca sunt acuma8-10 grade afara,parca ramane acolo blocat.

In mers urca la jumate, greu,doar ca vreau sa aflu daca nu a mai patit cineva ca prietenul meu, cu amandoua schimbate si tot asa face, chiar daca afara au fost 16-20grade. Ma gandesc ca daca totusi ma apuc de lucru sa fiu sigur ca nu mai am treaba dupa asta.Cum se curata radiatorul inauntru? exista ceva solutie speciala ce se foloseste ??

MS

Edited by ani
Link to comment
Share on other sites

probabil prietenul tau a nimerit una din piese cu defect de fabricatie sau s-a defectat la montaj.

radiatorul in interior nu cred ca necesita curatare dar daca vrei ii desfaci cele doua furtune si bagi un furtun de la un robinet prin partea de sus. il speli bine pana curge apa curata ,lasi sa se scurga apa din el si ii pui la loc furtunele.

cel mai important e sa cureti radiatorul la exterior in special partea dintre radiatorul de racire si cel de clima.acolo se aduna multa mizerie.cu un jet de apa dinspre motor spre radiatorul de clima o sa il cureti perfect.

Link to comment
Share on other sites

Ms mult,cel de egr poate si sa scape la presiune? probat in apa,mergea normal, insa la presiune nush. Oricum nu costa mult amandoua doar ca vroiam sa stiu sigur tot ce trebuie sa fac cand ma apuc de lucru. Cum nici nu umblu mult cu masina, nu e o problema ce imi sta greu pe suflet, dar nu-mi place sa o las asa.
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • 1 year later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.