Jump to content

termostat!


tzanda

Recommended Posts

salut. am un 318 tds un e36 motor de 1.7 tds si am termostatul recent scumbat dar este la 80 de grade asta paote fi una din problemele pt care masina numi da cam cata caldura as vrea eu sami dea eu am inteles ca normal ar fi un termostat la 90 de grade pls astept raspuns...

ps. instalatia verificata,ac perfect,freon perfect robineti perfecti ...

Link to comment
Share on other sites

"pretene" - ce legatura vezi tu intre termostatul motorului si instalatia de aer conditionat ?

 

scuze dar cred ca asta; "robineti perfecti ... " ai pus-o din gluma sau din greseala. care robineti spui ca i-ai schimbat ? la baie sau la bucatarie ?

Edited by brownshark
Link to comment
Share on other sites

Cam cata caldura ai vrea sa ai in masina ? Usuci rufe in ea ? Poti sa pui ori care din termostate 80 sau 90 ca nu vei simti diferenta de caldura in masina !

nu stiu cata experienta ai tu in domeniu, dar cu un termostat de 90, ORICE masina va da mai repede cald in habitaclu decat cu unul de 80, iar si temperatura pe care o va furniza radiatorul de incalzire va fi mai mare.

Link to comment
Share on other sites

in concluzie ar trebui sa fie de 88 nu ??

In concluzie dute si cere un termostat la ori ce magazin de piese auto respectabil dupa seria masinii scrisa in talon ! Eu asa am facut la masina mea , adevarat este E46 , SI DE ATUNCI MERGE PERFECT MASINA !

 

nu stiu cata experienta ai tu in domeniu, dar cu un termostat de 90, ORICE masina va da mai repede cald in habitaclu decat cu unul de 80, iar si temperatura pe care o va furniza radiatorul de incalzire va fi mai mare.

Ai sa ramai surprins daca iti spun ca am chiar o diploma de mecanic auto , adevarat am profesat doar 2 ani , am lucrat si ca sofer pe TIR si Autocar permisul meu de conducere se prezinta in felul urmator :A B+E C+E D+E , deci pot spune ca am ceva informatii in domeniu ! Nu ai sa simti niciodata in masina diferenta de temperatura intre un termostat care deschide la 80 si unul care deschide la 90 , probabil daca ai un aparat de masura performant ai putea depista diferenta ! BAFTA ! :thumbsup:

Link to comment
Share on other sites

In concluzie dute si cere un termostat la ori ce magazin de piese auto respectabil dupa seria masinii scrisa in talon ! Eu asa am facut la masina mea , adevarat este E46 , SI DE ATUNCI MERGE PERFECT MASINA !

 

 

Ai sa ramai surprins daca iti spun ca am chiar o diploma de mecanic auto , adevarat am profesat doar 2 ani , am lucrat si ca sofer pe TIR si Autocar permisul meu de conducere se prezinta in felul urmator :A B+E C+E D+E , deci pot spune ca am ceva informatii in domeniu ! Nu ai sa simti niciodata in masina diferenta de temperatura intre un termostat care deschide la 80 si unul care deschide la 90 , probabil daca ai un aparat de masura performant ai putea depista diferenta ! BAFTA ! :thumbsup:

Cristiansan,ai dreptate in legatura cu diferenta de temp in masina,pt ca niciodata n-o sa-ti bage caldura in habitaclu egala cu temp lichidului de racire,insa exact cum am scris mai sus,intr-o oarecare masura se modifica temperatura de lucru a motorului,in sensul ca n-o sa mai deschida la 80° ci o sa deschida la 88 sau 90°(in functie de tipul termostatului) si asta nu stiu cat de bine e pt ca odata ce a venit din fabrica cu un anumit tip de termostat care are o temp de deschidere bine stabilita de fabricant,pai aia ar trebui respectata.

Link to comment
Share on other sites

Parerea mea este sa nu va mai omorati atat cautand termostate de diferite grade 80 ,88 ,92 sau mai ales sa cumparati de la Autokarma care mi se par dubiosi , nu stiu de ce dar nu am incredere in ei ! Daca sunteti din Bucuresti va dau eu numarul de telefon si adresa unui magazin care va aduc exact termostatul cu care vine masina echipata , dati telefon va cere baiatul parca ultimile 7 cifre din numarul de identificare a masinii va spune cat va costa , va suna sa va spuna cand a ajuns piesa la ei (de obicei cam 2 ore )si mergeti si o ridicati , singura mea rugaminte este sa fiti seriosi sa nu puneti oamenii sa va aduca piese si sa nu va mai duceti sa le luati ! Nu mai bagati termostate dupa ureche sunt si ele puse acolo cu un scop !
Link to comment
Share on other sites

pe real omel ,termostatul m41 318tds este dotat cu termostat 88c ...nu am gasit nou decat cu 80c.. as vrea sa-i pun de m40 care deschide la 92..oare se potriveste?

 

 

daca vrei te pot ajuta cu termostatul maine

este piesa noua, BEHR, deschide la 88 si este exact pentru M41 318TDS

Link to comment
Share on other sites

cristiansan7 - eu nu-s pe subiectul asta ca sa ma cert cu tine personal, am vrut sa-ti explic clar asta, ca sa nu ma intelegi gresit. calitatea de conducator auto, din pacate, nu-i echivalenta cu cea de mecanic auto, altfel ar fi mult mai putine accidente. un mecanic care se respeta trb sa mai stie si cva fizica, sa mai fie si electrician....altfel esti doar "schimbator de piese"... mecanic e cel care intelege ce se intampla acolo.

 

on topic - daca masina e folosita majoritar pe distante scurte, pina in 10 km, nu are motorul timp sa se ridice in temp. practic merge cam tot timpul rece, consuma mult, se uzeaza aiurea, caldura in habitaclu ioc. pe BEHR, care nu-i o firma de termostate proaste, exista o lista cu termostate pt tari nordice, practic, la aceeasi masina sunt alte coduri, cu termostate care deschid in medie cu 10 grade mai tarziu. asta ridica temp lichidului de racire din circuitul mic....pentru cine intelege diferenta...

 

 

 

mihai_leu320 - daca o sa ai noroc, claudiuBWR, o sa-ti gaeasca un termostat care fizic e la aceleasi dimensiuni cu al tau, dar deschide putin mai tarziu, 5-10 grade peste ce ai tu. pe iarna il pui pe asta care deschide tarziu, pe vara pe cel de 80. daca-mi dai si codurile de la ce ai tu pe masina, poate te mai invat o smecherie care sa te ajute, asa, fara cod nu stiu daca merge.

 

catalin bum bum e36 bmw - " ai dreptate in legatura cu diferenta de temp in masina,pt ca niciodata n-o sa-ti bage caldura in habitaclu egala cu temp lichidului de racire " = apa din radiatorul de climatizare de unde vine ? din circuitul mare sau din cel mic ?

Edited by brownshark
Link to comment
Share on other sites

Brownshark,stiu si eu ca apa din radiatorul de climatizare vine din circuitul mic,si mai stiu si cere e circuitul mare si cel mic,insa nu la asta m-am referit;ceea ce am scris in comm-ul de mai sus (si nu cred ca ai inteles ce-am vrut sa spun)e faptul ca lichidul de racire din circuitul mic,la un moment dat ajunge la o temperatura destul de ridicata(80-90°)dupa care intra termostatul in actiune deschizandu-se, astfel lichidul circuland si in circuitul mare fapt ce permite racirea motorului. DAR...chiar daca temp lichidului din circuitul mic ajunge la acea valoare(80-90°),niciodata n-o sa ai in habitaclu 80°(ar fi sinucidere curata! :death: ),despre asta vorbeam,defapt la treaba asta m-am referit ;) .
Link to comment
Share on other sites

catalin bum bum e36 bmw - n-a zis nimeni ca daca apa din radiatorul de climatizare are 80 c aerul care intra in habitaclu are tot 80, ar fi si culmea sa fabrice cineva un schimbator de caldura cu randamentul 100%, plus ca mai e vb si de un calcul termodinamic, temperatura si debitul aerului la intrare, viteza cu care circula masa de agent termic, ce masa are agentul termic.... nu facem calcule acum de incalziri...
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.