Jump to content

probleme pompa de injectie


bebebv20

Recommended Posts

sal vreau raspunsuri doar de la cei care au habar ...

am desfacut capacele la pompa de injectie pt a pune garnituri si cand leam pus la loc nu a mai pornit ..

stie careva de ce ?

in pompa intra motorina pt ca dupaia am desfacut si era plina dar din pompa nu mai pleak pe conducte la motor,am desfacut conductele de motorina care duc la motor de la fiecare piston pt a le aerisi (cineva mia spus ca asta ar putea fi cauza sa aibe aer pe instalatie) dar motorina nu ajunge pana acolo ...

pareri ... ?

Link to comment
Share on other sites

pe capacul care contine si comanda electronica de la pompa,partea din interior,exista un excentric care intra in corpul pompei,intr-un colier care da debitul la pompa.odata ce ai dat acest capac jos pt a schimba garnitura trebuie sa fii foarte atent la modul in care pui capacul inapoi pentru ca ,daca ,acel excentric nu intra exact in acelasi loc,masina nu porneste!din acel capac,prin miscarea lui fata-spate se regleaza,practic ,debitul pompei.aerisirea nu se face desfacind fiecare conducta,ci se face in mod automat,fara a face nimic pompei.deci,nu te mai chinui si nu mai omori bateria ca problema este alta:da jos comanda electronica din nou,concentreaza-te ca,atunci cand pui capacul inapoi,excentricul sa intre in locasul lui(o sa vezi acel colier metalic care culiseaza PE si IN JURUL axului pompei,in interiorul ei)dupa care va trebui sa reglezi debitul pompei.aici este o alta problema:singur este destul de greu.

post-14163-0-47994300-1299347605_thumb.jpg

post-14163-0-37741800-1299347665_thumb.jpg

in ceea ce priveste debitul,reglarea lui se face cam in "HALATUL" urmator:slabesti cele 3 inbusuri stelate+surubul ala triunghiular suficient de mult incat sa nu tasneasca motorina pe sub comanda electronica.mai mult ca sigur,motorul va merge neregulat,foarte turat sau va porni foarte greu,tocmai din cauza ca debitul este dereglat.nu-i bai,nu te speria(...foarte tare!).e nevoie de un al 2-lea om la volan iar tu stai si BIBILESTI capacul pompei,cu motorul pornit,mutand pozitia capacului pompei(dar de fapt a excentricului de pe partea interioara!)fata-spate pana cand crezi ca e suficient de bine.DE RETINUT:debitul reglat cu suruburile de la capac slabite, nu coincide cu debitul pe care il are pompa dupa ce strangi suruburile,motiv pt care va trebui sa te orientezi si sa apreciezi cam in ce hal ar trebui sa reglezi debitul in asa fek incat ,atunci cand strangi suruburile,sa fie OK!e miscarea capacului se face prin bataie usoara fata-spate(REPET,BATAIE USOARA!)cu un ciocanel asupra capacului.un debit corect reglat presupune ca motorul(525 tds,m51) ,la ralanti,sa aiba in jur la 770+-50 rot/min si,cel mai important,odata accelerat,sa revina cursiv din ture,NU SACADAT SAU CU INTRERUPERI!

daca mai ai neclaritati,iti stau la dispozitie!stima!

Edited by lazarfl76
Link to comment
Share on other sites

asta am obs si eu faza cu excentricu ca trebe sa intre acolo ... dar tot nu a pornit

inca o intrebare dupa ce pun capacu pot sa imi dau seama cumva dak am nimerit bine excentricu in colierul acela ?

sa poate sa nu porneasca din cauza ca e foarte dereglat debitul ?

ms fain pt ajutor

Link to comment
Share on other sites

mai mult ca sigur excentricul ala nu sta la locul lui.dupa ce remediezi problema,cauta un prieten care sa stea la volan si sa porneasca(opreasca)masina cat se poate de repede,la nevoie.si crede-ma ca o sa ai nevoie de unul,pt ca,debitul fiind dereglat,ai toate sansele ca atunci cand pornesti motorul,sa urce direct in 5000 ture si o sa tragi o sperietura de numa'!reglezi,la rece,cu motorul oprit,pozitia capacului cam in aceeasi pozitie in care era inainte de a-l da jos si incerci sa pornesti motorul.daca nu porneste fara ajutor,incearca sa folosesti un spray de pornire,doar pentru a vedea la ce turatie sta motorul.daca turatia e prea mare,slabesti suruburile de care ti-am zis si modifici pozitia capacului,usor.daca e prea mica si motorul merge balbait muti capacul in sens invers.toate astea pana gasesti pozitia ideala.bafta!
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Da capacul sa fie la pozitia maxim in spate (inspre spatele masinii). In acest fel vei face ca pompa sa aiba debitul maxim si va porni sigur.

Atentie insa sa fie cineva in masina sa ia cheia imediat ce porneste ca va urca foarte rapid in turatii pana la 5500.

Link to comment
Share on other sites

cel mai greu e sa o pornesti si sa se amorseze din nou pompa.din fericire pompa se amorseaza automat,trebuie doar sa lasi motorul pornit cateva zeci de secunde.

cu debit maxim nu e neaparat sa porneasca,eu am patit-o si m-am chinuit cu debitul in toate pozitiile dar pana la urma am pornit-o cu spray-ul.asta pentru ca era dezamorsata!dupa ce am lasat-o cateva zeci de secunde,poate un minut,pornea la sfert,doar ca mergea mult prea turat motorul si scotea fum,nefiind reglat cum trebuie debitul.

 

 

 

 

si cam cat miai lua sa vi in brasov si sa mio pui pe pozitie sa porneasca ? fami un pret :D ca prin brasov nu prea stiu mai pe nimeni ..

 

 

nu am timp sa vin pana la brasov,ca te-as ajuta.in schimb te pot ajuta cu un nr de telefon al unui tip din Sinaia.0722743675.ii explici care e problema cu masina si te rezolva fara discutie!Garantat!bafta!

Link to comment
Share on other sites

  • 8 years later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.