Jump to content

Reducerea consumului de benzina prin folosirea hidrogenului obtinut din electroliza apei


Recommended Posts

Zilele astea un prieten ce locuieste in Japonia mi-a aratat siteurile astea doua si inca altele care trateaza problema asta si care prezinta spre vanzare tot felu de dispozitive care produc hidrogen prin electroliza apei, hidrogen ce e apoi folosit pt a reduce consumul de benzina. Pun aici doua link-uri, dar se pot gasi mai multe daca cautati pe google water4gas. Stiam de autoturismele dezvoltate chiar de BMW in colaborare cu ARAL, care mergeau pe hidrogen, dar nu stiam si inca am dubii referitor la instalatiile astea ieftine, care nici nu necesita atat de periculosul rezervor de hidrogen.

 

My link

My link

 

P.S. Daca s-a mai discutat, imi cer scuze. Am incercat sa caut subiectul cat m-am priceput si eu cu functia search a forumului.

Link to comment
Share on other sites

Astea sunt prostii.

Pentru a obtine hidrogen prin electroliza apei se consuma mai multa energie decat se obtine din arderea acelui hidrogen. Bagi mai mult decat obtii, e un fel de perpetuum mobile.

 

Mai eficient e sa pui o pastila in benzina sau sa lipesti un plasture pe motor.

Link to comment
Share on other sites

Si la mine e la fel. Conduc cam cu stres, totusi, de teama sa nu fac prea multi km si sa dea rezervorul peste ! Cred ca o sa mai montez un rezervor in portbagaj si sa-l fac cumva sa comunice cu al masinii.
Link to comment
Share on other sites

Ma oameni buni, si io is sceptic, ca daca nu eram, cumparam magaoaia, o montam pe masina si faceam topicu dupa ce vedeam ce face de fapt. Da se pare ca aici e ca la gradinita. Oamenii scriu doar ca sa scrie, nu ca sa raspunda la o intrebare.

Se poate inchide daca oamenii continua sa raspunda asa. Multzam

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Zilele astea un prieten ce locuieste in Japonia mi-a aratat siteurile astea doua si inca altele care trateaza problema asta si care prezinta spre vanzare tot felu de dispozitive care produc hidrogen prin electroliza apei, hidrogen ce e apoi folosit pt a reduce consumul de benzina. Pun aici doua link-uri, dar se pot gasi mai multe daca cautati pe google water4gas. Stiam de autoturismele dezvoltate chiar de BMW in colaborare cu ARAL, care mergeau pe hidrogen, dar nu stiam si inca am dubii referitor la instalatiile astea ieftine, care nici nu necesita atat de periculosul rezervor de hidrogen.

 

My link

My link

 

P.S. Daca s-a mai discutat, imi cer scuze. Am incercat sa caut subiectul cat m-am priceput si eu cu functia search a forumului.

 

 

Vezi aici: http://www.fuelsaving.info/hydrogen.htm

Link to comment
Share on other sites

Astea sunt prostii.

Pentru a obtine hidrogen prin electroliza apei se consuma mai multa energie decat se obtine din arderea acelui hidrogen. Bagi mai mult decat obtii, e un fel de perpetuum mobile.

 

Mai eficient e sa pui o pastila in benzina sau sa lipesti un plasture pe motor.

+1

Acum cativa ani era sa ma ia si pe mine febra asta dar eram cam sceptic pentru ca imi dadeam seama ca tinde la imposibil.

Singura metoda care ar avea sanse macar in teorie, dar foarte greu de aplicat la un motor cu regim (foarte) variabil, ar fi sa se foloseasca din parte caldura generata de gaze pentru electroliza la temperaturi ridicate. Dar hidrogenul folosit intr-o pila de combustibil nu intrun motor cu ardere interna care nici teoretic nu poate depasi randamentul de 78% (stim cu toti ca e mult sub 50, in practica).

 

Ei demonstraeza functionare prin faptul ca scade consumul instantaneu cand pui agregatul in functiune, dar asta e doar pentru o perioada scurta, in care foloseste energie elecctrica acumulata in baterie, atunci cand electromotorul va incepe sa incarce consumul va creste mai mult decat era fara dispozitivul respectiv.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...

e pe bune faza cu hidrogenul si reducerea de consum/noxe + ceva caluti in plus :)

 

am un prieten cu un range rover care si-a pus si a fost sa dea interviuri si nebunii pt ca pe masina lui modificarea s-a simtit.

 

 

 

:) Ain't that cute......BUt is Wrooooong!!!! hehehe

Link to comment
Share on other sites

Nu, e chiar pe bune chestia asta cu hidrogenul, cand aveam GTI ma tot uitam pe un forum din USA si era unul din upgrade-urile cele mai intalnite.

 

LE: e vorba de apa/metanol cu un castig de 46 de cai. Bine, nu ca la noi cai imaginari, astia chiar pun masinile pe dyno.

 

http://www.golfmkv.com/forums/showthread.php?t=126117

 

http://www.bshspeedshop.com/bshstore/products/BSH-%252d-Snow-Performance-FSI%7B47%7DTSI-Package-1.html

Edited by WLF
Link to comment
Share on other sites

Daca te referi la generatorul de hidrogen bazat pe electroliza apei, acesta nu are cum sa fie eficient pe o masina. E doar placebo. Nu are cum functiona, ar incalca legile fizicii :).

 

Daca te referi la fuel cells bazate pe hidrogen, e cu totul altceva. Acestea functioneaza cu hidrogen generat in alta parte, nu pe masina.

Link to comment
Share on other sites

Pai de ce ma intrebi pe mine, citeste link-urile ca sa intelegi despre vorbeam. Nu de economie de combustibil, GTI-urile ca sa le duci de la 200 la 400 cai cu alta turbina, injectoare mai mari, intercooler mai mare etc., ai nevoie de o instalatie din asta de injectie cu apa/metanol.
Link to comment
Share on other sites

Acum am vazut link-urile. Ai editat postul dupa ce am postat eu treaba cu bicicleta.

 

Oricum, ce ai pus tu in link-uri nu are nicio legatura cu prostiile alea de generatoare de hidrogen prin electroliza apei.

Scopul este altul, nu este economia de combustibil, ci impiedicarea detonatiilor. Una-i una, alta-i alta!

Link to comment
Share on other sites

Pai da, ma refeream la ce zicea Poyuit si contrazicea GeorgeCasino, n-am mai dat reply la postul de deasupra. Probabil Range Rover-ul respectiv era supercharged si o instalatie din asta de apa/metanol chiar il ajuta sa castige niste cai, ma indoiesc ca avea si un consum mai bun.
Link to comment
Share on other sites

Pai da, ma refeream la ce zicea Poyuit si contrazicea GeorgeCasino, n-am mai dat reply la postul de deasupra. Probabil Range Rover-ul respectiv era supercharged si o instalatie din asta de apa/metanol chiar il ajuta sa castige niste cai, ma indoiesc ca avea si un consum mai bun.

Poate avea un consum mai bun pentru aia de la OMV :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

Mda, azi cand m-am dus sa bag benzina, sa imi cada pompa din mana, 5.6 lei benzina la OMV.

Asta vroiam sa zic acum, la OMW era 5,56 parca si nu era afisat pretul la pompa am vazut cat e dupa ce am inceput sa alimentez. Gata, Diesel sau GPL scrie pe mine :)

Edited by Cosm1n
Link to comment
Share on other sites

Asta vroiam sa zic acum, la OMW era 5,56 parca si nu era afisat pretul la pompa am vazut cat e dupa ce am inceput sa alimentez. Gata, Diesel sau GPL scrie pe mine :)

 

sau alte masini , consum mai mic , usor usor ajungem toti la 1600 cmc :)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.