Jump to content

BMW DIS V39


lazarfl76

Recommended Posts

Va salut!

Am intrat in posesia unei arhive care contine DIS-UL,PROGMANU-UL,TIS-UL,ETC,ETC.,adica BMW GT1,mai pe scurt.cunoscatorii stiu despre ce este vorba.

Am incercat sa-l instalez urmarind pas cu pas specificatiile unui fisier cu instructiuni de instalare dar la un moment dat m-am blocat si nu reusesc sa mai inaintez.

Intrebarea mea este,daca a mai instalat cineva de pe acest forum GT1 V39,si daca ma poate ajuta cu o informatie in acest sens.

Va multumesc anticipat.

Sper sa fi postat in sectiunea corespunzatoare,iar daca nu,rog un admin sa mute topicul in alta parte,cu scuzele de rigoare!

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 60
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

v39 ala ce il ai tu,nu va merge decat cu gt1 galben....degeaba il instalezi complect...;nu va merge cu interfata de inpa,iar mouse-ul se va bloca dupa 1-2 miscari...va trebui driver de mouse pt. Unix Sco,sau va trebui sa editezi cu VI direct in Unix,cu linii de comanda si sa scoti rotita de mouse afara...ca sa poate functiona mouse-ul...daca esti incepator nu te apuca,nu are rost...sunt versiuni mai noi si mai usor de instalat,care merg si cu interfata de inpa...
Link to comment
Share on other sites

GT1 V39 installation instructions by shoulders.doc

am respectat toate instructiunile pana la sectiunea "GT1 V39 software installation",punctul 3 inclusiv.incepand cu punctul 4,nu stiu cum sa mai procedez.nu sunt un hacker si nici un expert in calculatoare,ci doar un pasionat de BMW care nu are suficienti bani incat sa-si cumpere un GT1 black head,original,motiv pt care se chinuie cu nenorocirea asta.

Sunt convins ca sunt si alte versiuni,poate mai simple,dar probabil mai scumpe(asta pe care o am eu am luat-o mocca)si nu cred ca exista cineva in tara asta care sa-ti faca cadou asa ceva.Daca totusi exista cineva care este dispus sa ma ajute cu explicatii in legatura cu instalarea acestui soft,ii raman profund recunoscator.

In arhiva pe care o am,exista si mouse trick-ul cu pricina,am si liniile de comanda UNIX.Mai mult ca sigur,poate mai devreme sau mai tarziu,voi ajunge si acolo.deocamdata incerc sa depasesc impasul in care ma aflu!

Va multumesc anticipat!

Link to comment
Share on other sites

e vorba despre configurarea masinii virtuale.GT1 black head este interfata de inpa si nu e gt1 original.Dupa care va trebui sa-ti faci singur un fisier nou prin concatenarea celor 2 versiuni..complicat..stai calm ca e greu :) .Cu 100-200 ron i-ti poti cumpara gt1 black head :))

 

apropo tu daca sa zicem ca instalezi asta cum o sa o folosesti? adica ce interfata ai? ti-am zis ca nu va merge cu gt1 black head alias inpa interface .Va merge doar cu gt1 galben care e cu mult mai scump decat interfata de inpa,dar care face tot acelasi lucru referitor la diagnoza.

 

 

ia-ti interfata de inpa si dupa aceea vor fi destui care sa te ajute la instalare...daca nu gasesti nici unul te ajut eu :cool:

Link to comment
Share on other sites

Masina virtuala mi-am configurat-o,dar m-am blocat la punctul mentionat.In fine,cred ca am inteles.nu are rost sa ma chinui cu yellow headu' asta ca nu rezolv nik.voiam doar sa-l instalez sa vad care e treaba cu el.

in concluzie,am nevoie de gt1 black head cu interfata de inpa!

Multumesc pentru ajutor!

O seara frumoasa!

stima.

Edited by lazarfl76
Link to comment
Share on other sites

Eu mi-am luat de pe net o interfata la 150 de roni si i merg si dis v55 si inpa .... daca vrei te ajut cu instructiunile care le am primit impreuna cu interfata .

 

poti sa-mi dai un PM cu nume de site sau firma de unde ai luat-o?nu as vrea sa creada cineva ca faci reclama!

Link to comment
Share on other sites

Ia-ti o interfata ieftina KL sau VAG 4.09 - uneste pinul 7 cu 8 in conectorul OBD si o sa-ti mearga si DIS si INPA si Progman pe masini pana in 2007. Si cauta pe net ca o sa gasesti si cum se configureaza si cum sa faci interfata sa detecteze ignition.
Link to comment
Share on other sites

Va salut!

Am intrat in posesia unei arhive care contine DIS-UL,PROGMANU-UL,TIS-UL,ETC,ETC.,adica BMW GT1,mai pe scurt.cunoscatorii stiu despre ce este vorba.

Am incercat sa-l instalez urmarind pas cu pas specificatiile unui fisier cu instructiuni de instalare dar la un moment dat m-am blocat si nu reusesc sa mai inaintez.

Intrebarea mea este,daca a mai instalat cineva de pe acest forum GT1 V39,si daca ma poate ajuta cu o informatie in acest sens.

Va multumesc anticipat.

Sper sa fi postat in sectiunea corespunzatoare,iar daca nu,rog un admin sa mute topicul in alta parte,cu scuzele de rigoare!

 

Banuiesc ca ai luat acest kit din torrenti...L-am vazut si eu...Nu vei putea instala.

Tot pe torrenti exista DIS v55 ca imagine in masina virtuala unde practic nu faci decat sa importi imaginea, sa configurezi cate ceva si apoi sa folosesti INPA (interfata). Asa cum ti s-a spus mai jos, poti lua o interfata destul de ieftin

Apropo...acel black head ce este?

Edited by DanS
Link to comment
Share on other sites

m-a luminat si pe mine un coleg intr-un post un pic mai sus:gt1 black head=interfata de inpa.

da,v39 l-am dat jos de pe net,m-am chinuit sa-l instalez pana m-au apucat nervii,si la recomandarea unor colegi de pe forum,am lasat-o balta.

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

Ia-ti o interfata ieftina KL sau VAG 4.09 - uneste pinul 7 cu 8 in conectorul OBD si o sa-ti mearga si DIS si INPA si Progman pe masini pana in 2007. Si cauta pe net ca o sa gasesti si cum se configureaza si cum sa faci interfata sa detecteze ignition.

 

Stiti cumva ce interfata am nevoie la E60, model 2008? Cat costa si de unde as putea sa o iau?

 

Merci mult !

Link to comment
Share on other sites

Stiti cumva ce interfata am nevoie la E60, model 2008? Cat costa si de unde as putea sa o iau?

 

Merci mult !

Ai nevoie de D-CAN sau K+CAN. Gasesti pe net. Nu prea o sa poti sa faci programare cu interfetele astea(e riscant), dar diagnoza si ceva codare merge.

Daca te intereseaza un D_CAN bun, da-mi PM.

Link to comment
Share on other sites

black head=interfata de inpa.

 

Denumirea asta am vazut-o recent pe site-ul unui tip care se ocupa cu vanzarea de interfete...Cred ca este inventia lui...Nu exista aceasta nominalizare a vreunui cap de diagnoza asignat DIS.

 

Stiti cumva ce interfata am nevoie la E60, model 2008? Cat costa si de unde as putea sa o iau?

 

D-CAN

Ai grija de unde o iei :good:

 

Ai nevoie de D-CAN sau K+CAN. Gasesti pe net. Nu prea o sa poti sa faci programare cu interfetele astea(e riscant), dar diagnoza si ceva codare merge.

Daca te intereseaza un D-CAN bun, da-mi PM.

De la 2007 in sus merge numai cu D-Can.Care ar fi riscurile la programare si de ce numai ceva codare merge (exclus faptul ca utilizatorul habar nu are ce trebuie sa faca si vrea doar sa citeasca si sa stearga erorile.)?:popcorn:

Edited by DanS
Link to comment
Share on other sites

Riscul la programare este dat de viteza prea mica comparativ cu OPS pe module cu bus MOST sau BYTEFLIGHT. Si mai e nevoie si de charger f. bun care sa mentina voltajul.

Eu mi-am programat toata masina cu D_CAN, in afara de modulele ce tin de NAVI si CAS, dar nu recomand nimanui sa faca asta.Sigur , se poate face si cu WinKFP, ceva mai rapid decat Progman, dar trebuie sa stii ce faci.

Codarea merge, nu e problema - era doar o exprimare nepotrivita.

 

Si cum ziceai si tu - trebuie sa iei o interfata buna - si pe piata majoritatea sunt stifturi, care crapa la programare.

Edited by seaman
Link to comment
Share on other sites

Riscul la programare este dat de viteza prea mica comparativ cu OPS pe module cu bus MOST sau BYTEFLIGHT. Si mai e nevoie si de charger f. bun care sa mentina voltajul.

Eu mi-am programat toata masina cu D_CAN, in afara de modulele ce tin de NAVI si CAS, dar nu recomand nimanui sa faca asta.Sigur , se poate face si cu WinKFP, ceva mai rapid decat Progman, dar trebuie sa stii ce faci.

trebuie sa iei o interfata buna - si pe piata majoritatea sunt stifturi, care crapa la programare.

 

+1

Eu am una adusa din afara tarii si este foarte buna.

Exista o firma in Craiova care livreaza D-Can foarte bine realizat....Pe acesti baieti i-am recomandat tuturor si continui s-o fac.:rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

Bun, si aproximativ cam cat ar costa? Multi se contrazic intre ei si nu mai stii pe cine sa crezi...

 

Bine, oricum din ce am vazut eu pana acum, diferenta de pret intre un "shtift" si una extrem de buna e foarte mare si as putea spune partial chiar nejustificata. Electronica e chiar simplista pe o interfata de diagnoza, nu e nava spatiala

Link to comment
Share on other sites

Bun, si aproximativ cam cat ar costa? Multi se contrazic intre ei si nu mai stii pe cine sa crezi...

 

Bine, oricum din ce am vazut eu pana acum, diferenta de pret intre un "shtift" si una extrem de buna e foarte mare si as putea spune partial chiar nejustificata.

 

nu stiu daca e chiar nejustificata...o interfata scumpa are inclusa in ea o placa de retea,la care se adauga si memorie tampon(buffer memory),foarte utila in cazul programarii modulelor.

 

 

Daca insa folosesti interfata respectiva doar la diagnoza,diferentele dintre interfete nu sunt prea mari,si sunt justificate doar daca comparam opps-ul cu interfata de inpa...opps-ul are si interfata byteflyght,interfata care chiar si la diagnoza va ''vedea'' mai mult decat o interfata de inpa...

Link to comment
Share on other sites

Sa faci o placa de retea astazi e vorba de cativa dolari. Nu te costa mai mult. Diferentele fata de ce contine o placa scumpa si una ieftina, ca si continut nu e justificat. O spun pentru ca cu asta ma ocup, sunt electronist

 

Legat de byte-flight, ma gandesc ca e aceiasi afacere ca si cu MOST. Acum cateva luni a trebuit sa lucrez la o cotare pentru un proiect ce implica MOST. Cel mai greu a fost sa obtin datasheetul de la producatorul integratului. De pus pe placa, ca si proiectare e relativ simplu insa a luat cateva saptamani sa obtin toate semnaturile ca sa pot primi datasheetul, si apoi sa fac circuitul. Practic, la MOST, dezvoltarea se face cam in "familie" si banuiesc ca e la fel si pentru byte-flight. E cam lipsa de concurenta

 

In cazul unei interfete de diagnoza unde dezvoltarea software este putina, lucrurile sunt si mai clare dar in fine... suntem offtopic.

 

O sa imi iau si eu in curand o interfata. Asa, pt mine sa ma joc cu ea :)

 

Merci de info !

Link to comment
Share on other sites

Pai de ce nu iti faci singur o interfata daca te pricepi ? Dezvoltare software nu trebuie sa faci, ca exista EDIABAS. Un head OPS original la mana a doua costa 1000 de euro - doar cu ala ai acces la MOST.

Interfata ordinara lucreaza doar pe K-bus(serial), de unde si viteza mica.

Link to comment
Share on other sites

Pentru ca nu exista informatie destula. Pentru K-line e extrem de simplu si practic e mai mult un convertor de nivele. Interfata de la RS-232 la USB iarasi e foarte simplu de implementat. Exista circuite specializate si ieftine care fac asta. Mai mult, se gasesc deja si scheme pe net pe care le poti modifica dupa bunul plac. Pretul sa iti construiesti asa ceva e destul de mic.

 

Insa pentru CAN iti trebuie software pe placa. Nu poti comunica de pe CAN pe serial doar facand niste conversii de nivele sau punand un CAN tranceiver. Sunt convins ca mai e ceva in spate insa nu stiu ce. Viteza nu ar fi asa mare pe OBD II, parca maxim 500kbps. Am facut CAN pana la 1Mbps deci nu ar fi problema insa ceva specificatii clare nu am gasit nicaeri.

 

Oricum, imi trebuie o interfata functionala, la mine pe laptop sa vad ca merge, sa vad ce pot face cu softul si apoi eventual sa ma pun sa-mi fac singur.

 

P.S. Acele ELM ies din discutie pentru ca am inteles ca au nevoie de ceva comenzi in plus, comenzi pe care softul de diagnoza nu le da si deci nu merge cu ELM.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.