Jump to content

320d e46


Recommended Posts

acum 30 de minute ma indreptam spre casa, dupa un drum de aprox 3 km cand de odata se opreste motorul si nu mai porneste, am dat de vreo 4 ori la automat si nu a luat-o. a mai patit cineva ceva asemanator ?

maine merg cu ea la tester, dar sunt cu stress si nu pot dormi

Link to comment
Share on other sites

din ce spui tu e cam naspa. electronica pompa de injectie arsa. asta dupa mine e cea mai intalnita problema vis a vis de opreirea in mers si nu a mai pornit ulterior. sper sa nu se confirme ce spun.

 

totodata mai e posibil sa fie pompa din rezervor care nu mai baga. insa aia se poate testa usor. scoti un furtun de la filtru de motorina si pui contact. daca curge e buna, daca nu ori e pompa ori o siguranta sau un releu, insa eu merg tot pe prima varianta din pacate. pompa bosch vp 44 e de belea.

 

o electronica e undeva la 300 eur (pitesti dereglatu), cam asa. iar pompa cu totul cam 500 sh. spre exemplu la bucuresti cel mai ieftin 600 eur reconditionata, cu a ta la schimb garantie cam un an

Edited by florentincristea
Link to comment
Share on other sites

mersi de ajutor.

am mai vb cu un mecanic, a spus ca s-ar putea sa fie un regulator de presiune la injectoare daca a murit in mers motoru.

a spus mecanicu asta, ca daca masina se opreste in mers si nu mai porneste nu e neaparat pompa de injectie. o sa vad maine cel mai probabil cauza exacta ca azi nu ajung cu ea la tester.

Link to comment
Share on other sites

colegu se referea ca nu mai ai motorina in rezervor, nu de unde bagi.

 

ce spune mecanicu tau cu regulatorul de presiune in injectoare etc etc vorbeste asa din auzite ca si noi dealtfel. mergi cu masina la tester insa daca nu mergi la unu bun cu programe originale si actualizate mai bine nu te mai chinui sa o tractezi pana acolo

Link to comment
Share on other sites

Ai rezolvat-o? Cumva ai avut eroarea asta? 4560 Reglare presiune injectie prin ZME- Presiune prea mica si 4590 Reglare presiune prin ZME - Presiune minima neatinsa.

 

ZME - Trim Unit/Control Unit for high pressure pump (such as CP3) of a common rail sistem. Measure the fuel quantity fed to the pump.

 

Am impresia ca acest ZME e un senzor sau o valva de pe pompa de injectie? Tu ce zici serbane?

 

Poti sa il intrebi pe mecanicu tau! de aceste erori!

 

Simptom la mine este ca masina cu greu se accelera peste 1800-2200rpm si cand treceam de 2200-2500 rpm, murea motoru in mers. Avea reprize, acum vad ca nu mai face. Sper sa nu mai patesc, dar as dori sa stiu de la ce e? Poate sa fie ceva pe traseu? Sa fie filtru, pompa din rezervor, pompa de sub scaun, pompa de injectie, sau module de pe pompa de injectie? Sa fie la la rampa? sau vreun senzor de pe rampa, sau vre-o valva de pe rampa sau pompa?

 

Serban tu ai avut erorilea astea? sau simptomu meu? Daca o repari candva sa faci un diy serbane. Ca linku cu reparatia, inlocuirea tranzistorului e in ceha/poloneza, sau ce limba o fie si nu prea intelgem. Dar tranzistorul ala e responsabil de nefunctionearea corecta a pompei sau nefunctionarea deloc a pompei?

Edited by Munteanu
Link to comment
Share on other sites

Ai rezolvat-o? Cumva ai avut eroarea asta? 4560 Reglare presiune injectie prin ZME- Presiune prea mica si 4590 Reglare presiune prin ZME - Presiune minima neatinsa.

 

ZME - Trim Unit/Control Unit for high pressure pump (such as CP3) of a common rail sistem. Measure the fuel quantity fed to the pump.

 

Am impresia ca acest ZME e un senzor sau o valva de pe pompa de injectie? Tu ce zici serbane?

 

Poti sa il intrebi pe mecanicu tau! de aceste erori!

 

Simptom la mine este ca masina cu greu se accelera peste 1800-2200rpm si cand treceam de 2200-2500 rpm, murea motoru in mers. Avea reprize, acum vad ca nu mai face. Sper sa nu mai patesc, dar as dori sa stiu de la ce e? Poate sa fie ceva pe traseu? Sa fie filtru, pompa din rezervor, pompa de sub scaun, pompa de injectie, sau module de pe pompa de injectie? Sa fie la la rampa? sau vreun senzor de pe rampa, sau vre-o valva de pe rampa sau pompa?

 

Serban tu ai avut erorilea astea? sau simptomu meu? Daca o repari candva sa faci un diy serbane. Ca linku cu reparatia, inlocuirea tranzistorului e in ceha/poloneza, sau ce limba o fie si nu prea intelgem. Dar tranzistorul ala e responsabil de nefunctionearea corecta a pompei sau nefunctionarea deloc a pompei?

din ce spui tu ai motorul de facelift 150 cp la care nu ai pompa de injectie si nici problemele pe care le are colegul.fck. el din cate am inteles trebuie sa aiba nfl cel de 136 cp

 

acum 30 de minute ma indreptam spre casa, dupa un drum de aprox 3 km cand de odata se opreste motorul si nu mai porneste, am dat de vreo 4 ori la automat si nu a luat-o. a mai patit cineva ceva asemanator ?

maine merg cu ea la tester, dar sunt cu stress si nu pot dormi

pana la urma tu ce motor ai pe ea 136 cp sau 150 ca ne dam cu parerea aiurea daca ai facelift

Link to comment
Share on other sites

Ai rezolvat-o? Cumva ai avut eroarea asta? 4560 Reglare presiune injectie prin ZME- Presiune prea mica si 4590 Reglare presiune prin ZME - Presiune minima neatinsa.

 

Erorile astea sunt de la pompa de motorina de sub scaun sau vreun senzor de presiune

Edited by srb_alex
Link to comment
Share on other sites

cristea am motorul de 116cp, si sigur am si pompa de injectie. serban si 01-FCK astept raspuns.

 

daca e commonrail nu ai pompa de injectie ci pompa de inalte si injectoare. asta e o alta poveste. nu stiu ce motor ai tu de 116 cp, probabil ca ai bmw 318d insa daca zici ca ai pompa posibil sa fie motorul de pe nfl dar cu o putere mai mica.

Link to comment
Share on other sites

nfl nu are pompa de motorina sub scaun sofer cum e la facelift. colegii nu au reusit sa ma lamureasca ce masini au, ideea e ca la nfl exista pompa de injectie la facelift nu. eu asa stiu asta sustin, iar costurile d ereparatie sunt mai mici la fl si tot sistemul de alimentare/injectie recalculat si facut mai bine spun eu
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.