Jump to content

bmw 320D 136 cv


p3tric

Recommended Posts

Salut. Verisorul meu are un bmw 320D 136 cv din 2001 si nu mai vrea sa porneasca. L-a oprit seara in data de 07.03.2011 la ora 23 , totul fiind ok si dimineata la ora 7, afara fiind -10 , cand sa mearga la munca ii da cheie invarte mai mult decat de obicei si nimic. Ii mai da o cheie si nimic, apoi i-a murit bateria. A venit un prieten si i-a dat curent si nimic. A lasat o zi toata ziua borna scoasa , i-a dat ieri 09.03.2011 curent si nimic, invarte foarte bine electromotorul dar nu da fum. Motorina are si vine pana la filtru de motorina pt ca a scos conduct acolo si a pus contactul. A desfacut o conducta care merge la injector si nu prea ii da acolo presiune de motorina , doar un pic. Ce poate fi? A mai patit cineva asa ceva. Va rog mult, un pic de help pentru cei care au patit sau au cunostinta in cauza in asemea caz. Va multumesc anticipat.
Link to comment
Share on other sites

pai, daca nu are presiune dupa filtru de motorina probabil a cedat pompa , sau injectoare infundate (dar la injectoare tot trebuia sa se balbaie putin motorul).

nu a facut figuri deloc inainte sa cedeze, sa se opreasca , sa nu traga. a intrat in coma asa deodata :(. si nu da nici cel mai mci semn.

Link to comment
Share on other sites

Meri la tester sa vezi daca este pompa dusa, daca nu sa verifice bujiile, si eu am venit cu ea pe platforma 100 km din cauza la bujii , am avut 3 arse si nu a mai pornit nici moarta. Am venit acasa si am pus-o pe tester si am avut 2 erori: glow plug device/ or glow plug relley si needle motion senzor. Acasa desfacute pe rand am ajuns la injectorul cu fir (needle sensor ) masurat cu aparatul 650 ohmi deci in regula, verificat bujii cu un cablu nimic.L-am desfacut ( foloseste sprey degresant sa nu rupeti bujia) si verificate cu cablu. Surpriza una singura era buna.
Link to comment
Share on other sites

injectorul cu fir (needle sensor ) masurat cu aparatul 650 ohmi deci in regula

 

Apropo de injectorul cu fir, eu stiu ca se masoara la rece si trebuie sa aibe o impedanta de 104 ohmi... si vis-a-vis de 3 bujii arse si nu pornea eu unul (din experienta personala) nu cred ca bujiile au fost motivul (totusi depinde de temperatura se de cat timp nu a fost pornita)... toata iarna am facut-o cu toate 4 bujiile arse si imi pornea la prima cheie (evident ca invartea de cateva ori bune)

Edited by ASs
Link to comment
Share on other sites

Teoretic masina ar trebui sa porneasca doar din compresie chiar daca bujiile sunt moarte.Masina mea doar la -18 grade a inceput sa porneasca doar la a 3-a cheie cu bujiile moarte si sigurantza de la bujii arsa.Oricum am descoperit problema si am schimbat sigurantza si bujiile si porneste chiar si la -20.Mai frig de atat inca nu am prins.

Oricum verifica intai bujiile sa fi sigur.

Injectorul cu fir intr-adevar trebuie sa aibe 104 ohmi si se poate verifica chiar si tinandu-l in mana.Am facut eu.Oricum masina porneste si merge chiar bine si cu el stricat.Eu am reusit in cele din urma sa-l schimb si pe ala insa masina merge la fel ca si cand era defect......adica merge foarte bine.

Totusi inclin sa cred ca problema ta e legata de pompa.

Succes in rezolvarea problemei.

Link to comment
Share on other sites

Ieri la amiaza a pornit mai greu si a mers ok. Seara a lasat-o 2 ore la temp de -12 grade si iarasi nu porneste. tind sa cred ca are undeva gheata pe o conducta de la filtru spre pompa, dar nu stiu unde. Azi o lasa la soare sa se dezghete si o sa incerce iarasi . Revin cu detalii, sa speram ca nu e pompa si face figuri la rece, sau ECU.
Link to comment
Share on other sites

Azi la amiaza i-a dat din nou curent si acuma cand da la automat se aprinde ASC si ABS. Ce poate fi?> Tnx celor care isi fac timp sa imi de-a un raspuns.

Eu zic totusi ca trebuie verificate bujiile.Traseul....bujii....releu....siguranta bujii(aia de 100 A).Pus sus o baterie buna si incercat asa.Daca tot nu va merge apoi se pot lua in considerare alte probleme. Pana nu se verifica astea nu se poate povesti de altceva.

Un electrician bun poate sa-ti verifice in 30 min. bujiile.....releul de la bujii si siguranta de 100 A. chiar si fara tester.

Link to comment
Share on other sites

Si ti-a spus ce erori a dat, asa din curiozitate, ca nu stiu sigur un tester anume sa dea eroare in pompa la partea mecanica. Pentru ca si eu am avut probleme cu pompa din rezervor, se incingea si ardea siguranta si nu vroia nici de nebuna sa porneasca decat trasa. La pompa de injectie nu stiu sigur daca pornea trasa dar daca pornea trasa si nu baga suficient combustibil nu facea figuri in mers.
Link to comment
Share on other sites

A dus-o la tester. A spus ca partea electronica este buna si s-ar putea sa fie dusa pompa de injectie. Are cineva una buna si ieftina, sau un pret pt una noua. Multumesc.

ti-am spus asta.oricum ajungea cu masina la tester. pe forum doar ne dam cu parerea.se poate reconditiona, decat sa iei un sh si in max 10.000 km sa cedeze iar.

Link to comment
Share on other sites

Recunosc ca nu ma pricep foarte bine dar in cazul lui tata a fost acelasi lucru. Am dat la automat pana a murit bateria de tot. Apoi am pus baterie noua si nu pornea. Nu stiu daca poate fi la fel la tine dar a mers pornita doar trasa dupa aceea nu am mai avut probleme(tot diesel are dar nu bmw).

 

Baga de petrom, dar de aia ieftina. Si eu bag tot de aia in common rail. Nu targe la fel de bine dar merge. Mai bag si buna din cand in cand.

 

Vrei sa spui ca Sprint Diesel nu e buna? :)

Edited by pss
Link to comment
Share on other sites

Recunosc ca nu ma pricep foarte bine dar in cazul lui tata a fost acelasi lucru. Am dat la automat pana a murit bateria de tot. Apoi am pus baterie noua si nu pornea. Nu stiu daca poate fi la fel la tine dar a mers pornita doar trasa dupa aceea nu am mai avut probleme(tot diesel are dar nu bmw).

 

 

 

Vrei sa spui ca Sprint Diesel nu e buna? :)

si sprint diesel e aditivata. tar top nordic rerzista pana la -36 grade.

 

la tatal tau probabil nu a pornit din alte cauze (chiar si bateria sa fi fost foarte slaba, sau poate a ramas fara motorina), a pornit-o trasa pt. ca trebuia pompa amorsata. de aceea nu a mai avut prob. dupa pornire.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.