Jump to content

TURBO VS. KOMPRESOR


e46bimmer

Recommended Posts

faza misto e ca nu ai lag de loc..

Depinde cum era setat si eaton ala, si daca era pentru motor de 2l... nu stie orice gasca sa il calculeze corect, ca sa nu mai vorbim de intercooler..cu un kit bun 318is ajunge la 240 de cai.

Edited by DOMI
Link to comment
Share on other sites

Copresorul singur nu se foloseste pentru cresterea senificativa a puterii maxime, mai mult pentru raspunsul la turatii mici.

Personal, pentru ca sunt destul de multumit cu raspunsul de la 1700 rpm in sus dar sub 2000rpm nu e prea sanatos datorita excesului mic de aer, m-ar tenta doua turbine pe actuala (320d) una mai mare si una mai mica decat ce am acum.

On-topic: o turbina de un 0.5 bar pe un otto ar avea si o liniaritate acceptabila si un castig insemnat iar consumul nu ar creste.

Un compresor cuplabil la nevoie ar fi o alta varianta foarte buna dupa parerea mea.

Link to comment
Share on other sites

Copresorul singur nu se foloseste pentru cresterea senificativa a puterii maxime, mai mult pentru raspunsul la turatii mici.

Personal, pentru ca sunt destul de multumit cu raspunsul de la 1700 rpm in sus dar sub 2000rpm nu e prea sanatos datorita excesului mic de aer, m-ar tenta doua turbine pe actuala (320d) una mai mare si una mai mica decat ce am acum.

On-topic: o turbina de un 0.5 bar pe un otto ar avea si o liniaritate acceptabila si un castig insemnat iar consumul nu ar creste.

Un compresor cuplabil la nevoie ar fi o alta varianta foarte buna dupa parerea mea.

turbo la 0,5 bari probabil ar merge fara probleme fara sa i schimbi internele doar garnitura de chiulasa

Link to comment
Share on other sites

compresorul nu necesita intercooler, nu e rau sa-l pui insa nu e necesar.

Atât compresorul, cât ºi turbo, au ca efect nedorit creºterea temperaturii aerului la admisie, lucru care se doreºte evitat, pt a preveni autoaprinderea (Înainte de punctul superior maxim) ºi scãderea eficienÞei motorului...

Se ºtie cã aerul, cu cât e mai rece, e mai dens => mai mult oxigen motorului.

Link to comment
Share on other sites

orice modificare de genul asta, facuta la o masina cu care mergi zilnic, deci trebuie sa fie si fiabila , costa enorm. Pot intelege pe cineva care are un 540i si vrea mai mult sa mearga la track day, la legale.... dar asa vezi ca ai un 318i un 320D sau un 525i.. mai simplu e sa schimbi masina, si ai putere mai mare in conditii de fiabilitate maxima, cu tinerea sub control a intretinerii.. la ora asta fug toti ca draculd e tamaie de motoare mari, se poate face schimb relativ usor.

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

orice modificare de genul asta, facuta la o masina cu care mergi zilnic, deci trebuie sa fie si fiabila , costa enorm. Pot intelege pe cineva care are un 540i si vrea mai mult sa mearga la track day, la legale.... dar asa vezi ca ai un 318i un 320D sau un 525i.. mai simplu e sa schimbi masina, si ai putere mai mare in conditii de fiabilitate maxima, cu tinerea sub control a intretinerii.. la ora asta fug toti ca draculd e tamaie de motoare mari, se poate face schimb relativ usor.

Uite ca eu nu fug,eu imi doresc un motor de cel putin 3000 benzina,si am sa fac pe dracu' in 7 si-am sa-mi iau!!! :thumbsup:

Link to comment
Share on other sites

Uite ca eu nu fug,eu imi doresc un motor de cel putin 3000 benzina,si am sa fac pe dracu' in 7 si-am sa-mi iau!!! :thumbsup:

subscriu,insa trebuie sa fim realisti:ca masina pt uzul cotidian si mai ales in orase aglomerate nu prea merita...oricati bani ai avea.

Link to comment
Share on other sites

Uite ca eu nu fug,eu imi doresc un motor de cel putin 3000 benzina,si am sa fac pe dracu' in 7 si-am sa-mi iau!!! :thumbsup:

 

pai asta e foarte bine, poti face schimb pe schimb, lua chiar una in stare mai buna, nu vezi ce preturi ricole au astea cu motoare mari..cand am vazut cu cat s-a dat un e39 540i al colegului Alex Lazeanu.. gen 3500 de euro mi s-a facut rau.. si masina intretinuta bine si in stare excelenta..

Edited by DOMI
Link to comment
Share on other sites

pai asta e foarte bine, poti face schimb pe schimb, lua chiar una in stare mai buna, nu vezi ce preturi ricole au astea cu motoare mari..cand am vazut cu cat s-a dat un e39 540i al colegului Alex Lazeanu.. gen 3500 de euro mi s-a facut rau.. si masina intretinuta bine si in stare excelenta..

nu e nici o mirare,gasesti daca esti mai insistent m5 e39 sub 10000,vazusem unul pe la 6000 inscris da era in suferinta..intr adevar tendinta este de scadere accentuata la preturi mai ales dupa toata vrajeala asta cu criza,benzina etc

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.