Jump to content

E39 520d - Nu mai porneste sau porneste greu !


Recommended Posts

Salutare !

 

Revin cu inca o problema la al meu mult iubit e39 :)) ... Prima oara sa intamplat la -20 , -25 grade cand a pornit foarte greu , nu m-am agitat prea tare gandinduma ca e ceva normal la frigul de afara.. A continuat asa vro 2 saptamani dupa care nu a mai vrut sa porneasca ... era totul mort nici un amarat de bec la interior nu se mai aprindea ... Am incarcat bateria si ma pornit la drum ... a functionat vreo 4-5 zile dupa care intr-o dimineata se repeta problema .. O saptamana nu am avut nevoie de masina si am incarcat bateria dar am lasat-o cu bornele scoase sa vad daca aceasta este cauza problemei mele ! A fost totul ok ... am pus bornelele si a pornit surprinzator de usor , a functionat iarasi cateva zile dupa care intr-o dimineata am pornit masina am mers cu ea 10-20 m si sa oprit ... Dau sa o pornesc si iarasi nimic ... Curent 0 .. Tot atunci sa aprins si martorul bateriei in bord ! Pun alta baterie Bosch cumparata d vro cateva luni si imi fac treaba ... Ajung la service-ul de unde am cumparat bateria convins ca asta este problema...o las la verificat si cand sa plec iarasi .. Bateria descarcata ( a 2 baterie , bateria Bosch )!

 

Va multumesc anticipat si sper sa gasim o rezolvare !

 

O zi buna !

Edited by CRYSTY_fane39
Link to comment
Share on other sites

ori nu iti incarca alternatorul, ori ai ai un consumator care ramane pornit dupa ce opresti masina. Trebuie sa mergi la un electrician sa vezi cauza.

Daca te pricepi poti verifica singur cu un multimetru, mai intai daca incarca alternatorul corespunzator, apoi verifici daca ai consumatori.

 

 

La e39, dupa ce intra in sleep mode(cam 16 min dupa ce inchizi tot.. 20 sa fii sigur), maxim acceptabil e 49 de mAh, daca am retinut bine9e posibil sa ma insel, dar pe acolo e) . Daca e mai mult ai probleme si incepti sa scoti sigurante pe rand pana vezi o cadere la o valoare accetabila, si e foarte probabil ca astfel sa gasesti vinovatul.

La e39 se intampla destul de des sa fie celebra "piesa cu tepi". Fa un search dupa ea pe forum, sunt nenumarate topicuri cu ea. .. dar verifica mai intai inainte sa schimbi ceva..

Edited by DOMI
Link to comment
Share on other sites

Vezi ca ti-am raspuns si dincolo :frantics:

 

Verifica consumul de curent in repaus . Pui un electricean sa masoare , sa nu puna bornele aparatului direct pe baterie , scoate o borna si face sa treaca tensiunea prin aparat .

 

Inchizi masina cu portbagajul deschis ( cu o surubelnita il blochezi pe inchis si pe el ).Astepti 16 minute ( dupa 16 min intra in repaus) si masori . Normal ar trebui sa aibe 40 mA .

 

Cand erau probleme la mine avea 80-90 mA si descarca bateria in 3 -4 zile.

 

Probabil ai un consumator , la mine era senzorul de la nivel ulei . Dupa ce am scos mufa a scazut consumul dar pana sa ajung la el am luat fiecare siguranta pe rand si am masurat consumul dupa ce am scos-o !

 

Daca erai din TM te trimiteam la cineva :) , la userul frick !

Edited by sax1987
Link to comment
Share on other sites

ori nu iti incarca alternatorul, ori ai ai un consumator care ramane pornit dupa ce opresti masina. Trebuie sa mergi la un electrician sa vezi cauza.

Daca te pricepi poti verifica singur cu un multimetru, mai intai daca incarca alternatorul corespunzator, apoi verifici daca ai consumatori.

 

 

La e39, dupa ce intra in sleep mode(cam 16 min dupa ce inchizi tot.. 20 sa fii sigur), maxim acceptabil e 49 de mAh, daca am retinut bine9e posibil sa ma insel, dar pe acolo e) . Daca e mai mult ai probleme si incepti sa scoti sigurante pe rand pana vezi o cadere la o valoare accetabila, si e foarte probabil ca astfel sa gasesti vinovatul.

La e39 se intampla destul de des sa fie celebra "piesa cu tepi". Fa un search dupa ea pe forum, sunt nenumarate topicuri cu ea. .. dar verifica mai intai inainte sa schimbi ceva..

 

Vezi ca ti-am raspuns si dincolo

 

Verifica consumul de curent in repaus . Pui un electricean sa masoare , sa nu puna bornele aparatului direct pe baterie , scoate o borna si face sa treaca tensiunea prin aparat .

 

Inchizi masina cu portbagajul deschis ( cu o surubelnita il blochezi pe inchis si pe el ).Astepti 16 minute ( dupa 16 min intra in repaus) si masori . Normal ar trebui sa aibe 40 mA .

 

Cand erau probleme la mine avea 80-90 mA si descarca bateria in 3 -4 zile.

 

Probabil ai un consumator , la mine era senzorul de la nivel ulei . Dupa ce am scos mufa a scazut consumul dar pana sa ajung la el am luat fiecare siguranta pe rand si am masurat consumul dupa ce am scos-o !

 

Daca erai din TM te trimiteam la cineva , la userul frick !

 

Am trimis pe cineva la service si mi-au spus ca este stricat releul de incarcare al alternatorului ...Costa 670 lei ... cu ocazia asta am schimbat si pompa de apa in jur de 440 lei costa si asta ! ....Asta e ... :D mai amanam cauciucurile de vara :(

 

Cred ca au verificat consumul de curent in reapus inainte sa ma puna sa cumpar releu .... !

Edited by CRYSTY_fane39
Link to comment
Share on other sites

Am si eu o banuiala ca "mi se fura curent"din baterie!Urmarind posturile de mai sus,hotarat,ma duc la masina,deschid portbagajul,ii blochez incuietoarea pe pozitia "inchis",actionez inchiderea centralizata si astept 20-22 min.Revin in casa dupa aparatul de masura(nu din cele mai performante,recunosc!)si ma duc la masina.Scot borna + de la baterie,comut rotitza de la aparatul de masura pe 500mA(cu scala de la 0-50)pun minusul de la aparat pe borna +a masinii iar borna + a aparatului pe borna + a bateriei.In fractiunea de secunda nr 2 am crezut ca-mi zboara acul indicator din aparat prin partea dreapta!In prima faza mi-am zis ca nu am vazut bine si am repetat operatiunea!Ce credeti ca s-a intamplat?Mi s-a ars siguranta din aparat!:frantics:

Ma poate lamuri si pe mine cineva in legatura cu problema asta?Ce ar trebui sa cred:a fost aparatul de vina,nu am procedat eu corect sau am atat de multi consumatori incat sa nu poata fi masurati?

Totusi procedura de masurare mi se pare putin ciudata:odata ce este activata inchiderea centralizata,dupa 16 min masina intra in modul sleep.Asta am inteles,dar dupa cele 16 min,daca i-am scos borna +(moment in care totul se reseteaza) ,am inseriat un aparat de masura intre borna masinii si borna bateriei,nu cumva toate modulele,toate memoriile(ceasuri,casetofon,etc),modulul de confort,etc isi reiau setarile in mod automat?Mie metoda asta mi se pare irelevanta.De unde stiti ca valoarea pe care ar trebui sa o aibe este de 40 mA si de la ce anume apare consumul asta?

Link to comment
Share on other sites

Vezi ca ti-am raspuns si dincolo :frantics:

 

Verifica consumul de curent in repaus . Pui un electricean sa masoare , sa nu puna bornele aparatului direct pe baterie , scoate o borna si face sa treaca tensiunea prin aparat .

 

Inchizi masina cu portbagajul deschis ( cu o surubelnita il blochezi pe inchis si pe el ).Astepti 16 minute ( dupa 16 min intra in repaus) si masori . Normal ar trebui sa aibe 40 mA .

 

Cand erau probleme la mine avea 80-90 mA si descarca bateria in 3 -4 zile.

 

Probabil ai un consumator , la mine era senzorul de la nivel ulei . Dupa ce am scos mufa a scazut consumul dar pana sa ajung la el am luat fiecare siguranta pe rand si am masurat consumul dupa ce am scos-o !

 

Daca erai din TM te trimiteam la cineva :) , la userul frick !

 

 

una la mana:la un senzor de nivel ulei poti eventual sa masori rezistenta.in mA se masoara intensitatea,ceea ce nu face obiectul decat daca tu ai masurat circuitul din care face parte acest senzor.

doi la mana:poti sa-i masori intensitatea doar in cazul in care acest senzor are si rol de preincalzitor al uleiului(...si nu prea cred!).

trei la mana:din acel senzor iese o mufa cu 2 fire care duce la calculatorul de motor,deci nu este de sine statator ca si un simplu consumator si FOARTE IMPORTANT:FUNCTIONEAZA DOAR CU CONTACTUL PUS,COMANDAT DE ECU SI AFISAT LA BORD CU AJUTORUL UNUI TRADUCTOR,CEEA CE CONTRAZICE SPUSELE TALE VIS-A-VIS DE CELE 16 MIN SI MODUL DE REPAUS!

Personal,am retineri in a crede ceea ce ai spus tu!Mi se pare cel putin dubios!

Daca exista cineva avizat care sa ne lamureasca in privinta asta,il rog respectuos s-o faca!

Cu deosebit respect,lazarfl76!

Link to comment
Share on other sites

Da'i un PM userului frickpoate te lamureste el :frantics:

 

Ceva era problema cu acel senzor iti zic sigur . Din cauza lui nici nu se conecta testerul pe direct , trebuia ssetata masina manual ( 3 testere diferite ) . Dupa ce am scos mufa a recunoscut masina imediat .

Edited by sax1987
Link to comment
Share on other sites

Da'i un PM userului frickpoate te lamureste el :frantics:

 

Ceva era problema cu acel senzor iti zic sigur . Din cauza lui nici nu se conecta testerul pe direct , trebuia ssetata masina manual ( 3 testere diferite ) . Dupa ce am scos mufa a recunoscut masina imediat .

 

 

discutam de 2 treburi total diferite.pe mine ma intereseaza cum pot masura eventualii consumatori "nedoriti" iar tu imi spui ca din cauza acelui senzor nu se conecta testerul pe direct!HAI CA VORBIM DISCUTII!

ESTE CINEVA PRICEPUT LA CAPITOLUL ASTA?CONCRET,SCURT,SEC SI LA OBIECT!

Link to comment
Share on other sites

lazar, conectezi multimetru ala inainte sa inchizi masina si sa intre in sleep.

Cristi de aia ziceam si eu sa verifici alternatorul primul pentru ca tu ai spus ca s-a oprit si dupa ce ai pornit masina.. si asta de regula indica probleme la alternator..Totusi 670 de ROn pentru un releu mi se pare exagerat...bine macar ca ai gasit buba si iti merge..

Edited by DOMI
Link to comment
Share on other sites

Hai ca deja te agiti prea tare .. vezi sa nu-ti plezneasca vreo vena :thumbsup:

 

 

Ti-am zis pe cine sa intrebi cum sa masori , ti -e greu sa-i scri un PM ?

 

auzi mai la el.. "SCURT SI LA OBIECT " .... unde te crezi ? :popcorn:

 

 

de palavrageala ieftina de genu' celei postate de tine doar de dragul de a te afla in treaba fara sa stii o informatie exacta este plin forumul asta.vino cu ceva concret,daca stii,daca nu ,incearca sa lasi pe altii care intradevar sunt in tema cu subiectul.

...si apropos de "SCURT SI LA OBIECT":eu vreau sa aflu o informatie,concreta,nu sunt dornic de palavrageala.cel putin recunoaste ca esti necunoscator la capitolul asta si incearca pe viitor sa nu mai faci afirmatii in necunostinta de cauza!

stii sau nu stii,asta e ideea,iar TU NU STII!BAFTA!

Link to comment
Share on other sites

Ce afirmatii in necunostinta de cauza am facut eu ?? In primul meu post am spus sa mearga la elctricean , nu altceva !

 

Am zis eu ca stiu cum se masoara consumul in repaus ? Nu stiu , de aia am fost la electricean . Defapt am fost la 3 in total si fiecare a masurat diferit si au iesit valori diferite . si fiecare a zis alta valoare pentru consumul in repaus .

 

Tu esti genul care vrea sa-i repare cineva masina pe forum .

 

Vrei o informatie corecta si rapida mergi la electricean daca nu esti capabil .

Link to comment
Share on other sites

Ce afirmatii in necunostinta de cauza am facut eu ?? In primul meu post am spus sa mearga la elctricean , nu altceva !

 

Am zis eu ca stiu cum se masoara consumul in repaus ? Nu stiu , de aia am fost la electricean . Defapt am fost la 3 in total si fiecare a masurat diferit si au iesit valori diferite . si fiecare a zis alta valoare pentru consumul in repaus .

 

Tu esti genul care vrea sa-i repare cineva masina pe forum .

 

Vrei o informatie corecta si rapida mergi la electricean daca nu esti capabil .

+1 forumul nu este facut doar pt a iti rezolva tu(lazarfl) problema, ci din experienta fiecaruia ne putem da seamna de anumite lucruri. La unii merge, la altii nu. Iti trebuie o parere de expert?? DU-TE LA REPREZENTANTA!!! ei cu siguranta iti pot lua banii pe degeaba. Aici totul e gratis!

Link to comment
Share on other sites

+1 forumul nu este facut doar pt a iti rezolva tu(lazarfl) problema, ci din experienta fiecaruia ne putem da seamna de anumite lucruri. La unii merge, la altii nu. Iti trebuie o parere de expert?? DU-TE LA REPREZENTANTA!!! ei cu siguranta iti pot lua banii pe degeaba. Aici totul e gratis!

 

 

1:nu a afirmat nimeni faptul ca forumul este pentru a-mi rezolva eu problema.

2:din experienta fiecaruia exprimata pe forum invatam cu totii,DACA AVEM CE!

3:daca imi permiteam sa arunc banii pe spinarea reprezentantelor o faceam de mult.nu am fost niciodata si nici nu voi merge la vreo reprezentanta pentru ca IMI PLACE SA-MI REPAR SINGUR MASINA!

4:daca tot pe forumul asta totul e gratis(...ca asa ai zis mai sus!)m-ar interesa niste informatii despre locomotivele diesel,SE POATE SEFU'?nu crezi ca ,fiind un forum dedicat este imperios necesar sa discutam pe tema?ce ar fi sa discutam pe forumul asta despre orice alta firma producatoare de masini?

5:...si legat de "La unii merge,la altii nu.":sunt de acord si dispus sa aplic metoda incercarilor repetate doar in cazul in care solutia mi se pare cat de cat viabila.atat timp cat cineva sustine o aberatie,ma simt obligat sa reactionez.

6:am pretentia ca stiu cat de cat limba romana,motiv pentru care iti recomand sa citesti atent toate post-urile din acest topic si sa tragi o concluzie,dupa care,daca tu crezi ca mai e cazul,sa ma critici!

7:in momentul asta,comanda mea pentru topicul asta este-UNSUBSCRIBE.

8:iti doresc o seara frumoasa si imi cer scuze moderatorilor pentru faptul ca le-am obosit ochii cu niste tampenii care nu-si aveau rostul acum si aici,...dar cand unii o cer...!

PENTRU CA AM AVUT CURAJUL SA PUN PROBLEMA POATE PREA TAIOS,IMI ASUM INTREAGA RESPONSABILITATE SI EVENTUALELE SANCTIUNI DIN PARTEA CONDUCERII FORUMULUI!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.