Jump to content
Intalnire BMW Club 2025, hai si tu! Acum votam locatia si luna cand va avea loc. ×

bmw 320D 150 cv 2002


p3tric

Recommended Posts

Motorul trage bine , porneste bine dar de curand dupa ce ii dau forja (mai mult sau mai putin exagerat ) , cand o las la relanti imi merge intrerupt parca as avea masaj in scaune. Nu se vede pe ca ar scadea relanti, dar parca un injector nu ar functiona bine la relanti :( cand motorul e fierbinte. A mai patit cineva asa ceva? Ms anticipat pt raspunsuri cat mai la subiect si in cunostinta de cauza.
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Motorul trage bine , porneste bine dar de curand dupa ce ii dau forja (mai mult sau mai putin exagerat ) , cand o las la relanti imi merge intrerupt parca as avea masaj in scaune. Nu se vede pe ca ar scadea relanti, dar parca un injector nu ar functiona bine la relanti :( cand motorul e fierbinte. A mai patit cineva asa ceva? Ms anticipat pt raspunsuri cat mai la subiect si in cunostinta de cauza.

cred ca e volanta din ce m-am documentat pe forum http://www.bmwclub.ro/forums/topic/89250-ambreiaj-pe-duca/page__st__40

cat de mult sper sa ma insel. I-am dat si eu cateva sprinturi vreo 2 zile si m-am trezit cu belea pe cap :((. Ma mai tine oare volanta ambreajul? Ce pot pati? ms pt cei dornici sa ajute :((

 

Inca un link in care se pomeneste de problema mea http://www.bmwclub.ro/forums/topic/98728-probleme-cand-opresc-motorul/page__st__20__gopid__1397438#entry1397438

Edited by p3tric
Link to comment
Share on other sites

nu ma pot exprima sigur,dar in mod normal volanta nu cauzeaza un mers intrerupt al motorului..probabil ai ceva probleme cu injectia,ai common-rail-ul de 150cp,in general pompa de inalta presiune mai face probleme,sau vreun injector cu probleme,fa-i un test pe injectie si vezi care e treaba,daca ai vreun injector cu probleme ar trebui sa ti-l vada la test,spre deosebire de dieselul de 136 cp unde nu poti vedea pe fiecare injector in parte,decat cu un test mecanic pe returul la fiecare injector in parte
Link to comment
Share on other sites

nu ma pot exprima sigur,dar in mod normal volanta nu cauzeaza un mers intrerupt al motorului..probabil ai ceva probleme cu injectia,ai common-rail-ul de 150cp,in general pompa de inalta presiune mai face probleme,sau vreun injector cu probleme,fa-i un test pe injectie si vezi care e treaba,daca ai vreun injector cu probleme ar trebui sa ti-l vada la test,spre deosebire de dieselul de 136 cp unde nu poti vedea pe fiecare injector in parte,decat cu un test mecanic pe returul la fiecare injector in parte

nu mai stiu nici eu ............

motorul nu merge intrerupt, doar ca am tripidatia aia ca si cum relantiul ar fi prea mic, dar cred ca e de la volanta :((

Link to comment
Share on other sites

Macar sa ma tina asa tripidand pana la 200000 km :p, vad ca nu mai e cale de intoarcere. Precizez ca nu face intotdeauna. Intr-o zi merge perfect. M-am dat jos din masina si era motorul pornit, cand am urcat si am trantit portiera a inceput sa tripideze, am ramas masca.
Link to comment
Share on other sites

  • 5 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.