Jump to content

F01 Sfat


Conti

Recommended Posts

Salut , zilele astea m-am gandit dupa ce am vazut mai multe masini x5,noul seria 5,cls,etc... sa achizitionez noul seria 7 F01(730LD) sau X6(3.0) prin leasing. Este prima oara cand achizitionez prin leasing si as vrea sa stiu daca a mai cumparat cineva prin leasing , daca se merita si cum sta treaba.Eu o sa dau cel putin 50% din valoarea masinii si vreau sa stiu daca se merita sa cumpar F01 daca mai are cineva pe site , cat de fiabila este , daca a intampinat cineva probleme etc. O sa ma duc zilele astea la Bavaria sa vad cum sta treaba .. de buy back nici nu o sa ma gandesc ca am auzit ca nu se merita deloc.
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 101
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Nu cred ca are nimeni de pe forum F01 si oricum este lansata de prea putin timp incat sa poti vb de fiabilitate.

 

Fa un drive test,mai analizeaza si alte oferte si vezi la ce rezultata ajungi,insa pana atunci trebuie sa iei o decizie intre x6 si seria 7 pt ca sunt doua masini opuse.

Edited by ionut_marius
Link to comment
Share on other sites

Conti, masina e super ok, nu sta in dubii.

Daca iti place, go for it.

Ce nu inteleg eu, cum poti sa oscilezi intre doua masini total diferite?

X6 e ramasa in urma mult comparativ cu F01 sau F10. La multe chestii. Clima, panou de bord, lipsa Night-Vision si altele. Chiar daca au implementat si pe X6 noua navigatie mare, camerele video de jur-imprejur si alte chestii. Nici macar stopurile si corona rings nu le-au updatat. Ti-am zis, mai sunt si altele.

 

Totusi, important e sa te hotarasti asupra nevoilor tale, asupra preferintelor.

Eu as lua 7-le sau 5-ul daca vrei un 7 sportiv :p

nu stiu ce 5 sau 7 ai vazut tu dar sa stii ca sunt fff putine lucruri care le poti pune pe un 7 si pe un 5 nu si sunt chestii minore. Iar diferenta de pret e marisoara, de vreo 15-20k, in functie de model.

Link to comment
Share on other sites

multa lume sustine ca ultimul 7er a fost E38. un model sobru si elegant, reprezentand poate cel mai reusit 7 ca design.

dupa e38 ... s-au incapatanat sa rupa gura targului, dar a iesit un mare rahat.

Intr-un final ia nastere mult asteptatul f01 ... „spuma spumelor”.

Si nu dupa mult timp apare f10, model de clasa diferita care aproape ca il eclipseaza. Cel putin la interior... asemanarile sunt izbitoare. si diferenta de pret ... :scare:

Cred ca nemtii au inceput sa fie masochisti: cum dreq sa iti faci singur concurenta?

Sunt client de sh, dar daca as avea posibilitatea sa aleg intre f01 si f10, fara pic de regrete as renunta la seria 7.

Link to comment
Share on other sites

Seria 7 are materiale mai classy la interior. Dar cam asta e singura diferenta.

Partea mecanica e 98% identica, directia hidraulica la una si cea electrica la alta le diferentiaza. Cu toate ca si la F10, modelele cu xdrive au tot hidraulica, doar cele RWD au EPS.

La anumite capitole F10 este mai up to date decat F01 pentru ca e un model mai nou.

Spatiul la locurile din spate este mai mare la 7-ar. Nu ca nu ar fi suficient la F10 care in termeni de dimensiuni si spatiu e mai mare decat E60. De fapt e60 si F10 nu au nici cea mai mica legatura, doar numele e acelasi.

 

Concurenta nu isi fac. Clientii de 7 sunt de 7, aia e, pe aia nu prea ai cum sa-i aduci sa cumpere 5 doar pentru faptul ca ei considera ca nu pot cumpara un 5.

Din pacate, reversul medaliei e ca 5-ul nici la pret nu mai are nimic in comun cu vechea generatie. E muuult mai scump chiar daca in echiparea standard e mai ieftin e doar o iluzie, o smecherie de marketing. Cand te apuci sa pui pe el ii poti dubla valoarea.

Link to comment
Share on other sites

da.. m-am uitat si eu la un configurator, cel de pe DE..am pus uin pachetel, cel mai mic cred, parca Inovation. Paket, . cutie automata si inca ceva minor, nu mai tin minte si oops.. 7000 de euro fara TVA scurt.

Daca incepi sa intri la vopsea si chestii prin interior, ceva scaune. . sa te fereasca dumnezeu,

Vad ca fac si ei ca Audi.. cam asa e la ei de ceva ani..

In schimb chestiile detinuta de drum, mecanica.. sunt ieftine, un Dinamic Drive si Active sterring sunt vreo 800 d e euro cred amandoua.. oricum pe acolo..

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

Seria 7 are materiale mai classy la interior. Dar cam asta e singura diferenta.

 

multi sustin ca materialele sunt identice.

am avut cateva polemici cu unii colegi de pe forum pe tema aceasta.

personal, am obesrvat si diferente de finisaje la acelasi model cu motorizare diferita.

... daca nu ma insel si piata de desfacere influenteaza echiparea interioara cu anumite tipuri de material.

 

Concurenta nu isi fac. Clientii de 7 sunt de 7, aia e, pe aia nu prea ai cum sa-i aduci sa cumpere 5 doar pentru faptul ca ei considera ca nu pot cumpara un 5.

 

:thumbsup:

cred ca pana la f10, seria 5 nu a fost asa de "apropiata" de 7.

Edited by unvicont
Link to comment
Share on other sites

Salut, scuze ca am dat un reply asa tarziu :D probleme cu netul...am fost si am facut un test drive cu un 7-ar si 5-ar am scos dupa lista x6 pur si simplu am ramas surprins sunt foarte diferite de e60...sau seria 6 chestia e ca nu se merita sa fie luate prin leaseing... + ca ei mi.au spus un pret iar dupa sa aflu ca era fara tva era modelul standard fara asa multe optiuni...Modelele care le.am testat cred ca erau cele full aveau foarte multe optiuni..navigatia foarte tare masina foarte spatioasa(F01)la fel si cealalta sincer merita toti banii dar nu se merita in leasing asa ca o sa mai astept ceva timp :) nu pot sa va spun mai multe trebuie sa incercati e foarte diferit Edited by Conti
Link to comment
Share on other sites

Seria 7 nu are nicio legatura cu seria 5.Are cu totul alte dimensiuni , alte optionale la modelele de baza , porneste de la alte motorizari, pret mai mare....si daca nu iti ajunge cat de mare e exista si versiunea Long.

 

 

doi ani diferenta, clase diferite:

 

BMW F10 5-series lansat 2010

lungime - 4899 mm

latime - 1860 mm

inaltime - 1464 mm

 

 

BMW F01 7-series lansat 2008

lungime - 5072 mm

latime - 1902 mm

inaltime - 1478 mm

Wheelbase - 3070 mm

 

 

cateva imagini:

post-5744-0-53646100-1300234258_thumb.jpg

post-5744-0-99251800-1300234266_thumb.jpg

post-5744-0-85533300-1300234276_thumb.jpg

post-5744-0-53095000-1300234293_thumb.jpg

post-5744-0-42334100-1300234301_thumb.jpg

Edited by unvicont
Link to comment
Share on other sites

Seria 7 e mai lunga , lata, inalta , grea ca seria 5.

Seria 7 are motoare de la 3.0 in sus , pe 5 e de la 2.0 in sus.

Pe 7 exista 6.0 twin-turbo , pe 5 nu.

Pe 7 exista doar cutie automata , pe 5 exista si manuala.

Sunt cu totul alte masini , alta clasa auto si alta clasa de pret.

Link to comment
Share on other sites

Astea sunt idei preconcepute.

 

PoĂži conduce ambele maÂşini chiar tu sau poĂži sĂŁ ai Âşofer, asta Ăžine de om.

 

Este evident cã seria 5 ºi 7 sunt foarte asemãnãtoare ºi cã Împart În mare parte aceeaºi tehnologie, la fel cum s-a Întâmplat ºi cu seriile precedente.

 

Nu se reinventeazĂŁ roata pentru o serie separatĂŁ.

Link to comment
Share on other sites

Astea sunt idei preconcepute.

 

PoĂži conduce ambele maÂşini chiar tu sau poĂži sĂŁ ai Âşofer, asta Ăžine de om.

 

Este evident cã seria 5 ºi 7 sunt foarte asemãnãtoare ºi cã Împart În mare parte aceeaºi tehnologie, la fel cum s-a Întâmplat ºi cu seriile precedente.

 

Nu se reinventeazĂŁ roata pentru o serie separatĂŁ.

 

Ciupanezu, eu nu am zis ca nu le poti conduce, dar viziunea mea, preconceputa dupa cum zici, e ca o masina din aceasta clasa se preteaza sa ai sofer, la fel si un S clas, un rolls, un maybach, jaguar XJ etc(mai ales versiunile lungi)

E, si sa fiu on eu, dintre un seria 7 si un X as alege seria 5, daca e sa fie limuzina, daca vrei masina tip jeep atunci alege X-ul

Link to comment
Share on other sites

Eu dacĂŁ aÂşa avea S-klasse, Rolls-Royce Phantom sau Ghost, aÂş prefera sĂŁ le conduc chiar eu.

 

Chestia asta cu Âşoferul are mai mult legĂŁturĂŁ cu filmele alea gen Dallas, unora le-a intrat ĂŽn cap cĂŁ ĂŁsta e un simbol al bunĂŁstĂŁrii.

 

DacĂŁ-Ăži place sĂŁ conduci, nu vĂŁd de ce Ăži-ai lua Âşofer.

 

Mai ales cĂŁ nu este deloc obositor sĂŁ conduci o astfel de maÂşinĂŁ.

Link to comment
Share on other sites

Crede-ma ca acum chiar sunt la fel. Nu e vorba doar de aceeasi solutie tehnica sau aceeasi tehnologie. Piesele, puntile, motoare, electrica, transmisii, scaune, elemente de bord, sunt 100% identice intre 5GT, 7, RR Phantom daca nu ma insel, 5, 6 si unele dintre ele sunt chiar si la X3-ul nou. Efectiv sunt aceleasi piese. Cam tot ce nu se vede e identic, cu mici exceptii.

Asta e un lucru bun pentru ca in felul asta se economisesc multi bani din proiectare, din fabricare, etc.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.