Jump to content

F01 Sfat


Conti

Recommended Posts

Sincer chiar nu am mers cu F01 niciodata, nu ma pot pronunta cat de apropiate sau departate sunt.

Eu vorbeam in primul rand de ce se discuta mai sus e38-e39.

Sunt mult de discutat aici, nu are rostul, dar stii si tu foarte bine ca Diavolul sta in detalii.. :)

In general din ce vad pe real oem si ce am citit Platforma e impartita mai degraba cu GT, decat cu F10. NUmai daca arunci un ochi la componetele de suspensie, nici mcar una nu gasesti pe F10, dar apar majoritatea la GT. in schimb. ..

Motoare si cutii au fost intodeauna comune, macar o parte, dar suspensiile au fost diferite intodeauna si vad ca a ramas la fel pana una alta

Edited by DOMI
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 101
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

La E38 imi place senzatia aia de masina grea , solida si in mers dar si pe loc.Si usile sunt mai grele , geamurile alea duble , e mai lata si iti da o senzatie de stabilitate , soliditate.E39 e o masina foarte reusita dar parca nu iti da senzatia care ti-o da E38.Am mers si cu E60 LCI si nu iti da senzatia asta , nu stiu E65 ca nu am mers cu el dar am o banuiala ca da...

ai dreptate,e cu totul altceva.nu ma pronunt la modelele noi pt ca n am avut ocazia si ca pasager nu se pune,dar referitor la e38-e39 diferenta e mare.am mers cu 740i manual vreo 5 luni.senzatia de siguranta si soliditate pe care ti da chiar la 250 la ora e impresionanta.si nu eram pe autostrada.despre e39 am mers cu 523i manual si 525i automat perioade mai lungi,nu se compara la nici un capitol cu e38

Link to comment
Share on other sites

Percepţia ta e dată de motorizare în acest caz.

 

Ai mers cu E39 523 şi 525i care nu sunt prea rapide, mai ales în comparaţie cu 740i.

Normal că 740i-ul te-a impresionat.

 

Motor mare, V8, sunet infinit mai mişto, performanţe mai bune.

 

diferentele cel mai mari le observi cand le conduci, un e39 si un e38, si atunci iti dai seama ca sunt masini complet diferite. Ca sa stai si purici cati mm de grila are unul si 2 sensori ici,, 2 optiuni colo.. te uti ce scrie pe aici si ti dai seama ca numai nsite oameni nebuni au cumparat un seria 7 daor pentru ceva mai mult spatiu care de fapt nu nevoie si niste optiuni de figuri :)

De fapt lucrurile sunt mai distantate un pic.. in primul rand tinuta de drum, feeling-ul dat de mici detalii.. si multe altele. Pentru unii au improtanta si le place, altora li se par figuri. Si e si normal sa fie asa, fiecare isi cumpara si conduce ce ii place, dar pana la afirma ca sunt masini aproape identice si singura diferenta sta in 3 cm la latime si 10 la lungime. +un fax .sa fim seriosi, asta spune cineva numai care a vazut 3 poze pe net. Trebuie doar sa te urci la volanul uneia si celeilate, sa mergi mai mult de o tura de parcare si iti dai seama imediat de ce e vorba. Si poate sa iti placa sau nu, asta e alta poveste.

Si da filtreaza mult mai bine gropile de exemplu. E cu totul alt feeling in general.

 

Un proprietar de E38 750i vroia să facă schimb cu maşina mea.

Mai am un prieten cu un E38 730d, are şi cont pe forum, b-99-tck.

 

E38 şi E39 sunt maşini foarte asemănătoare, ceea ce este absolut normal din moment ce sunt fabricate în aproximativ aceeaşi perioadă şi împart o grămadă de piese, printre care motoarele.

 

Am condus E38 de mai multe ori, nu pare mai stabilă decât E39 ci mai greoaie, E39 fiind oricum foarte stabil.

 

Diferenţa este de spaţiu, deci de confort.

 

Un E39 cu chedere în stare bună e foarte silenţios la interior.

 

Contrar părerilor adolescentine ale celor care n-au intrat vreodată într-un seria 7, seria 7 e un seria 5 mai mare şi un pic mai accesorizat.

 

Mult mai mare diferenţă este între E46 şi E39 decât între E39 şi E38.

Edited by Ciupanezu
Link to comment
Share on other sites

Da ciupanezu ai mare dreptate la partea cu motorizarile , conteaza foarte mult.Mi-a placut mult mai mult un E93 330i ca un E60 LCI 525d(daca comparam cu vreun 318 nu cred ca mai imi placea) , tot asa dadea impresia de masina grea , exact ce imi place si la E38 , grea si totusi rapida..

Bine eu am mers cu 750i , masina de 2tone , poate un 728i nu mai da senzatia asta...chiar de ce nu ai facut schimbul cu 750i?

Edited by bitz
Link to comment
Share on other sites

Ai înţeles perfect.

 

Motorizarea superioară vine cu frâne mai bine, suspensie mai bună, maşina pare să se aşeze altfel pe şosea. Per total e normal să-ţi facă o impresie total diferită.

 

Un E39 523i sau 525i te poate impresiona dacă eşti obişnuit cu maşini lente, însă dacă ai condus 740i sau o altă maşină cu performanţe similare, maşinile amintite anterior pot părea comune şi banale.

 

Pentru că E38 750i e o maşină mişto, însă prefer E39.

 

În primul rând, pentru 750i plăteşti nişte taxe enorme doar ca să-l deţii.

Sigur că nici la 535i nu sunt mici taxele, dar nici chiar aşa.

Maşina nu era la fel de întreţinută ca a mea, asta a contat cel mai mult.

Edited by Ciupanezu
Link to comment
Share on other sites

 

Am condus E38 de mai multe ori, nu pare mai stabilã decât E39 ci mai greoaie, E39 fiind oricum foarte stabil.

 

DiferenĂža este de spaĂžiu, deci de confort.

 

Un E39 cu chedere ĂŽn stare bunĂŁ e foarte silenĂžios la interior.

 

 

:hairy: e38 este mai stabil decat e39.

diferentele ... pot fi notabile si la aceiasi motorizare pe e38(nu neaparat la 750)

optiunile pe un e38 pot face ca masa autoturismului sa varieze cu cateva sute de kg fata de standard.

compari 535i cu 730d... :rolleyes: . cu un 730d sport cred ca ai avea rezerve.

folosesti des termenul : foarte :thumbsup:

Link to comment
Share on other sites

:hairy: e38 este mai stabil decat e39.

diferentele ... pot fi notabile si la aceiasi motorizare pe e38(nu neaparat la 750)

optiunile pe un e38 pot face ca masa autoturismului sa varieze cu cateva sute de kg fata de standard.

compari 535i cu 730d... :rolleyes: . cu un 730d sport cred ca ai avea rezerve.

folosesti des termenul : foarte :thumbsup:

 

E mai ales mai greu, nu mai stabil.

 

E39 e o maşină cel puţin la fel de echilibrată.

 

Şi ai impresia că la E39 nu e la fel? Asta în condiţiile în care trapa cântâreşte cu totul în jur de 100 kg?

 

Nu am comparat 535i cu 730d ca demaraj ci ca stabilitate.

 

N-aş avea deloc, în plus ce-i aia 730d sport? Bine că nu e ultra sport, hiper sport sau chiar Intersport.

730d-ul respectiv e şi resoftat dar tot nu e la fel de rapid, greutatea îşi spune cuvântul.

 

245 cp pe 1574 kg duc în mod logic la anumite performanţe. :laugh:

 

N-am decât.

Edited by Ciupanezu
Link to comment
Share on other sites

Nu doar trapa în sine.

 

Toate piesele aferente.

 

Am văzut eu pe b i m m e r f o r u m s, a cântărit unul toate piesele şi cântăreau 80 kg.

 

Asta la un E39.

 

Ştii foarte bine că şi plafonul diferă, nu e doar trapa.

Edited by Ciupanezu
Link to comment
Share on other sites

N-aş avea deloc, în plus ce-i aia 730d sport? Bine că nu e ultra sport, hiper sport sau chiar Intersport.

730d-ul respectiv e şi resoftat dar tot nu e la fel de rapid, greutatea îşi spune cuvântul.

 

245 cp pe 1574 kg duc în mod logic la anumite performanţe. :laugh:

 

N-am decât.

 

:) nu ma referea la resoftare.

sunt e38 scoase pe poarta fabricii cu asa zis-a optiune sport.

functie de etriere, discuri, arcuri, telescoape si nu numai masa masinii creste pe fiecare osie in parte cu un numar de kilograme, fapt stipulat si in lista cu optiuni.(de curiozitate, daca o parcurgi vei gasi asa ceva).

nici prin cap nu mi-a trecut cat ar cantari o trapa.

 

1574 kg are masina echipata standard, fara plinul facut?

Edited by unvicont
Link to comment
Share on other sites

OpĂžiunea sport existĂŁ Âşi pe E39, ĂŽnsĂŁ nu se referĂŁ la putere ĂŽn plus.

 

Include suspensie sport, o articulaĂžie un pic diferitĂŁ, dar puterea motorului e aceeaÂşi.

 

Atât are maºina În talon.

 

puterea e diferita. in talon ... este cum spui tu.

mai include...convertizor de cuplu, diferential, ...

Link to comment
Share on other sites

Da, diferenţial autoblocant, la fel ca pe E39.

 

Nu ştiu dacă include un alt convertizor de cuplu.

 

Şi cutiile de pe E38-urile standard au convertizor de cuplu.

 

Puterea e aceeaşi.

 

540i Sport are tot 286 cp.

Edited by Ciupanezu
Link to comment
Share on other sites

Da, diferenĂžial autoblocant, la fel ca pe E39.

 

Nu Âştiu dacĂŁ include un alt convertizor de cuplu.

 

ÂŞi cutiile de pe E38-urile standard au convertizor de cuplu.

 

Puterea e aceeaÂşi.

 

540i Sport are tot 286 cp.

 

include alt convertizor.

nu diferential blocant. ci pur si simplu ... alt raport.:wink:

Link to comment
Share on other sites

Ai vreo documentaĂžie care sĂŁ afirme aceste lucruri?

 

Sunt curios.

 

:D am.

o sa public pe forum un articol despre e38 si voi specifica si aceste aspecte.

si eu am aflat la doi ani dupa ce am achizitionat masina(cand mi s-a stricat cutia :angry:).

 

p.s.

pe forum, cu mult timp in urma am specificat faptul ca mi-am schimbat suspensia sport cu una confort.

Link to comment
Share on other sites

Ciupa, da-o-n masa de trapa, cum sa cantareasca 80kg? Motorul si cu sinele mai mult de 10 kile nu au cum sa aiba plus sticla, poftim, inca 10 kg, fie de la mine (banuiesc ca ati pus mana pe un parbriz si ati vazut cat cantareste) si sa zic 20 in total. Dar 80... ori voi vorbiti de vreo trapa de la tanc?
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.