Jump to content

F01 Sfat


Conti

Recommended Posts

Eu dacĂŁ aÂşa avea S-klasse, Rolls-Royce Phantom sau Ghost, aÂş prefera sĂŁ le conduc chiar eu.

 

Chestia asta cu Âşoferul are mai mult legĂŁturĂŁ cu filmele alea gen Dallas, unora le-a intrat ĂŽn cap cĂŁ ĂŁsta e un simbol al bunĂŁstĂŁrii.

 

DacĂŁ-Ăži place sĂŁ conduci, nu vĂŁd de ce Ăži-ai lua Âşofer.

 

Mai ales cĂŁ nu este deloc obositor sĂŁ conduci o astfel de maÂşinĂŁ.

 

 

Ciupanezu, fac o comparatie fortata, nu cred ca ti-ai cumpara un cap de tir, pentru placerea de a conduce, eventual un ferrari sau ceva sport, ma gandesc

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 101
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Pana mea asa si E32 e un E34 mai lung si E30 e un E34 mai scurt , deci toate sunt la fel.Masinile seamana normal doar toate sunt BMW produse cam in acelasi timp , dar sa zici ca sunt la fel e o aberatie.

http://carphotos.cardomain.com/ride_images/3/3437/4481/33592240004_large.jpg

http://www.meeknet.co.uk/E32/Index.jpg

 

Una e 540i 4.0 V8 si alta e 740i 4.0 V8

Edited by bitz
Link to comment
Share on other sites

Pai motorul 6.0 twin turbo nu e pe 5 , ActiveHybrid nu e , tavite in spate nu sunt , scaune spate tip fotoliu nu sunt(cu masaj si incalzire) , oglinzi in spate(alea de iti faci freza in ele),telefon in spate , idrive in spate ,soft close la usi, jante pe 21...... Edited by bitz
Link to comment
Share on other sites

+ toate piesele aferente motorului respectiv, electronica, senzori, tot felul de piese, inclusiv la interior.

 

interiorul de e38 nu prea intra "tot" pe e39. :rolleyes:

nici macar plasticaraiele nu se potrivesc.

brate, bielete... s.a.m.d.

 

Pai motorul 6.0 twin turbo nu e pe 5 , ActiveHybrid nu e , tavite in spate nu sunt , scaune spate tip fotoliu nu sunt(cu masaj si incalzire) , oglinzi in spate(alea de iti faci freza in ele),telefon in spate , idrive in spate ,soft close la usi, jante pe 21......

 

au tavite, oglinzi(sunt prinse pe plafon), soft-close...hm.

... Double spoke 238(21') sunt pentru grand turismo.

pentru f10, nu?

 

reglajul scaunelor... un compromis: "il mobilizeaza" pe cel din fata.

 

http://paultan.org/photo/index.php?album=BMW-5-Series-Long-Wheelbase-Interior&image=P90058674.jpg

http://paultan.org/photo/index.php?album=BMW-5-Series-Long-Wheelbase-Interior&image=P90058675.jpg

http://paultan.org/photo/index.php?album=BMW-5-Series-Long-Wheelbase-Interior&image=P90058677.jpg

http://paultan.org/photo/index.php?album=BMW-5-Series-Long-Wheelbase-Interior&image=P90056970.jpg

http://paultan.org/photo/index.php?album=BMW-5-Series-Long-Wheelbase-Interior&image=P90058681.jpg

http://paultan.org/photo/index.php?album=BMW-5-Series-Long-Wheelbase-Interior&image=P90058687.jpg

 

inclusiv perdelute laterale electric.

Edited by unvicont
Link to comment
Share on other sites

Ia compara cu asta

 

http://image.automobilemag.com/f/10083359+w750+st0/0807_12z+2009_BMW_750i+rear_seat_view.jpg

 

http://up.autotitre.com/forum/up/cc52075831.jpg

 

Iar ala din pozele tale e versiunea long , valabila numai pentru China.

Link to comment
Share on other sites

Ia compara cu asta

 

http://image.automobilemag.com/f/10083359+w750+st0/0807_12z+2009_BMW_750i+rear_seat_view.jpg

 

http://up.autotitre.com/forum/up/cc52075831.jpg

 

Iar ala din pozele tale e versiunea long , valabila numai pentru China.

 

tocmai. pana la f10 a mai fost fabricat un model al seriei 5 in vaianta "long"?

 

nu am afirmat ca ar fi la fel.

pomeneam de asemanari ... in viziunea mea, multe.

Edited by unvicont
Link to comment
Share on other sites

Ciupanezu, fac o comparatie fortata, nu cred ca ti-ai cumpara un cap de tir, pentru placerea de a conduce, eventual un ferrari sau ceva sport, ma gandesc

 

DacĂŁ-Ăži place sĂŁ conduci, ĂŽĂži va face plĂŁcere sĂŁ conduÂşi Âşi un seria 7, un S-klasse sau un Rolls-Royce.

 

Ferrari Âşi maÂşinile sport nu se preteazĂŁ ca maÂşini de zi cu zi sau drumuri lungi.

 

intre e38 si e39 erau mult mai multe diferente.

intre e32 si e34 cam tot asa sta treaba.

 

la e32 au fost optiuni care nu au aparut pe e34.

la e38 au fost optiuni care nu au aparut pe e39.

la f01 .... ???

 

Destul de puĂžine diferenĂže notabile.

 

Foarte puĂžine opĂžiuni au apĂŁrut pe E38 Âşi n-au apĂŁrut pe E39.

 

Nu-mi pune o pozã d-aia cu vreun E38 security cu butoane mai multe decât KITT, alea nu sunt maºini standard.

 

 

interiorul de e38 nu prea intra "tot" pe e39. :rolleyes:

nici macar plasticaraiele nu se potrivesc.

brate, bielete... s.a.m.d.

 

Am spus eu cĂŁ intrĂŁ tot interiorul de E38 pe E39?

Din moment ce am E39 Âşi am condus E38, e evident cĂŁ Âştiu asta.

 

Am spus cĂŁ tot felul de piese sunt comune, ceea ce-i adevĂŁrat.

 

La interior sunt unele piese comune, de exemplu volanurile.

 

Ăn orice caz, acolo unde s-a putut folosi aceeaÂşi piesĂŁ, nu s-a ratat ocazia.

AÂşa se scad costurile de producĂžie, lucru valabil de 25-30 de ani.

Link to comment
Share on other sites

 

Destul de puţine diferenţe notabile.

 

Foarte puţine opţiuni au apărut pe E38 şi n-au apărut pe E39.

 

Nu-mi pune o poză d-aia cu vreun E38 security cu butoane mai multe decât KITT, alea nu sunt maşini standard.

 

Am spus eu că intră tot interiorul de E38 pe E39?

Din moment ce am E39 şi am condus E38, e evident că ştiu asta.

Am spus că tot felul de piese sunt comune, ceea ce-i adevărat.

 

 

 

:LMAO:

si e39 s-a fabricat in variante security.

 

multe butoane sunt comune...dar si scaunele fata cu mici exceptii :thumbsup:

 

diferentele sunt notabile... si nu chiar putine. :blush:

Edited by unvicont
Link to comment
Share on other sites

ÂŞtiu.

 

Electronica, butoane, volanurile, diverse piese.

 

ExistĂŁ Âşi E39 cu EDC, foarte puĂžine chestii existĂŁ pe E38 Âşi nu existĂŁ pe E39.

 

Fax-ul mi se pare o tâmpenie, Într-adevãr Îl poÞi avea doar pe E38, nu ºi pe E39.

 

Ăn rest, nu prea existĂŁ multe opĂžiuni care nu sunt comune.

 

Faptul cĂŁ E38 are dublu climatronic cu display-uri diferite pentru fiecare zonĂŁ, deci poĂži stabili turaĂžii diferite.

 

Singura diferenÞã cu adevãrat notabilã este opÞiunea de pe E38 prin care poate fi urmãritã maºina care circulã În faÞã, un fel de pilot automat mai avansat.

 

ĂnsĂŁ chiar Âşi pe E38 e o opĂžiune rarĂŁ.

 

iti sta bine ,dar doar in spate dupa perdea...e diferenta mare intre boss si sofer :)

 

Astea sunt figuri.

Link to comment
Share on other sites

 

 

Astea sunt figuri.

 

sunr excentricitati....iar daca iti iei rolls,nu il iei sa il conduci tu,sau sa faci naveta cu el...il iei pt. ca ai un anumit rang care cere asa ceva....soferul e cel care conduce rolls,ala cu sapca de scolar in cap :zorro:

Link to comment
Share on other sites

Spune care mai sunt sĂŁ vedem dacĂŁ sunt aÂşa importante.

 

sunr excentricitati....iar daca iti iei rolls,nu il iei sa il conduci tu,sau sa faci naveta cu el...il iei pt. ca ai un anumit rang care cere asa ceva....soferul e cel care conduce rolls,ala cu sapca de scolar in cap :zorro:

 

SĂŁ fim serioÂşi.

 

Ăl iei pentru cĂŁ-Ăži place Âşi pentru cĂŁ ti-l permiĂži, atât.

 

MeritĂŁ sĂŁ ai Âşofer doar dacĂŁ vrei, nu pentru cĂŁ te confundĂŁ Nea' GicĂŁ de la colĂž cu Âşoferul.

Link to comment
Share on other sites

diferentele cel mai mari le observi cand le conduci, un e39 si un e38, si atunci iti dai seama ca sunt masini complet diferite. Ca sa stai si purici cati mm de grila are unul si 2 sensori ici,, 2 optiuni colo.. te uti ce scrie pe aici si ti dai seama ca numai nsite oameni nebuni au cumparat un seria 7 daor pentru ceva mai mult spatiu care de fapt nu nevoie si niste optiuni de figuri :)

De fapt lucrurile sunt mai distantate un pic.. in primul rand tinuta de drum, feeling-ul dat de mici detalii.. si multe altele. Pentru unii au improtanta si le place, altora li se par figuri. Si e si normal sa fie asa, fiecare isi cumpara si conduce ce ii place, dar pana la afirma ca sunt masini aproape identice si singura diferenta sta in 3 cm la latime si 10 la lungime. +un fax .sa fim seriosi, asta spune cineva numai care a vazut 3 poze pe net. Trebuie doar sa te urci la volanul uneia si celeilate, sa mergi mai mult de o tura de parcare si iti dai seama imediat de ce e vorba. Si poate sa iti placa sau nu, asta e alta poveste.

Si da filtreaza mult mai bine gropile de exemplu. E cu totul alt feeling in general.

 

 

 

 

 

 

Edited by DOMI
Link to comment
Share on other sites

DOMI, la F10 si F01 suspensia este identica. Valorile inregistrate in teste in ceea ce priveste zgomotele la interior sau zgomotul motorului sunt in aceleasi marje.

 

Eu am afirmat ca acum, mai mult ca nicicand, datorita faptului ca se foloseste aceeasi platforma (comuna), similitudinile sunt fff mari.

Seria7 F01 are materiale mai bune la interior, dotari mai multe in echiparea de baza, finisarile sunt superioare, etc.

De exemplu lipseste optiunea "ceramic" pentru unele comenzi interioare la F10. La F01, exista. Butoanele in sine sunt aceleasi dar finisate putin diferit. La fel si lemnul la interior. Daca la F10 avem lemn lacuit, la F01 exista si satinat, o finisare superioara si mult mai pretentioasa.

 

Pe scurt, principala diferenta intre F01 si F10 este ca F01 este mai luxoasa.

Edited by d-rive
Link to comment
Share on other sites

La E38 imi place senzatia aia de masina grea , solida si in mers dar si pe loc.Si usile sunt mai grele , geamurile alea duble , e mai lata si iti da o senzatie de stabilitate , soliditate.E39 e o masina foarte reusita dar parca nu iti da senzatia care ti-o da E38.Am mers si cu E60 LCI si nu iti da senzatia asta , nu stiu E65 ca nu am mers cu el dar am o banuiala ca da...
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.