Jump to content

Masinile mele BMW


SebastianLR

Recommended Posts

Pe scurt am sa va spun ca sunt indragostit de automobil si ca aceasta pasiune o am de foarte mic. Din nefericire cat am fost copil nu m-am prea putut bucura de a avea BMW prin preajma, datorita sistemului communist desi cand eram foarte mic erau cateva exemplare la politie si escorta tovarasului si inca cateva motocilete ratacite pe ici colo.

M-am implicat de mic in organizarea unor competitii auto de pe la noi, la inceput in calitate de observator, desi nu aveam nici 14 ani. Cand erau curse nu puteau scapa de mine asa ca mi-au atarnat un ecuson official de gat si m-au lasat sa umblu in parcuri, pe traseu, oricum sa fiu aproape de masini.

In anul 2000 cand legislatia auto, Codul Rutier s-a inasprit cu privire la unele incalcari ale lui si in special la cele ce prevedeau cursele auto am infintat ACS Legal Racing cu ajutorul caruia am organizat peste 60 evenimente auto de tip concurs, desigur in mod legal. Nu ascund faptul ca nici cursele ilegale nu-mi erau straine, nu ma puteam abtine.

Daca ti-a intrat microbul…

Nu incurajez cursele ilegale dimpotriva, acesta fiind motivul pentru care am adus aceste competitii intr-un cadru legal si organizat. Activitatea in ultimul timp s-a restrans dar ma gandesc la cateva evenimente chiar si in acest an.

Revenind la pasiunea pentru automobile, trebuie sa recunoasc ca prima mea masina in 1991 a fost o Sierra 2.0 v6 pe care am reusit sa o cumpar din Germania in detrimental unui BMW 323i care m-a fascinate la acel moment. Un E21 superb doar ca exista o lege cu privire la inmatricularea masinilor mai vechi de 8 ani…, iar acesta era fabricat in 1983.

In 1994 am cumparat un 525 TDS de o frumusete rara, cu multe accesorii si motor tunat, masina avea aproape un an de la fabricatie, am dat pe ea atunci 45000DM, iar noua fusese 87000DM. Nu mai am nici o poza.

Intre timp am mai avut un E34 520i 24v care nu avea nimic spectaculos dar si-a facut treaba cu brio.

In 2002 am cumparat de la AutoBavaria –Otopeni un e46 330i negru, pe care l-am tunat inainte sa ajung cu el acasa, doar soft. Ulterior a primit mai mult de atat pana la kit de compresor. Masina a fost masurata atunci pe dyno si a afisat 360hp desi afara erau 39 grade Celsius iar ea nu avea intercooler..

http://img189.imageshack.us/img189/7371/th250.jpg

http://img580.imageshack.us/img580/4868/thmotor.jpg

http://img703.imageshack.us/img703/6210/th330ilatdr.jpg

http://img691.imageshack.us/img691/4101/thcapota.jpg

Aici este si un filmulet de la unea din legalele organizate de mine si chiar daca nu dau cu a de gard si eram inafara comcursului am avut cel mai bun timp cronometrat:

Link to comment
Share on other sites

frumos beemer.mergi bine pe indemanare.suspensiile sunt stock?ca mi se pare ca sta prea bine pe viraje.cum ai supraalimentat prin compresor mecanic?din poze nu prea se vede Edited by sly06
Link to comment
Share on other sites

Suspensile sunt stock dar a venit cu pachetul sport desi nu l-am platit a fost un cadou din partea fabricii. Nu ma intreba de ce, dar asa au spus cei care mi-au livrat masina.

Copresor cumparat de la AC Schnitzer, cu garantie muntat chiar de importator la serviceul Automobile Bavaria.

Link to comment
Share on other sites

Suspensile sunt stock dar a venit cu pachetul sport desi nu l-am platit a fost un cadou din partea fabricii. Nu ma intreba de ce, dar asa au spus cei care mi-au livrat masina.

Copresor cumparat de la AC Schnitzer, cu garantie muntat chiar de importator la serviceul Automobile Bavaria.

daca nu sunt prea indiscret poti spune cat a costat?ma intereseaza si pe mine o supraalimentare cu turbo in principiu pe 2,5 sau 2,8 dar nu exclud nici compresorul...

Link to comment
Share on other sites

Frumoase masini. Le cam stiu si din vedere pe toate, am fost prezent pe la mai toate legalele ce s-au organizat. La jaloane, indemanare, freestyle spectacol facea Codrut aka Cioara de la Craiova. Presupun ca-l stii !
Link to comment
Share on other sites

Frumoase masini. Le cam stiu si din vedere pe toate, am fost prezent pe la mai toate legalele ce s-au organizat. La jaloane, indemanare, freestyle spectacol facea Codrut aka Cioara de la Craiova. Presupun ca-l stii !

Cun sa nu-l stiu, acum suntem colegi la coasta.

 

In 2007 am luat un e92 M3 pe care l-am tinut pana anul trecut si am reusit la obtin al treilea timp cronometrat in lume la nivelul lui de modificari. Timp pe 402m.

http://img837.imageshack.us/img837/4121/image875.jpg

http://img442.imageshack.us/img442/2323/image889.jpg

12.683s - BMW M3 E92 (cu anvelopele de fabrica dupa 3 ani)

http://img97.imageshack.us/img97/270/image612683.jpg

http://img443.imageshack.us/img443/714/image175y.jpg

http://img94.imageshack.us/img94/3852/image174h.jpg

 

Ulterior i-am adus cateva mici modificari si a mai crescut cu 5-6cp si cuplu proportional.

Acum masina este vanduta.

In 2010 am achizitionat un alt BMW X1 2.3d pentru tatal meu.

Link to comment
Share on other sites

In prezent mai am un E30 neinamatriculat pe care doresc sa-l abgradez cu o turbina. Acest proiect este unul simplu si facut cu cost minim – low cost.

Doresc sa depaseasca 220hp. Are raport final scurt 4.10 si autoblocant, iar asta imi v-a asigura posibilitatea de joaca.

http://img171.imageshack.us/img171/6159/4e30151.jpg

http://img10.imageshack.us/img10/528/image177h.jpg

http://img847.imageshack.us/img847/3141/image109.jpg

Link to comment
Share on other sites

Masini as mai avea multe de prezentat dar nu din gama BMW.

 

Actualmente ma ocup de tuning, sunt actionar si conduc firma Racing Code unde avem inclusive dyno 4x4 ce poate masura si BMW cu x drive.

Cand timpul si bugetul imi permite particip modest cu un Logan la VTM, sunt pilot licentiat.

Mi-ar fi facut mare placere sa strunesc un BMW insa bugetul alocat curselor de acest gen este limitat.

http://img261.imageshack.us/img261/2519/c15100906.jpg

Raman in continuare un iubitor al automobilelor si un indragostit incurabil de BMW.

Link to comment
Share on other sites

Mda am fost si eu cu tine cand ai cumparat 330 de la Bavaria :laugh:

Salut Alex,

Trebuie sa ne vedem sa ne plimbam cu noul "BMW" cand este gata maxim doua saptamani. Ma refer la EVO. Aici este o poza de sub capota:

http://img121.imageshack.us/img121/6104/image166vk.jpg

Salut, Sebastian :)

Salut!

salut sebi! poate ne spui si ce ai acum din gama BMW :thumbsup: lasa-l incolo de e46 ca s-a-nvechit

S-a rezolvat si asta, mai bine mai tarziu decat niciodata.

 

 

frumos ursu,din pozele dupa restaorare inteleg ca vrei sa i pastrezi aspectul cat mai original.pot sa te intreb ce turbina ai folosit?vad ca este un kit custom.e motorul de 2,5?

Da este un 2.5 cu 12 valve cu un kit custom de buget foarte redus.

Nici performantele nu vor fi spectaculoase un cuplu bun si cca 220cp sunt suficienti, dar mai e putin de lucru.

Am sa va tin la curent.

Link to comment
Share on other sites

Da este o masina frumoasa, avand o linie care nu merita a fi alterata sub nici o forma.

Din pacate sub capota nu m-am putut abtine sa nu o modific putin.

http://img22.imageshack.us/img22/7084/image259b.jpg

Dupa cum se vede am rezolvat si admisia cu un kit de la Green.

Pe partea opusa a fost realizata flansa de fixarea supapei de descarcare a turbinei BOV.

Turbina este Forester, BOV de EVO X, cotul de iesire din turbo de STI.

http://img35.imageshack.us/img35/6425/image260j.jpg

Link to comment
Share on other sites

  • 6 years later...

Ce mult timp a trecut de cand nu am mai scris aici.

Cred ca am uitat sa spun ca am trecut si prin experienta unui M3 E92 nou acum dus de mult in alte tari, cumoarat de nou din Germania.

A fost o maisna foarte buna, cu mici probleme de aderenta pe primele doua trepte mai ales dupa modificare:

- evacuare completa Supersprint fara calataizatoare si tobe de mijloc, comanda speciala

- soft Racing Code

- filtru de aer mai permisiv si o modificare la captatrul de admisie, la difuzorul de admisie din fata radiatorului pt a mai ram air effect.

Viteza maxima atinsa 330km/h la 825rpm in treapta 6.

Al treilea timp 0...400m obtinut in lume la acel moment pentru un model M3 e92 aspirat.

 

Copy_of_IMAGE_050.jpg.IMAGE_042.jpg.IMAGE_044.jpg.vs_Vipern.jpg.dsc4385_915.jpg.dsc4386_141.jpg

dsc_8262_160.jpg.filtru.jpg.dsc3950_899.jpg.dsc3924_252.jpg

Link to comment
Share on other sites

IMG_5071.jpg.IMG_5103_dpp_temp_F.jpg

 

BMW -ul e30 inca il mai am este intro alta faza evolutiva fiindacum cuun turbo mai mare motorul ajungand la 2.7.

S-a montat un ecu standalune Link si urmeaza sa imi fac timp de el pentru pornire si setare.

20160224_140338.jpg.20160224_150347.jpg.Garnitura_turbo_4.jpg20160404_134114.jpg

Intre timp a mers putin si pe circuit:

 

Pentru oras mi-am luat un e46 325ti, caruia i-am refacut softul pe dyno si i-am montat un raport final mai scurt scazand viteza maxima la 230km/h dar imbunatatind mult demarajul.

20170119_125319.jpg.20170119_125410.jpg.IMG-20170119-_WA0015.jpg.IMG-20170119-_WA0016.jpg20170119_091213.jpg20170303_170534.jpg.20170303_170646.jpg

Nu m-am abtinut sa nu il duc pe un circuit de indemanare macar o data:

image.jpg

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

ce castig ai avut din soft? raportul nu s-a scurtat foarte mult vmax era catre 240 la 6500 rpm

A castigat 15hp si acum face 230 la aproape 7000rpm.

Avea 3.23 si acum are 4.44, cel mai scurt produs de fabrica.

Original cu soft originanal cu greu facea 250km/h viteza de carte fiind 245.

Edited by SebastianLR
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.