Jump to content

Ma ajutati cu opinii rpd va rog?

Recommended Posts

Seara buna. Am o intrebare pt cunoscatori ft urgenta.

Imi pocneste bascula fata stanga si am hotarat inlocuirea ei. Mecanicul insa dupa ce le-a vazut mi-a spus sa cumpar doar pivotii ca mi-i poate baga pe bascula la presa? Intr-adevar cu nici pretul unei basculi inlocuiesc toti cei 4 pivoti fata.

Mentionez ca basculele sunt Meyle, iar mecanicul a zis ca pe pivoti ar fi o serie...numere. Am intrebat dar noii pivoti vin pt E46-le meu cu alt numar---daca acesta conteaza?

Seara buna. Am o intrebare pt cunoscatori ft urgenta.

Imi pocneste bascula fata stanga si am hotarat inlocuirea ei. Mecanicul insa dupa ce le-a vazut mi-a spus sa cumpar doar pivotii ca mi-i poate baga pe bascula la presa? Intr-adevar cu nici pretul unei basculi inlocuiesc toti cei 4 pivoti fata.

Mentionez ca basculele sunt Meyle, iar mecanicul a zis ca pe pivoti ar fi o serie...numere. Am intrebat dar noii pivoti vin pt E46-le meu cu alt numar---daca acesta conteaza?

daca ai bascule Meyle se pot schimba pivotii; dar doar cu pivoti Meyle

daca bascule nu sunt Meyle nu ai nici o sansa sa schimbi pivotii

Edited by claudiuBWR

Hmmm ok. Sper ca pivotii sa fie...am facut comanda cu seria de pe talon. cei lungi cam 110-120 ron iar ceilalti mici in jur de 70 ron.

nu are treaba seria de caroserie

important este sa ai bascule Meyle pe masina

cum ti-am spus si anterior la alti producatori nu se pot schimba pivotii

despre preturi nu imi pot da cu parerea ca nu comercializez Meyle ( am motive intemeiate )

Edited by claudiuBWR

nu are treaba seria de caroserie

important este sa ai bascule Meyle pe masina

cum ti-am spus si anterior la alti producatori nu se pot schimba pivotii

despre preturi nu imi pot da cu parerea ca nu comercializez Meyle ( am motive intemeiate )

Ms de raspunsul prompt. Da, basculele sunt Meyle, sa speram ca pivotii se vor potrivi.