Jump to content

Servo E39


Fllyyper

Recommended Posts

Salut , am un E39 din l-am achiziionat prin vara atunci printre multe altele i-am schimbat si bucsele .. problema e ca atunci cand virez imi scoate un zgomot ca un fel de scartait si volanul e foarte rigid la 140 de abea mai stai pe sosea ideea e ca si merge mai greu putin si e prea exact .. ? Precizez ca atunci cand am luato am puso pe tester si am schimbat tot ce au zis akolo punte fata/spate , incarcare cu freon , ulei , antigel , filtre etc .. Astept niste recomandari . Multumesc
Link to comment
Share on other sites

Salut , am un E39 din l-am achiziionat prin vara atunci printre multe altele i-am schimbat si bucsele .. problema e ca atunci cand virez imi scoate un zgomot ca un fel de scartait si volanul e foarte rigid la 140 de abea mai stai pe sosea ideea e ca si merge mai greu putin si e prea exact .. ? Precizez ca atunci cand am luato am puso pe tester si am schimbat tot ce au zis akolo punte fata/spate , incarcare cu freon , ulei , antigel , filtre etc .. Astept niste recomandari . Multumesc

 

 

Salut.Nu oi fi eu specialist dar s-ar putea sa fie de la alternator,se blocheaza rola cand virezi la maxim si atunci scoate un zgomot,merita sa te uiti si la acest aspect.

Link to comment
Share on other sites

Salut , am un E39 din l-am achiziionat prin vara atunci printre multe altele i-am schimbat si bucsele .. problema e ca atunci cand virez imi scoate un zgomot ca un fel de scartait si volanul e foarte rigid la 140 de abea mai stai pe sosea ideea e ca si merge mai greu putin si e prea exact .. ? Precizez ca atunci cand am luato am puso pe tester si am schimbat tot ce au zis akolo punte fata/spate , incarcare cu freon , ulei , antigel , filtre etc .. Astept niste recomandari . Multumesc

am patit si eu ceva similar. nu mai revenea nici volanul pe mijloc de unu singur, dupa ce luam curba. iar cand mergeam pe drum de tara, cu denivelari, nu le simteam in volan (nu se rotea volanul din cauza gropilor).

cu masina ridicata (deci cu rotile pe liber) si cu motorul oprit invarteam foarte greu volanul si se auzeau paraituri de la caseta. Era gripata. Posibil din cauza ca am avut rupt un manson d-ala de cauciuc care vine la capatul casetei si a intrat mizerie...

Am dus caseta la reconditionat (mi-a schimbat ceva bucse, rectificat axul...) si de atunci merge bine caseta. Pompa cred ca a ramas totusi cu sechele, fiind fortata cu caseta aia gripata... Trebuie s-o duc si pe ea la reconditionat.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
si la mine face la fel, plus ca de multe ori mi se opreste si masina daca e scoasa din viteza si e la relanti. chiar nu imi dau seama ce poate fi, cand ma duc cu ea la mecanic nu mai face nici de-a dracu' iar pe tester nu imi da decat debitmetrul de aer...
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.