Jump to content

Suspensia pe seria 1


Horix90

Recommended Posts

salut. sunt recentul posesor al unui 123d achizitionat din germania care are suspensie M. desi este clar o dotare interesanta care te tine excelent pe viraje, eu mergand mai mult prin oras unde sunt multe gropi as prefera sa fie mai moale, sa absoarba mai bine socurile si sa aibe o cursa mai lunga. S-ar mai rezolva din probleme daca as inlocui decat arcurile? sau as compromite amortizoarele daca as face asta? jantele sunt pe 17 nu as vrea sa cobor la 16. Ar fi o solutie sa incerc un schimb cu un cineva care doreste sa-si inlocuiasca suspensia clasica de pe seria 1 cu una M ? Cam ce diferenta sa cer? Va multumesc, astept sfaturi.
Link to comment
Share on other sites

Diferenta de pret de la suspensie normala la cea M este destul de mica la achizitia masinii noi.

In Romania, cred ca ar trebui ca tu sa dai ceva ca sa primesti suspensie "normala", adica mai moale.

 

Cred ca ar trebui sa schimbi amortizoarele, arcurile si probabil si barele de torsiune sunt mai groase.

Parerea mea e ca nu merita si mai bine lasi masina asa cum e. Suspensia aia e nimerita tinand cont de motorizare.

Link to comment
Share on other sites

daca nu ma insel si suportii de amortizor sunt diferiti la M-tech, si aia de fapt sunt o groaza, cam cat restul de amotizoare si arcuri la un loc altfel ai putea scapa relativ usor, inlocuind cu amortizoare si arcuri standard cand se mai uzeaza si le vine vremea de schimbat.

Daca ai cauciucuri RFT, incearca sa pui unele normale, e posibil sa simti o diferenta considerabila la confort.

Daca asta e si cazul tau, cred ca e cea mai la indemana si ieftina solutie sa ajungi la un compromis acceptabil.

 

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

Guest poleposition

Si nevasta-mea are suspensie M pe seria 1, dupa ce ca e joasa ca dracu, mai are si RFT si suspensie M, iti scuipi rinichii... mi se pare mega neconfortabila. Da, e misto pe drum bun si sta marfa pe sosea, insa prin oras, pe gropi sau daca vrei sa urci o banala bordura joasa, faci cu nervii.

 

Si nu inteleg de ce e atat de joasa, la vulcanizare cand merg sa-i schimb rotile, nu incap pernele alea hidraulice sub masina, trebuie ridicata de aripi. Sau iarna cand se fac santuri de la masini prin zapada, cu seria 1 razi tot ce e pe mijloc...

 

Am impresia ca e chiar mai joasa decat era M6-le, caci la vulcanizare cu ala nu aveam problema asta.

Edited by poleposition
Link to comment
Share on other sites

Am si runflat.. pe cele de iarna. o sa-mi iau de vara care sa nu fie run flat si sper sa mai simt ceva diferente. problema e ca m-a dus destul de mult investitia si mai am inca de bagat in ea... o revizie completa, vopsit jantele negre, s.a. si as vrea o solutie cat mai ieftina care insa sa nu compromita masina. masina anterioara a fost un C klasse deci va imaginati ce diferenta simt :)) oricum.. trebuie sa recunosc ca tranzitia la bmw a fost excelenta..este intr-adevar o masina pentru pasionati care se conduce excelent.
Link to comment
Share on other sites

Guest poleposition

Pe M6 aveai suspensie reglabilĂŁ, probabil cĂŁ la setarea Sport se lĂŁsa un pic jos.

 

Nu se lasa mai jos, garda la sol este fixa la M6, setarile EDC (Normal, Confort si Sport) presupuneau doar modificarea duritatii suspensiei si atat, nu si inaltimea acesteia.

 

La Porsche spre exemplu, pe langa acest EDC, care controleaza duritatea suspensiei, am si "ride height control" si intr-adevar poti urca/cobora masina pe 5 nivele, suspensia fiind pneumatica pe ambele punti... ma rog, se si lasa singura maxim jos, cand depasesti 150 km/h.

Edited by poleposition
Link to comment
Share on other sites

Incredibil. Nu stiai. Am notat in calendar ziua cand tu nu ai stiut ceva.

 

Ca fapt divers, de unde si pana unde ai scos-o ca se lasa suspensia la vreun BMW? In afara de touringuri care au pneumatica pe spate pentru mentinerea unei garzi la sol constante, in rest, la BMW nu ai sa vezi asa ceva.

Suspensia reglabila se face doar la masini cu suspensie pneumatica ori hidraulica.

Link to comment
Share on other sites

salut. sunt recentul posesor al unui 123d achizitionat din germania care are suspensie M. desi este clar o dotare interesanta care te tine excelent pe viraje, eu mergand mai mult prin oras unde sunt multe gropi as prefera sa fie mai moale, sa absoarba mai bine socurile si sa aibe o cursa mai lunga. S-ar mai rezolva din probleme daca as inlocui decat arcurile? sau as compromite amortizoarele daca as face asta? jantele sunt pe 17 nu as vrea sa cobor la 16. Ar fi o solutie sa incerc un schimb cu un cineva care doreste sa-si inlocuiasca suspensia clasica de pe seria 1 cu una M ? Cam ce diferenta sa cer? Va multumesc, astept sfaturi.

Cat am avut Seria 1 nu te-am gasit!!! :laugh: Acum, e tarziu! Bafta la cautari, desi ..

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.