Jump to content

Problema dsc


Recommended Posts

Salutare, de ieri am o problema la masina aparuta din senin.

Ba pornesc cu becul de DSC aprins, ba se aprinde el la primul derapaj si ramane aprins.

Si in plus mai imi afiseaza si "bremsflussigk. prufen", care nu stiu ce inseamna dar frana si ABS-ul merg perfect.

Ce parere aveti?

Link to comment
Share on other sites

Era lichidul de frana la minim si din cauza asta decupla si DSC-ul.

142385[/snapback]

 

subscriu !!! e de la lichidul de frana ! asa am patit eu odata ieseam de pe o straduta care dadea in sosea si in curba am accelerat putin puternic si mi-a fugit de fund si m-am intors invers cu masina si ca sa nu ma fac de ras pt acolo locuies a trebuit sa schimb putin directia :blink: ! :)

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Sunt nou posesor de 525 DA din 2001.

Ce simte soferul cind intra in functiune DSC -ul.

Si la mine in special pese 130km/h se aprinde "din senin DSC - nu am sesizat daca in urma frinarii intentionate.

149516[/snapback]

cand DSC este ON nu prea mai ai demarajul ca atunci cand e OFF pt ca iti mai taie si gaz si incearca sa ii tragi niste scartzuri,un mic cerculet si daca nu iti patineaza inseamna ca e ON daca patineaza e OFF !

Link to comment
Share on other sites

Nu am de mult masina, si nu pot spune ca asta se intimpla numai dupa 130 - atunci am sesizat prima data.

Problema e ca ramine becul din bord pina la o noua repornire a motorului - nu poate fi stins prin apasarea butonului DSC.

 

La voi dupa prima "derapare" [aprindere bec DSC] becul ramine aprins tot timpul sau numai cit timp lucreaza si apoi se stinge ???

 

La mine la pornirea motorului DSC este stins [adica DSC operational], din buton poate fi dezactivat [bec aprins] sau activat [bec stins] - am incercat sa vad asta si este ok.

Edited by bazil
Link to comment
Share on other sites

sigur ai o problema la vreun senzor,da o fuga pana la AB ! dar ai grija sa nu te trimita acasa cum l-au trimis pe benarcis pt ca nu avea programare  :blink:

150575[/snapback]

Am facut testul de electronica [computer sau cum s-o fi chemind] acum 4 zile si in lista de erori nu a aparut nimic despre DSC.

Nu ar fi trebuit sa apara ??

Sau este un alt test ce trebuie solicitat.

Link to comment
Share on other sites

  • 8 months later...
Mi-am facut unghiurile - in factura [reprez. bmw] scrie ca au facut

- geometrie directie

- reglaj punti

Au deranjat poate ceva prin reglaj punti ??

150896[/snapback]

 

S-a rezolvat problema cu aprinderea becului DSC "din senin" [asta inseamna DSC system failure]].

Becul Dsc NU se aprindea pentru ca viteza era peste 100km/h ci pentru ca drumul era drept [fara curbe] pe o portiune mai lunga :=)) - chiar nu este banc.

Problema este in legatura directa cu manopera facuta de reprezentanta bmw din Tim - adica unghiurile rotilor/puntilor fara indeplinirea tuturor procedurilor.

 

Nu am circulat prea des in afara orasului - dar becul DSC se aprindea de fiecare data.

In oras niciodata !

 

Eroarea era "unghi volan neplauzibil" si venea din faptul ca atunci cind mi-au schimbat bieleta de directie si au refacut unghiurile fata/spate si reglaj punti [la reprezentanta bmw Timis] nu au setat dupa ajustarile unghiurilor pozitia de zero a volanului [calibrarea senzorului de rotire din volan]. Nu este vorba de faptul ca volanul trebuie "sa stea drept" la mers in linie dreapta.

Eu sunt foarte suparat pe reprezentanta din Tim si le-am spus ca nu voi calca pe la ei decit atunci cind nu mai exista nici o alta optiune - am avut din pacate si alte motive ca sa le spun asta - nu doar din acest motiv al omiterii setarii parametrilor volan.

Asta dupa ce cu o zi inainte din diagnoza facuta la bmw a rezultat ca nu aveam erori pe DSC.

Le-am spus despre ce este vorba -evident ca au spus ca rezolva - adica 100ron diagnoza [probabil sa afle de ce au uitat] +270ron verificare/reglaje punti [daca in urma diagnozei era necesar] -

 

Mi-am rezolvat problema in alta parte, reverificind unghiurile [care nu au mai necesitat reglaje de la ajustarea anterioara] - totul m-a costat 105 ron [calibrare+verificare unghiuri].

 

Aceasta manopera este obligatorie [verificarea/reglarea de unghiuri] inainte de reajustarea [soft] a pozitiei de zero [drum drept] a senzorului de rotire a volanului.

Tipul a spus ca este o componenta de siguranta si nu este de joaca.

 

Concluzia : intrebati dupa refacerea unghiurilor daca i-au spus si volanului ca au umblat la unghiuri/punti :=).

Edited by bazil
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.