Jump to content

Xdrive sau quattro


Bec

Care este mai "bun"?  

661 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Votez cu quattro . Se spune ca in lumea raliurilor (WRC) exista 2 epoci : epoca dinaintea lui Audi quattro si epoca dupa Audi quattro. Inaintea lui audi quattro toate masinile de raliu aveau trectiunea doar pe 2 roti odata cu aparitia lui quattro toate masinile au fost depasite tehnologic si au fost nevoite sa treaca si ele pe o trectiune integrala. Audi a fost prima marca care a introdus tractiunea integrala (prin anii 70 cred) pe o berlina . la acea vreme se credea ca aceasta tractiune integrala este prea grea pt a se monte pe o berlina dar audi le-a demonstrat contrariul. au castigat numeroase campionate mondiale de raliuri datorita acestui "quattro" chiar si cu o femeie la volan,ea devenind prima femeie care a castigat un wrc.

 

 

 

In concluzie desi sunt fan BMW tre sa recunosc ca BMW la tractiune integrala sunt net inferiori Audi.

Link to comment
Share on other sites

am avut 4 cu x-drive (2 x3 si 2 x5) si un quattro. imi pare rau sa spun dar x parca mai pierde aderenta pe cate o roata, quattro parca sta mai bine infipt in drum. e o parere pur subiectiva, poate contrazice datele de pe hirtie.

142390[/snapback]

 

x-drive cu DTC?

Link to comment
Share on other sites

Eu am votat pentru Audi sunt si am fost un mare pasionat al 4x4.Daca ar trebui sa aleg as alege fie Subaru sau Audi mecanica a fost si e sfanta asa cum inchizi un diferential asa merge nu clipeste din tractiune o secunda.Pe cand electronica are mari tolerante dar evident e mai ieftina si mai usoara ce duce la consumuri mai mici.Dar daca ai 30-50 de zapada nu te mai uiti la consum si esti fericit ca ai un quattro.Dar parerile sunt diferite fiecare le stie pe ale lui eu am condus in viata mea tot ce pote fii 4x4,si stiu ce inseamna asa un sistem mai ales ca lucrez cu masini.
Link to comment
Share on other sites

Intr-adevar Turbo-mann stie despre ce vorbeste, dar din pacte sunt prea putini ca el si pana atunci nu putem vorbi decat din reviste sau scurte experiente. Eu unul tocmai d-aia am si evitat sa zic care e mai bun ci doar de ce as alege xDrive.

 

Apoi, ca sa stabilim care e mai bun, ar trebui sa avem prea multe cunostinte si prea mare experienta practica. Prin urmare ar putea vb intr-un astfel de topic doar 3-4 insi iar restul ar sta sa se uite.

Link to comment
Share on other sites

Eu nu ma pronunt, dar va dau un link:

 

http://video.google.com/videoplay?docid=90...018466&q=xdrive

143168[/snapback]

Nu pot sa cred , adica Audi nu a mai putut sa plece de acolo?!? , daca nu stiam ca Audi are tractiune fata si Quattro ziceam ca are doar tractiune spate... nu stiu ce sa spun, am ramas mut. Am vazut pareri de oameni avizati , inclusiv colegul nostru de forum , stie el care :blink: si pe acolo se zicea cam invers de ce arata imaginile astea...

Link to comment
Share on other sites

Nu stiu ce sa spun si mie mi-a fost greu sa cred, dar aparent asa s-a intamplat, cred ca al doilea video, cel in italiana, lamureste mai bine de ce. Acum ca in timp ce noi vedeam, cum intra Audi-ul cu spatele poate aia modificau ceva la rampa... :blink:
Link to comment
Share on other sites

deci AUDI cu 4x4 este zero , adica tractiunea aia integrala e total inutila , nu inteleg cum de se intampla aia si nu cupleaza fata , orice ar fi , masina trebuie sa plece de acolo... deci ori e manarie , ori nu stiu ce sa mai spun , poate TurboMann , ne lamureste
Link to comment
Share on other sites

Eu personal nu ma iau dupa filme.filmuletze ci cea ce vad si simt eu personal,am fost in viata mea la N concursuri si am vazut masini adevarate 4x4 si cand ma gandesc ca o Lada Niva poate sa dea lectii la 4x4 electronic la orice ora rand numai.O technica de mecanica din anii 1970 e mai buna decat orice electronica din 2006-2007.Din pacate asta e realitatea.
Link to comment
Share on other sites

Si apropo GTR eu am avut si un Suzuki Samurai si un Vitara caci aici in Germania era mai greu sa iei un Lada Niva mai ales pentru piese,dar am vazut in Croatia la un concurs ce fac aceste masini poti sa uiti multe pacat ca numai concurez sa mai dau un Dracula Tur ca in 1995.
Link to comment
Share on other sites

Daca ne apucam sa facem comparatii intre comportamentul off road al unei masini ca Lada Niva sau Suzuky Vitara cu un sedan 4x4...si electronic pe deasupra o luam clar pe aratura...aici era vorba de transmisia quattro si cea x-drive si cel care a deschis treat-ul banuiesc ca se gandea la comportament on road...si incerc sa indraznesc mai mult...cred ca vroia o comparatie intre sedan-urile echipate cu o astfel de transmisie integrala. Se stie foarte bine ca BMW nu a facut si nu face masini cu veleitati off road.

Daca vorbim de off road trebuie sa vorbim de un sistem mecanic, de reductor si de multe alte artificii tehnice. Un Aro 244 poate face de ras multe din SUV-urile de marca. Este foarte clar ca 4x4 mecanic (+reductor eventual) este rege cand esti in noroi pana la gat sau participi la Dracula Tour. Nu poti compara in off road un Nissan Patrol cu un 530xi, X3 si nici macar cu un X5.

Asa ca hai sa revenim cu picioarele pe ...asfalt... :blink:

Link to comment
Share on other sites

Stiu ca despre asfalt era vorba numai eu am vrut sa ajung la un final si asta e un 4x4 cu multa mecanica bate orice electronica si pe asfalt si rezulatul e simplu Audi cam are totul mecanic deci concluzia daca e bun in teren e si mai bun pe asfalt.
Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.