Jump to content

Tacanit Motor e34


Andinircu

Recommended Posts

Buna ziua, tocmai am achizitionat un E34 525TDS an 94, 200.000 km atestati reali, ideea este ca cel care a avut-o in Romania( a parcurs doar vreo 20.000 km) nu cred ca i-a schimbat uleiul la motor, controland-o la joja era cu vreo 3 mm sub nivelul minim al jojei, i-am facut schimbul de ulei, 6,7 L Castrol Magnatec 10W-40 TurboDiesel, cel care mi-a facut schimbul de ulei m-a intrebat daca masina a stat mult fara sa circule, intr-adevar proprietarul in afara de cei 20.000 km facuti in decurs de 3 ani nu a mers cine stie cat, in fine mecanicul mi-a zis sa ma dau un pic la ea ca sa isi curete un pic turbo,injectoare ,etc...dupa vreo 10 km de mers sportiv cand am dus-o in parcare parca nu mai mergea motorul la fel de silentios ca inanite, se aude un tacanit parca de tacheti la relanti si cand accelerez se accentueaza zgomotul, stiu ca are tacheti hidraulici(autoreglanti???), sau poate sa fi fost vreun injector care a batut??? Am mai lasat-o vreo 2 ore dupa care am facut un drum scurt de vreo 3km e mers normal, cand am pornit motorul nu se mai auzea zgomotul. De la ce a fost, cineva a patit???? Am sa ma mai dau un pic la ea sa vad daca mai face.
Link to comment
Share on other sites

probabil e uleiul. Magnatec nu e un ulei bun, pune edge sau un al ulei sintetic. Edge 5w-40 e sintetic de exemplu si mai bin, sau tot 10w-40, dar sintetic,liqui molly, motul, altceva.. Edited by DOMI
Link to comment
Share on other sites

Eu am bagat 10w40 o perioada destul de mare de timp in motor si nu erau zgomote. Cand am trecut pe 5w40 nu s-a simtit nici o diferenta de zgomote. De multe ori poate fi uleiul insa la tine cred ca e altceva, ori pompa ori vreun injector tacane. Eu as baga un plin de motorina si niste aditiv de curatare injectoare si as lua-o la alergat putin. Asa vei afla si daca sunt probleme cu masina, daca a stat mult pe dreapta.
Link to comment
Share on other sites

pai este un ulei semi-sintetic, , gama cea mai de jos de la castrol. Sau poate e contrafacut. Daca zici ca dupa o forja ai tacanit, si cand mergi relativ normal e ok, inseamna ca nu face fata la forja, nu poate asigura o ungere corecta.

 

Nu cred ca e problema ca e 10w-40 in general, ci cei ulei ai acum in masina.

Vezi si tu cum se mai comporta si mai incolo schimba-l, incearca alt ulei.

Edited by DOMI
Link to comment
Share on other sites

Da, am sa il las vreo cateva mii de klm dupa care am sa ii bag un ulei mai bun, pareri despre liqui moly? daca este bun ar trebui sa ii bag tot un 10w-40?? ce este recomandat si bun pentru un e34 525 tds din 1994? multumesc mult anticipat celor care ma vor ajuta cu un raspuns, sunt posesor nou gama bmw si momentan nu ma pricep foarte bine.

 

Intrebare pentru Domi ca am vazut ca ai cutie automata, la fel si eu 6 trepte, cam la ce interval se schimba uleiul la cutie???

Link to comment
Share on other sites

daca ai e34 automat se face la 50-60 k km. Merge aproape orice ulei compatabil dexron III. La service mi-au pus Motul Multi ATF.am deja mai bine de 40 k de la schimb, ma pregatesc de urmatorul schimb in vreo 2-3 luni asa.. a fost vreo 100d e euro toata treaba. daca tin bine minte. Nu e scump oricum la e34.

 

 

Ulei la motor folosesc Liqui molly sintetic. 10w-40.dar eu am alt motor, e de 2.5 L benzina. . E o firma cu o reputatie solida, cel putin in DE. si fiind mai putin cunoscuta e mai putin probabil sa fie contrafacut . La pret e cam cat castrol edge, , nu faci mare economie. EU unul sunt multumit.

 

 

 

 

mai multe despre cutii automate citesti aici. Acolo sunt vreo 2-3 documente cu tipuri de ulei aprobate de producator (cea de la ZF) si o lista cu uleiuri valvoline pentru BMW.

http://www.bmwclub.r...-intretinere-r9

Edited by DOMI
Link to comment
Share on other sites

pai e greu asa de spus, zi si tu mai multe amanunte, ce motor ai exact , ce tacane, cand tacane.

 

 

In plus in topicul asta se discuta de cu totul alt motor M51, diesel. din semnatura ta am vazut ca ai un 316i.

Si de regula se schimba toti , nu numai cei defecti,daca esti sigur ca ai cativa afectati, ceilalti o sa urmeze in curand.

Edited by DOMI
Link to comment
Share on other sites

da la 4 cilindri motoarele mai vechi este o problema comuna.si eu m am lovit de ea pe vremea cand aveam un e30 de 1,8 desi moturul era16 valve.tacaneau tachetii ca la diesel :shifty:

 

pai am un 318i, e36, '97. motorul tacane pana ajunge apa la 90 grd., iar cand cand este frig afara face foarte rau ( zici k e diesel) pana isi ia ulei. zgomotul predomina in decelarari.

am mai avut un 316i din '96..si acum plang dupa el :cry: ....abia se auzea motorul la relantii....impecabila masinuta. asta e..soarta. :cry:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.