Jump to content

intreruperi motor e46 150hp


bpetri

Recommended Posts

Nu...dar am cumparat furtun vacuum si in prima faza o sa il schimb pe acesta.

Oricum si cu furtunul de la EGR scos tot am intreruperile...deci nu cred ca e de la electrovalva.

 

Uite alt topic cu aceeiasi problema http://www.bmwclub.ro/forums/topic/73545-merge-cu-intreruperi-intre-1800-2200rpm/

Aceeasi problema o am si eu cu intreruperile. Dar eu astept sa se incalzeasca apa la 90 si nu mai am probleme:P

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 140
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Salut,

 

Am si eu problema asta cu intreruperile/turatia neuniforma mai ales de cand temperatura a scazut. In plus masina nici nu trage asa cum o facea alta data si la turatii mici in sarcina aproape ca se ineaca. cand motorul se incalzeste intreruperile se mai simt foarte putin la relanti. la turatii de peste 1500 rtm nu se mai simt deloc. asta vara cand porneam si aerul conditionat se simtea destul de puternic in turatia motorului. pana vara asta aerul conditionat nu-mi "afecta" deloc turatia. Am fost ieri si am facut un test motor din care a reiesit ca debitmetrul nu este in parametrii si un injector care este pe -1.25. Injectorul nu ar fi o problema stringenta pt ca este suplinit de celelalte. Baiatul care mi-a facut testul mi-a recomandat sa schimb intai filtrul epurator si apoi sa vad cum se comporta masina. daca nu-si revine sa mai fac un test si eventual sa schimb si debitmetrul.

Astazi am cumparat filtrul epurator si o sa-l schimb saptamana asta. Poate la mine o sa functioneze doar cu atat.

Am tot citit pe aici de curatat senzor presiune din admisie, curatat EGR, scos/curatat clapete din admisie, curatat intercooler, inclocuit furtune Vacuum etc. As vrea la un moment dat sa fac si eu toate operatiile astea dar sincer eu nu ma pricep si nici nu am sculele necesare. Unde imi recomandati sa fac toate astea?

Am uitat sa mentionez ca am un 320D 150CP

 

multumesc

Link to comment
Share on other sites

Salut,

 

Am si eu problema asta cu intreruperile/turatia neuniforma mai ales de cand temperatura a scazut. In plus masina nici nu trage asa cum o facea alta data si la turatii mici in sarcina aproape ca se ineaca. cand motorul se incalzeste intreruperile se mai simt foarte putin la relanti. la turatii de peste 1500 rtm nu se mai simt deloc. asta vara cand porneam si aerul conditionat se simtea destul de puternic in turatia motorului. pana vara asta aerul conditionat nu-mi "afecta" deloc turatia. Am fost ieri si am facut un test motor din care a reiesit ca debitmetrul nu este in parametrii si un injector care este pe -1.25. Injectorul nu ar fi o problema stringenta pt ca este suplinit de celelalte. Baiatul care mi-a facut testul mi-a recomandat sa schimb intai filtrul epurator si apoi sa vad cum se comporta masina. daca nu-si revine sa mai fac un test si eventual sa schimb si debitmetrul.

Astazi am cumparat filtrul epurator si o sa-l schimb saptamana asta. Poate la mine o sa functioneze doar cu atat.

Am tot citit pe aici de curatat senzor presiune din admisie, curatat EGR, scos/curatat clapete din admisie, curatat intercooler, inclocuit furtune Vacuum etc. As vrea la un moment dat sa fac si eu toate operatiile astea dar sincer eu nu ma pricep si nici nu am sculele necesare. Unde imi recomandati sa fac toate astea?

Am uitat sa mentionez ca am un 320D 150CP

 

multumesc

 

Am schimbat eu filtru epurator, curata EGR, clapete, admisie, senzor de admisie, inlocuit si o parte din furtunase de vacum si tot asa. E o chestie de senzor ceva , temperatura motorului nu neaparat aerul rece de afara. Despre asta merge :p , Trebuie mentinuta peste 2000 ca sa scapi de suturi ca la dacie. Si am mai obs ca mai mult face asa cand ar trebui sa intre frana de motor, ba intra ba nu atunci face , in sarcina mai putin.

Link to comment
Share on other sites

Am schimbat eu filtru epurator, curata EGR, clapete, admisie, senzor de admisie, inlocuit si o parte din furtunase de vacum si tot asa. E o chestie de senzor ceva , temperatura motorului nu neaparat aerul rece de afara. Despre asta merge :p , Trebuie mentinuta peste 2000 ca sa scapi de suturi ca la dacie. Si am mai obs ca mai mult face asa cand ar trebui sa intre frana de motor, ba intra ba nu atunci face , in sarcina mai putin.

sa inteleg ca tot nu ti-ai rezolvat problema? la tine trage bine?

si vrei sa-i mai faci ceva sau o lasi asa?

 

Eu am schimbat debitmetru.

Ca si simptome:

1 - nu trage pana in 2000 rpm, parca are un fel de lag(apasam acceleratia, consumul instant crestea in 20 si masina parca nu se ducea deloc)

2 - la mers constant in 2000 rpm la rece(semirece) are intreruperi(genul celor de la dacie cand se infunda jiclorul)

3 - se simte cu adevarat ca trage abia dupa 3000rpm

4- la rece(mai jos de 7-8 grade) la prima pornire am mici fluctuatii ale turometrului

5 - masina nu consuma ulei si nu scoate fum deloc

 

Testul l-am facut la George la Pitesti (dereglatu) care mi-a curatat si EGR-ul, senzorul de pe admisie, schimbat filtru epurator cu unu cu pasla(aveam decantor), tot atunci facand si revizia (filtre si ulei)...dar intreruperile tot persistau. Tin sa precizez ca aceste intreruperi sunt doar la rece(semirece), la cald nu apar.

 

Pe tester nu a dat nimic, doar putin debitmetrul cica nu ar fii fost in parametri. Am luat debitmetru nou BOSCH pe care l-am montat si iar am fost la Pitesti de l-am calibrat tot la George. Timp de 4-5 zile masina nu a mai avut intreruperi si parca tragea un pic mai bine, dar apoi problema a reaparut.

 

Am scos chiar si furtunul de la EGR si de la turbina si intreruperile la mers constant tot apar.

 

Deci...schimbatul debitmetrului nu a rezolvat problema(chiar am ramas cu un debitmetru original functional pe stoc).

 

exact aceleasi simptome le am si eu. eu o sa schimb intai epuratorul... nu doar partea de separare ulei ci intreg epuratorul pt ca are o valva care se poate bloca si influenteaza turbina...

Link to comment
Share on other sites

...si un injector care este pe -1.25

-1.25 la ralanti probabil... Ati incercat sa vedeti parametrul asta si turand motorul in gol sau in sarcina? Daca sare de +/-3 cu motorul turat, eu zic sa iei in calcul serios injectorul ca o cauza pentru intreruperi.

Edited by djtaotao
Link to comment
Share on other sites

-1.25 la ralanti probabil... Ati incercat sa vedeti parametrul asta si turand motorul in gol sau in sarcina? Daca sare de +/-3 cu motorul turat, eu zic sa iei in calcul serios injectorul ca o cauza pentru intreruperi.

 

am facut si log in mers si ramane la valoarea asta. nu iese din parametrii producatorului.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
  • 6 months later...
un prieten are un e90 de 163cp,si a inceput sa faca la fel ca cele de 150cp, avand si eu aceeasi problema am fost curios ce va face(ca eu am incercat aproape toate operatiile recomandate)si a fost la niste baieti din cj, care i-au schimbat electrovalva egr, dar pierburg originala, iar inainte de asta eu ii schimbasem senzorul de aer din admisie, si s-au diminuat aproape total acele intreruperi.
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Am schimbat si electrovalva turbo...si iar nimic. In cele din urma am schimbat si senzorul de presiune de pe admisie si se simte o imbunatatire majora...trage mult mai bine dar acele intreruperi la mers constant, cu motorul rece, nu au disparut.

Baiatul cu testerul care mi-a gasit si senzorul MAP defect mi-a zis ca ar fii de la pompa intermediara de motorina de sub scaun.

Edited by danielt
Link to comment
Share on other sites

Iti intrerupe si acum, pe temperaturile astea mari? De obicei intreruperile cica s-ar manifesta doar la 17-18 grade temperatura ambianta.

Verifica cu atentie sub masina, la intercooler sa nu ai urme de ulei la imbinarile cu tubulaturile. Daca ai ulei, pe acolo pierzi presiune. Se inlocuiesc garniturile de la imbinari.

Deasemenea, verifica sa nu ai ulei pe cotul care leaga debitmetrul de turbo. Daca ai ulei, el iese ori din cauza ca e obosita garnitura de etansare de pe turbina ori pe la racordul cu epuratorul de ulei (iese ulei => trage si aer fals).

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
exact aceasta problema o am si eu..am schimbat debitmetru original la reprezentanta am curatat si EGR-ul si tot nimic!prima data am scos mufa de la debitmetru,mergea perfect..cu becul de la motor aprin in bord dar mergea ca inainte,iar acum cu debitmetru cel nou e ca si cu cel vechi!cred ca problema asta nu are solutie...am fost si la tester la bmw de 2 ori...nu mi-au gasit nimic!
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
si eu am aceasta problema si tind sa cred ca este din injectoare,ptr ca din ce am citit pe aici sau schimbat cam tot ce tine de valve si racorduri fara nici un rezultat...ce nu am auzit este faptul ca nu s-a umblat la injectoare...daca rezolva cineva aceasta problema sa posteze aici.masina mea este e90 320d 163cp M47 si imi face treaba asta de doua zile ,dar foarte rar ...se manifesta ca atunci cand ai jiglerul infundat la dacie(cine a avut stie):) undeva sub 2000rpm si vrei sa o accelerezi dar nu se accelereza cateva secunde dupa care isi revine si se tureaza normal...din ce se scrie pe aici aceasta problema este una destul de delicata si apare in special la motoarele m47..daca ma insel va rog sa ma contrazice-ti. Edited by cristy7610
Link to comment
Share on other sites

si eu am aceasta problema si tind sa cred ca este din injectoare,ptr ca din ce am citit pe aici sau schimbat cam tot ce tine de valve si racorduri fara nici un rezultat...ce nu am auzit este faptul ca nu s-a umblat la injectoare...daca rezolva cineva aceasta problema sa posteze aici.masina mea este e90 320d 163cp M47 si imi face treaba asta de doua zile ,dar foarte rar ...se manifesta ca atunci cand ai jiglerul infundat la dacie(cine a avut stie):) undeva sub 2000rpm si vrei sa o accelerezi dar nu se accelereza cateva secunde dupa care isi revine si se tureaza normal...din ce se scrie pe aici aceasta problema este una destul de delicata si apare in special la motoarele m47..daca ma insel va rog sa ma contrazice-ti.

eu am rezolvat-o : piesa si manopera 580 lei si zice asa:inlocuire traductor de presiune pt supapa de recilculare a gazelor de esapament

asta a fost la mine...dar poate fi si din alte motive am inteles!

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
salut,am avut si eu acele intreruperi despre care vb. plus o oscilare a relantiului la prima pornire si am incercat sa schimb si curat cam tot ce era posibil (egr,electrovalva,debitmetru,senzor rampa,verificat pompa motorina de sub scaun si asa mai departe)intr-o zi m-am hotarat sa blochez clapetele din galeria de admisie pt. siguranta mea,scotand vacuumul de la ele si blocandu-l cu un surub si surpriza,masina merge mult mai bine nu mai ocileaza relantiul,accelereaza mult mai bine cel putin in plaja 1500-1800 unde aveam probleme nu mai intrerupe....incercati sa anulati vacuumul de la clapete si faceti o proba timp de cateva zile nu apare nici o eroare (320d 110kw 2004)bafta.
Link to comment
Share on other sites

salut,am avut si eu acele intreruperi despre care vb. plus o oscilare a relantiului la prima pornire si am incercat sa schimb si curat cam tot ce era posibil (egr,electrovalva,debitmetru,senzor rampa,verificat pompa motorina de sub scaun si asa mai departe)intr-o zi m-am hotarat sa blochez clapetele din galeria de admisie pt. siguranta mea,scotand vacuumul de la ele si blocandu-l cu un surub si surpriza,masina merge mult mai bine nu mai ocileaza relantiul,accelereaza mult mai bine cel putin in plaja 1500-1800 unde aveam probleme nu mai intrerupe....incercati sa anulati vacuumul de la clapete si faceti o proba timp de cateva zile nu apare nici o eroare (320d 110kw 2004)bafta.

eu o las 3 - 4 minute sa mearga inainte si merge perfect. eu tind sa cred ca e la bujiile incandescente care cica ar functiona cand e motorul rece( nu sunt sigur de asta) si ale mele sigur nu functioneaza niciuna :p

Link to comment
Share on other sites

eu o las 3 - 4 minute sa mearga inainte si merge perfect. eu tind sa cred ca e la bujiile incandescente care cica ar functiona cand e motorul rece( nu sunt sigur de asta) si ale mele sigur nu functioneaza niciuna :p

Si ce legatura sa aibe bujiile cu intreruperea?

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

Si ce legatura sa aibe bujiile cu intreruperea?

nu sunt sigur de asta :( e doar ceva ce am auzit si eu. eu daca am si motorul cald sa spun cat de cat(oprit de 2 3 ore la 10 - 15 grade) si nu o las macar 1 min dupa ce o pornesc oscileaza. daca o las merge perfect

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Aceeasi problema o am si eu cu intreruperile. Dar eu astept sa se incalzeasca apa la 90 si nu mai am probleme:P

 

aceeasi problema o am si eu cu intreruperile doar ca la mine intrerupe dupa ce ajunge apa la 90:( si numai nu pot rezolva problema...

Edited by unuunu2
Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...
Am si eu ceva oscilatii la ralanti, spre ex cand stau la semafor si motorul nu e incalzit. Oscileaza cam 50 de ture, practit nu simit oscilatia doar am observat acul turometrului cu urca si coboara usor. Egr-ul e curatat, masina trage bine... ce sa fie?
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.