Jump to content

intreruperi motor e46 150hp


bpetri

Recommended Posts

eu am curatat senzorul ala si degeaba tot face...

cineva imi zice ca, ar putea fi si vina injectoarelor, cica sunt foarte sensibile(mai ales la bmw)+motorina proasta din ro. si zice ca dupa un anumit nr. de km. se uzeaza putin, si se simt acele intreruperi, mai ales cand dozeaza cantitate mica de combustibil (tipu lucreaza la un service auto)

 

e undeva in spatele galeriei de admisiei,o sa iti caut localizarea exacta pe realoem

mercy...

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • Replies 140
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

am revenit cu ceva nou (zic eu), am curatat filtru valva egr..... si nu se cunoaste nici o modificare, acum as vrea sa scot furtunelu ala de la egr, cum mi-a sugerat cineva mai sus, si o sa revin cu pareri, apropo:(nu era murdarie pe filtrul ala mic)
Link to comment
Share on other sites

atasez cateva poze facute azi si as vrea sa va uitati si voi la bmw-urile voastre sa vedeti daca si la voi este asa(parca lipseste un furtunas) as fi curios daca chiar asa e lasat stutul ala gol sau imi lipseste mie ceva..... mercy anticipat!

 

post-44335-0-00111900-1302516909_thumb.jpgpost-44335-0-36003700-1302516921_thumb.jpgpost-44335-0-65636600-1302516931_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

salutare, sunt cam incepator pe forum,am un e46 320d,2004, si simt niste mici intreruperi la mersul lin, adica de ex. merg in localitate cu viteza regulamentara si in acest timp cand motorul merge foarte lin indiferent de treapta de viteza apar mici intreruperi si scapari(DOAR ATUNCI)chiar daca e pusa pe pilot automat. va multumesc si va rog doar daca sunteti informat sa va postati parerile.

 

eu am cautat 2 ani rezolvare la problema asta :)

 

deci , trebuie curatat senzorul de presiune din admisie(atentie ,nu doar senzorul , locul unde se infige face o calamina in fata senzorului si nu mai ajunge presinea la el , deci trebuie intepat si acolo) ,curatat egr si verificat sa functioneze si scos clapetele din admisie :)

 

garantat nu vei mai avea probleme ;)

 

senzorul presiune admisie unde se afla, e cumva ala care e pe futunul(teava alumuniu) dintre intercooler si galeria de admisie, sau mai are si altul?

 

uite-l aici , piesa 16 :)

vine in spatele motorului/admisiei

http://www.realoem.com/bmw/diagrams/h/w/141.png

 

cineva imi zice ca, ar putea fi si vina injectoarelor, cica sunt foarte sensibile(mai ales la bmw)+motorina proasta din ro. si zice ca dupa un anumit nr. de km. se uzeaza putin, si se simt acele intreruperi, mai ales cand dozeaza cantitate mica de combustibil (tipu lucreaza la un service auto)

 

 

 

asa am fost prostit si eu...si tot la fel facea dupa ce le-am schimbat degeaba 4000ron...

 

am revenit cu ceva nou (zic eu), am curatat filtru valva egr..... si nu se cunoaste nici o modificare, acum as vrea sa scot furtunelu ala de la egr, cum mi-a sugerat cineva mai sus, si o sa revin cu pareri, apropo:(nu era murdarie pe filtrul ala mic)

 

nu anula EGR, masina o sa iti para ca merge mai rotund dar nu o sa mai traga "brutal" in blana..

 

atasez cateva poze facute azi si as vrea sa va uitati si voi la bmw-urile voastre sa vedeti daca si la voi este asa(parca lipseste un furtunas) as fi curios daca chiar asa e lasat stutul ala gol sau imi lipseste mie ceva..... mercy anticipat!

 

post-44335-0-00111900-1302516909_thumb.jpgpost-44335-0-36003700-1302516921_thumb.jpgpost-44335-0-65636600-1302516931_thumb.jpg

 

acel furtunas scos intentionat, este pt actionarea clapetelor :)

 

cine a avut masina l-a anulat pt a nu avea probleme de absorbtie in motor a acestora(oricum trebuia astupat furtunul piesa 12 in schita de mai sus nu lasat asa gol, sa piarda vacumul..d-aia iti si sugeram sa le scoti de tot

Edited by POIUYT
Link to comment
Share on other sites

eu am cautat 2 ani rezolvare la problema asta :)

 

deci , trebuie curatat senzorul de presiune din admisie(atentie ,nu doar senzorul , locul unde se infige face o calamina in fata senzorului si nu mai ajunge presinea la el , deci trebuie intepat si acolo) ,curatat egr si verificat sa functioneze si scos clapetele din admisie :)

 

garantat nu vei mai avea probleme ;)

 

 

 

uite-l aici , piesa 16 :)

vine in spatele motorului/admisiei

http://www.realoem.com/bmw/diagrams/h/w/141.png

 

 

 

asa am fost prostit si eu...si tot la fel facea dupa ce le-am schimbat degeaba 4000ron...

 

 

 

nu anula EGR, masina o sa iti para ca merge mai rotund dar nu o sa mai traga "brutal" in blana..

 

 

 

acel furtunas scos intentionat, este pt actionarea clapetelor :)

 

cine a avut masina l-a anulat pt a nu avea probleme de absorbtie in motor a acestora(oricum trebuia astupat furtunul piesa 12 in schita de mai sus nu lasat asa gol, sa piarda vacumul..d-aia iti si sugeram sa le scoti de tot

deci oricum acolo era un furtunas, dupa cum bine am banuit eu, dar faza cu clapetele ma baga in ceata totala,..... de ce trebuiesc anulate?.. ce rol au acele clapete? de ce a scos cineva intentionat acel furtunas? as vrea sa-l pun la loc .... are ceva? sau anularea clapetelor ce ar insemna? cu ce se astupa locurile ramase(ma refer la tija clapetelor)sau tija ramane... daca ma poate cineva lamuri ar fi tare bine

 

eu am cautat 2 ani rezolvare la problema asta :)

 

deci , trebuie curatat senzorul de presiune din admisie(atentie ,nu doar senzorul , locul unde se infige face o calamina in fata senzorului si nu mai ajunge presinea la el , deci trebuie intepat si acolo) ,curatat egr si verificat sa functioneze si scos clapetele din admisie :)

 

garantat nu vei mai avea probleme ;)

 

 

 

uite-l aici , piesa 16 :)

vine in spatele motorului/admisiei

http://www.realoem.com/bmw/diagrams/h/w/141.png

 

 

 

asa am fost prostit si eu...si tot la fel facea dupa ce le-am schimbat degeaba 4000ron...

 

 

 

nu anula EGR, masina o sa iti para ca merge mai rotund dar nu o sa mai traga "brutal" in blana..

 

 

 

acel furtunas scos intentionat, este pt actionarea clapetelor :)

 

cine a avut masina l-a anulat pt a nu avea probleme de absorbtie in motor a acestora(oricum trebuia astupat furtunul piesa 12 in schita de mai sus nu lasat asa gol, sa piarda vacumul..d-aia iti si sugeram sa le scoti de tot

deci oricum acolo era un furtunas, dupa cum bine am banuit eu, dar faza cu clapetele ma baga in ceata totala,..... de ce trebuiesc anulate?.. ce rol au acele clapete? de ce a scos cineva intentionat acel furtunas? as vrea sa-l pun la loc .... are ceva? sau anularea clapetelor ce ar insemna? cu ce se astupa locurile ramase(ma refer la tija clapetelor)sau tija ramane... daca ma poate cineva lamuri ar fi tare bine

Link to comment
Share on other sites

mercy, din cate am vazut trag concluzia:- avand in vedere ca la mine e scos acel furtunas care actioneaza clapetele, ele sunt tot timpul deschise, deci nu isi fac treaba.... asa ca pot sa consider ca nu le am(d.p.d.v,al functionarii motorului), oricum ma gandesc sa curat admisia, si e posil sa le demontez(doar tablitele si surubele)...

Link to comment
Share on other sites

si imi trece prin minte o alta chestie avand in vedere ca la unii au ajuns in motor acele clapete, ma gandesc la faptul ca acea electrovalva care le actioneaza poate sa aiba o functionare defectuoasa, si sa le actioneze pe pozitia "inchis", cand motorul are debitul de aer mare(adica pe turatie), si atunci le forteaza inutil, ca avand in vdere faptul ca sunt din fier totusi, si cand ele sunt pe pozitia "inchis" e totusi, la turatie mica, cand fluxul de aer nu are asa presiune, iar in rest sunt deschise(la aceste concluzii am ajuns in urma citirii acelui topic de mai sus)
Link to comment
Share on other sites

stie cineva cat costa electrovalva egr si aia de la turbo???

 

vreau sa schimb si furtunasele..am inteles ca alea se vand la metru..11 euro /m...cati metrii imi trebuie?

 

eu am curatat egr-ul, clapetele si senzorul de presiune de pe galerie dar fara rezultat..

Link to comment
Share on other sites

stie cineva cat costa electrovalva egr si aia de la turbo???

 

vreau sa schimb si furtunasele..am inteles ca alea se vand la metru..11 euro /m...cati metrii imi trebuie?

 

eu am curatat egr-ul, clapetele si senzorul de presiune de pe galerie dar fara rezultat..

electrovalva de la egr in jur de 380ron iar la turbina nu stiu la modelul meu 2004 este actionata electric iar furtunul de vacuum intre 10 si 30ron metrul.

 

3,4 m

Link to comment
Share on other sites

stie cineva cat costa electrovalva egr si aia de la turbo???

 

vreau sa schimb si furtunasele..am inteles ca alea se vand la metru..11 euro /m...cati metrii imi trebuie?

 

eu am curatat egr-ul, clapetele si senzorul de presiune de pe galerie dar fara rezultat..

 

schimba mai intai furtunasele si dupa aceea vezi si electrovalvele ca poate ai vreo surpriza :D

Link to comment
Share on other sites

stie cineva cat costa electrovalva egr si aia de la turbo???

 

vreau sa schimb si furtunasele..am inteles ca alea se vand la metru..11 euro /m...cati metrii imi trebuie?

 

eu am curatat egr-ul, clapetele si senzorul de presiune de pe galerie dar fara rezultat..

 

 

daca ai model 2004 , nu ai electrovalva la turbo.

 

ai turbina electrica, ca la e90

Link to comment
Share on other sites

stie cineva cat costa electrovalva egr si aia de la turbo???

 

vreau sa schimb si furtunasele..am inteles ca alea se vand la metru..11 euro /m...cati metrii imi trebuie?

 

eu am curatat egr-ul, clapetele si senzorul de presiune de pe galerie dar fara rezultat..

ce fel de furtun ai gasit tu cu 11 eur/m, ca eu am luat ieri furtun imbracat in panza cu 10 LEI/m,

Link to comment
Share on other sites

original bmw nou..prefer sa iau unul bun..sa ma tina macar cativa ani..

dar ca sa schimbi toate furtunasele de vacum trebuie sa demontezi galeria de admisie? la turbo nu imi trebuie ca e electric, doar restul, ca vreau sa le schimb toate.....

Link to comment
Share on other sites

azi am opturat acel furtunel care era scos de la elctrovalva clapete(poze pag.2) si care imi sugera "POIUYT" ca trebuia astupat, si am scos si futunelu de vacum de la egr(pe care l-am opturat) masina parca se comporta mai bine,(in sensul intreruperilor)dar A APARUT O PROBLEMA, s-a aprins becul ala galben de la bord care indica un motor pe el,de la care ar fi posibil sa se fi aprins...?
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.