Jump to content

Zgomot aer conditionat


Recommended Posts

salut, vezi ca electroventilatorul NU TREBUIE sa mearga incontinuu din momentul in care pornesti clima...

"In ce priveste comanda de pornire a ventilatorului, computerul primeste informatii de la 2 senzori :

 

1. Senzorul de temperatura a motorului

2. Senzorul de presiune pe circuitul de freon

 

Stiind aceste lucruri se simplifica diagnosticarea problemei, astfel incat ventilatorul porneste in urmatoarele situatii :

 

1. cand se incinge lichidul de racire si trebuie racit radiatorul (lucru sesizat de senzorul de temp. al motorului)

 

2. cand creste presiunea pe circuitul de freon din cauza ca se incinge (lucru sesizat de senzorul de presiune freon)"

Link to comment
Share on other sites

salut, vezi ca electroventilatorul NU TREBUIE sa mearga incontinuu din momentul in care pornesti clima...

"In ce priveste comanda de pornire a ventilatorului, computerul primeste informatii de la 2 senzori :

 

1. Senzorul de temperatura a motorului

2. Senzorul de presiune pe circuitul de freon

 

Stiind aceste lucruri se simplifica diagnosticarea problemei, astfel incat ventilatorul porneste in urmatoarele situatii :

 

1. cand se incinge lichidul de racire si trebuie racit radiatorul (lucru sesizat de senzorul de temp. al motorului)

 

2. cand creste presiunea pe circuitul de freon din cauza ca se incinge (lucru sesizat de senzorul de presiune freon)"

 

Asta inseamna ca eu am AC pentru ca la mine merge in continuu. Faza cu incingerea lichidului de racire al motorului nu cred ca are nici o legatura cu clima/AC. Acolo intra termocupla daca masina ta are termocupla in momentul in care se incinge (termostatul deschide si lichidul circula pe circuitul mare) nu are nici o legatura cu freonul sau cu alte chestii de genul asta. A mea are vascocupla si nu are ce sa cupleze pt. ca se invarte tot timpul. Deci pentru clima ai un ventilator si pentru racirea radiatorului ai termocupla sau vascocupla (depinde din ce an e masina), dar clima/AC nu are nici o legatura cu racirea instalatiei motorului.

Link to comment
Share on other sites

Asta inseamna ca eu am AC pentru ca la mine merge in continuu. Faza cu incingerea lichidului de racire al motorului nu cred ca are nici o legatura cu clima/AC. Acolo intra termocupla daca masina ta are termocupla in momentul in care se incinge (termostatul deschide si lichidul circula pe circuitul mare) nu are nici o legatura cu freonul sau cu alte chestii de genul asta. A mea are vascocupla si nu are ce sa cupleze pt. ca se invarte tot timpul. Deci pentru clima ai un ventilator si pentru racirea radiatorului ai termocupla sau vascocupla (depinde din ce an e masina), dar clima/AC nu are nici o legatura cu racirea instalatiei motorului.

 

salut, nu vreau sa ma contrazic aiurea cu tine, dar eu nu cred ca ar trebui sa mearga incontinuu (probabil la tine e legat pe direct), si are si legatura cu racirea auxiliara a radiatorului de lichi racire motor.eu am vascocuplaj care merge in continuu actionat mecanic plus electroventilator. uite ce am gasit pe net :

 

"Background

 

The aux fan serves two purposes. It forces air through the engine coolant radiator and automatically turns on at a low speed if the temperature of the coolant rises above a certain level. If that is insufficient to dissipate the heat being generated by the engine the fan speed increases if a higher temperature threshold is exceeded. The second purpose of the aux fan is to force air through the air conditioning condenser (mated to the engine coolant radiator) when the air conditioning system ("snowflake" button) is on."

 

"To check for proper aux fan operation, simply turn on the air conditioning (snowflake button) with the engine idling and walk around to the front of the car and look into the grills. The aux fan should be running and eventually cycling on and off without any undue noise. The fan should also coast to a stop quietly over a period of 5 seconds or more. If it makes strange noises or grinds to a halt, replace the fan. If the fan does not run at all and you hear the A/C compressor chattering, turn off the air conditioning and prepare for some additional troublesooting."

 

sursa http://www.dvatp.com/bmw/diy/aux_fan/

 

bafta

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.