Jump to content

F10 520d Pret Romania si Pret Deutschland


CiprianDascalu

Recommended Posts

Astazi am facut o configuratie de masina de familie cu toate dotarile de care am considerat eu ca e nevoie pentru o masina completa de familie.

Spre surprinderea mea pe configuratorul de pe bmw.ro am ajuns la pretul de 69.240 EUR cu TVA inclus si sincer mi s-a parut destul de mult si m-am gandit sa fac aceeasi configuratie pe bmw.de. M-am straduit sa fac aceeasi configuratie insa nu stiu daca am reusit 100% pentru ca limba germana am invatat-o in liceu si au trecut 12 ani de cand am terminat liceul, oricum nu cred ca am omis dotari de 8740 de EUR cat a fost diferenta de pret. In Germania aceeasi masina costa 60.500 EUR. Incredibil. Am atasat cele doua configuratii. Nu mai comentez faptul ca pe bmw.de am putut sa descarc configuratia in format PDF si configuratorul e mult mai bine realizat - in sensul ca iti afiseaza toate schimbarile pe care le-ai facut la masina (inclusiv scaunele comfort) pe cand configuratorul de pe bmw.ro nici macar motorizarea nu o actualizeaza (eu configuram 520d si pe spate aparea 523i)si ca sa salvez configuratia a trebuit sa fac print-screen si sa o salvez eu.

Sper ca nu v-am plictisit cu povestea mea.

Daca stie cineva care e explicatia pentru diferenta de pret il rog foarte frumos sa ne explice si noua.

Multumesc anticipat pentru raspunsuri.

post-164-0-06005500-1300698120_thumb.jpg

post-164-0-75156600-1300698127_thumb.jpg

post-164-0-61133800-1300698293_thumb.jpg

post-164-0-13229700-1300698300_thumb.jpg

Edited by CiprianDascalu
Link to comment
Share on other sites

asta se intampla cam peste tot in Europa, intervine si TVA diferit, la unele marci echipareas standard e diferita.. pot exista promotii, In DE poti gasi diferente de cateva mii bune la aceasi masina chiar, dealeri diferiti, mai ales daca se apropie sfarsitul anului si nu si-au facut cota, se poate negocia binisor. Ce vezi tu pe site-urile alea nu sunt decat preturi recomandate, fata in fata cu dealer-ul e alta poveste.

 

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

Mi se pare exagerat pt 520 sa fie 70000euro,indiferent ce pui pe el.Eu mi-am configurat un 535d f10 la Bavaria si mi-a iesit pret final aproximativ 61500.Am pus nav profesional,incalzire in scaune,xenon,volan sport+schimbator sport,vopsea argintie,senzori parcare si cam atat,ce este necesar de la o masina.
Link to comment
Share on other sites

Intr-adevar TVA in Germania e 19% si la noi e 24% dar 5% e doar 3000 EUR, mai e taxa de poluare 288 EUR iar restul nu stiu de unde provine.

 

La E60-ul meu, cand l-am luat de la BanatCar, era cu aprox 350 de euro mai scump fata de Germania. Am dat pe el, pe un 520d, 53k euro.

 

Teapa insa pe care am luat-o a fost ca eu tot configurand pe site-ul bmw.de (bmw.ro nu avea varianta de 177cp) am pus optionalele pe care le vroiam in plus pe bmw.de. Diferenta a facut ca nu am pus tempomat. Varianta .de avea tempomat standard si cea .ro nu. Si astfel pentru vreo 300euro, acum trebuie sa bag 500euro + drumuri + timp etc...

 

In cazul tau, eu as lua-o din Gemrnaia. Mai dai apoi pe o resoftare cateva sute de euro si gata.

 

Mi se pare exagerat pt 520 sa fie 70000euro,indiferent ce pui pe el.Eu mi-am configurat un 535d f10 la Bavaria si mi-a iesit pret final aproximativ 61500.Am pus nav profesional,incalzire in scaune,xenon,volan sport+schimbator sport,vopsea argintie,senzori parcare si cam atat,ce este necesar de la o masina.

 

la un seria 5 poti dubla lejer pretul daca te bagi adanc in optiuni.

Link to comment
Share on other sites

Guest poleposition

Pai, pretul de baza pt f10 520d, pe site-ul bmw.de, este 40.350 EUR, in schimb aceeasi masina pe bmw.ro costa 43.524 EUR, tot pret de baza.

 

DE:

 

520d Limousine Diesel 135 kW (184 PS) 1995 ccm 4.9l / 129g [5.2l / 137g] 40.350,00 EUR

 

RO:

 

520d Sedan 135/184 kW / cp

 

1 995 cmc

 

129 g/km

 

43.524,- EUR

 

Ar fi cam diferenta aia de 5% + taxa de poluare si cam atat da :)

Link to comment
Share on other sites

Justificarea exacta nu ar putea sa ti-o dea decat cineva de la un dealer, si nu o sa fie un raspuns oficial.

Dupa parerea mea, urmatoarele ar putea contribui la chestia asta:

1. Lacomia sau incompetenta dealer-ului. Adica ori vor sa castige cat mai mult, ori s-au bagat in investitii (gen super-showroom) cand piata era in boom, si acum incearca sa duca creditele prea mari.

2. Particularitatile pietei. Gandeste-te care e profilul cumparatorului de bmw la noi si care e la ei.

3. Asteptarile cumparatorului roman de a primi un 'discount' la orice cumparare.

Link to comment
Share on other sites

Pai, pretul de baza pt f10 520d, pe site-ul bmw.de, este 40.350 EUR, in schimb aceeasi masina pe bmw.ro costa 43.524 EUR, tot pret de baza.

 

DE:

 

520d Limousine Diesel 135 kW (184 PS) 1995 ccm 4.9l / 129g [5.2l / 137g] 40.350,00 EUR

 

RO:

 

520d Sedan 135/184 kW / cp

 

1 995 cmc

 

129 g/km

 

43.524,- EUR

 

Ar fi cam diferenta aia de 5% + taxa de poluare si cam atat da :)

 

Am facut calculul si am gasit o diferenta de 869 EUR ceeea ce ma face sa cred ca la optionale e diferenta si mai mare decat la pretul de baza, altfel nu-mi explic cum e diferenta finala atat de mare. Oricum o sa o cumpar din Germania pentru ca sunt din Satu Mare si fac 14 ore pana la Munchen.

 

La E60-ul meu, cand l-am luat de la BanatCar, era cu aprox 350 de euro mai scump fata de Germania. Am dat pe el, pe un 520d, 53k euro.

 

Teapa insa pe care am luat-o a fost ca eu tot configurand pe site-ul bmw.de (bmw.ro nu avea varianta de 177cp) am pus optionalele pe care le vroiam in plus pe bmw.de. Diferenta a facut ca nu am pus tempomat. Varianta .de avea tempomat standard si cea .ro nu. Si astfel pentru vreo 300euro, acum trebuie sa bag 500euro + drumuri + timp etc...

 

In cazul tau, eu as lua-o din Gemrnaia. Mai dai apoi pe o resoftare cateva sute de euro si gata.

 

 

 

la un seria 5 poti dubla lejer pretul daca te bagi adanc in optiuni.

 

La resoftare nu o sa ma bag pentru ca oricum pentru mine va fi avion cu 184 CP. Daca te uiti la semnatura mea vei vedea ca masina pe care o conduc acum e 318 tds (cred ca e cel mai lenes BMW cu climatronic) si pentru mine e ok mai mult de 160 km/h oricum nu merg si chiar si tds-ul merge lejer cu 160, cred ca nu o sa am nevoie de mai multa putere.

Link to comment
Share on other sites

La resoftare nu o sa ma bag pentru ca oricum pentru mine va fi avion cu 184 CP. Daca te uiti la semnatura mea vei vedea ca masina pe care o conduc acum e 318 tds (cred ca e cel mai lenes BMW cu climatronic) si pentru mine e ok mai mult de 160 km/h oricum nu merg si chiar si tds-ul merge lejer cu 160, cred ca nu o sa am nevoie de mai multa putere.

 

ah nu, nu la resoftare motor ma refeream. E ok 184cp. Eu am 177 si e ok pentru masina de familie.

 

Ma refeream la faptul ca daca o iei din DE va fi in germana meniul iar pentru schimbat va trebui resoftata partea de multimedia/navigatie. Asta daca te deranjeaza limba germana...

Link to comment
Share on other sites

Justificarea exacta nu ar putea sa ti-o dea decat cineva de la un dealer, si nu o sa fie un raspuns oficial.

Dupa parerea mea, urmatoarele ar putea contribui la chestia asta:

1. Lacomia sau incompetenta dealer-ului. Adica ori vor sa castige cat mai mult, ori s-au bagat in investitii (gen super-showroom) cand piata era in boom, si acum incearca sa duca creditele prea mari.

2. Particularitatile pietei. Gandeste-te care e profilul cumparatorului de bmw la noi si care e la ei.

3. Asteptarile cumparatorului roman de a primi un 'discount' la orice cumparare.

Intr-adevar lacomia dealer-ului in incercarea de a-si recupera cat mai repede investitia poate fi o explicatie pentru preturile mai mari. In orice caz e bine sa vezi mai multe oferte inainte sa cumperi o masina.

 

ah nu, nu la resoftare motor ma refeream. E ok 184cp. Eu am 177 si e ok pentru masina de familie.

 

Ma refeream la faptul ca daca o iei din DE va fi in germana meniul iar pentru schimbat va trebui resoftata partea de multimedia/navigatie. Asta daca te deranjeaza limba germana...

O sa intreb daca nu cumva pot sa o faca cu meniul in engleza direct si atunci nu mai e nevoie de resoftare.

Link to comment
Share on other sites

se poate rezolva fara probleme cand cumperi masina din DE, ii ceri dealer-lui sa faca asta inainte de livrare, sa fie configurata inc e limba vrei tu. In mod normal nu ar trebuii sa iti ia bani pentru asta. E un serviciu absolut normal. Sunt multi rezidenti straini in De care fac asta in mod curent.

Si vezi ca poti negocia si acolo, mai ales daca o iei fara finantare de la ei si dai banii toti. Viziteaza si paginile locale ale dealer-ilor si trimite un mail eventual, poti obtine oferte mai bun e decat pe BMW.De, acolo e doar un pret de referinta.

 

 

 

 

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

se poate rezolva fara probleme cand cumperi masina din DE, ii ceri dealer-lui sa faca asta inainte de livrare, sa fie configurata inc e limba vrei tu. In mod normal nu ar trebuii sa iti ia bani pentru asta. E un serviciu absolut normal. Sunt multi rezidenti straini in De care fac asta in mod curent.

Si vezi ca poti negocia si acolo, mai ales daca o iei fara finantare de la ei si dai banii toti. Viziteaza si paginile locale ale dealer-ilor si trimite un mail eventual, poti obtine oferte mai bun e decat pe BMW.De, acolo e doar un pret de referinta.

Multumesc pentru sfaturi, am mai facut o configuratie de sedan si acolo am avut doar 3700 EUR diferenta asa ca ma mai gandesc daca sa ma duc in Germania sau sa o iau de la Cluj.

Link to comment
Share on other sites

ca sfat general poti sa iti spun ca una e o pagina de configurare si alta e la dealer, indiferent de tara. Pierzi un pic de timp si la un dealer local, din cluj sau de aiurea, nu strica. . pana la urma e vorba de o achizitie semnificativa, nu ti bate joc de banii tai. Cu dealer-ul in fata poti negocia chestii, poate niste servicii in plus, sau poate au ei niste promotii valabile local si la un anume model, nu poti sti poana nu discuti. Net-ul e ok ca iti faci o idee, dar socoteala de acasa rar se potriveste cu cea din targ.

De exemplu exista reduceri pentru anumite categoriid e clienti, sau de meserii, discount-uri diplomatice..tot felul de posibilitati.

 

 

 

 

Edited by DOMI
Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...

Observ ca pe dincolo cam toate f10 urile au navi professional,s-au scos celelalte nevigatii?(mi se pare o idee buna)

Am inceput si eu sa trag cu ochii spre 5,cea mai mare dezamagire este faptul ca 525 are motor de 3l, deci si impozitele aferente,atunci mai bine iei 530 :angry2: .

Mai astept pana la anu sa scada preturile intre 25-30 mii.

Link to comment
Share on other sites

Ciprian D, vezi ca poti si la noi obtine reducere de minim 10% in cazul 5-ului.

In principiu preturile fara tva sunt identice in Ro si De si echiparea asemenea. Am verificat eu fiecare dotare in parte.

Diferentele apar la anumite pachete care sunt diferite de la o tara la alta pentru ca asa cere importatorul.

 

Comparativ cu alte piete, in Romania e bine, nu exista nicio limitare de nicio natura la optiuni, la fel ca in De.

Daca nu vrei sa iti iei o masina foarte personalizata, atunci poti merge linistit in Germania sa o cumperi.

Link to comment
Share on other sites

Ma refeream la faptul ca daca o iei din DE va fi in germana meniul iar pentru schimbat va trebui resoftata partea de multimedia/navigatie. Asta daca te deranjeaza limba germana...

Si a mea e luata tot din Germania, dar am avut si limba engleza in meniu, inclusiv comenzi vocale in engleza.

Link to comment
Share on other sites

Precum au zis si baietii de mai sus, la dealer sigur iti poti primi si discount. Daca vrei eu am un prieten bun care e agent vanzari la bavaria cta. Daca vrei da-mi un mesaj pe privat si iti dau nr lui sa iti faca o oferta, sa negociati o reducere, va intelegeti voi, ca sa iti faci o idee.
Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.