Jump to content

Accident FF grav la IaÂşi


Mihai!

Recommended Posts

Acum circa o oră s-a întâmplat. Un tramvai ce cobora Coboul a rămas cică fără frâne şi astfel a luat mai multe maşini ce stăteau la semafor, inclusiv un autobuz. A lovit din câte îmi amintesc un mercedesc, un bmw seria 1, un logan, un chevrolet şi o dacia 1310 care a rupt-o în două. Victime din câte am auzit pe acolo: cel puţin 3 morţi şi mai mulţi răniţi.

Imaginile de nedescris: sânge, picioare tăiate pe şine, maşini rupte, miros de benzină, sirene, panică, aglomeraţie.

 

Dacă plecam cu 3-5 minute mai devreme, erau şanse să fiu printre victime. Mulţumesc că am scăpat şi că am ajuns cu bine.

 

Cred că este cel mai grav accident rutier ce a avut loc în Iaşi

 

Din câte am mai auzit: aceste tipuri de tramvaie au fost pentru prima dată băgate azi.

 

 

Primele ştiri, cu poze

http://www.ziaruldeiasi.ro/local/accident-teribil-cel-putin-un-mort-dupa-ce-un-tramvai-fara-frane-a-spulberat-mai-multe-masini-in-fundatie~ni768d

Link to comment
Share on other sites

Nu pot sã-mi dau seama ce fac oamenii ãºtia de la regia de transport. Sunt niºte infecþi. Bine cã de ceva timp nu mai circul cu autobuzu/tramvaiu.. Îs efectiv jegoase, pline de boli, vara cald de mori, iarna frig de îngheaþã geamurile e t c. Astea ca astea....dar în halul ãsta, sã omori oameni. Pãi ce daune sunt acoloooo...mai ales omeneºti. Plecau unu dupã altul. Închipuie-þi cum e sã vezi un asistent de la smurd cum scoate un picior de sub tramvai. Iar vatmanul era ºi el distrus...

 

SĂŁ nu mai zicem de oamenii din autobuz Âşi tramvai..

 

Ceva de nedescris.

Sicrie pe roĂži

Link to comment
Share on other sites

In Timisoara la un autobuz nou i s-au blocat azi rotile. Noroc ca s-au blocat fix cand intorcea la cap de linie si nu avea viteza. La o curba ceva, e ditamai riscul.

 

P.S. Autobuzele in Timisoara sunt luate de noi. Primele au intrat in circulatie pe la 1 decembrie anul trecut deci au vreo 3-4 luni.

Edited by Bala
Link to comment
Share on other sites

Nu cred...

Copoul e foarte aglomerat la orele de vârf..Cel puÞin de la universitate pânã jos se merge În coloanã. Nu avea unde sã o calce. Dupã spusele lui, dacã a rãmas fãrã frâne, mai ales În pantã...nu prea ai ce sã mai faci

Link to comment
Share on other sites

in clipul de pe http://stirileprotv.ro/stiri/actualitate/accident-grav-la-iasi-un-om-a-murit-iar-un-tramvai-a-deraiat-in-6-masini.html se vede cum cei de la descarcerare desfac la un moment dat capota unui Chevrolet Aveo ca sa-i decupleze bateria. La seria 1 se vad avariile pornite, cred ca au cautat bateria pe sub capota si n-au gasit-o. Nu s-a gasit nimeni in zona sa le spuna ca e in portbagaj ?
Link to comment
Share on other sites

normal se face expertiza tehnica, os a se lamureasca daca nu au functionat franele sau nu..

Se pare ca tramvaiul e din anii 70 totusi, modernizat in 90. Cam 40 de anisori vechime.

LA chestiile atat de vechi, in alte tari inspectiile tehnice se fac mai des.

 

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

Aseara la stirile lui Esca au spus ca tranvaiul a fost achizitionat in 2008 cu 250 de euro . Oare chiar atat sa coste ? Pare foarte foarte ieftin si au mai zis ca de nou a costat aproape 2 milioane de euro acum peste 30 de ani .
Link to comment
Share on other sites

Tramvaiele au fost donate.

 

Ca şi noroc dacă aş mai putea spune este că tramvaiul a intrat în autobuz, altfel o lua la vale, erau şanse mari să mai izbească alte maşini în rond, chiar şi pietoni iar cel mai de groază final era în momentul în care ajungea în intersecţie şi deraia. Bine că nu s-a întâmplat aşa.. Cred că decesele ar fi fost de ordinul zecilor

Link to comment
Share on other sites

ITP se face la propria baza pt ca sunt acreditati RAR sa-si faca singuri inspectiile . exact ca in cazul RATB si MApN

MApN stiu ca cel putin la camioane face ITP-ul la RAR sau cheama o unitate mobila RAR la ei!

oricum, groaznic accidentul! acceptam resturile tuturor tarilor civilizate, lucruri pe care ei le considera uzate fizic si moral noi le luam de bune! imi pare sincer rau pt cei implicati in accident, dar asta ar trebui sa ne traga un semnal de alarma! sa ne trezeasca cumva din "somnul ratiunii" in care ne-am adancit in ultimii 20 de ani!

la naiba, sa producem noi tramvaie daca n-avem bani de unele noi made in west, decat sa strangem toate gunoaiele lor!

Link to comment
Share on other sites

Aseara la stirile lui Esca au spus ca tranvaiul a fost achizitionat in 2008 cu 250 de euro . Oare chiar atat sa coste ? Pare foarte foarte ieftin si au mai zis ca de nou a costat aproape 2 milioane de euro acum peste 30 de ani .

 

2 milioane de euro, poate o flota. Cum sa coste un tramvai atata ? Nu cred ca sare de 200k euro unul nou. Ma refer la unul dotat normal nu cu clime peste clime si GPS-uri etc.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.