Jump to content

un supercar de la BMW?


Sly

Recommended Posts

Nu vrei sã pricepi cã vânzãrile alea extraordinare sunt doar pentru clasa premium, nu per total, iar dacã vânzãrile au fost bune pentru clasa din care BMW face parte, motivul este tocmai faptul cã ºi-au calculat perfect paºii.

 

 

 

sunt sigur ca departamentul de marketing va lua cea mai buna decizie.

 

de asemenea sunt convins ca e doar o chestiune de timp.

 

n o sa si permita sa fie in spatele mercedes si audi.ce vorbim noi sunt simple supozitii.

 

nu vrei sa intelegi ca ideea de supercar nu se bazeaza pe rentabilitate,decat poate doar daca pe asta te axezi...

Link to comment
Share on other sites

Si ca tot venii vorba de supercaruri , astazi pe dn 3 am stat in spatele unui r8 , pret pt. cateva curbe evident si cat am stat langa el mi-a umplut masina de miros de ulei , ziceai ca am prajit niste cartofi pe bord , foarte ciudata treaba si mai sunt si infundat si racit cobza si tot am simtit mirosul foarte foarte intepator . De la prea multa forja sa i se traga ?

 

Am mai auzit eu ceva ceva la promotor odata la un baiat cu un rs4 modificat pe la motor ca in 20 de mii de km , nu stiu ce se intampla cu motorul si o dadea pe ulei grav , ceva cu neinchiderea bine a unor supape , sau ceva de genul .

 

Oricum inadmisibil la o asa masina sa miroasa ca la rabele alea vechi .

Link to comment
Share on other sites

De ce crezi cã s-au retras din F1? Oare nu o avea legãturã tocmai cu managementul incertitudinii, având În vedere criza economicã?

 

mai degraba cred ca din cauza rezultatelor foarte slabe.nu poti sta ani in sir in formula 1 ca brand care te respecti si sa n ai rezultate notabile.

Link to comment
Share on other sites

formula 1 e o alta discutie.din pacate pt bmw,au fost surclasati la toate capitolele de mercedes,concurentul direct.n are rost sa ne ascundem.asta probabil ca n a putut fi tolerat de conducere.si e de inteles.

 

nu cred ca alte echipe prezente in f1 ar dispune de un buget semnificativ mai mare ca bmw.cei din top sunt pe acolo.din pacate pt. bavarez,sumele investite n au fost acoperite de rezultate,asta e problema.chestie cu care s au confruntat si japonezii honda si toyota la un moment dat

 

nu stiu de ce dar am impresia ca daca reuseau un campionat mondial,aveam si supercarul mai devreme :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Mda dar macar de-ar fi mers pe mc Laren f1,dar si ala a "murit".

 

 

 

pai cum a murit?

 

ani in sir mclaren f1 a fost cam varful icebergului in materie de supercaruri.la bataie cu enzo,pagani zonda sau koenigssseeeggggggg,dar peste ele dupa parerea majoritatii expertilor

 

si dupa aparitia veyron mclaren f1 e considerat in continuare un reper

sa nu uitam ca are motor aspirat

Link to comment
Share on other sites

nu m am documentat,insa a fost in productie o perioada destul de indelungata

 

cred ca esti constient ca astfel de supercaruri sunt produse in numar limitat ceea ce le face si mai dezirabile si exclusiviste

 

mc laren f1 a facut istorie

crede ma ca nu va muri niciodata

Link to comment
Share on other sites

Sly,am inteles ideea ta,ok mc-laren a fost,este si va ramane mc-laren,stiu ca prin anii '90 era nr1 in lume,ii batea pe toti la fund,insa ceea ce vreau eu sa spun e faptul ca aceasta masina nu are o istorie ca cea a lui bugati sau lambo sau ferrari,etc...hai sa ne uitam in urma si sa vedem primele modele de ferrari de exemplu,cand au iesit si de atunci cate modele s-au fabricat pana in ziua de azi?acelasi lucru e valabil si pt lambo si bugati,insa mc-Laren...?cand a aparut,cate modele s-au fabricat,care e istoria lui si de ce nu se mai fabrica si azi?Asta e marea dilema la care am facut eu precizare...inteles-ai? ;)

 

cu siguranta BMW "coace" ceva si v-a fi fabulos produsul finit, audi vinde in draci R8, Mercedes rupe SLS AMG, sigur vom vedea si o bijuterie ( sper eu cu motor central ) de la bmw cat de curand

Referitor la mercedes,nu stiu cum sta treaba cu sls-ul insa cu slr-ul,sa fim seriosi...a cam dat-o baca! In +,sls-ul arata mult mai bine ca slr,e mai elegant si mai placut ochiului.

Link to comment
Share on other sites

@catalin - vezi ca mclaren face mare valva in 2011 cu MP4-12C o bijuterie de 600hp care cam bate la fund supercaruri gen Gallardo/458italia/r8 etc etc

 

P.S - SlR-ul e in alta liga mult mai exclusivist, costa la viata lui 400 mii euro, sls nu e nici jumate din cat costa SLR

Edited by No-X-Cape
Link to comment
Share on other sites

cu siguranta BMW "coace" ceva si v-a fi fabulos produsul finit, audi vinde in draci R8, Mercedes rupe SLS AMG, sigur vom vedea si o bijuterie ( sper eu cu motor central ) de la bmw cat de curand

 

 

 

este o chestie de timp...cu toate astea adi n as considera r8 vreun mare supercar iar la merc mai curand ar fi slr in colaborare cu mclaren

 

cat despre motor,ar fi intr adevar misto sa fie amplasat central

 

din cate vad in prototipul de pe net,pare frontal ma gandesc ca nu puneau prize de aer in capota fata daca motorul nu era acolo

Link to comment
Share on other sites

@catalin - vezi ca mclaren face mare valva in 2011 cu MP4-12C o bijuterie de 600hp care cam bate la fund supercaruri gen Gallardo/458italia/r8 etc etc

 

P.S - SlR-ul e in alta liga mult mai exclusivist, costa la viata lui 400 mii euro, sls nu e nici jumate din cat costa SLR

Mda am vazut,deabia anul asta a scos pe piata un nou model dupa multi ani de asteptare/de pauza,si oricum un model in care nu mai are nimic de-a face cu BMW,acum totul este "productie proprie" in britania.

Link to comment
Share on other sites

catalin,nu cred ca are vreo relevanta neaparat istoria unei marci

 

dupa mine e destul sa faci o masina epica care va ramane in istorie

 

si ferari si lamborghini au avut destule esecuri in decursul timpului

 

cat despre bugatti,au facut istorie in perioada interbelica,dupa care au incetat productia,prin anii 80 parcaq au mai scos ceva,iar dupa resuscitarea de catre nemti stim istoria

Link to comment
Share on other sites

este o chestie de timp...cu toate astea adi n as considera r8 vreun mare supercar iar la merc mai curand ar fi slr in colaborare cu mclaren

 

cat despre motor,ar fi intr adevar misto sa fie amplasat central

 

din cate vad in prototipul de pe net,pare frontal ma gandesc ca nu puneau prize de aer in capota fata daca motorul nu era acolo

 

din ceea ce produce Audi, R8 este un supercar are motor central, caroserie etc etc, se detaseaza clar de restul gamei audi

 

ceea ce vezi tu pe net e DOAR un prototip, ma gandesc sa nu fie si o strategie de a influenta eronat publicul, sigur bmw trage mult cu ochiul la r8-ul vecinilor incat sa produca un supercar mai eficient si mai performant, in proportie de 80% cred ca v-a avea motor central

Edited by No-X-Cape
Link to comment
Share on other sites

si eu ma gandesc ca vor sa intre pe nisa r8,nu cred ca va fi ceva gen murcielago,astea raman exclusiviste ale firmelor axate doar pe supercaruri

 

si hai sa fim seriosi,indiferent unde va fi motorul e clar ca trebuie sa scoata sub 4 sec pana la 100 si viteza maxima peste 320 altfel iei un m5 si gata bairamul

Edited by sly06
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.