Jump to content

Vreau sa iau un M5. Sfaturi!


boris

Recommended Posts

  • Replies 167
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

...si cand o sa-mi iau RS4 ... sa va calc pe creier...si pe ala cu M3-ul...si pe ala cu M5-ul... :blink:

suntetzi in stare sa o luatzi ca o gluma?

146048[/snapback]

 

degeaba... pe aici nu stiu daca impresionezi pe careva cu clatita aia de masina... e totusi un forum BMW... :)

 

e ca si cum ti-ai lua SUBARU... poate sa mearga tare... tot URATA e...

Link to comment
Share on other sites

In rest...placutze schimbate la 10.000 km...discuri de frana la 50-60 de mii ,disc de ambreiaj cam la 15000 km....ulei ,filtre la 10-12 mii...anvelope la 20 mii km.

Ideea e ca pt a iti lua un M5 trebuie sa fii constient ca va trebui sa scoti in medie 2000 de euro lunar din buzunar

145866[/snapback]

 

 

Exagerezi zic eu.Nu este posibil sa schimbi placutele la 10.000km si ambreiajul la 15000km,ma refer la un om care stie sa conduca o masina.

Poti sa le schimbi la km-ul asta numai daca iti bati joc de masina,sau mergi pe circuit cu ea.

Nu am avut M5 dar am avut M3, si am mai avut si alte BMW-uri,deci nu vorbesc din reviste.

Ce este drept eu am si alte conceptii,nu imi iau o masina sa scot flacari din cauciucuri la fiecare semafor,sa ma vada toata lumea,sau sa ma alerg cu toti "gugustucii"...prin oras.Chestie de gust,nimic de zis :)

2000 de euro pe luna este foarte mult pentru intretinerea masinii,aberant as zice.Practic intr-un an de zile ,mai dai banii odata pe ea...

 

Sper sa nu se supere nimeni,mi-am spus si eu parerea :blink:

Link to comment
Share on other sites

Nu exagereaza absolut nimeni cu datele.

Ma mir ca zici ca ai avut M3. Pai daca e asa, ar trebui sa stii faptul ca la m-uri problema cea mai mare este kitul complet de ambreiaj (volanta + rulment + placa + disc) care cad intr-o veselie la o utilizare sportiva a masinii. Asta e cea mai mare buba a lor. Cat despre declaratiile lui the drunk monkey, refuz sa cred ca are timp de pierdut "exagerand" pe forum pentru ca il cunosc personal si nu-l vad facand treaba asta.

Cat despre discutia cu copia dupa asigurare, since when e cazul sa-ti arati documentele private pe un forum public doar pentru ca cineva nu te crede?

Link to comment
Share on other sites

Nu exagereaza absolut nimeni cu datele.

Ma mir ca zici ca ai avut M3. Pai daca e asa, ar trebui sa stii faptul ca la m-uri problema cea mai mare este kitul complet de ambreiaj (volanta + rulment + placa + disc) care cad intr-o veselie la o utilizare sportiva a masinii. Asta e cea mai mare buba a lor. Cat despre declaratiile lui the drunk monkey, refuz sa cred ca are timp de pierdut "exagerand" pe forum pentru ca il cunosc personal si nu-l vad facand treaba asta.

Cat despre discutia cu copia dupa asigurare, since when e cazul sa-ti arati documentele private pe un forum public doar pentru ca cineva nu te crede?

146176[/snapback]

 

 

Eu auzisem de motoare ca se strica :) .Culmea ca scoala de soferi de la BMW foloseste M3-uri multe si nu prea au probleme cu ambreiajul.Poate stiu sa conduca?! :blink:

In fine,am avut M3 nou,nu second hand si nu s-a stricat ambreiajul :)

 

Daca si tu cheltuiesti 2000 de euro pe luna pentru intretinere,schimbi placutele la 10.000km si ambreiajul la 15.000km,imi cer scuze,cred ca traim in lumi diferite si conducem masini de calitate diferita,desi sunt aceeasi marca....

Link to comment
Share on other sites

DRUNK MONKEY chair are dreptate... la mine cauciucurile de pe spate au trecut de la NOU la BUCA in 3000 (trei mii) de km, bine am fost la circuit... dar oricum... sunt masini F scumpe de intretinut, discurile de frana sunt 1000 (o mie) de euro toate 4... la o masina normla (330) sunt in jur de 500. placutzele sunt 200 euro setul... si daca mai ai ghinionul sa se mai duca si alte chestii te-ai ras...
Link to comment
Share on other sites

degeaba... pe aici nu stiu daca impresionezi pe careva cu clatita aia de masina... e totusi un forum BMW... :)

 

e ca si cum ti-ai lua SUBARU... poate sa mearga tare... tot URATA e...

146150[/snapback]

Hai ca nu e urata! Mie imi place de exemplu! dar Subaru este Subarau iar BMW este BMW!! :blink:

Link to comment
Share on other sites

salut

 

nu am M5... ma bag doar in seama :blink:

 

Nu pun la indoiala cele povestite de the drunk monkey. Il cred pe cuvant.

In principiu o masina normala e un compromis intre eficienta si fiabilitate. O masina sport e facuta sa fie f eficienta, cu accent mai slab pe fiabilitate. Ganditi-va (duc un pic la extrem) la o masina de formula 1: motorul perfect ar fi cel care cade dupa ce ai trecut linia de sosire.

Revenind la M5: chiar daca arata ca un 5, e totusi o masina gandita sa dea tot ce poate, fara menajamente. Mi se pare normal ca un motor gandit sa mearga intr-o anumita sarcina, si FOLOSIT in acea sarcina sa tina mai putin decat unul tinut in frau poate la jumate din cat ar putea....

Totusi, nu mi se pare ok sa alergi sportiv 3000km/luna decat daca esti profesionist (adica sofer de raliu sau ceva... ). Dar daca ai multi bani... asta e. Esti un mare norocos sa poti sa mergi la piata cu elicopterul :)

Cred ca the drunk monkey nu poate fi luat drept exemplu pur si simplu, dar poti sa faci un calcul relativ . Adica, daca el cheltuie X euro conducand sportiv Y km, poti sa te gandesti ca daca ai mai putin de mers si fara scartz la fiecare semafor.. iesi ceva mai ieftin :)

Era o vreme (locuiam la 5 minute de servici, pe jos - deci nu mergeam la lucru cu masina) cand 500Km/luna era MULT pt mine. Adica nu-i faceam, pur si simplu. In cazul asta cei 2000euro/luna brusc devin 3 - 4 sute. Alta treaba! :)

Link to comment
Share on other sites

pai aici trebuie tinut cont de calitatea omului-financiar vorbind.

daca de ultimul ban din casa iti iei M5 o sa faci doar 1000km pe an in ritm de 520i de frica sa nu iti crape placa.

dar daca ai proiecte care iti aduc zeci de mii pe luna (nu ma refer la rulaj)....esti genul care plateste 1.000 factura le telefon(minim 4 ore stat pe telefon zilnic)...nu cred ca te deranjeaza absolut deloc sa cheltui pt masina 2000. si asta si numai din banalul motiv ca vrei sa fie sigura in momentul cand schimbi numai in 7000rot/min de nervi ca in loc de 8 ti-a incarcat 7...

Edited by GTR
Link to comment
Share on other sites

M5-ul din 2000 are acelasi motor ca cel din 2001 deci ar trebui sa aibe euro 3.

 

Deci....ce sa spun vis a vis de M5....sa incepem cu consumul....benzina...25% in oras in conditiile in care te dai la ea....indiferent cat ii dai in gura nu o sa ia mai mult de 25%...cel putin a mea asa se comporta....daca vrei sa consume mai putin,inseamna sa mergi mai usor dar asta nu inseamna ca o sa economistesti mare lucru..maxim 2-3 litri la suta...in conditiile in care traficul din Bucuresti e asa cum e.La drum lung in Romania o sa ia in jur de 15 -16 % ...in afara ,adica pe autostrada poate sa ia mai putin pt ca e alt trafic...de exemplu cand am adus masina din Germania a consumat 12.5 pana in Ro dar in Ro nu mi-a luat niciodata mi putin de 14.5.Vis a vis de consumul de ulei nu cred ca e cazul sa se faca atata tam tam de consumul de 2 litri la mie sau un litru atata timp cat bagi benzina de de doare capul si consumul de ulei e deja nesemnificativ in comparatie cu cel de benzina.Adica daca faci 2000 de km in o luna o sa conumi benzina de 500 Euro si o sa bagi ulei de 25 de euro,doi litri sa zicem.Masina consuma intradevar doi litri la mie daca ii dai in gura rau,adica numai blana....daca mergi mai usor poate sa consume decat un litru la mie ,poate si mai putin.

In rest...placutze schimbate la 10.000 km...discuri de frana la 50-60 de mii ,disc de ambreiaj cam la 15000 km....ulei ,filtre la 10-12 mii...anvelope la 20 mii km.

Cu suspensia nu stiu ce sa iti spun ca eu am suspensie AC Schnitzer reglabila electronic si probabil se comporta altfel decat cea de serie.Ideea e ca desi avem drumurile de (cenzurat) pe care le avem nu o sa fie nevoie sa schimbi prea des bucse si alte chestii pe la articulatii pt ca se pare ca sunt facute cu cap si nu se strica asa usor....eu am facut deja 65000 de km in tara si nu am schimbat cine stie ce pe la articulatii si nu am nici o bataie.

Ce am schimbat au fost debitmetrele(800 euro),pompa de benzina(cateva sute ) si nu mai retin alte chestii importante.

M5 e destul de fiabil in conditiile in care e o masina care suporta destule agresiuni din partea soferului.Problema mea cu motorul consider ca a fost un ghinion care a grebuit sa mi se intample mie,nu am mai auzit de alte m5-uri sa le cada motorul la 120000 de km.

Ideea e ca pt a iti lua un M5 trebuie sa fii constient ca va trebui sa scoti in medie 2000 de euro lunar din buzunar si aici vb de benzina(in jur de 500-700 euro lunar),shimburi de ulei,filtre etc,(in jur de 300 euro la trei luni),anvelope (700 euro pe spate la 6 luni),cele pe fata le vei schimba mai rar totusi(cam 600 euro la un an ,un an jumate),asigurare Casco(300 pe luna),kit ambreiaj(500 euro la juma de an,fara sa o omori) si cheltuieli neprevazute cu eventuale piese care cad.Deci toate astea iti vor da o medie de 2000 de euro lunar care sa fii sigur ca trebuie sa ii ai in buzunar dispinibili pt asa ceva.

Sunt f multi bani dar trebuie sa vezi daca senzatiile traite merita asa ceva pt ca acum daca e vorba de ceea ce simti cand conduci un M5 ,deja e vis...e ceva ce nu poate fi exprimat in cuvinte....mai mult de senzatia care o ai cand pleci de pe loc e senzatia care o ai la drum lung,eventual pe autostrada.....ce e impresionant la M5 e felul in care accelereaza cand deja ai 200 la ora ,felul in care in orice treapta de viteza reactioneaza prompt,e masina care nu are voie sa te dezamageasca intr-o depasire indiferent la ce viteza o vei face.

Masina in sine e un vis,te va face sa iti doresti sa nu vina noaptea sa trebuiasca sa te duci la culcare,masina care te face cand te rezesti si te urci in ea ,deabia sa astepti sa o faci...masina de care te plictisesti f greu....datorita aspectului de seria 5 vei cunoaste f f multi necunoscatori cu care te vei juca pe strada,la semafoare sau la drum lung,te vei amuza teribil pe seama lor si crede-ma nu e zi sa nu intalnesc cate un neavenit care sa nu ma distreze teribil incercand sa ma faca cu cei 100 sau 200 sau 300 de cai care ii are pe masina.....intodeauna vei simti nevoia sa te uiti in retrovizoare sa vezi cum te departezi de "gugustiuc" si o sa vezi cum la uramtorul semafor nu va mai parca langa tine ci in spatele tau :)))).

Concluzia e ca pt toate aceste senzatii va rebui sa platesti,iar daca esti dispus sa o faci ,sfatul meu e sa iti iei M5 pt ca am uitat sa spun pe langa putere ,vei avea si comfort,o groaza de optiuni,loc sa iti iei si prietenii(nu te-as sfatui,iei in greutate si pierzi putere ).

Alt sfat ar fi sa nu iei masina acum,vine iarna si nu ai ce face cu ea ,crede-ma.Eu deja in maxim doua saptamani o bag la garaj si nu o mai scot pana in martie deci am uitat sa iti psun ca trebuie sa ai si a doua masina pt iarna...M5 e crima si pedeapsa daca vrei sa mergi iarna,cu toate anveleopele de iarna din lume....nu te vei bucura de nici o culoare de masina ,dimpotriva....

Eu o sa o vand pea a mea dar astept primavara tocmai din acest motiv,nimeni nu e dispus sa dea o groaza de bani pe o masina cu care nu oate circula iarna sau in conditii improprii de mers.

 

Scuze pt eventualele greseli de scriere ,m-am grabit,nu mai stau sa corectez!!!!

145866[/snapback]

Iti multumesc pentru sfaturi m-au ajutat foarte mult. :blink:

Link to comment
Share on other sites

pai aici trebuie tinut cont de calitatea omului-financiar vorbind.

daca de ultimul ban din casa iti iei M5 o sa faci doar 1000km pe an in ritm de 520i de frica sa nu iti crape placa.

dar daca ai proiecte care iti aduc zeci de mii pe luna (nu ma refer la rulaj)....esti genul care plateste 1.000 factura le telefon(minim 4 ore stat pe telefon zilnic)...nu cred ca te deranjeaza absolut deloc sa cheltui pt masina 2000. si asta si numai din banalul motiv ca vrei sa fie sigura in momentul cand schimbi numai in 7000rot/min de nervi ca in loc de 8 ti-a incarcat 7...

146274[/snapback]

 

Pai sigur! Asta zic si eu.

Nu cred ca trebuie sa mergi 3000km/luna ca sa te distrezi. La salarul meu, sa fac 3000Km.... m-as gandi la o masina care sa consume f f putin :) La 500km/luna pot sa zic ca 13 - 15% consum mi se pare ok. Deci totul e relativ. (adica relativ la portofel :)

Si vreau sa subliniez ca postul lui the drunk monkey este f util, chiar daca e iesit din comun.

Uite, am luat 5 M5-uri de pe mobile.de si am facut un calcul. Daca ceea ce au declarat e real, au facut in medie cam 1400Km/luna. Deci the drunk monkey merge cam dublu decat un neamt... care are autostrazi, alea alea...

Bine, am gasit pe mobile.de si un M5 cu DOUA MILIOANE de Km in 15 ani.. :blink:

Link to comment
Share on other sites

Exagerezi zic eu.Nu este posibil sa schimbi placutele la 10.000km si ambreiajul la 15000km,ma refer la un om care stie sa conduca o masina.

Poti sa le schimbi la km-ul asta numai daca iti bati joc de masina,sau mergi  pe circuit cu ea.

Nu am avut M5 dar am avut M3, si am mai avut si alte BMW-uri,deci nu vorbesc din reviste.

Ce este drept eu am si alte conceptii,nu imi iau o masina sa scot flacari din cauciucuri la fiecare semafor,sa ma vada toata lumea,sau sa ma alerg cu toti "gugustucii"...prin oras.Chestie de gust,nimic de zis :)

2000 de euro pe luna este foarte mult pentru intretinerea masinii,aberant as zice.Practic intr-un an de zile ,mai dai banii odata pe ea...

 

Sper sa nu se supere nimeni,mi-am spus si eu parerea :blink:

146168[/snapback]

 

 

Sunt oameni care isi iau M3-uri sau M5-uri ca tine de exemplu ,doar pt a avea in garaj o masina performanta si scumpa....oameni care nu se vor bucura niciodata cu adevarat de masina respectiva....am un vecin ,tip la vreo 45 de ani are un M5 E39 si nu l-am vazut nicodata sa o tureze mai mult de 4000 de ture...mai e un M5 rosu in oras care la fel,merge numai ca la promenada...nu am nimic cu ei,cu tine e treaba voastra cum mergeti cu masinile dar nu ma lua tu cu ironii vis a vis de stilul meu de mers si de felul in care plec de la semafor sau de ce si cu cine ma intrec ....nu mi-am luat M5 sa cheltuiesc o basca de bani ca sa merg ca si cum as merge cu o masina normala.....e vb de felul fiecaruia de a fi..de cum vrea sa simta si sa isi traiasca viata...normal ca tu o sa cheltuiesti 300 de euro pe luna daca iti scoti masina din joi in pasti si mergi ca tata cu omega lui diesel.

Va tot agitati pe aici de 100 de km facuti intr-o zi....parca am trai intr-un satuc unde in 2 km ai iesit din el....vb de bucuresti unde daca ai treaba pana in baneasa si inapoi si te mai duci si pana in militari si inapoi ai facut 40 de km....parca v-am zis ca fac 800 de km pe zi nu altceva....sunt altii care fac si mai mult de 100...ca nu e normal sa ii faci cu un M5 sunt de acord dar asta e....imi asum cheltuielile astea....am tot zis ca o sa imi iau o masina diesel pt oras ziua si sa ies cu M5-ul numai noaptea...oricum ziua nu e nici o scofala ca mergi cu un m5 in oras ....e ca si cum ai merge cu orice alta masina.....

 

Si ai zis ceva de batut joc de masina....ma faci sa rad...trag de ea cat se poate ,pt ca a fost construita si pt asa ceva...adica sa ii dai in gura ...imi bateam joc daca dupa ce o forjam nu ii faceam inspectile periodice daca la cea mai mica piesa care trebuia schimbata ma faceam ca ploua si ziceam lasa ca mai merge.....nu imi spuneti mie de batut joc de masini...iti bati joc de masina cand nu ai grija de ea nu atunci cand o exploatezi la capacitatile ei maxime.

Link to comment
Share on other sites

Asta e pt 330xi...a zis bine cineva mai sus ca nu e normal sa ne etalam documentele pe aici dar voi face compormisul asta,si va fi singurul ,pt a nu se mai pune la indoiala ceea ce spun.....oricum nu mai comentez absolut nimic de acum,decat raspunsuri strict legate de titlul postului.Cum s-a mai zis,nu trebuie luat ca etalon ceea ce am zis eu aici....eu merg si folosesc masina intr-un fel iar cel care isi va lua una o va folosi cum crede de cuvinta si cum ii permite bugetul....din ce am scris aici e simplu sa iti faci un calcul sa vezi cat ai cheltui ,stiind cat cum si unde folosesti m5-ul respectiv.

 

PS 330xi nu trebuie sa iti faci "mea culpa" cand vei vedea polita,e de ajuns sa nu ma mai contrazici cand spun ceva!

post-76-1162383317_thumb.jpg

Edited by the drunk monkey
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.