Jump to content

2001 330i - asta chiar o tin:)


mik15

Recommended Posts

am facut cateva reprize in seara asta, 0-200 e lejer si nu imi trebuie distanta prea mare dar pana la 300 mai e cale lunga, am nevoie de un drum in primul rand fara camere si apoi mai liber, altfel imi confisca astia masina 30 de zile daca ma prind...dupa reprizele din seara asta imi dau seama cat de grav poate sa traga masina, am facut reprizele in modul S si fara a o lasa sa schimbe treptele in rosu, schimbat pana in 6000rpm, imi place mult cutia, comparativ cu steptronicul de pe 330i e mult mai rapida si pe S tine treptele mai mult in ture daca ai nevoie iar frana de motor pe care o face te ajuta enorm la franare sau in curbe, cutia mi se pare mult mai orientata catre condus sportiv...directia mi se pare foarte agila, are cursa mai scurta, la 1.5-2 rotatii de volan ai virat maxim deja, schimba foarte repede directia de mers si nu simti greutatea masini, iti da senzatia de agilitate masina in ciuda gabaritului destul de mare, franele sunt excelente, la etrierii si discurile care le are pe fata era de asteptat fiind Brembo cu 4 placute pe fiecare roata si 8 pistonase....sunt super incantat de ea :) Edited by mik15
Link to comment
Share on other sites

Superba masinuta, doar cand vad V8 Biturbo pe bestia aia de motor mi se ridica parul pe spate :p (nu ca as avea). Sa o stapanesti sanatos si mare grija la 507 cai, eu nu inteleg in ce tara e inmatriculata, dar decat sa platesti impozit si taxa de inmatriculare la noi mai bine pui BG pe ea, cat te-a costat?
Link to comment
Share on other sites

azi ne-am incaltat de "iarna" :)... cu Michelin PS3, vechile Michelin-uri, desi cu destula "carne" erau din 2007 si incepusera sa apara mici crapaturi si e riscul mare...urmeaza sambata burdufurile dinspre cutie pe fata intrucat nu stiu cum, crapate nu sunt, arunca ceva vaselina, cred ca s-au slabit colierele s-au le-au slabit cand le-au schimbat pe cele exterioare, oricum asta e o boala a lor, se duc destul de repede... Edited by mik15
Link to comment
Share on other sites

Nu sunt fan Audi, modelul asta de A6 nu mi-a placut niciodata (l-am considerat mult sub e39 - fiind fabricate in aceeasi perioada), insa aceasta masina schimba radical balanta si o consider extraordinara din toate privintele. Arata minunat, f mult power, iar restul calitatilor enumerate de tine (limuzina, confort, sleepy car) le impartasesc si eu. Sa te bucuri maxim de ea!

 

Felicitari ca ai fost opened in alege si A, nu doar B! :D

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...
inca o mai am :), nu am dat-o asa repede, o dau daca scot banii bagati in ea ceea ce nu se va intampla , deci probabil nu o voi da curand...deocamdata singura problema cu ea a fost o valva de la sistemul de vacuum care a crapat lasandu-ma practic fara frana, pedala era atat de tare ca de abia o puteai apasa, am schimbat piesele care au costat vreo 300$ si manopera a fost vreo 700$ <_ in rest i-am mai schimbat uleiul cutie plus un simering la cardan iesirea din si acum vine iar schimbul de ulei filtre...daca fac raport intre banii cheltuiti cu ea km parcursi este departe cea scumpa masina cate am avut aprox. a papat eur cam mie dar sper sa ma slabeasca pentru ca terminat partile majore mentenanta astea sunt costurile o asemenea chiar daca veche insa tot ce inlocuit au fost piese originale nu m-am riscat care oricum se prea gasesc....> Edited by mik15
Link to comment
Share on other sites

...nici aici nu este atat de dea intalnita cum m-as fi asteptat, cand cautam sa cumpar una cred ca erau vreo 6-7 de vanzare si le-am vazut pe toate, apoi au mai aparut cateva insa nu m-am intalnit cu niciuna pe drum pana acum, probabil cateva zeci au ajuns pe aici din care cred ca mai mult de un sfert au ajuns deja de nerecunoscut, in schimb am vazut una, cand aveam masina la Audi, care avea 11k km la bord si era parca la al 3lea service pe carte, era ca si noua :), probabil apartine vreunuia cu un garaj mai mare :D si fusese importata direct din DE in 2004, nu era GCC spec intrucat avea navi si jantele pe 19, astea s-au oferit doar pentru Europa/UK, nici in USA nu s-au oferit optiunile astea! Apoi, aici sunt prea putini cei care stiu ce-i ala un RS6 si nu fac diferenta intre un A6 si RS6 si pentru multi, in special cei localnici care au cel putin 3-4 masini noi, e o masina veche!

 

Cat despre timpi ce sa iti zic, cum am mai spus, nu sunt pasionat de asta, nu pentru asta am luat masina, e intr-adevar foarte rapida si trage bine si de la 200 in sus si cu start de pe loc, din orice punct si orice treapta are putere, cuplul este destul de mare(cca 630nm) iar cele 2 turbine care lucreaza la presiune joasa fac ca acest cuplu sa fie disponibil pe o plaja mare de turatie, insa ramai placut surprins de la 200 in sus cand vezi cum urca kilometrajul pe bord fara un stres prea mare pentru motor, totul se petrece rapid si fara efort, cel putin asta e senzatia! Viteza maxima - am facut cateva incercari pana la 280, insa nu mai aveam sosea, am incercat pe un drum cum sunt la noi, cu 2 benzi, care nu e circulat, nu pot pe autostrada pentru ca e plin de camere si politie civila, dupa cum am simtit-o si cum era pedala de acceleratie banuiesc ca ajunge la 310 dar mi se pare ca ABT a limitat-o la 280km, asta voi mai incerca cand o sa am posibilitatea. Imi place insa senzatia la 250km/h care este de siguranta, este foarte stabila iar franele sunt foarte bine proportionate, la vremea ei in comparatiile cu M5 si E55 avea cele mai bune frane si era singura care folosea discuri flotoare ceea ce ii asigura o rezitenta mare la efectul de fading racindu-se foarte bine, cei care au fost pe circuit cu ea nu au avut probleme dupa 20-30 min de circuit, cedeaza lichidul de frana, daca este cel stock, care se incalzeste, insa nu discurile sau placutele.

Link to comment
Share on other sites

probabil cel din clip este vreun MTM de 535 sau 550cp, stock nu prea cred ca este, ajunge cam lejer la pragul de 300...am mers si cu R8, dar e cu totul altceva fata de S-uri si RS-uri, masina zici ca este kart, e incredibil de manevrabila si agila, asta cred ca poate fi denumita cea mai reusita masina sportiva de la Audi, pe pista cred ca este o placere :), saptamana trecuta am analizat de aproape un S8 din 2010, venise cu el la circuit, cat de mult mi-a placut masina, interiorul e absolut superb iar B&O e demential, nici nu iti vine sa crezi ca se poate auzi in "halul" ala intr-o masina... Edited by mik15
Link to comment
Share on other sites

  • 5 months later...

l-ai dezgropat :)...acum ca tot l-ai adus la suprafata hai sa pun cateva poze fresh...:)

 

http://i47.tinypic.com/118kll4.jpg

 

http://i45.tinypic.com/2qwo5cm.jpg

 

http://i48.tinypic.com/200vjlx.jpg

 

http://i48.tinypic.com/e0iozr.jpg

 

http://i48.tinypic.com/2yzd1si.jpg

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.