Jump to content

Filtru aer sport E60 530i


ABK

Recommended Posts

Hello,

 

Se apropie data reviziei la masina mea (E50 530i) si ma gandeam daca merita sa ii pun un filtru de aer sport. Stie cineva care ar fi costul aditional? Filtiul de aer sport este acel filtru care este la vedere? Am vazut la unele masini ca este montat direct pe conducta de admisie (?) si are o forma conica. Dupa cum stiti la E60 filtrul de aer normal este dreptunghiular si se monteaza in zona de sub stergatoare intr-o caseta.

Link to comment
Share on other sites

nu numai pe masinile de zi cu z\i, pe orice masina. Poti lua filtru sport care are aceasi forma si dimensiune , si intra in locasul standard, sau cel conic, care da bine in poze, dar de fapt scade perfomantele masinii, ca trage aer cald de sub capota in loc sa traga aer rece, pe traseul normal.

Ce se mai modifica e sunetul motorului si cam atat,. In cel mai bun caz nu are efecte negative. Cele sport care intra in lacasul nomral sunt, unle modele, de la K&N de exemplu, refolosibile, adica le speli periodic si se ung cu un ulei special, nu mai schimbi filtrul la fiecare revizie..

Se pot face niste chestii mai eficace, dar trebuie tot kitul de CAI modificat .. si poate castigi vreo 3 cai.Dupa ce afli cat costa, si cat muncesti la ele ti se ia imediat..

 

 

 

 

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Daca tot vrei sa faci ceva cat de cat ok, cauta o admisie directa de pe la Dinan sau alta firma cunoscuta.

Uite pe aici ceva la RPI . Sunt foarte apreciati pe e60.net si in SUA in general. Sunt niste plastice montate in fata radiatorului si forteaza aerul in filtrul de admisie ( ceva gen ram -air effect) la viteza mare. Daca ai "jaluzele" din alea in fata radiatorului nu merge ca am incercat eu.:laugh:

 

Nu pune K&N sau alte filtre cu ulei ca o sa schimbi debitmetru in cateva mii de km. Mai bine dai bani si ii faci o resoftare si o evacuare mai lejera si mai castigi 15-20 cai si cam asta e ce poti sa scoti cu bani relativ putini din motorul ala.

Link to comment
Share on other sites

Eu am avut pe Celica un CAI de la K&N.

Nu mi-as mai pune in Bucuresti asa ceva pe nicio masina.

Credeti-ma ca nu va imaginati cat praf intra printr-un filtru conic, sport, in motor.

 

In Romania cred ca ar merge puse filtre duble pe masini - asta ca si o gluma ;)

 

Nu recomand nimanui care isi conduce masina in Romania sa isi puna asa ceva pe masina, asa cum zicea si DOMI, faci praf debitmetrul f repede si iti intra muuuult praf peste tot, in admisie etc...

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.