Jump to content

Problema motor ! Mini One 1.6 Benzina 2001


Recommended Posts

Buna !.. Eu am un Mini .. facut tot de bmw dupa cum stiti .. si am patita urat de tot .. si pe langa asta intr'o alta tzara ..cika mi'ar fii sarit .. latnzul de distributie sau s-a rupt dar masina mai merge deshii cu zgomote oribile..sau ceva de genul ..si am spart ceva in motor .. adevarul e ca nu sta pornit..decat daca apas si acceleratia repetat .. dupa ce o las acceleratia motorul moare.! diagnoza la motor ..un piston nu are presiune...ce ar putea fii ....Valva sigur ! ..poate fii mai rau de atat ? Aici in Italia un mecanic ... mi'a cerut 1520 euro pt munca asta.. cei de la Bmw Italia .. mi'au zis ca mai bine imi skimb masina avand in vedere ca are 160.000 km!..Exista o cauza .. la cele intamplate? sau ghinion pur si simplu ! ...Astept si eu niste pareri ! ..Eu oricum am sa incerc sa o repar in Romania poate reusesc la un pretz mai rezonabil!.. E evaluata la 6500 euro in asigurare .. ar fii pacat sa o bag la dezmembrari!
Link to comment
Share on other sites

am mai fost eu pe lai ei cu probleme, o sa inceapa ca ai un ventil crapat (bani), schimbat aer in roata (iar bani), nu iti merge nush ce dracu de modul de care nici nu ai auzit sau poate nu ai pe masina.

 

1: daca vrei sa o tii, repar-o in italia.

 

apropo:eu stiam ca in italia mecanica ar fi mai ieftina ca la noi(raportat la venit), vopsitorie/tinichigeriea este mai scumpa.

 

poate si un piston dus....scoate fum rau?

Edited by turmentatu
Link to comment
Share on other sites

Daca se rupea lantul, nu mai mergea motorul, pai cine sa mai invarta axele cu came.

 

Cel mai probabil supapele au dat in capul pistonului. Daca pistonul a scapat intreg, teoretic nu ai decat sa reconditionezi chiulasa si asta n-ar trebui sa coste foarte mult. Supape, simeringuri, ghidaje, planare etc., nu te costa mai mult de cateva sute de euro in tara.

Link to comment
Share on other sites

Am inteles!.. pai aia ar trebui sa fie .. lipsa de presiune la un piston!.. masina merge kiar si asa! .. kiar si cu 100 km la ora! daca e pina acolo! doar ca trebuie accelerata la pornire unde face zogmot urat .. din a 2 incolo merge decent! .. Apropo .. in italia la Bmw .. mi'au zis vreo 4.000 euro sa o faca!.. mecanici aici iau in jur de 50 60 euro la ora! .. cei de la Bmw mai mult! .. 80 euro la ora muncita!.. Deci cu sigurantza e mai bine in romania! Avand in vedere ca beneficiez de repatrierea masini gratuita prin asigurare!
Link to comment
Share on other sites

Atentie! .. Sa stricat singura . nu prin coliziune!.. Deci nu mi'o repara ei !.. Dar beneficiez de Casco Navigator! ..Si in caz ca dureaza mai mult de 10 zile reparatia si sunt in afara tzarii! .. Am dreptul la 1000 de euro pt repatriere !.. Si asta e cazul meu! Cei de la asigurari deja se ocupa de asta pt ca au luat legatura cu service'ul si au confirmat ca dureaza mai mult! Avand in vedere ca nu locuiesc in Italia .. nici nu prea am de ales !
Link to comment
Share on other sites

la ce spui tu cxel mai probabil s-a spart un piston , a tras ceva pe admisie . Masina porneste dar nu are compresie si scoate un cloncanit puternic . Nu o mai porni absolut deloc pt ca risti sa zgarie si blocul motor , ca in chiulasa a batut deja . Probabil va costa destul de mult reparatia .
Link to comment
Share on other sites

Am inteles!.. Nah nasol ! .. dar exista cauze ?.. Neglijenta de a mea . sau se poate intampla pur si simplu!... Dar oricum.. tot se poate face!,, Macar poate o vand dupaia ca sa ma scap de ea!... Pacat .. arata foare bine masintza!

 

pana nu desface motorul nu poti decat sa banuiesti , dar la prima vedere asa pare , cea mai rea varianta asta ar fi supape indoite , piston spart , chiulasa si posibil bloc motor fisurat care se poate bucsa in Ro dar nu stiu daca pe afara practica asta sau schimba . Evident trebuie si segmenti . Dar asteapta sa desfaca motor sa afli exact . E doar o supozitie ce-ti spun eu dupa descrierile tale . Cauze , aspira prin admisia aer un corp metalic care face ravagii ajuns in cilindru . Nu stiu cum e la mini admisia daca are clapete . cei de la reprezentanta mai exact ce ti-au spus , au desfacut macar admisia sa vada ?

Edited by Myx
Link to comment
Share on other sites

Nu .. Cei de la reprezentanta au zis ... sa arunc masina! .. Ca ei nu se baga .. adika skimba motorul eventual ! si nu am de gand sa o fac in Italia , pentru ca eu nu stau aici.... eram prin trecere ma intorceam in tzara! Mi'a zis primul mecanic de aici care mia diagnosticat motorul .. cu motor metter ca problema e doar la un piston !.. unde sa rupt indoit o valva ! .. dar mi'a cerut 1500 euro .. in caz ca e doar aia ! Fisura la bloc motor nu ar trebui .. ca nu sunt urme de antigel in ulei sau urme de ulei in antigel! Oricum .. el zice ca de la distributie.. dar e pe lantul .. masina mai merge! .. probabil ca si aici isi dau cu presupusul .. si nu stiu nimic pina nu desfac motorul! .. asa ca nu vreau sa risc .. sa incep cu 1500 euro si sa ajung la dublu pe parcurs!.. Mai ales ca tre sa stau si la hotel !... Oricum cu bani .. se poate face totul in romania ! nu? :) ms Myx

 

oricum cei de la reprezentanta de aici vor 400 500 euro sa imi zica exact care e problema .. in banii astia mai bine mio transport acasa! ,, Din pacate eu am mai lovit masini in strainata'te si la ei mai mult se arunca se skimba .. mai ales la tinichigerie .. si cheltuesti o groaza de bani .. doar pt ca nu au kef de indreptat ! ... :) Gandeste ca un skimb de placute ma costat 170 euro in germania o data :)) hahaha

Link to comment
Share on other sites

... Oricum cu bani .. se poate face totul in romania ! nu? :) ms Myx

 

oricum cei de la reprezentanta de aici vor 400 500 euro sa imi zica exact care e problema .. in banii astia mai bine mio transport acasa! ,, Din pacate eu am mai lovit masini in strainata'te si la ei mai mult se arunca se skimba .. mai ales la tinichigerie .. si cheltuesti o groaza de bani .. doar pt ca nu au kef de indreptat ! ... :) Gandeste ca un skimb de placute ma costat 170 euro in germania o data :)) hahaha

 

In mod sigur iesi mai ieftin in Ro ,.la bloc motor m-am referit la zgarieturi , daca pistonul face zgarieturi fine pe suprafata camasii atunci trebuie bucsat pt ca pe acolo va pierde compresie .Deci nu trebuie sa fie neaparat fisurat . Asta e motivul pt care am spus sa nu mai pornesti absolut deloc , oricum asta e o regula generala cu zgomotele la motor .

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.