Jump to content

suspensie sport ta-technix


Recommended Posts

salut tuturor.o sa incep cu o istorisire care va dezvalui ceea ce m-a determinat sa ma gandesc la aceasta inlocuire.dupa cum am mai spus pe aici am in familie un 525 d 2002 pe care il conduc eu si un 320d-facelift 2001 pe care il conduce sotia. in ultima vreme s-a mai intamplat sa facem schimb de masini, a ei fiind noua in familie si trebuiind schimbate una alta, ocaze cu care mi-am dat seama inca o data ca e46-le sta pe drum mai bine cae39-le. si spun inca o datapt ca inainte de asta avea tot e46 dar 318i,143cp si si acela statea mai bine. una peste alta am avut 3 bucati e39,si 4 buc e46 in familie. si inafara de primul e39 care era pachet "m2 ,inclusiv suspensii,CELELALTE 2 SUNT DEPASITE CLAR DE ORICARE E46 DIN CELE 4 LA CAPITOLUL STABILITATE SI MANEVRABILITATE. tin sa mentionez ca la cel argintiu am schmbat si telescoape, mai am un prieten cu un 525 care a pus recent 4 amortizoare kayaba si mai am unul cu un 525da care a pus 4 bilstein. niciunul dintre acestea nu se compara cu acele e46 mentionate mai ales cu cel combi pe care am avut suspensie sport de fabrica. doar cel cu suspensii "m".deci:

am descoperit pe net ASTEA si vreau sa stiu daca are cineva asa ceva sau daca merita sa pun asa ceva. astept cu nerabdare raspunsuri de la voi.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 88
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • 1 month later...
si eu o sa renunt la suspensia normala, e prea moale pentru gustul meu. ca solutie pentru mine ar fi tot raceland ca si sax sau ta-tech. daca ai apucat sa o montezi pe cea de la ta, ai putea da ceva detalii, cum se comporta masina, cat de rau zguduie etc?
Link to comment
Share on other sites

Am montat Ta-Technix pe un 320 E36 in urma cu 6000 km si pot spune ca sunt multumit. Raportul calitate pret este bun, iar diferenta dintre suspensia stock si cea aftermarket este considerabila. Stabilitatea si tinuta de drum s-au imbunatatit, fara a diminua confortul. Masina nu este foarte rigida si poate fi utilizata in conditii normale. E adevarat ca topaie putin, dar merita investitia.
Link to comment
Share on other sites

Am montat Ta-Technix pe un 320 E36 in urma cu 6000 km si pot spune ca sunt multumit. Raportul calitate pret este bun, iar diferenta dintre suspensia stock si cea aftermarket este considerabila. Stabilitatea si tinuta de drum s-au imbunatatit, fara a diminua confortul. Masina nu este foarte rigida si poate fi utilizata in conditii normale. E adevarat ca topaie putin, dar merita investitia.

 

suspensia ta este reglabila sau fixa? nu prea ai cum sa ai suspensie sport si acelasi confort...

Link to comment
Share on other sites

Si eu am suspensie fixa de la TA-tehnix pe un E34

Suspensia am montata acuma 8000 km, aveam roti standard , iar efectele erau foarte placute ( masina nu era deloc rigida, dar stabilitate crescuta mult ). In curbe unde intram cu maxim 80 km/ora acuma o pot face la 120 km/ora. Apoi am montat roti pe 18 cu cauciucuri cu etalon de 40 , efectele au fost simtor schimbate, masina fiind mai rigida dar si mai stabila. SINCER, unde drumul este foarte denivelat, ma enerveaza rigiditatea, dar poate iubesc eu prea mult confrotul ( ce ironie , imi place confort dar montez suspensie sport :hmm: )

Despre calitate, am 2 ani garantie, in 2 ani fac 40 000 km ( destul de putin fata de alti ) uni fac in 2 ani 80 000. Deci daca Ta-tehnix au luat in considereare ca uni fac 80 000 km in 2 ani , eu zic ca merita.

Link to comment
Share on other sites

Eu am avut Raceland si credeti-ma veci nu am sa mai am pe vreo masina ! De Ta-Tx nu stiu ce sa spun.Dar cu Raceland am facut praf caseta , directie , tot ce inseamna bucsi , etc etc. Si pe drum nu statea nici cum bine ... Sincer acuma dupa parerea mea sunt niste mizerii !
Link to comment
Share on other sites

dar de arcurile sport pe telescoape normale ce ziceti? eu nu vreau sa ma zguduie foarte rau, fosta masina era rigida sub orice critica si mi s-a acrit de asa ceva, vreau doar sa nu mai fie atat de inalta... Edited by Riddler!!!
Link to comment
Share on other sites

Eu am avut Raceland si credeti-ma veci nu am sa mai am pe vreo masina ! De Ta-Tx nu stiu ce sa spun.Dar cu Raceland am facut praf caseta , directie , tot ce inseamna bucsi , etc etc. Si pe drum nu statea nici cum bine ... Sincer acuma dupa parerea mea sunt niste mizerii !

 

Si tu ce credeai ? Pui suspensie sport si totul e ca inainte ? :laugh: orice suspensie sport iti chinuie directia si bucsele . Mai ales daca erau "subrede" suspensia sport le-a terminat imediat :hyper: Si la mine nu batea nimic inainte sa o pun si dupa 2000 km am schimbat ceva bucse si brate dar erau obosite , cine stie de cat timp nu erau schimbate !

 

Eu am mers si cu rotile pe 15 si era foarte OK masina , nu ma zguduia excesiv !

Edited by sax1987
Link to comment
Share on other sites

@slick

Stabilitate Âşi Ăžinuta de drum... Cum s-au ĂŽmbunĂŁtĂŁĂžit cele douĂŁ fĂŁrĂŁ a diminua confortul?

 

Suspensia este fixa si are o coborare de 40mm fata, 40mm spate. Confortul nu s-a diminuat, in opinia mea, fiindca am pastrat jantele stock ale masinii, pe 15". Sunt convins ca daca optam pentru o dimensiune ceva mai mare (sa spunem 17" sau 18") confortul ar fi avut de suferit, la fel si articulatia masinii, luand in considerare drumurile pe care circulam. Este adevarat ca in conditii de drum denivelat sau "bombardat" masina se simte mult mai rigida. Personal cred ca ta-technix reglabila ar fi o investitie convenabila, fiindca iarna se poate opta pentru o garda la sol mai inalta.

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

daca vreti sa va zguduie cu adevarat puneti si anvelope run on flat si vedeti apoi.eu mi-am dat e39-le , deci nu am apucat sa ii schimb suspensia. i-am pus in schimb 2 amortizoare pt echipare m pe monroe pe fata si a fost o solutie ok atat financiar pt ca le-am primit cadou ( sa traiasca) si pt ca le-am montat eu cat si pt confort unde nu au afectat deloc impreuna cu jantele pe 16. la stabilitate efectul a fost multumitor si cam atat .
Link to comment
Share on other sites

niste amortizoare normale de calitate sunt cam de la 80 de euro in sus bucata. Numai niste amortizoare decente, nu sport, costa deci cam 320 de euro. Ce astepari ai tu de la un kit sport care costa 260 cu tot cu arcuri ?

UN kit sport de calitate e de la 600 de euro in sus lejer.

sau daca ti-a placut cea sport de fabrica, pune de fabrica.

Edited by DOMI
Link to comment
Share on other sites

niste amortizoare normale de calitate sunt cam de la 80 de euro in sus bucata. Numai niste amortizoare decente, nu sport, costa deci cam 320 de euro. Ce astepari ai tu de la un kit sport care costa 260 cu tot cu arcuri ?

UN kit sport de calitate e de la 600 de euro in sus lejer.

sau daca ti-a placut cea sport de fabrica, pune de fabrica.

Ce inseamna la tine calitate ?

o data ce eu spre exemplu dau 2 ani garantie la kitul reglabil TA-Technix pt drumurile din romania asta inseamna ca sunt niste petarde?

Link to comment
Share on other sites

sunt niste petarde.

Am mers cu o masina cu un astfeld e kit. Diferenta e ca topaie mai mult mult decat suspensia normala, tinuta de drum e mai proasta.

Poate parea mai ok daca ai avut suspensia varza complet pe masina inainte, de asta foarte multi zic ca sunt multumiti. De altfel multi fac asta .. masina are amortizoare, arcuri varza, oricum trebuie sa le inlocuiasca si cumpara sport. Bineinteles ca li se pare o super masina dupa ce au dat jos arcurile de 10 ani si amortizoarele originale care duc 170k km.si au fost tinute pana s-au rupt in 2.

Defapt ai foarte putine puncte de referinta, mai gasesti acum o masina care are minim 8-9 ani cum e un e39 cu supensia absolut perfecta ? sa poti face o comparatie ?

SIngura refereinta care o ai e doar fata de cum aveai tu masina inainte.

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

sunt niste petarde.

Am mers cu o masina cu un astfeld e kit. Diferenta e ca topaie mai mult mult decat suspensia normala, tinuta de drum e mai proasta.

Poate parea mai ok daca ai avut suspensia varza complet pe masina inainte, de asta foarte multi zic ca sunt multumiti. De altfel multi fac asta .. masina are amortizoare, arcuri varza, oricum trebuie sa le inlocuiasca si cumpara sport. Bineinteles ca li se pare o super masina dupa ce au dat jos arcurile de 10 ani si amortizoarele originale care duc 170k km.si au fost tinute pana s-au rupt in 2.

Defapt ai foarte putine puncte de referinta, mai gasesti acum o masina care are minim 8-9 ani cum e un e39 cu supensia absolut perfecta ? sa poti face o comparatie ?

SIngura refereinta care o ai e doar fata de cum aveai tu masina inainte.

e normal sa topaie ca romania are drumuri mediocre. tinuta de drum proasta? la ce te referi ma rog?

cei care cumpara un astfel de kit sa zicem 50% o fac de "saracie" fiindca la o masina de 2000-3000 de euro nu cred ca isi permit sa cumpere 4 amortizoare sachs, kayaba si 4 arcuri noi.

 

si app: ca sa dai minim 600-1000 euro pe un kit adevarat cum spui tu iar masina ta sa valoreze 3000 de euro(dau exemplu), mi se pare o adevarata nebunie.

Edited by dNL86
Link to comment
Share on other sites

Kit suspensie AP Sportfahrwerke a pus cineva pe masina? Unul dintre colegii de pe forum vinde asa ceva si sustine ca sunt fabricate de KW, insa nu am gasit foarte multe detalii pe net despre ele...

AP este o firma total separata de KW ;)

nu are nici o legatura

Link to comment
Share on other sites

pai pui macar macar arcuri si amortizoare nromale, dar noi sid e calitate. sa vezi ce bine merge, schimbi bratele perechi si fara scos pivotii din ele sa vezi ce bine merge.. si multe altele..

Absolut toate BMW-urile, cand erau noi si in tot felul de teste erau laudate pentru tinuta de drum, superioara concurentei in general si asta cu suspensie stock.

 

Si vii tu cu un kit de 260 de euro sa o faci mai buna.

Asta e viata, ce importanta are cati ani are masina, piesele noi si de calitate costa.

ce tot calculati cat costa masina.. ca e 3000 de euro sau 2500, amortizoarele cel putin sunt consumabile. Daca ti se pare ca 80 de euro e scump un amortizor mai rasarit.. pui alde optimus, le schimbni la 20k km cel mult, costa daor vreo 40 de euro si gata.

Ironia e ca varaintele sport de amortizoare sunt doar sensibil mai scumpe decat un amortizor normal de la aceasi firma , arcurile in schimb costa ceva mai mult.

 

 

 

Ce acum ca masina face 3000 de euro ii pui ulei floriol in ea, cauciucuri de bicicleta si benzina de 75, daca mai gasesti ?

Orice masina costa daca mergi cu ea, si opel corsa de 10 ani vechi daca aveai, amortizoare bune tot atat costa si la ala..

 

 

 

 

Edited by DOMI
Link to comment
Share on other sites

pai pui macar macar arcuri si amortizoare nromale, dar noi sid e calitate. sa vezi ce bine merge, schimbi bratele perechi si fara scos pivotii din ele sa vezi ce bine merge.. si multe altele..

Absolut toate BMW-urile, cand erau noi si in tot felul de teste erau laudate pentru tinuta de drum, superioara concurentei in general si asta cu suspensie stock.

 

Si vii tu cu un kit de 260 de euro sa o faci mai buna.

Asta e viata, ce importanta are cati ani are masina, piesele noi si de calitate costa.

ce tot calculati cat costa masina.. ca e 3000 de euro sau 2500, amortizoarele cel putin sunt consumabile. Daca ti se pare ca 80 de euro e scump un amortizor mai rasarit.. pui alde optimus, le schimbni la 20k km cel mult, costa daor vreo 40 de euro si gata.

Ironia e ca varaintele sport de amortizoare sunt doar sensibil mai scumpe decat un amortizor normal de la aceasi firma , arcurile in schimb costa ceva mai mult.

 

 

 

Ce acum ca masina face 3000 de euro ii pui ulei floriol in ea, cauciucuri de bicicleta si benzina de 75, daca mai gasesti ?

Orice masina costa daca mergi cu ea, si opel corsa de 10 ani vechi daca aveai, amortizoare bune tot atat costa si la ala..

sincer nu inteleg nimic din postul tau. ori ai tastele inversate ori nu stiu ce se intampla...

 

eu am spus in felul urmator: daca ai o masina de 3000 de euro cum draq sa dai pe o suspensie sport buna(de calitate) 1000 de euro ? pt ce ? faci ceva cu ea? sau o pui pe o masina care mergi cu ea zi de zi care mai e si diesel.

ce imi spui tu mie ca suspensia de 200-300 de euro e petarda sincer iti spun doar ca te inseli(mai nou suntem mai destepti decat nemtii)

faza cu amortizoarele de 40 sau 80 de euro este exact cum vorbim de suspensii de 300 respectiv 600 de euro.

 

 

pana la urma sa inteleg ca te contrazici singur intr-un fel. deci cu o suspensie la 250 de euro nu esti de acord din cate vad, una la 600+ ti se pare ok. bun..

amortizoarele in schimb vad ca nu faci nici o mare diferenta intre ele decat ca unele te tin mai mult si altele mai putin iar pretul este dublu, adica unele 40 si celelalte 80 euro.

 

deci pana la urma care e relevanta postului tau ? pretul fiind dublu in ambele cazuri atat la niste amortizoare stock cat si la o suspensie sport.

 

interesant ce spui si tu...

Edited by dNL86
Link to comment
Share on other sites

Sincer e o porcarie suspensia aia ( Raceland ) ... fara suparare ! vorbesc din experienta , nu din auzite.De Ta-Tx nu stiu ce sa spun. Din ce am avut eu pe masini pana acuma H&R e ceea ce as recomanda.Din ce am condus , Koni reglabil de-a dreptul impresionant , KW foarte multumitor , Wietec cam rigida in rest nu por spune ca nu era multumitor , FK - raport pret calitate destul e ok chiar multumitor ( asta am si acum pe masina ) , AP reglabil o singura data am mers cu el , un coleg de forum din tm , pareau destul de ok doar ca era foarte rigida.
Link to comment
Share on other sites

@22WTF - parerile sunt impartite si mereu vor fi si oameni nemultumiti. Ideea e ca atunci cand apare nemultumirea sa spuna fiecare din ceea ce i sa intamplat, nu din ceea ce aude el ca i-a ciripit o pasarica la ureche.

 

ca fapt divers raceland este mai scumpa ca TA. deci care-i logica...

Link to comment
Share on other sites

suspensia de pe masina mea este intr-o stare excelenta, deci cand voi pune una din cele doua suspensii pe ea voi putea spune care este diferenta. pana atunci cearta asta are un singur scop, si anume a arata care e mai "smecher" si baga mai multi bani in masina....
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.