Jump to content

SCHIMBARE MOTOR E34 de la M51 la M50


Recommended Posts

Am si eu o intrebare de ordine tehnica,cate de usor se poate schimba motorul de 2500 TDS (m51) cu un motor de 2500 (m50) pe un E34, nu ma intereseaza actele, am gasit motor intr-un srot cu toate accesorile , cat de complicat este cu partea electrica?? avand in vedere ca M51 are de exemplu bateria sub bancheta spate iar la m50 bateria este in drepta motorului , si asa mai departe. va rog ajutatima cu sfaturi vreau neaparat sa fac schimb ca ma termina psihic motoru asta TDS
Link to comment
Share on other sites

e foarte foarte complicat, totul difera. Trebuie sa schimbi pana si rezervorul de la masina..

Daca vroiai sa faci ceva de genul de la un M50 de 2l la unul de 2.5 mai mergea, toate sunt bolt on.. dar la tine nici nu stiu cu ce sa incep..

Instalatia de frana... cutie, diferential, rezervor, Bord, mtorul se prinde diferit .. cutia se prinde diferit de croserie.. modificat si pe acolo.. nu stiu cum faci omologarea, nu cred ca o face nimeni la rar.

 

 

 

MAi bine o vinzi si iei alta sau faci schimbi de masini.. Sau pune la punct motorul ala ca e un diesel simplu, are 2-3 bube cunoscute si in rest e ok. NU o s vezi injectoare, turbina picata, pompa se reconditioneaza relatibv ieftin, in rest furtune furtunase..

 

 

 

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

"MAi bine o vinzi si iei alta sau faci schimbi de masini.. " ASta tot incerc si nu reusesc nu vrea nimeni cu 525i sa schimbe cu 525 TDS nu inteleg de ce.

 

Deci clar nu merita prea complicat am crezut ca numa motor,cutie si ecu trebe sa schimb. Multumesc de info. Cum am zis as fi schimbam io nimic in acte nu ma chinuiam io sa omologhez oricum nu ridica nici un politai capota :D

Link to comment
Share on other sites

cat dadeai pe motor si cutie..? in M51 ala care il ai daca bagi un 400 de euro mai merge 100 de ani. Daca nu e ceva foarte grav gen chiulasa fisurata, segmenti, supape duse si alte minuni de genul asta, distrus, cea mai grava si costisitoare problema e pompa de injectie, care se reconditioneaza la un pret rezonabil. In rest curatat admisie , intercooler, verificat partea electrica, bujii, ce mai e pe acolo si ii dai bataie..

 

 

Problema ta nu e motorul ci iti trebuie un mecanic priceput..

vezi ca sunt baieti din Arad pe forum, e un topic cu intalniri, intreabai pe ei poate iti recomanda un mecanic specializat pe diesel bun.

 

 

 

 

Edited by DOMI
Link to comment
Share on other sites

cat dadeai pe motor si cutie..? in M51 ala care il ai daca bagi un 400 de euro mai merge 100 de ani. Daca nu e ceva foarte grav gen chiulasa fisurata, segmenti, supape duse si alte minuni de genul asta, distrus, cea mai grava si costisitoare problema e pompa de injectie, care se reconditioneaza la un pret rezonabil. In rest curatat admisie , intercooler, verificat partea electrica, bujii, ce mai e pe acolo si ii dai bataie..

 

 

Problema ta nu e motorul ci iti trebuie un mecanic priceput..

vezi ca sunt baieti din Arad pe forum, e un topic cu intalniri, intreabai pe ei poate iti recomanda un mecanic specializat pe diesel bun.

 

 

Am fost de 2 ori la pompangiu in Arad ,la cel de pe paduri, am luat masina din start cu pompa problematica (pornea greu la cald) am fost cu ea la pompangiu si m-a rezolvat nu stiue exact ce ia facut dar mia zis ca am scapt cu reglaje numa. Dupa care masina a stat cam 2-3 luni cand am inceptu iara sa merg cu ea curgea motorina la pompa, m fost iara la respectivu care mia schimbat garniturile (1oo ero m-a costat afacerea) nu mai curge, dar curge umpic de motoruna la furtunu de retur al injectorului cu fir incercand sa rezolve problema mia rupt una dinurechiusele injectorului concluzie la injectorul cu fir am o singura urechiusa de surplus de motorina. Motorul nu merge rotund probabil din cauza injectorului dar parca nu are nici putere se intampla des sa imi moara in intersectie cand sa zicem bag a doua in loc de 1 deci nu ar trebui. Cand motoru e rece imi face figuri la pornire, adica porneste si se subtureaza la 500 turari parca se ineaca sau nu primeste desulta motorina tipa de vreo 10 sec apoi revine la turatia de relantiu 750-800 rpm. DUpa ce ajung la lucru motoru e cald , imi oscileaza turometru si nu merge rotund motoru. Parca nu mai vreau sa bag bani in ea mie frica ca iau injector si pana la urma tot pompa s afie de vina.. iar pompa nu e tocmai eftina . probabil ar trebui schimbate si diuzele la injectoare... dar ce sa zic mie dor de un benzinar de asta as fi vrut sa fac swapu.

 

Nu dadeam nimic bani ii dadeam motoru si cutia la schimb

Edited by VladDracu
Link to comment
Share on other sites

pai la tine e si pompa si injectorul dus. Pompa reconditionata cu garantie 12 luni , garnituri, cap hidraulic si tot ce mai e, e intre 12 si 20 de mil depinde unde nimeresti si ce iti inlocuieste la ea.

Injectorul cu fir nu stiu cat e.

Injectoarele la tine, fata de un diesel nou se curata fara probleme.

 

Pompa aia cu pornitul la cald nu a rezolvat nimic din reglaje, cel mult temporar, e dus capul.. hidraulic.

Si daca o dai si nu le repari ai banid e masina noua ? ca iei alta SH ce ai impresia ca toate sunt de la un batran care a stat in coma 8 ani, masina e din 2000 si 40k km..si costa doar 3000 de euro..

Fa un calcul si vezi ce ai si ce renteaza.. dar tine minte, cand cumperi o "noua" masina Sh cumperi si un set nou de probleme.

Se rezolva relativ usor ce ai tu.

Edited by DOMI
Link to comment
Share on other sites

Nu recomand schimbare de motor decat daca stii exact cu ce se mananca si pleci din start cu un buget mai mare decat la un eventual schimb de masini.

 

Masina mea a fost 518i cand a iesit pe fabrica si un proprietar anterior s-a gandit sa-i puna un M50 de 2.5. Dupa un an si vreo 2000-2500 euro bagati in ea (asta doar eu, cat or mai fi bagat si fostii proprietari nu stiu) ca sa repar ce trebuia si sa pun piese de 2.5 acolo unde trebuie... si inca n-am terminat.

 

 

Link to comment
Share on other sites

Ok am inteles, deci nu merita trebe sa vad ce ii cu pompa si sa imi rezolv injectoru.

 

Asa mult ii un cap hidraulic la pompa?? am mai auzit de schimbare capului hidrauluic de la vecinu ce are un Opel Omega cu motoru de m51

Edited by VladDracu
Link to comment
Share on other sites

eut ti-am zis estimativ, cat costa la o firma serioasa cu garantie 12 luni. Cum te-as si sfatui sa faci..E o piesa importanta si ai vazut si tu ce inseamna reparatie facuta la plezeneala de neaveniti.. te mai duci de 3 ori inapoi +timp, nervi +bani de fiecare data.

Zi merci ca nu e motor CR, aveai vreo 3 pompe si cea mai ieftina era cat e la tine reconditionatul..

Orice masina costa si are nevoie de intretinere, mai ales una mai veche.

Edited by DOMI
Link to comment
Share on other sites

Am aflat cu ocazia achizitionari acestui bmw ca este o boala comuna la ele pompa de injectie fiind prima generatie de pompe electronice , de exemplu la 525 TD nu este asa comun aproblema pompa fiind mecanica sau cel putin asa mi s-a spus. Acuma :) avand in vedere ca motoru M51 a fost folosit si pe E39 am o intrebare pompa de injectie este aceiasi ca pe e34 ?? daca nu e , are pompa aceleasi probleme ca de pe e34?? Se poate cumva schimba pompa de pe un e39 atunci eventual chiar si cu ECU etc.??
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.