Jump to content

Schimb motor E39 !


Recommended Posts

Primul lucru care nu-l inteleg , exista 2 tipuri de m52b25 ? cel de pe 525 i si cel de pe 523i sau doar cel de pe 523i de 170 cai ?? Pe E39 nonfacelift s-a montat cel de 192 cai ?

 

Initial am vrut sa pun un m52b28 dar am gasit motorul asta de pe un 523i destul de bun si la stare si la pret si ma gandesc sa-l iau !! M-am mai documentat pe net despre modificarea lui sa ajunga la puterea lui M52b25 de pe un 525i sau un 325i, cel de 192 cai .

 

Din ce am inteles e restrictionat la admisie si evacuare care o are simpla nu dubla ca restul .

 

Admisia de M50 merge montata fara modificari pe el ? Pe langa admisie si evacuare se mai poate resofta? Va ajunge la 192 cai cu admisia , evacuarea si soft ul ?

 

Daca va pricepeti sa ma lamuriti si pe mine :rolleyes: Multumesc anticipat !

Link to comment
Share on other sites

Imi cer scuze colegului care a deschis topicul dar cam acelasi lucru vreau sa fac si eu si poate ne ajuta niste lamuriri pe amandoi.Datorita faptului ca sunt nevoit sa pun bloc motor, deoarece a crapat , vreau niste lamuriri. Si anume:am gasit un motor de generatie mai noua si vreau sa stiu daca se poate pune in locul celui care l-am avut eu?

Detalii:

-masina mea= E39.523i.an 01.1997. Motor M52B25 (256S3).control unit MS 41.0,cutie automata.

-masina de pe care vreau sa iau motorul= E39. 523i. an 01.1999. Motor M52B25(256S4), control unit MS 42 (imobilizator EWS 3),cutie automata.

 

Ca sa pun acest motor am convenit sa cumpar toata masina dezmembrata de anumite parti din caroserie din ea,in ideea ca daca luam doar motorul, cred ca nu aveam nici o sansa sa-l pornesc. Nelamurirea care o am este daca cumva sunt nevoit sa pun doar motorul cu admisie,evacuare, instalatia electrica,etc sau si restul cutie,cardan,grup, airbaguri(sunt mai multe pe asta)?

 

Ce alte surprize pot sa intampin?

Link to comment
Share on other sites

@Sax: M52b25 este motorul care s-a pus pe 523 si 323. Motorul de 192 cai (de pe 525i si 325i) este M54b25 care s-a introdus in anul 2000.

 

Referitor la admisia de 2.5: Daca motorul pe care vrei sa il cumperi este M52b25 (vanos) atunci merge modificarea cu admisia de m50, dar daca motorul este m52b25TU (dublu vanos) nu mai are rost, admisia fiind deja marita.

Userul duxter stiu ca isi modificase admisia la 523-ul lui. Vezi pe topicul lui mai multe detalii.

 

@wolf: Masina de pe care vrei sa iei motorul este dublu-vanos (vezi codul 256S4 si control unit MS 42). Tinand cont ca iei toata masina, solutia cea mai usoara este sa muti totul (motorul+cutie+evacuare+ews) pe masina ta. Nu are rost sa te complici sa legi cutia ta de MS41 pe motorul cu MS42. Grupul are acelasi raport, cardanul daca nu ma insel este la fel, iar cu airbagurile nu ai treaba.

 

 

Daca am gresit pe undeva astept corecturi.

Link to comment
Share on other sites

@Sax: M52b25 este motorul care s-a pus pe 523 si 323. Motorul de 192 cai (de pe 525i si 325i) este M54b25 care s-a introdus in anul 2000.

 

Referitor la admisia de 2.5: Daca motorul pe care vrei sa il cumperi este M52b25 (vanos) atunci merge modificarea cu admisia de m50, dar daca motorul este m52b25TU (dublu vanos) nu mai are rost, admisia fiind deja marita.

Userul duxter stiu ca isi modificase admisia la 523-ul lui. Vezi pe topicul lui mai multe detalii.

 

@wolf: Masina de pe care vrei sa iei motorul este dublu-vanos (vezi codul 256S4 si control unit MS 42). Tinand cont ca iei toata masina, solutia cea mai usoara este sa muti totul (motorul+cutie+evacuare+ews) pe masina ta. Nu are rost sa te complici sa legi cutia ta de MS41 pe motorul cu MS42. Grupul are acelasi raport, cardanul daca nu ma insel este la fel, iar cu airbagurile nu ai treaba.

 

 

Daca am gresit pe undeva astept corecturi.

De grup imi era cel mai incomod. Daca nu trebuie sa-l dau jos e super.Iti multumesc foarte mult si inca o data scuze sax,ca m-am bagat in topicul tau.

Link to comment
Share on other sites

@Sax: M52b25 este motorul care s-a pus pe 523 si 323. Motorul de 192 cai (de pe 525i si 325i) este M54b25 care s-a introdus in anul 2000.

 

Referitor la admisia de 2.5: Daca motorul pe care vrei sa il cumperi este M52b25 (vanos) atunci merge modificarea cu admisia de m50, dar daca motorul este m52b25TU (dublu vanos) nu mai are rost, admisia fiind deja marita.

Userul duxter stiu ca isi modificase admisia la 523-ul lui. Vezi pe topicul lui mai multe detalii.

 

Daca am gresit pe undeva astept corecturi.

Mersi mult , m-ai lamurit ! Am vb si cu MAS si acum am idee despere ce-i vorba !

Ma voi uita la topicul lui duxter !

De grup imi era cel mai incomod. Daca nu trebuie sa-l dau jos e super.Iti multumesc foarte mult si inca o data scuze sax,ca m-am bagat in topicul tau.

Stai linistit ca nu-i problema ! :thumbsup: Foarte bine asa mai aflu si eu alte chestii !

Edited by sax1987
Link to comment
Share on other sites

  • 7 months later...
Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.